vw

Lista stiri si informatii despre vw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw t-roc, crossover, vw polo, vw touareg, fiat, chrysler, vw arteon, bmw seria 5, mercedes-benz clasa e, sfaturi, pret, germania, salon auto geneva, vw tiguan, vanzari

Cum arata noul Volkswagen T-Roc?

Daca tot am vorbit astazi despre planurile celor de la Seat in segmentul SUV-urilor, iata ca nici cei de la Volkswagen nu se lasa mai prejos. Doar este un segment care se afla de ceva ani buni intr-o continua crestere a popularitatii, crestere care se pare ca nu vrea sa se mai opreasca. Descoperim astazi impreuna ce planuri au cei de la Volkswagen pentru perioada urmatoare si ce suprize ne pregatesc in acest segment.

Producatorul german planuieste pentru vara acestui an lansarea noului Volkswagen T-Roc, un nou SUV care va fi inclus incepand din acest an in portofoliu. Acesta isi va face debutul in luna iunie si va fi pozitionat in gama constructorului german sub Tiguan. Ideea lui T-Roc nu este una chiar noua pentru cei care urmaresc piata auto din ultimii ani, conceptul fiind prezentat in premiera in urma cu aproape trei ani. In cele din urma, nemtii au decis ca a venit momentul oportun pentru ca T-Roc sa primeasca in sfarsit o versiune de serie.

Lasand la o parte ceea ce ne-a fost prezentat in urma cu trei ani, atunci cand am facut cunostinta pentru prima data cu conceptul T-Roc, cei de la Autocar au publicat la sfarsitul saptamanii trecute prima imagine cu noul model. Aceasta prima infatisare a lui T-Roc a fost posibila datorita tehnologiei Computer Generated Imagery (CGI), arantandu-ne liniile generale ale acestuia.

Citeste continuarea articolului Cum arata noul Volkswagen T-Roc?

Cum arata noile VW Polo si VW Touareg?

Cunoastem cu totii grija pe care o poarta toti marii producatori auto cu privire la modelele care urmeaza sa fie lansate in viitorul apropiat si secretomania pe care acestia o doresc cu privire la infatisarea acestora pentru a-i tine in suspans pe pasionatii auto pana aproape de momentul in care noile modele se pregatesc de lansare. Ei bine, nici despre cei de la Volkswagen nu am fi spus ca nu fac parte din aceeasi categorie de producatori auto pe care vi i-am descris mai sus, insa un eveniment surprinzator s-a petrecut in aceasta saptamana.

Cu ocazia unui eveniment desfasurat tocmai in Africa de Sud, reprezentantii Volkswagen au lasat in mod accidental sa fie vazute doua dintre modelele pe care acestia le pregatesc pentru viitorul apropiat. Este vorba despre noile modele Volkswagen Polo, respectiv Touareg, modele programate spre a fi lansate in toamna acestui an. Evenimentul in care acestia isi vor face debutul se va desfasura in cadrul Salonului International Auto de la Frankfurt.

Asadar, nu mica i-a fost mirarea unui fotograf care a trecut zilele trecute prin aeroportul orasului Johannesburg din Africa de Sud. Desi pana acum cei de la Volkswagen nu publicasera nici macar o fotografie oficiala cu vreunul din cele doua modele, acestea au putut fi surprinse acum fara nici un fel de probleme. Deocamdata nu avem prea multe informatii despre surprizele tehnice pe care ni le-au pregatit cei de la Volkswagen, insa haideti sa vedem impreuna cum arata noile modele.

Citeste continuarea articolului Cum arata noile VW Polo si VW Touareg?

VW nu exclude o posibila fuziune cu Fiat-Chrysler

Daca saptamana trecuta am tot vorbit despre tranzactia prin care grupul francez PSA Peugeot-Citroen a cumparat marca Opel, iata ca acum apar in peisaj alte posibilitati la care nu ne-am fi gandit prea serios in urma cu ceva timp. Ideea unei posibile fuziuni intre Volkswagen si Fiat-Chrysler a aparut in peisaj in urma cu cateva zile, dar a fost rapid negata de oficialii germani.

Ei bine, nu au trecut nici cateva zile de atunci si iata ca Matthias Mueller, director general in cadrul constructorului german, a declarat ca varianta unei fuziuni nu este exclusa complet. Astfel, problemele cu care se confrunta cei de la Volkswagen chiar si la un an si jumatate de la izbucnirea scandalului Dieselgate se fac inca resimtite prin prisma scaderii profitului operational. Probleme care ar putea cauza schimbul rapid de pozitie pe care l-au avut cei de la Volkswagen in legatura cu acest subiect.

Mueller a tinut sa precizeze ca in acest moment nu exista niciun contact intre producatorul pe care il reprezinta si un alt oficial al celor de la Fiat. Dar, o eventuala discutie pe baza acestei teme nu este complet exclusa. Acesta s-a aratat poate si un pic deranjat asupra faptului ca Sergio Marchionne a vorbit pe acest subiect in mediul public, in dauna unei discutii prealabile cu el. Cert este ca Mueller s-a aratat increzator in viitorul pe care Volkswagen il va avea in urmatorii ani, spunand ca nu este atat de important daca acest viitor ii va include si pe cei de la Fiat sau nu.

Citeste continuarea articolului VW nu exclude o posibila fuziune cu Fiat-Chrysler

Noul VW Arteon vrea sa fure clientii modelelor BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E

Am tot discutat saptamana trecuta despre Volkswagen Arteon, noul model prezentat de producatorul german in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Dupa ce am aflat detaliile tehnice ale modelelor, a venit randul sa aflam si preturile de la care acestia pornesc pe piata auto din Germania. Si, desi stiam deja ca nu vor fi niste preturi mici, nu mica ne-a fost mirarea cand am vazut ca pretul minim la care poate fi achizitional un model echipat cu motorizarea de top se apropie de 50.000 de euro.

EI bine, acum a venit randul sa ii ascultam pe reprezentantii constructorului de la Wolfsburg care ne aduc motive suplimentare care ar trebui sa ne faca sa ne gandim mai serios la un model Arteon. Acestia spera fara dar si poate ca noul model va fura un procent semnificativ de clienti ai modelelor rivale BMW Seria 5, respectiv Mercedes-Benz Clasa E.

In primul rand stim despre noul Arteon ca se pozitioneaza in portofoliul Volkswagen deasupra modelului Passat. Daca Passat este un model care se incadreaza mai mult in categoria „business”, Arteon vrea sa impresioneze prin aspectul sau exterior agresiv si sportiv. Cu toate acestea, producatorul german se adreseaza in continuare prin Arteon unui public format si din familisti, dar care isi doresc ceva mai multa sportivitate in domeniul auto. De asemenea, publicul tinta spre care cei de la Volkswagen isi indreapta atentia este format din antreprenori sau angajati cu functii importante.

Citeste continuarea articolului Noul VW Arteon vrea sa fure clientii modelelor BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E

Fiintele umane nu au fost create pentru a sta in aceeasi pozitie ore in sir. De aceea, la drum lung apar durerile, iar oboseala se instaleaza surprinzator de repede. Acest lucru se intampla si daca parcurgi acest drum intr-o masina extrem de confortabila.

Binenteles ca poti face ceva miscari de intretinere si la volan, sau poti consuma bauturi energizante impotriva oboselii, dar inginerii de la Volkswagen au ajuns la concluzia ca aceste lucruri nu sunt de ajuns.

De aceea, intr-un stil tipic german, acestia au gandit un set de exercitii fizice eficiente care are rostul de a te scapa de dureri si de a te mentine in stare alerta atunci cand pornesti la un drum lung.

Citeste continuarea articolului VW iti arata ce trebuie faci pentru a te pastra intr-o buna forma fizica la drum

Lansat in urma cu doar cateva zile pe scena Salonului Auto de la Geneva, noul Volkswagen Arteon a si primit preturile la care va putea fi achizitionat pe piata auto din Germania. Arteon s-a bucurat de o primire extrem de pozitiva din partea pasionatilor auto veniti sa asiste la evenimentul de la Geneva, impresionand prin aspectul sau exterior si prin capacitatile pe care s-a dovedit ca le are.

Ei bine, aflam astazi ca preturile noului model al producatorului de la Wolfsburg nu sunt deloc mici. Suma de plecare despre care vorbim pentru noile modele este de 49.325 euro, ceea ce face din Arteon un model mai scump decat un BMW Seria 4 Gran Coupe, spre exemplu. Bineinteles, acest pret este pentru piata din Germania, pentru preturile din Romania mai avem ceva de asteptat.

Ce-i drept, preturile mari pe care vi le vom prezenta imediat au o explicatie si in pofida faptului ca sunt destinate celor mai puternice motorizari cu care pot fi echipate noile automobile. Insa, chiar si asa, preturile lui Arteon nu vor fi unele mici nici pentru motorizarile din gama inferioara. Si asta nu e o surpriza, reprezentantii producatorului german spunandu-ne de la bun inceput ca noile modele se vor pozitiona peste Passat in gama, spre exemplu.

Citeste continuarea articolului Volkswagen anunta preturile noului Arteon in Germania

Vechiul Passat CC a fost, fara urma de indoiala, unul dintre cele mai captivante modele construite vreodata de Volkswagen, asa ca ziua in care constructorul din Wolfsburg a anuntat ca nu-l va mai face a fost una extrem de trista. Vestea buna este ca un succesor mai mult decat onorabil participa acum la Geneva Motor Show 2017, un model cu un design indraznet si tot luxul interior pe care producatorul german il poate oferi in acest moment.

Stilul caroseriei face din Arteon un model mai usor de condus in fiecare zi, mai ales datorita faptului ca manevrarea bagajelor in si din portbagaj este mult mai facila. Cu locurile din spate pe pozitie, masina are un spatiu de depozitare de peste 563 litri, in timp ce cu acestea pliate, cantitatea de bagaje poate ajunge la 1557 litri. Daca va ganditi la si mai mult spatiu, producatorul promite si o versiune wagon, la un moment dat, in viitor.

Arteon imparte multe piese si specificatii cu varianta europeana a Passat-ului, inclusiv platforma MQB, dar este cu peste 9 cm mai lung, cu patru cm mai lat si cu 2,8 cm mai jos decat "umilul" sau predecesor. In mod suprinzator, ampatamentul modelului a fost marit cu cinci cm, pentru a crea mai mult spatiu in favoarea pasagerilor din spate, iar cei de la Volkswagen spun ca, in aceste conditii, masina poate adaposti pana la cinci persoane in cel mai mare confort.

Citeste continuarea articolului VW Arteon - un inlocuitor sexy pentru Passat CC, cu aspiratii la clasa premium

Daca la finele anului trecut am facut cunostinta cu noul Tiguan Allspace prezentat pe piata auto de peste Ocean, Salonul Auto de la Geneva ne da sansa si noua, europenilor, sa il vedem in carne si oase. Dupa cum stiti deja cel mai probabil, Tiguan Allspace reprezinta o versiune break a modelului standard, venind cu mai mult spatiu si cu sapte locuri la interior. Haideti sa vedem ce ne-au pregatit cei de la Volkswagen!

Asa cum va spuneam, Tiguan Allspace este versiunea break a modelului standard, ceea ce il plaseaza in gama intre acesta si Touareg. Noul model se prezinta, bineinteles, cu un ampatament marit cu 10.5 cm, in timp ce lungimea i-a fost crescuta, de asemenea, cu 21.5 cm. Toti acesti centimetri in plus se traduc printr-un spatiu mai generos la interior si printr-un portbagaj ce ofera un volum mai mare de depozitare al bagajelor.

Daca tot a venit vorba de portbagaj, adica unul dintre cele mai importante aspecte de luat in calcul pentru cei care isi indreapta atentia catre un astfel de model, va spunem ca in varianta sa cu cinci locuri, acesta ofera un volum total de 760 de litri. In cazul in care si aceasta bancheta din spate este rabatata, capacitatea totala poate ajunge pana la 1.920 de litri.

Citeste continuarea articolului VW Tiguan Allspace ajunge si in Europa

Producatorul auto german Volkswagen a revenit pe profit in 2016, dupa pierderile din anul precedent, obtinand un castig net de 5,1 miliarde euro, sustinut mai ales de vanzarile-record ale marcilor scumpe Audi si Porsche, transmite Reuters. Grupul a anuntat si plafonarea castigurilor managerilor. In 2015, Volkswagen a inregistrat pierderi de 1,6 miliarde euro din cauza provizioanelor generate de scandalul testelor trucate pentru emisiile de la motoarele diesel, potrivit Wall-street.ro.

Insa Volkswagen a revenit puternic anul trecut, inregistrand un nivel-record al cifrei de afaceri, de 217,3 miliarde euro. Grupul german a propus acordarea, din profitul pbtinut in 2016, a unui dividend de 2 euro pe actiune obisnuita si de 2,06 euro pentru o actiune preferentiala.

Anul trecut, grupul a acordat dividende mult mai modeste, de 0,11 euro pentru actiune obisnuita.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a revenit pe profit in 2016, cu un castig net de 5,1 miliarde euro

Sfarsitul lui 2016 ne-a adus o stire conform careia cei de la Volkswagen urmau sa retraga modelul CC din linia de productie, locul lui fiind preluat de un nou model numit Arteon. Noul model va fi dezvaluit publicului larg la inceputul lunii martie, cu ocazia deschiderii Salonului Auto de la Geneva 2017. Insa, astazi avem ocazia sa vedem primele imagini teaser cu noul model, reprezentantii producatorului german publicandu-le in urma cu putin timp.

Asadar, daca la sfarsitul anului trecut nu aveam in fata ochilor decat o schita din care nu puteam deduce mare lucru despre noul model Arteon, astazi ne uitam la primele doua fotografii cu acesta care ne permit sa vedem liniile generale de design folosite de cei de la Volkswagen pentru partea frontala si cea din spate a noului model. Va spunem in randurile care urmeaza care sunt primele impresii despre viitorul Volkswagen Arteon.

In primul rand putem remarca grila frontala de dimensiuni generoase si care se intrepatrunde acum cu blocurile optice, idee anuntata de cei de la Volkswagen inca de anul trecut. In partea din spate putem remarca, de asemenea, stopurile care dispun acum de o forma mai alungita. Totodata, putem observa de la prima privire eleronul de mici dimensiuni amplasat acolo.

Citeste continuarea articolului VW publica primele doua imagini cu noul Arteon

Am tot vorbit in ultima perioada despre noutatile pe care ni le pregatesc marii producatori auto pentru Salonul Auto de la Geneva, insa am neglijat un alt festival auto care sta pe punctul de a incepe. Este vorba despre Salonul Auto de la Chicago, eveniment care va debuta peste numai doua zile si va tine pana pe 20 februarie.

Una dintre surprizele pregatite pentru Salonul Auto de la Chicago este o editie speciala pe care o vor lansa cei de la Volkswagen pentru cel mai mare SUV din gama lor – Atlas. Noul model se va numi Volkswagen Atlas Weekend Edition si este pregatit sa cucereasca piata americana.

Asa cum va spuneam si la debutul modelului standard, Volkswagen Atlas a impresionat de la prima vedere prin dimensiunile importante de care a dat dovada. Acesta poate fi comparat la acest capitol cu modele precum Ford Explorer sau Toyota Highlander, modele cu un succes considerabil la publicul nord american.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza la Chicago editia speciala Atlas Weekend

Inasprirea standardelor din ce in ce mai ridicata in ceea ce priveste gradul de emisii ii face pe unii producatori auto sa ia decizii la care nimeni nu s-ar fi asteptat pana in urma cu ceva timp. Asa sta treaba si cu cei de la Volkswagen, producator auto care vine dupa un an marcat de scandalul Dieselgate. Astfel, ei au luat decizia ca incepand de acum sa inlocuiasca toate unitatile diesel cu capacitati mici cu hibrizi usori.

Saptamana in curs a inceput cu un anunt din partea celor de la Volkswagen prin care ne spuneau ca incepand de acum vor renunta la dezvoltarea unor propulsoare mai mici decat cele existente acum in gama. Acum aflam de fapt ca decizia producatorului german este chiar aceea de a renunta definitiv la toate unitatile disel cu capacitati mici existente in momentul de fata in gama.

Unitatile hibride cu care vor fi inlocuite propulsoarele diesel in cauza vor fi unele usoare si care nu vor necesita incarcare la priza. Din cate am aflat pana in acest moment, primul model care va beneficia de aceasta schimbare va fi celebrul Polo. Noile modele vor intra pe piata incepand cu anul viitor.

Citeste continuarea articolului VW Polo cu propulsie hibrida soseste in 2018

Daca ieri va spuneam care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a intocmi cel mai bun anunt de vanzare auto, astazi va vom povesti despre o alta modalitatea de a atrage mai repede cumparatori.

Ei bine, daca v-ati hotarat sa va schimbati masina si daca vreti sa o vindeti pe cea veche mai avem o modalitate pentru a realiza cel mai atragator anunt. Chiar un roman a publicat zilele acestea un exemplu de „asa da”, si am sa va spun si voua despre el. Nu de alta, dar modalitatea aleasa de constanteanul nostru este una despre care multi specialisti spun ca prinde cel mai bine.

Proprietarul a ales pentru anuntul sau un text haios, care a atras si jurnalistii, nu numai potentialii cumparatori. Spunem asta pentru ca astazi anuntul sau a aparut pe siteul nostru (puteti vizualiza anuntul aici) si are o multime de vizualizari.

Citeste continuarea articolului Cel mai haios anunt de vanzare al unei masini second-hand este al unui roman!

Michael Schmidt, fondatorul Automobile Bavaria, cel mai mare dealer BMW, intra pe piata auto non-premium, si aduce in portofoliu modele Volkswagen Autovehicule Comerciale, informeaza Wall-street.ro.

"In anul 2017 vom adauga in portofoliul nostru marca Volkswagen – automobile comerciale, cu o reprezentanta in Brasov", anunta reprezentantii Automobile Bavaria Group.

Anul trecut, Michael Schmidt, a declarat pentru wall-street.ro ca vrea sa aiba in portofoliu masini mai accesibile, dar tot germane. "Am cumparat la Baia Mare un fost service Skoda, in insolventa. Vrem sa ne extindem. Ma gandesc sa intru in segmentul masinilor mai accesibile, sa am toata paleta, nu doar domeniul premium, desi acesta mi se pare mai stabil decat celalalt. Raman la marci germane, in ianuarie iau o decizie", a declarat Schmidt.

Citeste continuarea articolului Automobile Bavaria aduce in portofoliu marca Volkswagen Autovehicule Comerciale

Anul 2016 s-a dovedit a fi unul dintre cei mai buni ani in ceea ce priveste numarul obtinut de marii producatori auto in legatura cu vanzarile de automobile pe plan mondial. Chiar daca pentru cei de la Volkswagen anul 2016 a adus cu sine un intreg scandal care s-a incheiat cu plata unor prejudicii impresionante, modelele produse de acestia au ramas in topul preferintelor soferilor din intreaga lume.

La inceputul noului an va spuneam intr-un articol ca lupta de la varf se da intre Volkswagen si Toyota, reprezentantii producatorului nipon nefiind inca siguri la acea data de numarul total de unitati comercializate in ultima luna a anului precedent. Intr-un final cifrele au venit, iar cei de la Toyota s-au vazut nevoiti sa isi recunoasca infrangerea dupa o dominatie consistenta in ultimii patru ani.

Toyota a anuntat la inceputul acestei saptamani cifra finala a vanzarilor pe intreg parcursul lui 2016: 10.175.000 de unitati vandute. Aceasta cifra ii duce pe asiatici pe locul al doilea in topul vanzarilor, la doar 137.400 de exemplare distanta de primul loc. Asadar, anul 2016 ii propune pe cei de la Volkswagen ca lideri in topul vanzarilor la nivel mondial.

Citeste continuarea articolului VW devine oficial cel mai mare producator auto din 2016

Se spune ca femeile injura mai mult decat barbatii la volan. Dar nu o sa vorbim despre asta acum, mai ales ca sunt femeie si as putea fi partinitoare. Nu o sa discutam nici despre motivele pentru care injuram in timpul condusului, pentru ca exista experti care se ocupa de aceasta problema.

O sa vorbim insa despre un subiect care are legatura cu injuraturile la volan si care ne-a atras atentia datorita faptului ca este extrem de haios. Da, fiti pe faza si o sa va distrati. Nu din alte motive, ci din cauza faptului ca nu credeam pe nimeni in stare de a realiza o astfel de cercetare de piata.

Un studiu realizat de YouGov, o companie care se ocupa de cercetari de piata din Marea Britanie, sustine faptul ca soferii care injura cel mai mult sunt posesori de masini germane.

Citeste continuarea articolului Spune-mi ce masina ai, ca sa-ti spun cat de mult... injuri!

Lansate in urma cu mai bine de doua luni, modelele Volkswagen Golf 7 Facelift au ajuns in cele din urma si pe piata auto din Romania. Modelul cu cel mai mare succes inregistrat in anul precedent pe piata auto de pe Batranul Continent ne este propus acum de producatorul german cu o serie de imbunatiri. In randurile ce urmeaza va vom prezenta preturile la care noile modele vor putea fi cumparate in Romania.

Noile modele Volkswagen Golf 7 Facelift ne-au fost prezentate cu trei niveluri diferite de echipare: Trendline, Comfortline, respectiv Highline. Nivelul de echipare de baza, Trendline, insumeaza o intreaga serie de dotari oferite, printre cele mai interesante numarandu-se: frana de mana electronica, inchidere centralizata, oglinzi exterioare electrice si incalzite, servodirectie electromecanica, sistem Start-Stop, diferential electronic, volan reglabil sau jante din otel cu dimensiuni de 15 inci.

Pentru a achizitiona nivelul de echipare Comfortline veti fi nevoiti sa scoateti din buzunar un plus de 1.400 euro, in timp ce pentru versiunea de top veti plati 2.000 euro in plus fata de pretul versiunii standard.

Citeste continuarea articolului Noile modele VW Golf 7 Facelift au ajuns si in Romania! Afla ce pret au!

In timp ce mare parte din America inca se mai trezeste incet din "coma pantagruelica" a sarbatorilor de iarna, patru dintre cei mai mari si influenti producatori auto din lume au pus la cale, pe ascuns, un plan interesant: construirea, in Europa, a unui vast sistem de statii de incarcare a masinilor electrice, incepand cu anul 2017.

La prima vedere, nu pare a fi ceva senzational, dar ideea ar putea schimba raportul de forte pe batranul continent. BMW, Daimler (detinatorul, printre altele, al marcilor Mercedes-Benz si Smart), Volkswagen (Audi, Porsche, Lamborghini si Bentley) si Ford (Lincoln) au facut echipa si investesc in ceea ce inseamna, in esenta, statiile de carburant ale viitorului.

Cine lipseste din aceasta "echipa"? Tesla. In proiect, nu numai ca aceste statii sunt de doua ori mai puternice, dar sunt si foarte, foarte diferite, ceea ce inseamna ca nici un produs creat de Tesla nu se poate conecta si incarca.

Citeste continuarea articolului Patru companii auto gigant si-au unit fortele pentru a detrona Tesla

Scandalul Dieselgate nu mai reprezinta o noutate pentru nimeni in acest moment, problemele celor de la Volkswagen tinand capul de afis al presei internationale in mai multe randuri incepand cu anul trecut.

Va spuneam saptamana trecuta despre acordul semnat intre constructorul german si autoritatile din Statele Unite in valoare de 4.3 miliarde de euro pentru a pune capat acestor probleme, totalul despagubirilor platite de acestia ajungand la nu mai putin de 23 miliarde de euro. Ieri aflam din presa britanica ca scandalul emisiilor a ajuns si in Regatul Unit, acolo unde proprietarii modelelor Volkswagen fiind decisi sa actioneze producatorul german in instanta.

Acum a venit randul sa aflam de la autoritatile franceze ca scandalul emisiilor trucate este posibil sa se extinda si la alti producatori auto. Toata povestea din Franta a inceput cu ancheta judiciara care a inceput la sfarsitul saptamanii trecute impotriva celor de la Renault. Informatiile au fost confirmate acum si de Ministerul Mediului francez, Segolene Royal afirmand ca este posibil ca ancheta sa se extinda si la alti constructori importanti in perioada urmatoare.

Citeste continuarea articolului Se extinde scandalul Dieselgate si la alti mari producatori?

Scandalul emisiilor trucate, in care cei de la Volkswagen au fost implicati, se pare ca este departe de a se fi terminat. Saptamana trecuta am aflat cu totii despre intelegerea in valoare de 4,3 miliarde de dolari incheiata intre germani si autoritatile din Statele Unite, crezand astfel ca Dieselgate a ajuns la final. Dar intreaga intamplare nu a luat sfarsit nici atunci. Dieselgate inca nu s-a terminat!

In presa din Marea Britanie au aparut acum cateva zile o serie de zvonuri ca si englezii se pregatesc sa ceara despagubiri, iar acum avem si confirmarea oficiala. O casa de avocatura din Regatul Unit a declarat pentru o publicatie britanica ca englezii, proprietari de modele Volkswagen, se pregatesc sa solicite despagubiri in instanta. Asadar, compania Volkswagen trebuie sa faca fata unui nou proces, in care aproape 10.000 britanici posesori de modele germane cer compensatii.

Asa cum va spuneam, procesul este instrumentat de o casa de avocatura britanica, Harcus Sinclair, care are argumente solide pentru lupta pornita impotriva Volkswagen. Firma se pare ca va cere compensatii pentru fiecare client in parte care a fost afectat de scandalul emisiilor trucate. Potrivit firmei de avocatura, in proces sunt implicate aproximativ 1,2 milioane de masini, iar dintre proprietarii acestora, un numar foarte mare e posibil sa ceara compensatii. Tot ei au mai spus ca aproximativ 10.000 din cei afectati au semnat deja o actiune in grup pentru inceperea procesului.

Citeste continuarea articolului Englezii dau in judecata VW si cer compensatii pentru scandalul Dieselgate
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare