vw

Lista stiri si informatii despre vw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw, ford, mercedes-benz, tesla, masini electrice, dieselgate, renault, fiat, marea britanie, sua, toyota, vanzari, concept, salon auto detroit, vw tiguan

Patru companii auto gigant si-au unit fortele pentru a detrona Tesla

In timp ce mare parte din America inca se mai trezeste incet din "coma pantagruelica" a sarbatorilor de iarna, patru dintre cei mai mari si influenti producatori auto din lume au pus la cale, pe ascuns, un plan interesant: construirea, in Europa, a unui vast sistem de statii de incarcare a masinilor electrice, incepand cu anul 2017.

La prima vedere, nu pare a fi ceva senzational, dar ideea ar putea schimba raportul de forte pe batranul continent. BMW, Daimler (detinatorul, printre altele, al marcilor Mercedes-Benz si Smart), Volkswagen (Audi, Porsche, Lamborghini si Bentley) si Ford (Lincoln) au facut echipa si investesc in ceea ce inseamna, in esenta, statiile de carburant ale viitorului.

Cine lipseste din aceasta "echipa"? Tesla. In proiect, nu numai ca aceste statii sunt de doua ori mai puternice, dar sunt si foarte, foarte diferite, ceea ce inseamna ca nici un produs creat de Tesla nu se poate conecta si incarca.

Pe de alta parte, compania americana nu are in plan convertirea masinilor sau a modului de incarcare, lucru deloc bun pentru proprietarii Tesla si o potentiala mare problema pentru incapatanatul producator independent.

The Combined Charging System (Sistemul Combinat de Incarcare), CCS pe scurt, inseamna o incercare de a transforma sistemul de incarcare intr-un standard universal pentru toate vehiculele actionate electric, asemanatoare standardizarii aparatelor electrice dintr-o gospodarie. Cele mai recente statii CCS din America au o putere de 50 de kW, in timp ce statiile Tesla Superchargers ajung la 145 de kW.

Mai exista si o a treia optiune, folosita de producatorii japonezi, intitulata CHAdeMO si limitata la 100 de kW. Ei bine, se pare ca noul sistem de incarcare gandit si construit de cei patru giganti auto ar putea ajunge la 350 de kW, ceea ce inseamna o incarcare mult mai rapida. Pe langa cele patru companii mentionate mai sus, mai exista cateva interesate de aceasta noua statie CCS: Hyundai, General Motors (Chevrolet, Buick, Cadillac, GMC) si FCA (Fiat Chrysler, dar si Dodge, Ram, Jeep si Alfa Romeo).

Avand in vedere prognozata omniprezenta a masinilor electrice, o bucata de piata atat de serioasa poate forta si alte companii (chiar si pe cei de la Tesla) sa ia parte la acest proiect sau sa riste mergand mai departe cu propriile sisteme. Revenind la idee, planul consta in instalarea a cel putin 400 de astfel de statii in Europa, doar in 2017, si atingerea unui numar de cateva zeci de mii pana in 2020.

In comparatie, Tesla are mai putin de 300 de statii in Europa, in acest moment. Cu numarul din ce in ce mai mare de masini electrice pe strazi, e doar o chestiune de timp pana sistemul CCS va deveni un standard universal, iar companiile vor produce statii de gen in masa in Statele Unite. Bine, veti spune, nu pare sa fie chiar o conspiratie malefica impotriva firmei Tesla, in cel mai rau caz este o realitate economica: cu cat mai multe vehicule compatibile CCS sunt produse, cu atat va fi mai ieftin de construit o statie de incarcare.

Si, nu numai ca Tesla nu-si permite o investitie de acest gen, dar o astfel de actiune nu si-ar avea rostul, mai ales din punct de vedere economic. Ceea ce e interesant este ca Tesla a semnat un contract pentru CCS, desi nici una dintre ofertele firmei nu este compatibila, in acest moment.

Problema e ca timpul trece si proprietarii de Tesla sunt din ce in ce mai frustrati de ofertele competitorilor, asa ca producatorul independent nu va avea de ales, la un moment dat, si va fi nevoit sa treaca la standardul CCS. In acest punct, pare ca Tesla a intrat intr-o lupta pentru intaietate pe piata statiilor de incarcare. Vorbim despre statiile de carburant ale viitorului, asa ca lupta ar putea fi una apriga, una de urmarit pe parcursul acestui an.

In timp ce mare parte din America inca se mai trezeste incet din "coma pantagruelica" a sarbatorilor de iarna, patru dintre cei mai mari si influenti producatori auto din lume au pus la cale, pe ascuns, un plan interesant: construirea, in Europa, a unui vast sistem de statii de incarcare a masinilor electrice, incepand cu anul 2017.

La prima vedere, nu pare a fi ceva senzational, dar ideea ar putea schimba raportul de forte pe batranul continent. BMW, Daimler (detinatorul, printre altele, al marcilor Mercedes-Benz si Smart), Volkswagen (Audi, Porsche, Lamborghini si Bentley) si Ford (Lincoln) au facut echipa si investesc in ceea ce inseamna, in esenta, statiile de carburant ale viitorului.

Cine lipseste din aceasta "echipa"? Tesla. In proiect, nu numai ca aceste statii sunt de doua ori mai puternice, dar sunt si foarte, foarte diferite, ceea ce inseamna ca nici un produs creat de Tesla nu se poate conecta si incarca.

Citeste continuarea articolului Patru companii auto gigant si-au unit fortele pentru a detrona Tesla

Se extinde scandalul Dieselgate si la alti mari producatori?

Scandalul Dieselgate nu mai reprezinta o noutate pentru nimeni in acest moment, problemele celor de la Volkswagen tinand capul de afis al presei internationale in mai multe randuri incepand cu anul trecut.

Va spuneam saptamana trecuta despre acordul semnat intre constructorul german si autoritatile din Statele Unite in valoare de 4.3 miliarde de euro pentru a pune capat acestor probleme, totalul despagubirilor platite de acestia ajungand la nu mai putin de 23 miliarde de euro. Ieri aflam din presa britanica ca scandalul emisiilor a ajuns si in Regatul Unit, acolo unde proprietarii modelelor Volkswagen fiind decisi sa actioneze producatorul german in instanta.

Acum a venit randul sa aflam de la autoritatile franceze ca scandalul emisiilor trucate este posibil sa se extinda si la alti producatori auto. Toata povestea din Franta a inceput cu ancheta judiciara care a inceput la sfarsitul saptamanii trecute impotriva celor de la Renault. Informatiile au fost confirmate acum si de Ministerul Mediului francez, Segolene Royal afirmand ca este posibil ca ancheta sa se extinda si la alti constructori importanti in perioada urmatoare.

Ministrul francez al Mediului a declarat intr-un interviu acordat presei din Hexagon ca in urma unor controale efectuate pe modelele Renault au fost detectate unele anomalii care depasesc in mod clar standardele impuse de autoritatile franceze in ceea ce priveste gradul de emisii. Reprezentantii Renault au luat act de ancheta procurorilor francezi, insa au tinut sa mentioneze ca ei au respectat legislatia in vigoare atat la nivel european, cat si la nivel francez.

Nici Germania nu face nota discordanta in acest scandal extins, autoritatile de aici cerand Comisiei Europene sa interzica comercializarea modelelor Fiat-Chrysler care au incalcat testele de emisii. Prima solicitare in acest sens a fost facuta de oficialii nemti inca din toamna trecuta, insa acum a venit randul chiar si Agentiei pentru Mediu din Statele Unite (EPA) sa anunte aceleasi acuzatii impotriva constructorului.

Conform acestora, sistemul de emisii montat pe unele modele Fiat isi intrerupe functionarea la 22 de minute dupa pornirea motorului, devenind astfel un dispozitiv ilegal. Este vorba despre modelele echipate cu motor diesel de 2.0 litri utilizat de grupul Fiat – Chrysler pe Fiat 500X, respectiv Jeep Renegade. Chiar si utilitara Fiat Doblo ar folosi acelasi tip de dispozitiv considerat ilegal de autoritatile germane.

Pana in momentul de fata nu avem un punct de vedere clar emis de reprezentantii grupului Fiat - Chrysler, ministrul german al Transporturilor acuzand si el pe cei de la Fiat ca nu doresc sa clarifice situatia, desi aceasta a fost expusa inca de acum patru luni.

Scandalul Dieselgate nu mai reprezinta o noutate pentru nimeni in acest moment, problemele celor de la Volkswagen tinand capul de afis al presei internationale in mai multe randuri incepand cu anul trecut.

Va spuneam saptamana trecuta despre acordul semnat intre constructorul german si autoritatile din Statele Unite in valoare de 4.3 miliarde de euro pentru a pune capat acestor probleme, totalul despagubirilor platite de acestia ajungand la nu mai putin de 23 miliarde de euro. Ieri aflam din presa britanica ca scandalul emisiilor a ajuns si in Regatul Unit, acolo unde proprietarii modelelor Volkswagen fiind decisi sa actioneze producatorul german in instanta.

Acum a venit randul sa aflam de la autoritatile franceze ca scandalul emisiilor trucate este posibil sa se extinda si la alti producatori auto. Toata povestea din Franta a inceput cu ancheta judiciara care a inceput la sfarsitul saptamanii trecute impotriva celor de la Renault. Informatiile au fost confirmate acum si de Ministerul Mediului francez, Segolene Royal afirmand ca este posibil ca ancheta sa se extinda si la alti constructori importanti in perioada urmatoare.

Citeste continuarea articolului Se extinde scandalul Dieselgate si la alti mari producatori?

Englezii dau in judecata VW si cer compensatii pentru scandalul Dieselgate

Scandalul emisiilor trucate, in care cei de la Volkswagen au fost implicati, se pare ca este departe de a se fi terminat. Saptamana trecuta am aflat cu totii despre intelegerea in valoare de 4,3 miliarde de dolari incheiata intre germani si autoritatile din Statele Unite, crezand astfel ca Dieselgate a ajuns la final. Dar intreaga intamplare nu a luat sfarsit nici atunci. Dieselgate inca nu s-a terminat!

In presa din Marea Britanie au aparut acum cateva zile o serie de zvonuri ca si englezii se pregatesc sa ceara despagubiri, iar acum avem si confirmarea oficiala. O casa de avocatura din Regatul Unit a declarat pentru o publicatie britanica ca englezii, proprietari de modele Volkswagen, se pregatesc sa solicite despagubiri in instanta. Asadar, compania Volkswagen trebuie sa faca fata unui nou proces, in care aproape 10.000 britanici posesori de modele germane cer compensatii.

Asa cum va spuneam, procesul este instrumentat de o casa de avocatura britanica, Harcus Sinclair, care are argumente solide pentru lupta pornita impotriva Volkswagen. Firma se pare ca va cere compensatii pentru fiecare client in parte care a fost afectat de scandalul emisiilor trucate. Potrivit firmei de avocatura, in proces sunt implicate aproximativ 1,2 milioane de masini, iar dintre proprietarii acestora, un numar foarte mare e posibil sa ceara compensatii. Tot ei au mai spus ca aproximativ 10.000 din cei afectati au semnat deja o actiune in grup pentru inceperea procesului.

Pe site-ul oficial al celor de la Harcus Sinclair se spune chiar ca ei sunt increzatori ca in mod sigur „curtea de justitie va face diferenta intre ceea ce clientii au platit pentru un vehicul si ceea ce au primit de fapt”. Pe de alta parte, reprezentantii companiei Volkswagen au iesit in presa cu o noua declaratie referitoare la aceasta stire. Ei sustin ca proprietarii nu au fost afectati deloc de acest scandal.In plus, ei au declarat ca sunt gata de proces, si ca se vor apara cu toate armele.

Ba mai mult, compania Volkswagen a spus ca valoarea de revanzare a masinilor lor va ramane aceeasi, chiar daca autovehiculele lor au trecut printr-un scandal. Cei de la Volkswagen au incheiat deja intelegeri cu 500.000 proprietari din Statele Unite, dar compania germana nu a oferit, pana acum, nici un fel de compensatie pentru clientii lor din Marea Britanie sau Europa. Sumele cerute acum de englezi se ridica la un total de 30 milioane de lire, fiecare dintre proprietari cerand 3.000 de lire pentru ca a fost pacalit sa cumpere masini care polueaza.

Scandalul emisiilor trucate, in care cei de la Volkswagen au fost implicati, se pare ca este departe de a se fi terminat. Saptamana trecuta am aflat cu totii despre intelegerea in valoare de 4,3 miliarde de dolari incheiata intre germani si autoritatile din Statele Unite, crezand astfel ca Dieselgate a ajuns la final. Dar intreaga intamplare nu a luat sfarsit nici atunci. Dieselgate inca nu s-a terminat!

In presa din Marea Britanie au aparut acum cateva zile o serie de zvonuri ca si englezii se pregatesc sa ceara despagubiri, iar acum avem si confirmarea oficiala. O casa de avocatura din Regatul Unit a declarat pentru o publicatie britanica ca englezii, proprietari de modele Volkswagen, se pregatesc sa solicite despagubiri in instanta. Asadar, compania Volkswagen trebuie sa faca fata unui nou proces, in care aproape 10.000 britanici posesori de modele germane cer compensatii.

Asa cum va spuneam, procesul este instrumentat de o casa de avocatura britanica, Harcus Sinclair, care are argumente solide pentru lupta pornita impotriva Volkswagen. Firma se pare ca va cere compensatii pentru fiecare client in parte care a fost afectat de scandalul emisiilor trucate. Potrivit firmei de avocatura, in proces sunt implicate aproximativ 1,2 milioane de masini, iar dintre proprietarii acestora, un numar foarte mare e posibil sa ceara compensatii. Tot ei au mai spus ca aproximativ 10.000 din cei afectati au semnat deja o actiune in grup pentru inceperea procesului.

Citeste continuarea articolului Englezii dau in judecata VW si cer compensatii pentru scandalul Dieselgate

VW confirma intelegerea in de 4,3 miliarde de dolari incheiata pentru scandalul Dieselgate

Compania Volkswagen a confirmat oficial, miercuri, ca a negociat un acord concret in valoare de 4,3 miliarde de dolari cu autoritatile din Statele Unite pentru a rezolva problemele legate de trucarea emisiilor, asa numitul Dieselgate. Planurile germanilor se pare ca se indreapta spre o solutionare a scandalului in care au fost implicati. Grupul german a anuntat, de asememea, ca va pleda „vinovat” in cadrul procesului intentat impotriva lor pentru montarea softurilor interzise.

Reprezentantii Volkswagen au declarat ca totalul despagubirilor a ajuns acum la 23 de miliarde de dolari. Suma a depasit asteptarile companiei, ei punand in calcul costuri de aproximativ 18 miliarde pentru rezolvarea problemei si despagubirea celor implicati. Prin urmare, Volkswagen a declarat ca a angajat specialisti independenti care sa supravegheze compania in urmatorii trei ani de zile, specialisti care, probabil, le vor oferi sfaturi pretioase despre gestionarea situatiei de criza.

Volkswagen a recunoscut in septembrie 2015 ca a instalat softuri secrete pe sute de mii de masini diesel care ruleaza in Statele Unite, pentru a trisa testele privind emisiile.

Analistii din strainatate au estimat in mai multe randuri ca intreg scandalul ii va costa pe cei de la Volkswagen peste 30 miliarde de euro, dar cifra exacta inca nu o avem oficial. Daca asa vor sta lucrurile, problemele companiei nu se vor opri aici deoarece, conform zvonurilor din industrie, germanii au lichiditati de doar 31,1 miliarde de euro. Se stie insa ca ei au contractat si un imprumut de 20 de miliarde, pentru a face fata situatiei. Ramane de vazut cum vor decurge lucrurile in perioada urmatoare ...

O alta stire venita acum din presa auto-moto este aceea ca unul dintre directorii Volkswagen din Coreea de Sud a fost arestat si condamnat la inchisoare pentru o perioada de 18 luni. Vestile rele pentru companie nu se opresc aici. Si directorul biroului de reglementare legala, Oliver Smidt, care a lucrat pe aceasta functie intre 2014 si 2015, a fost arestat in Statele Unite. Acesta este acuzat de autoritatile americane ca a comis frauda si a conspirat impotriva statului american.

Chiar daca Volkswagen se confrunta cu o multime de probleme, mai ales pe teritoriul Statelor Unite, grupul a declarat recent ca a avut vanzari record in 2016. Cifrele inregistrate in vanzari sunt de 10.3 milioane de unitati, in luna decembrie inregistrand o crestere de 12%. Aceste statistici ar trebui sa ii aseze pe germani inaintea rivalilor de la Toyota in topul volumului de masini vandute.

Compania Volkswagen a confirmat oficial, miercuri, ca a negociat un acord concret in valoare de 4,3 miliarde de dolari cu autoritatile din Statele Unite pentru a rezolva problemele legate de trucarea emisiilor, asa numitul Dieselgate. Planurile germanilor se pare ca se indreapta spre o solutionare a scandalului in care au fost implicati. Grupul german a anuntat, de asememea, ca va pleda „vinovat” in cadrul procesului intentat impotriva lor pentru montarea softurilor interzise.

Reprezentantii Volkswagen au declarat ca totalul despagubirilor a ajuns acum la 23 de miliarde de dolari. Suma a depasit asteptarile companiei, ei punand in calcul costuri de aproximativ 18 miliarde pentru rezolvarea problemei si despagubirea celor implicati. Prin urmare, Volkswagen a declarat ca a angajat specialisti independenti care sa supravegheze compania in urmatorii trei ani de zile, specialisti care, probabil, le vor oferi sfaturi pretioase despre gestionarea situatiei de criza.

Volkswagen a recunoscut in septembrie 2015 ca a instalat softuri secrete pe sute de mii de masini diesel care ruleaza in Statele Unite, pentru a trisa testele privind emisiile.

Citeste continuarea articolului VW confirma intelegerea in de 4,3 miliarde de dolari incheiata pentru scandalul Dieselgate

Anul 2016 a fost unul dintre cei mai interesanti ani in ceea ce priveste lupta pentru suprematie in domeniul auto, marii producatori auto la nivel mondial dand lupte importante pentru a se clasa in cele din urma pe primul loc. Pe langa toti bolizii de sute de cai putere lansati pe parcursul anului, 2016 a fost presarat si cu scandaluri, orgolii si noi planuri pentru a recastiga suportul pasionatilor auto din toate colturile lumii.

Chiar daca am intrat deja in 2017, inca nu este foarte clar cine a castigat batalia pentru anul precedent. Asa cum spuneam si mai devreme, lupta de la varf a fost foarte apriga, cifrele oficiale inca nefiind foarte clare pentru toata lumea. Asadar, sa vedem in randurile care urmeaza care au fost cifrele inregistrate de cei mai importanti constructori auto.

Din cate se pare pana la acest moment, Volkswagen a reusit sa se claseze pe primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial, inregistrand un record de 10.3 milioane de modele vandute pe parcursul celor 365 de zile ale lui 2016. In ciuda scandalului Dieselgate in care a fost implicat, constructorul german a reusit sa ramana in inima multor pasionati auto drept cel mai serios producator auto la nivel mondial.

Din cele peste zece milioane de automobile vandute in 2016, sase dintre ele au fost exclusiv modele Volkswagen; ceea ce reprezinta o crestere de 2.8 procente fata de anul precedent. Surpriza a venit insa din partea celor de la Skoda, care au inregistrat 1.1 milioane de exemplare vandute. Asa cum era si de asteptat, cel mai important model al cehilor a fost Octavia (436.000 unitati vandute), urmat de Rapid si Fabia. Cresterea producatorului ceh fata de anul precedent a fost de 6.8 procente.

Un alt nume important care a crescut in vanzari in 2016 a fost Seat, ajutat fiind si de recent lansatul la mijlocul anului Ateca. Cu 410.000 modele vandute, constructorul spaniol a inregistrat o crestere de 2.6%. Audi, respectiv Porsche au fost de asemenea in crestere fata de anul 2016.

Desi au inregistrat acest record de 10.3 milioane de modele trimise pe soselele din intreaga lume, cei de la Volkswagen inca nu sunt siguri de pozitia de lider din cauza celor de la Toyota care nu si-au publicat inca vanzarile din ultima luna a anului. Cu putin peste 9.400.000 de modele vandute in primele 11 luni ale lui 2016, producatorul nipon ar fi trebuit sa vanda aproximativ 892.000 de exemplare in luna decembrie pentru a depasi Volkswagen.

Conform unor prime estimari facute de cei de la Toyota, constructorul ar fi inregistrat vanzari de doar 10.1 milioane de unitati; insa unele surse afirma ca aceste estimari ar fi ajuns in cele din urma la 10.36 milioane de exemplare. Cel mai probabil, pana la sfarsitul lunii ianuarie vom sti care au fost cifrele exacte si cine ocupa primul loc in topul vanzarilor din 2016.

Anul 2016 a fost unul dintre cei mai interesanti ani in ceea ce priveste lupta pentru suprematie in domeniul auto, marii producatori auto la nivel mondial dand lupte importante pentru a se clasa in cele din urma pe primul loc. Pe langa toti bolizii de sute de cai putere lansati pe parcursul anului, 2016 a fost presarat si cu scandaluri, orgolii si noi planuri pentru a recastiga suportul pasionatilor auto din toate colturile lumii.

Chiar daca am intrat deja in 2017, inca nu este foarte clar cine a castigat batalia pentru anul precedent. Asa cum spuneam si mai devreme, lupta de la varf a fost foarte apriga, cifrele oficiale inca nefiind foarte clare pentru toata lumea. Asadar, sa vedem in randurile care urmeaza care au fost cifrele inregistrate de cei mai importanti constructori auto.

Din cate se pare pana la acest moment, Volkswagen a reusit sa se claseze pe primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial, inregistrand un record de 10.3 milioane de modele vandute pe parcursul celor 365 de zile ale lui 2016. In ciuda scandalului Dieselgate in care a fost implicat, constructorul german a reusit sa ramana in inima multor pasionati auto drept cel mai serios producator auto la nivel mondial.

Citeste continuarea articolului Care a fost cel mai vandut brand auto in 2016?

Compania germana Volkswagen incearca sa isi reconstruiasca imaginea si isi doreste ca in viitor sa devina un constructor de masini electrice important pe piata auto. Modalitatea cea mai buna de a evita pierderea clientilor este aceea de a curata si improspata cateva modele clasice, modele care i-au ajutat sa castige o multime de fani de-a lungul timpului.

Germanii au incercat cateva reincarnari ale celebrului microbuz Volkswagen, cel mai recent dintre ele fiind I.D. Buzz - primul model care ne este prezentat si care este propus cu un mod de condus complet electric si care va putea sa se conduca in mod autonom. Anuntat oficial la show-ul auto de pe teritoriul nord american sambata aceasta, I.D. Buzz este o masina concept electrica impresionanta.

Potrivit celor de la Volkswagen, Buzz are o autonomie estimata la aproximativ 600 de kilometri, conform criteriilor europene NEDC. Capacitatea acumulatorilor montati in interior este de 111 kWh si pot fi incarcati pana la 80% in 30 de minute.

Masina este dotata cu doua motoare electrice care furnizeaza un total de 374 cai putere capabili sa duca viteza maxima pana la 160 kilometri/ora. In materie de performante, germanii au anuntat ca pentru a sprinta de la 0 la 100 kilometri/ora I.D. Buzz are nevoie de doar 5,3 secunde.

Simbolul epocii flower-power este asadar reinviat de germani, iar fanii brandului se bucura deja de versiunea care, cel mai probabil, va ajunge in productia de serie in 2020. I.D. Buzz Concept are la baza platforma modulara electrica MEB, folosita de specialistii Volkswagen pentru toate masinile electrice viitoare.

I.D. Buzz imprumuta caracteristici precum un head-up display cu realitate virtuala si volanul sensibil la atingere. Consola centrala este denumita de reprezentantii germani „I.D. Box”, servind drept panou de control pentru sofer. Noul model german are un sistem de sunet Bluetooth detasabil, sistem care poate fi utilizat si in exteriorul masinii.

Distractia cea mai mare, sustin jurnalistii, vine insa cu sistemul autonom de sofat I.D. Pilot, care atunci cand este in functiune retrage volanul, scaunele sunt rotite la 180 de grade si consola centrala I.D. Box aluneca in partea din spate pentru ca persoanele din fata sa se poata alatura pasagerilor din spate.

Conceptul general I.D. Buzz infatiseaza, conform celor spuse de Dr. Frank Welsch, membru al consiliului de administratie Volkswagen, noua cale spre viitor. El a mai declarat ca „acest concept este primul vehicul electric multi-scop care va fi echipat cu un sistem de condus complet autonom”. Tot Welsch a mai spus ca noul lor model „poarta sentimentul libertatii unui microbuz catre o era complet noua a mobilitatii”.

Microbuzul original este o legenda peste tot in lume si putem spune cu siguranta ca formeaza o adevarata comunitate globala. I.D. Buzz este un model cu un design curat, cu suprafete omogene si silueta monolitica. Partea frontala in doua tonuri de culoare este un omagiu adus microbuzului T1.

Dimensiunile conceptului nu sunt cu mult diferite de cele ale modelului initial, desi pasagerii beneficiaza de un spatiu ceva mai generos. Scaunele din spate sunt modulare si se pot transforma in pat, daca se doreste acest lucru. Spatiul destinat depozitarii bagajelor are un volum intre 660 si 4600 de litri, maximul fiind obtinut doar in cazul in care scaunele sunt pliate.

Pentru ca I.D. Buzz este o masina care se vrea o adevarata revolutie pe sosele, este evident faptul ca si in interior sunt prezente o multime de tehnologii. Mentionam la acest capitol doar faptul ca masina este capabila sa recunoasca automat soferul si sa se adapteze in functie de el. Noul model nu detine cheie, ci este dotata cu ceea ce se numeste Digital Key, o aplicatie speciala de smartphone care ofera si conexiune wireless, dar si sistem de navigatie.

Compania germana Volkswagen incearca sa isi reconstruiasca imaginea si isi doreste ca in viitor sa devina un constructor de masini electrice important pe piata auto. Modalitatea cea mai buna de a evita pierderea clientilor este aceea de a curata si improspata cateva modele clasice, modele care i-au ajutat sa castige o multime de fani de-a lungul timpului.

Germanii au incercat cateva reincarnari ale celebrului microbuz Volkswagen, cel mai recent dintre ele fiind I.D. Buzz - primul model care ne este prezentat si care este propus cu un mod de condus complet electric si care va putea sa se conduca in mod autonom. Anuntat oficial la show-ul auto de pe teritoriul nord american sambata aceasta, I.D. Buzz este o masina concept electrica impresionanta.

Potrivit celor de la Volkswagen, Buzz are o autonomie estimata la aproximativ 600 de kilometri, conform criteriilor europene NEDC. Capacitatea acumulatorilor montati in interior este de 111 kWh si pot fi incarcati pana la 80% in 30 de minute.

Citeste continuarea articolului Microbuzul simbol VW renaste si ia forma lui ID Buzz Concept

Salonul Auto Nord American, desfasurat in aceasta perioada in Detroit, i-a gasit pe cei de la Volkswagen cu planuri mari pentru piata auto din Statele Unite. Nu de alta dar imaginea lor a avut de suferit serios in ultima perioada din cauza uriasului scandal Dieselgate. Unul dintre principalele modele propuse de nemti in cadrul standului Volkswagen este SUV-ul compact Tiguan Long-Wheelbase, model cu ampatament marit si cu sapte locuri.

Noutatile prezentate la Detroit vin dupa ce la finalul anului trecut am putut admira primele fotografii cu asa numitul Tiguan Allspace. Este vorba de acelasi model, insa numele mai devreme amintit este destinat pietii auto asiatice. Cel mai probabil, in luna martie vom putea afla si mai multe noutati cu privire la varianta europeana a modelului, care va fi prezentata la Geneva.

Volkswagen Tiguan a fost dezvoltat avand la baza aceeasi platforma MQB si, asa cum ne putem da seama fara mari probleme, este aproape identic cu modelul prezent acum pe Batranul Continent. In linii mari, aspectul sau exterior da impresia de masivitate, dimensiunile lui fiind ceva mai mari – 11 centimetri castigati in lungime.

Diferenta in lungime de care tocmai aminteam aduce cu sine un spatiu mai generos la interior, acolo unde versiunea Tiguan-ului prezentat la Detroit ofera sapte locuri in standard in cazul in care se opteaza pentru versiunea cu tractiune fata. Daca va indreptati atentia catre modelul care dispune de tractiune integrala 4Motion, randul al treilea de scaune este oferit doar in mod optional.

Daca in ceea ce priveste infatisarea exterioara propusa de constructorul german la Detroit va spuneam ca nu avem parte de prea multe modificari, continuam prin a va spune ca nici la interior nu regasim prea multe surprize de ordin estetic. Astfel, modelul propus pentru piata auto de peste Ocean pastreaza aceleasi linii generale pe care le cunoastem de la modelul european.

In ceea ce priveste motorizarea lui Volkswagen Tiguan cu sapte locuri, nemtii ne-au pregatit un singur propulsor turbo, cu o capacitate de 2.0 litri, capabil sa dezvolte 184 de cai putere si un cuplu maxim de 300 Nm. Transmisia va fi asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata cu opt trepte.

Asa cum am amintit si mai devreme, Volkswagen Tiguan cu ampatament marit le este oferit americanilor atat in varianta cu tractiunea fata, cat si cu tractiune integrala 4Motion. In cazul celei de-a doua variante, modelele vor fi echipate si cu Active Control, sistem care va oferi patru moduri de rulare.

Salonul Auto Nord American, desfasurat in aceasta perioada in Detroit, i-a gasit pe cei de la Volkswagen cu planuri mari pentru piata auto din Statele Unite. Nu de alta dar imaginea lor a avut de suferit serios in ultima perioada din cauza uriasului scandal Dieselgate. Unul dintre principalele modele propuse de nemti in cadrul standului Volkswagen este SUV-ul compact Tiguan Long-Wheelbase, model cu ampatament marit si cu sapte locuri.

Noutatile prezentate la Detroit vin dupa ce la finalul anului trecut am putut admira primele fotografii cu asa numitul Tiguan Allspace. Este vorba de acelasi model, insa numele mai devreme amintit este destinat pietii auto asiatice. Cel mai probabil, in luna martie vom putea afla si mai multe noutati cu privire la varianta europeana a modelului, care va fi prezentata la Geneva.

Volkswagen Tiguan a fost dezvoltat avand la baza aceeasi platforma MQB si, asa cum ne putem da seama fara mari probleme, este aproape identic cu modelul prezent acum pe Batranul Continent. In linii mari, aspectul sau exterior da impresia de masivitate, dimensiunile lui fiind ceva mai mari – 11 centimetri castigati in lungime.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza la Detroit versiunea Tiguan cu sapte locuri

A pus la punct in cel mai mic detaliu cea mai cunoscuta retea de socializare a momentului - Facebook. Fondatorul acesteia, Mark Zuckerberg invarte banii pe degete dupa ce a dat lovitura in lumea virtual. Insa chiar si asa duce un trai modest si este complet lipsit de fite.

Daca nu ma crezi iti spun ca desi are in cont peste 50 de miliarde de dolari, conduce o masina in valoare de aproximativ 30.000 de dolari. Da, ai citit bine, 30.000 de dolari! Este vorba despre un VW Golf 5 GTI, o masina neagra destul de puternica. Cel putin asta sustin paparazzi care stau pe urmele lui.

Modelul are o transmisie manuala, 200 cai putere sub capota si accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 7,2 secunde. De altfel, fondatorul Facebook a spus ca va dona actiunile in valoare de 45 de miliarde de dolari unei fundatii care are ca scop sustinerea potentialului uman si al egalitatii. Asa ca va ramane in cont cu 5 miliarde de dolari! Suficient pentru a-si cumpara o masina de fite!

Presa de cancan ar fi lansat zvonul ca Zuckerberg si-ar putea cumpara o masina de aproape un milion si jumatate de dolari. Este vorba despre Huayra, o masina construita de Pagani, inrudita cu Zonda. Masina fabricata de italieni are un motor V12 AMG, de 6 litri si 730 de cai putere. Atinge 100 km/h in 3 secunde si 370 km/h viteza maxima.

Modelul a iesit pe piata in urma cu cinci ani si, intre timp, italienii au inceput sa livreze astfel de modele si in Statele Unite ale Americii. De altfel, ei sunt cei care au dat de inteles ca patronul Facebook ar fi interesat sa cumpere o astfel de masina.

Pana una alta, Zuckerberg nu este singura persoana publica putred de bogata care da ture prin oras cu o masina pe care multi si-o permit. Masini ceva mai ieftine conduc si Leonardo DiCaprio - motivat de dorinta de a salva planeta - Justin Timberlake sau Colin Farrell. Acesta conduce un SUV fabricat undeva prin anii 90 si care, estimate la 5.000 de dolari, va deveni... piesa de muzeu.

Masini ieftine mai au si Daniel Radcliffe, vedeta din Harry Potter si cunoscuta cantareata de muzica pop, Britney Spears care conduce un Mini Cooper de 25.000 de dolari al carui mare avantaj este ca poate fi parcat usor aproape oriunde.

A pus la punct in cel mai mic detaliu cea mai cunoscuta retea de socializare a momentului - Facebook. Fondatorul acesteia, Mark Zuckerberg invarte banii pe degete dupa ce a dat lovitura in lumea virtual. Insa chiar si asa duce un trai modest si este complet lipsit de fite.

Daca nu ma crezi iti spun ca desi are in cont peste 50 de miliarde de dolari, conduce o masina in valoare de aproximativ 30.000 de dolari. Da, ai citit bine, 30.000 de dolari! Este vorba despre un VW Golf 5 GTI, o masina neagra destul de puternica. Cel putin asta sustin paparazzi care stau pe urmele lui.

Modelul are o transmisie manuala, 200 cai putere sub capota si accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 7,2 secunde. De altfel, fondatorul Facebook a spus ca va dona actiunile in valoare de 45 de miliarde de dolari unei fundatii care are ca scop sustinerea potentialului uman si al egalitatii. Asa ca va ramane in cont cu 5 miliarde de dolari! Suficient pentru a-si cumpara o masina de fite!

Citeste continuarea articolului Fondatorul Facebook are o masina modesta! Afla ce conduce Mark Zuckerberg!

Dupa ce la sfarsitul lui 2016 ne-am putut bucura de noile versiuni Golf lansate de producatorul german, acum venim cu o noutate importanta si pentru cei care isi doresc ceva mai multa sportivitate. Asadar, pentru cei care un model Golf R este prea mult, fie din punct de vedere al performantelor, fie din punct de vedere financiar; Volkswagen anunta acum lansarea pachetului R-Line pentru ultimul facelift Golf.

Noul pachet pus la dispozitie de constructorul german este disponibil pentru toate modelele Golf, indiferent de varianta de echipare de care dispune. Pachetul ne propune mai multe modificari si imbunatatiri, atat la nivel exterior, cat si la nivelul habitaclului interior.

In ceea ce priveste infatisarea sa exterioara, pachetul R-Line aduce cu sine un look ceva mai sportiv si, bineinteles, mai agresiv decat il cunoastem. Printre elementele noi putem remarca cu usurinta pragurile laterale noi, spoilerele frontale reconcepute, eleronul sau aripa spate restilizate. De asemenea, automobilul va fi personalizat cu emblemele specifice pachetului R-Line.

Pentru cei care isi doresc mai mult decat atat, cei de la Volkswagen au pus la punct si un pachet complet R-Line, care cuprinde mai multe dotari suplimentare. Cu acest pachet complet, automobilul va dispune de patru seturi noi de jante, cu design special Marseille sau Singapore, cu dimensiuni de 17 sau 18 inci.

Pachetul complet R – Line aduce cu sine o serie de imbunatatiri importante si la nivelul habitaclului interior. Astfel, automobilul va fi echipat cu scaune sport, cu o tapiterie noua realizata din piele perforata sau din material, cu un volan sport sau cu pedale realizate din inox. De asemenea, logo-ul specific R – Line va aparea de fiecare data la pornirea sistemului de infotainment.

Asa cum va spuneam si in debutul articolului, pachetele R-Line au fost concepute in asa fel incat sa fie disponibile pe toate variantele de echipare ale modelelor Golf. De asemenea, pachetele sunt disponibile atat in cazul modelelor hatch, cat si in cazul modelelor kombi.

Cei interesati de imbunatatirile propuse de pachetele R-Line vor trebui sa plateasca suplimentar 1.105 euro pentru pachetul simplu care presupune un upgrade exterior sau 1.800 euro pentru pachetul complet.

Noile modele Volkswagen Golf facelift au debutat la sfarsitul anului trecut, fiind prezentate in cadrul unui eveniment special organizat in Wolfsburg. Pe piata auto din Germania, pretul unui Golf facelift porneste de la putin sub 18.000 euro si poate ajunge chiar si pana la aproape 45.000 euro in cazul unui model Golf R echipat cu cutie de viteze automata DSG.

Dupa ce la sfarsitul lui 2016 ne-am putut bucura de noile versiuni Golf lansate de producatorul german, acum venim cu o noutate importanta si pentru cei care isi doresc ceva mai multa sportivitate. Asadar, pentru cei care un model Golf R este prea mult, fie din punct de vedere al performantelor, fie din punct de vedere financiar; Volkswagen anunta acum lansarea pachetului R-Line pentru ultimul facelift Golf.

Noul pachet pus la dispozitie de constructorul german este disponibil pentru toate modelele Golf, indiferent de varianta de echipare de care dispune. Pachetul ne propune mai multe modificari si imbunatatiri, atat la nivel exterior, cat si la nivelul habitaclului interior.

In ceea ce priveste infatisarea sa exterioara, pachetul R-Line aduce cu sine un look ceva mai sportiv si, bineinteles, mai agresiv decat il cunoastem. Printre elementele noi putem remarca cu usurinta pragurile laterale noi, spoilerele frontale reconcepute, eleronul sau aripa spate restilizate. De asemenea, automobilul va fi personalizat cu emblemele specifice pachetului R-Line.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza pachetul R-Line pentru modelele Golf Facelift

Modelul 2017 Volkswagen Golf R Facelift produce 310 cai putere de la motorul sau turbo de 2,0 litri, ceea ce inseamna ca noul model este cu 10 cai putere mai puternic decat modelul pre-facelift si se alatura, in ceea ce priveste puterea, modelului Golf GTI Clubsport S sau Honda Civic Type R.

Acest model a fost prezentat oficial luna trecuta, germanii spunand despre el ca este un cadou de Craciun pentru fanii brandului. Modelul dezvaluit acum, reprezinta si cea mai rapida varianta hatchback Volkswagen disponibila pe piata.

In interior, noul sistem infotainment Composition Colour vine in dotarea standard, iar nivelurile de echipare superioare beneficiaza de sistemul Discover Pro si un display touchscreen de 9,2 inci, precum si de un un ecran de 12,3 inci ce inlocuieste clasicele ceasuri de bord. Ecranul digital se numeste Active Info Display, si este destul de mare pentru a putea afisa harti in format 3D.

Noutatea pe care toti cei care isi vor achizitiona un astfel de model o vor observa, este ca specialistii germani ai companiei au renuntat la butoane, ecranul standard venind acum cu un senzor tactil vibrant. Totul suna bine, spunem noi, si suntem convinsi ca cei de la Volkswagen vor inregistra vanzari bune si cu acest nou model.

Modelul 2017 Volkswagen Golf R Facelift produce 310 cai putere de la motorul sau turbo de 2,0 litri, ceea ce inseamna ca noul model este cu 10 cai putere mai puternic decat modelul pre-facelift si se alatura, in ceea ce priveste puterea, modelului Golf GTI Clubsport S sau Honda Civic Type R.

Acest model a fost prezentat oficial luna trecuta, germanii spunand despre el ca este un cadou de Craciun pentru fanii brandului. Modelul dezvaluit acum, reprezinta si cea mai rapida varianta hatchback Volkswagen disponibila pe piata.

In interior, noul sistem infotainment Composition Colour vine in dotarea standard, iar nivelurile de echipare superioare beneficiaza de sistemul Discover Pro si un display touchscreen de 9,2 inci, precum si de un un ecran de 12,3 inci ce inlocuieste clasicele ceasuri de bord. Ecranul digital se numeste Active Info Display, si este destul de mare pentru a putea afisa harti in format 3D.

Citeste continuarea articolului 2017 VW Golf R Facelift primeste mai multi cai putere

Ca si la telefoanele mobile, masinile ascund si ele anumite secrete, mai exact computerele de bord ne pot arata un meniu ascuns. Astazi, va vom arata cum puteti accesa un astfel de meniu la un Volkswagen Passat B6.

Mai intai, va trebui sa va asigurati ca masina este la punctul neutru. Apoi, introduceti cheia in contact si porniti motorul. Dupa ce motorul a fost pornit, va intoarceti pe consola centrala, unde va asigurati ca aveti apasat butonul DUAL. Daca nu il aveti activat, apasati-l.

Pentru a accesa meniul secret, va trebui sa apasati doua butoane in acelasi timp. Primul buton este AC, iar al doilea este butonul de redirectionare a aerului in sus. Apasati ambele butoane pana incep sa clipeasca alternativ.

Meniul ascuns a fost astfel activat, felicitari! Pentru a naviga prin acest meniu, folositi comutatorul din stanga (exact ca in video). Pentru a va reintoarce la meniul clasic, apasati o singura data butonul AC.

Pentru cei ce nu stiu, Passat B6 reprezinta a 6-a generatie de Passat si a fost prezentat pentru prima oara in anul 2005 la Salonul Auto de la Geneva. Aceasta versiune, a fost una dintre cele mai appreciate serii de Passat, iar de design-ul sau s-a ocupat Robert Lesnik.

Cea mai puternica versiune a fost Passat B6 R36, un model ce utiliza un motor V6 de 3.6 litri ce dezvolta 300 de cai putere. Acest model accelera de la 0 la 100 km/h in doar 5.6 secunde.

Ca si la telefoanele mobile, masinile ascund si ele anumite secrete, mai exact computerele de bord ne pot arata un meniu ascuns. Astazi, va vom arata cum puteti accesa un astfel de meniu la un Volkswagen Passat B6.

Mai intai, va trebui sa va asigurati ca masina este la punctul neutru. Apoi, introduceti cheia in contact si porniti motorul. Dupa ce motorul a fost pornit, va intoarceti pe consola centrala, unde va asigurati ca aveti apasat butonul DUAL. Daca nu il aveti activat, apasati-l.

Pentru a accesa meniul secret, va trebui sa apasati doua butoane in acelasi timp. Primul buton este AC, iar al doilea este butonul de redirectionare a aerului in sus. Apasati ambele butoane pana incep sa clipeasca alternativ.

Citeste continuarea articolului VIDEO: Afla cum poti accesa meniul secret al unui VW Passat

Volkswagen va prezenta luna viitoare, la Salonul Auto de la Detroit un model cu trei randuri de scaune si sapte locuri a celei de-a doua generatii a SUV-ului compact Tiguan. Versiune alungita se numeste Tiguan Allspace si va fi pusa in vanzare in 2017, ca model al anului 2018.

Masina va fi al doilea SUV cu trei randuri de locuri care va iesi pe portile fabricii Volkswagen in 2017. Tiguan Allspace va sta la loc de cinste alaturi de modelul de marime medie Atlas, care de abia a intrat in productie la fabrica din Chattanooga, Tennessee.

Spre deosebire de Atlas, noul Tiguan Allspace va fi produs in fabrica din Puebla, Mexic. Amandoua masinile vor fi construite pe platfoma MQB Volkswagen, pe care o stim de la modelul Golf. Asemeni Tiguan, noul model va oferi clientilor cateva motoare turbo pe benzina, dar si cele cu alimentare pe motorina cu patru cilindri care vor trimite puterea catre axa din fata.

Ca extraoptiune, cei ce isi doresc, pot sa isi achizitioneze un model cu tractiune integrala 4Motion. In functie de alegerea motorului, tehnicienii Volkswagen vor monta pe masina o cutie de viteze manuala cu sase trepte sau una cu dublu ambreiaj.

Volkswagen Tiguan Allspace a aparut deja in cateva imagini teaser pe care producatorii ni le-au dezvaluit, si este un model care seamana cu fratele Tiguan, dar este mai lung cu 11 centimetri decat el. Noul model al germanilor se adreseaza, asa cum probabil v-ati dat deja seama, in principal familiilor numeroase, care atunci cand pleaca la drum au nevoie de mai mult spatiu.

Si daca tot vorbim despre spatiu, va spunem ca daca al treilea rand de scaune va fi pliat, masina va oferi un portbagaj incapator, de 750 de litri. Iar daca viitorii clienti vor plia si al doilea rand de scaune, compartimentul de depozitare va creste pana la 2000 de litri. Oare va fi suficient pentru femei, care in general impacheteaza tot dulapul cand pleaca in concediu? Asteptam sa ne spuneti voi...

Desi compania germana nu a dat publicitatii foarte multe detalii despre Tiguan Allspace, putem observa cu totii ca viitorul model va fi unul atragator. Ba mai mult, se spune ca masina va avea si o serie de dotari atractive.

Asteptam insa pana la lansarea oficiala ca sa aflam mai multe detalii. Volkswagen Tiguan Allspace va intra in productie in mijlocul anului 2017 iar jurnalistii sustin ca pretul se va situa in jurul sumei de 35.000 euro si va fi un rival de temut pentru Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail sau land Rover Discovery Sport.

Volkswagen va prezenta luna viitoare, la Salonul Auto de la Detroit un model cu trei randuri de scaune si sapte locuri a celei de-a doua generatii a SUV-ului compact Tiguan. Versiune alungita se numeste Tiguan Allspace si va fi pusa in vanzare in 2017, ca model al anului 2018.

Masina va fi al doilea SUV cu trei randuri de locuri care va iesi pe portile fabricii Volkswagen in 2017. Tiguan Allspace va sta la loc de cinste alaturi de modelul de marime medie Atlas, care de abia a intrat in productie la fabrica din Chattanooga, Tennessee.

Spre deosebire de Atlas, noul Tiguan Allspace va fi produs in fabrica din Puebla, Mexic. Amandoua masinile vor fi construite pe platfoma MQB Volkswagen, pe care o stim de la modelul Golf. Asemeni Tiguan, noul model va oferi clientilor cateva motoare turbo pe benzina, dar si cele cu alimentare pe motorina cu patru cilindri care vor trimite puterea catre axa din fata.

Citeste continuarea articolului VW prezinta Tiguan Allspace, SUV-ul cu sapte locuri si ampatament lung

Cel mai mic model Volkswagen, Up!, devine, in 2017 mai puternic si mai sportiv. Aceasta stire a aparut de curand in presa de specialitate, iar zvonurile au fost confirmate de compania germana acum putin timp. Noul model, pentru ca este unul sportiv, va intra in gama sport GTI.

Prin urmare, in 2017 vom avea parte cu totii de modelul Up GTI, o masina de oras foarte competitiva. Sperantele celor de la Volkswagen sunt unele mari, pentru ca dupa declaratiile facute, noul Up va lupta cu rivali importanti de pe piata masinilor mini: Fiat 500 Abarth sau Mini John Cooper Works Hardtop.

Noul model al germanilor, introdus in gama GTI, va avea un motor turbo pe benzina, de 1,0 litru, care va furniza 114 cai putere. Aceste date poate nu vi se par spectaculoase, dar datorita faptului ca Up este atat de mic si usor, masina va sprinta de la 0 la 100 km/ora in 8,8 secunde.

Din punct de vedere tehnic, Up GTI este foarte diferit fata de modelul standard. Garda la sol mai mica cu 15 mm, franele mai puternice si o suspensie reconfigurata fac din noul GTI un model mai distractiv de condus decat modelul standard Up, fara a fi, insa, prea ferm pe drumuri denivelate.

Cutia de viteze va fi una manuala cu sase trepte de viteza si este, conform celor care au testat deja masina, usor de utiizat. In plus, jurnalistii de specialitate care au condus noul model german, sustin ca Up GTI are si o directie precisa.

Cei de la Volkswagen ar putea, spun zvonurile din industrie, sa ofere si o cutie de viteze DSG automata, ceea ce ar putea sa reduca semnificativ consumul de combustibil.

In privinta aspectului, noul Up GTI primeste cateva elemente care ne duc cu gandul imediat ca avem de-a face cu un model din gama sport a germanilor. In exterior, modelul prezentat de germani infatiseaza un kit aerodinamic, sistem de evacuare dublu si jante de 17 inci din aliaj.

In interior, clientii vor primi scaune sport, precum si cusaturi contrastante de culoarea rosie pe volanul sport, iar tabloul de bord va avea un finisaj special, negru cu puncte rosii.

Daca pana acum germanii ne-au prezentat prototipul, reprezentantii companiei au declarat ca specialistii lor lucreaza intens la modelul de productie. Acesta va aparea pe piata in curand si va intra in vazare la inceputul anului 2018. Despre preturi inca nu avem detalii, dar le vom afla cu siguranta in viitorul apropiat.

Cel mai mic model Volkswagen, Up!, devine, in 2017 mai puternic si mai sportiv. Aceasta stire a aparut de curand in presa de specialitate, iar zvonurile au fost confirmate de compania germana acum putin timp. Noul model, pentru ca este unul sportiv, va intra in gama sport GTI.

Prin urmare, in 2017 vom avea parte cu totii de modelul Up GTI, o masina de oras foarte competitiva. Sperantele celor de la Volkswagen sunt unele mari, pentru ca dupa declaratiile facute, noul Up va lupta cu rivali importanti de pe piata masinilor mini: Fiat 500 Abarth sau Mini John Cooper Works Hardtop.

Noul model al germanilor, introdus in gama GTI, va avea un motor turbo pe benzina, de 1,0 litru, care va furniza 114 cai putere. Aceste date poate nu vi se par spectaculoase, dar datorita faptului ca Up este atat de mic si usor, masina va sprinta de la 0 la 100 km/ora in 8,8 secunde.

Citeste continuarea articolului Planurile VW includ un nou model: Up GTI va intra in competitia masinilor de oras puternice

In general se spune ca masinile isi pierd valoarea imediat ce au fost scoase de pe poarta fabricii. Orice sofer se gandeste, atunci cand isi cumpara un autovehicul nou, ce model sa isi achizitioneze pentru a nu pierde foarte mult din investitia facuta daca se decid sa isi revanda masina. Studiile efectuate de specialisti in domeniu arata ca vehiculele isi pierd aproape jumatate din valoare lor in primii trei ani. Bineinteles ca nu toate masinile de depreciaza in mod egal, si despre asta este vorba si in materialul nostru de astazi.

In ciuda celebrului scandal in care a fost implicata compania germana Volkswagen, masinile brandului se pare ca isi pastreaza valoarea pe piata second hand, cel putin in Europa. Aceasta problema a fost intens discutata in mediul online, odata cu scandalul izbucnit nu de mult timp.

Oficialii companiei Volkswagen sustin ca proprietarii modelelor lor nu au de pierdut, atunci cand se decid sa isi schimbe masina. Probabil ca asta a stat la baza calculelor lor si atunci cand au iesit in fata si au declarat ca nu au de gand sa isi despagubeasca clientii afectati de Dieselgate. Desi autoritatile europene au insistat ca germanii trebuie sa isi despagubeasca clientii, reprezentantii Volkswagen s-au tinut tari pe pozitie si au refuzat acest lucru.

Motivul este acesta: proprietarii Volkswagen nu inregistreaza pierderi financiare iar rapoartele realizate de ei sustin ca, desi initial studiile au aratat ca in medie preturile pe piata second hand scad cu 3%, de fapt acestia nu au pierderi in buget.

Stim cu totii ca in Statele Unite, propietarii de Volkswagen au primit cate 1000 dolari cash sau vouchere pentru urmatoarea achizitie, dar omologii companiei nu au luat aceeasi hotarare si aici, pe continentul nostru. Comisarul Uniunii Europene, Elzbieta Bienkowsaka a cerut grupului Volkswagen sa acorde clientilor europeni aceleasi beneficii ca si cele ale americanilor, dar avand in vedere ca in Europa, in jur de 8,5 milioane de vehicule din cele 11 milioane alimentate cu motorina au fost depistate cu dispozitive trucate, va dati cu totii seama ce ar fi insemnat asta pentru companie.

Suma pentru cei 8,5 milioane de clienti ar fi fost una astronomica, si era, mai mult ca sigur, imposibil de platit. Prin urmare germanii de la Volkswagen au trebuit sa faca ceva, si au gasit o solutie prin citarea cifrelor realizate de un cercetator de piata independenta. Aceste date sustin ca pretul masinilor diesel Volkswagen isi pastreaza foarte bine pretul pe piata second hand, ba mai mult, masinile grupului Volkswagen au un pret mai bun pe piata decat masinile rivalilor.

In general se spune ca masinile isi pierd valoarea imediat ce au fost scoase de pe poarta fabricii. Orice sofer se gandeste, atunci cand isi cumpara un autovehicul nou, ce model sa isi achizitioneze pentru a nu pierde foarte mult din investitia facuta daca se decid sa isi revanda masina. Studiile efectuate de specialisti in domeniu arata ca vehiculele isi pierd aproape jumatate din valoare lor in primii trei ani. Bineinteles ca nu toate masinile de depreciaza in mod egal, si despre asta este vorba si in materialul nostru de astazi.

In ciuda celebrului scandal in care a fost implicata compania germana Volkswagen, masinile brandului se pare ca isi pastreaza valoarea pe piata second hand, cel putin in Europa. Aceasta problema a fost intens discutata in mediul online, odata cu scandalul izbucnit nu de mult timp.

Oficialii companiei Volkswagen sustin ca proprietarii modelelor lor nu au de pierdut, atunci cand se decid sa isi schimbe masina. Probabil ca asta a stat la baza calculelor lor si atunci cand au iesit in fata si au declarat ca nu au de gand sa isi despagubeasca clientii afectati de Dieselgate. Desi autoritatile europene au insistat ca germanii trebuie sa isi despagubeasca clientii, reprezentantii Volkswagen s-au tinut tari pe pozitie si au refuzat acest lucru.

Citeste continuarea articolului Masinile VW implicate in Dieselgate isi pastreaza preturile pe piata second hand

Compania germana Volkswagen si-a reconsiderat pozitia in legatura cu SUV-ul Atlas. Dupa ce, in luna noimebrie, germanii dezvaluiau ca noua lor masina va fi produsa pentru piete precum China si Statele Unite, iata ca acum ei si-au reanalizat strategia. Volkswagen isi reevalueaza optiunile si au hotarat ca vor vinde SUV-ul Atlas si in tari din Europa.

Germanii au anuntat deja ca vor vinde o versiune diesel in Rusia, incepand cu 2017, iar acum ei se gandesc sa isi extinda piata. Nu de alta, dar mai exista tari in Europa, care sunt dornice de astfel de modele si unde Atlas ar putea coexista perfect cu modelul Touareg.

Anuntul este unul imbucurator pentru noi, pentru ca, din cate am observat la lansarea oficiala, masina este una catre care merita sa ne indreptam atentia. Totusi, se pare ca masina nu va veni pe continentul nostru in forma in care o cunoastem. Elmar-Marius Licharz, seful diviziei de modele de mari dimensiuni din cadrul Volkswagen, a declarat ca Atlas este o masina chiar mare si ca „trebuie sa ne gandim ca masina ar putea sa incapa cu greu in anumite garaje”.

In cazul in care va primi unda verde, modelul Atlas cu specificatiile pentru Europa va fi construit in fabrica din Chattanooga, Statele Unite, acolo unde exista deja capacitate de a face fata unei cantitati mai mari de unitati.

La lansarea din Statele Unite, Volkswagen Atlas a fost oferit cu doua variante de motorizare pe benzina: un motor turbo de 2,0 litri cu patru cilindri pe benzina care furnizeaza 241 cai putere si motorul de 3,6 litri cu sase cilindri VR6 cu 283 cai putere.

In Europa insa, modelul ar putea veni, conform speculatiilor din presa de specialitate, si cu o varianta diesel. Aceasta ar putea fi motorul pe care il stim cu totii, cel de 2,0 litri TDI cu 193 de cai putere.

Atlas se bazeaza pe arhitectura MQB a grupului Volkswagen, dar este semnificativ mai mare decat alte modele cu care imparte platforma. Cu o lungime de 4922 mm, Atlas este mai lung cu 225 mm decat Skoda Kodiaq si este chiar cu 121 mm mai lung decat cel mai mare SUV al companiei, Touareg.

In plus, Atlas masoara 1979 mm in latime si 1767 mm inaltime, facandu-l cu 38 mm mai lat si cu 35 mm mai inalt decat Touareg. Prin urmare, Volkswagen Atlas nu numai ca este mai mare decat orice alta masina de pasageri din Europa, dar este si cel mai mare model al Volkswagen din Statele Unite.

Compania germana Volkswagen si-a reconsiderat pozitia in legatura cu SUV-ul Atlas. Dupa ce, in luna noimebrie, germanii dezvaluiau ca noua lor masina va fi produsa pentru piete precum China si Statele Unite, iata ca acum ei si-au reanalizat strategia. Volkswagen isi reevalueaza optiunile si au hotarat ca vor vinde SUV-ul Atlas si in tari din Europa.

Germanii au anuntat deja ca vor vinde o versiune diesel in Rusia, incepand cu 2017, iar acum ei se gandesc sa isi extinda piata. Nu de alta, dar mai exista tari in Europa, care sunt dornice de astfel de modele si unde Atlas ar putea coexista perfect cu modelul Touareg.

Anuntul este unul imbucurator pentru noi, pentru ca, din cate am observat la lansarea oficiala, masina este una catre care merita sa ne indreptam atentia. Totusi, se pare ca masina nu va veni pe continentul nostru in forma in care o cunoastem. Elmar-Marius Licharz, seful diviziei de modele de mari dimensiuni din cadrul Volkswagen, a declarat ca Atlas este o masina chiar mare si ca „trebuie sa ne gandim ca masina ar putea sa incapa cu greu in anumite garaje”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen Atlas isi croieste drum si prin Europa

Poluarea este o problema intens discutata in ultima vreme. Foarte multe tari s-au aratat interesate de a actiona impotriva poluarii, iar solutiile sunt, de cele mai multe ori, renuntarea la masini, chiar daca mai sunt si alte cauze ale poluarii. Chiar daca aceste mijloace de transport au schimbat stilul de viata al oamenilor, un lucru este cert: o lume fara automobile, taxiuri, autobuze si camioane nu este posibila.

Asadar, multa lume incearca sa descopere alte modalitati pentru a diminua poluarea, iar automobilele nepoluante reprezinta o solutie care a castigat multi fani de la lansarea lor pe piata.

Zilele acestea Franta a iesit in prim plan, in legatura cu acest subiect, iar noi va vom spune despre ce este vorba. Franta a confirmat oficial ca se gandeste serios sa interzica masinile diesel in viitorul apropiat. Conform declaratiilor facute de anumiti oameni importanti din capitala Frantei, sub vizorul lor intra masinile diesel Renault si Volkswagen.

Anuntul este surprinzator, mai ales ca stim cu totii cat de nationalisti sunt francezii, nu-i asa? Totusi, cele doua marci nu vor fi interzise imediat. Renault si Volkswagen se pare ca fac subiectul unei anchete in plina desfasurare in Franta. Rezultatele acestei investigatii vor fi publicate in decembrie, si, probabil, ca in functie de asta se va lua decizia finala.

Intreg scandalul vine, asa cum era de asteptat, dupa ce in presa de specialitate au aparut mai multe zvonuri privind trucurile folosite de anumiti producatori pentru a pacali testele de emisii. Dupa cum bine stiti, sistemele montate pe masini au fost calibrate pentru a pacali testele pe care organismele europene le solicita. In legatura cu acest subiect, un oficial francez prezent in fata Parlamentului European a declarat ca vor solicita celor care investigheaza aceasta frauda sa le comunice daca vor descoperi ceva in neregula.

Tot el a mai precizat ca daca se dovedeste ca a avut loc o noua pacaleala, vor retrage autorizatiile de vanzare celor gasiti vinovati. Pe de cealalta parte, jurnalistii din strainatate au solicitat un punct de vedere din partea companiei Renault, dar purtatorul de cuvant al francezilor a refuzat sa dea orice fel de declaratie. Stim insa ca, pentru ancheta, investigatorii au folosit probe preluate din sediul Renault si au organizat o serie de „interviuri” cu oficial ai companiei.

Ba mai mult, au fost solictitate si anumite testari independente. Franta are in prezent cel mai mare numar de masini diesel pe sosele, iar primarul Parisului, Anne Hildago, a spus ca intentioneaza sa faca in Paris din ce in ce mai multe zone semi-pedestre, mai ales in zilele de weekend. In plus, Anne Hildago sustine cu indarjire cauza cunoscuta sub moto-ul „sfarsitul diesel la Paris in 2020”.

Poluarea este o problema intens discutata in ultima vreme. Foarte multe tari s-au aratat interesate de a actiona impotriva poluarii, iar solutiile sunt, de cele mai multe ori, renuntarea la masini, chiar daca mai sunt si alte cauze ale poluarii. Chiar daca aceste mijloace de transport au schimbat stilul de viata al oamenilor, un lucru este cert: o lume fara automobile, taxiuri, autobuze si camioane nu este posibila.

Asadar, multa lume incearca sa descopere alte modalitati pentru a diminua poluarea, iar automobilele nepoluante reprezinta o solutie care a castigat multi fani de la lansarea lor pe piata.

Zilele acestea Franta a iesit in prim plan, in legatura cu acest subiect, iar noi va vom spune despre ce este vorba. Franta a confirmat oficial ca se gandeste serios sa interzica masinile diesel in viitorul apropiat. Conform declaratiilor facute de anumiti oameni importanti din capitala Frantei, sub vizorul lor intra masinile diesel Renault si Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Franta ar putea interzice masinile diesel Renault si Volkswagen

Volkswagen a anuntat astazi ca urmeaza sa lanseze un nou model. Cateva imagini spion au aparut in presa de specialitate in urma cu putin timp, iar acum germanii au confirmat oficial aparitia viitorului model. Volkswagen Arteon isi va face debutul la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie a anului viitor, si se vrea a fi un inlocuitor al CC-ului.

Asadar, Volkswagen CC se pare ca nu va mai fi produs, iar Arteon, va fi clasat mai sus de modelul Passat in gama germanilor. Volkswagen Arteon este o masina complet noua si va fi una cu dimensiuni mari, cu patru usi, care detine linii aerodinamice de invidiat, precum si o prezenta pe sosele impunatoare.

Noul model german reprezinta si prima masina care va iesi de pe linia de productie dupa scandalul celebru al emisiilor in care compania a fost implicata recent. Arteon va fi bazat pe platforma extinsa MQB, si va fi cu 50 mm mai lung decat modelul CC.

Volkswagen CC este, totodata, modelul care s-a vandut cel mai prost din gama germanilor iar inlocuirea anuntata acum pare de bun augur, spun specialistii in domeniu. Caracteristica dezvaluita acum, la lansarea acestor catorva schite, este ca viitorul model va avea un portbagaj imens, care poate inmagazina pana la 1700 litri, atunci cand scaunele din spate sunt pliate.

In plus, masina ofera un spatiu generos pentru pasagerii din spate. In ceea ce priveste motorizarea, Arteon vine sa rivalizeze cu BMW Seria 4 Gran Coupe, prin urmare, modelul trebuie sa detina o serie de motoare puternice turbo cu patru cilindri pe benzina, dar si pe motorina.

Cel mai potent motor pe benzina va furniza 276 cai putere, ceea ce sugereaza ca Arteon va imparti impreuna cu modelul Skoda Superb, motorul gasit pe Seat Leon Cupra 280. Zvonurile din lumea auto sustin ca viitorul model al celor de la Volkswagen va folosi o cutie de viteze nou-nouta, DSG cu sapte trepte de viteza, care va veni cu tractiune integrala in dotarea standard pentru motorul despre care v-am spus mai sus, cel de 276 cai putere.

O parte din designul viitorului model este inspirat din masina concept Sport Coupe care si-a facut debutul anul trecut, la Salonul Auto de la Geneva. Acest concept era dotat cu un motor de 3,0 litri V6 pe benzina care functiona in stransa legatura cu un motor electric.

Viitorul Arteon insa, nu va detine si o astfel de optiune, desi reprezentantii Volkswagen nu au eliminat total posibilitatea introducerii unei versiuni hibrid mai tarziu. In interior, cel mai probabil, vom putea descoperi cel mai recent sistem infotainment Active Info Display, impreuna cu alte programe de asistenta la sofat.

In Europa, masina va fi oferita cu doua variante de echipare, cea de top fiind linia R. Atunci cand au anuntat masina, designerul companiei, Tobias Suhlmann a declarat ca „la prima vedere, Arteon starneste entuziasmul prin designul expresiv, iar mai apoi surprinde prin virtutile sale practice... aceasta combinatie este unica”. Daca ultima fraza va fi sau nu adevarata, ramane sa vedem, pentru ca suntem siguri ca germanii ne vor oferi mai multe detalii in curand.

Volkswagen a anuntat astazi ca urmeaza sa lanseze un nou model. Cateva imagini spion au aparut in presa de specialitate in urma cu putin timp, iar acum germanii au confirmat oficial aparitia viitorului model. Volkswagen Arteon isi va face debutul la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie a anului viitor, si se vrea a fi un inlocuitor al CC-ului.

Asadar, Volkswagen CC se pare ca nu va mai fi produs, iar Arteon, va fi clasat mai sus de modelul Passat in gama germanilor. Volkswagen Arteon este o masina complet noua si va fi una cu dimensiuni mari, cu patru usi, care detine linii aerodinamice de invidiat, precum si o prezenta pe sosele impunatoare.

Noul model german reprezinta si prima masina care va iesi de pe linia de productie dupa scandalul celebru al emisiilor in care compania a fost implicata recent. Arteon va fi bazat pe platforma extinsa MQB, si va fi cu 50 mm mai lung decat modelul CC.

Citeste continuarea articolului VW anunta Arteon, inlocuitorul CC

Cel mai mare producator de masini din Europa, Volkswagen, considera constructia unei fabrici de baterii auto pentru vehicule electrice drept un pas logic pentru extinderea productiei de automobile slab poluante, relateaza Wall-street.ro.

Volkswagen si sindicatele au ajuns la un acord vineri pentru a concedia 30.000 de oameni, in schimbul angajamentului conducerii de a nu mai face concedieri in masa in Germania pana in 2025, potrivit News.ro. De asemenea, managementul si-a luat angajamentul de a crea 9.000 de locuri de munca noi in sectorul productiei de bateriei si al serviciilor de mobilitate la fabricile din Germania, in cadrul eforturilor de orientare spre masini electrice si fara sofer.

“Daca peste un sfert dintre masinile noastre vor fi vehicule electrice in viitorul previzibil, atunci vom avea nevoie de aproximativ trei milioane de baterii pe ani”, a spus directorul general al companiei, Matthias Mueller, pentru Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung. “In aceste conditii, este logic sa ne construim propria noastra fabrica”, a adaugat el. Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

Cel mai mare producator de masini din Europa, Volkswagen, considera constructia unei fabrici de baterii auto pentru vehicule electrice drept un pas logic pentru extinderea productiei de automobile slab poluante, relateaza Wall-street.ro.

Volkswagen si sindicatele au ajuns la un acord vineri pentru a concedia 30.000 de oameni, in schimbul angajamentului conducerii de a nu mai face concedieri in masa in Germania pana in 2025, potrivit News.ro. De asemenea, managementul si-a luat angajamentul de a crea 9.000 de locuri de munca noi in sectorul productiei de bateriei si al serviciilor de mobilitate la fabricile din Germania, in cadrul eforturilor de orientare spre masini electrice si fara sofer.

“Daca peste un sfert dintre masinile noastre vor fi vehicule electrice in viitorul previzibil, atunci vom avea nevoie de aproximativ trei milioane de baterii pe ani”, a spus directorul general al companiei, Matthias Mueller, pentru Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung. “In aceste conditii, este logic sa ne construim propria noastra fabrica”, a adaugat el. Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

Citeste continuarea articolului VW vrea sa contruiasca o fabrica de baterii auto pentru masini electrice

Volkswagen a confirmat ca va desfiinta pana la 30.000 de locuri de munca la nivel global, reprezentand aproape 5% din total, si ca va economisi 3,7 miliarde de euro, in cadrul unui acord cu angajatii pentru a iesi din scandalul emisiilor si a investi in vehicule electrice, transmite Wall-street.ro.

In Germania, compania intentioneaza sa renunte la 23.000 de locuri de munca. Conducerea producatorului auto german a acceptat sa nu faca insa concedieri pana 2025, restructurarea urmand sa aiba loc prin plecari naturale, conform News.ro.

”Este un mare pas inainte, poate cel mai mare din istoria companiei”, a spus directorul general al marcii VW, Herbert Diess, intr-o conferinta de presa la Frankfurt. Acordul, care prevede cresterea cu 25% a productivitatii la fabricile germane, este esential pentru eforturile de restructurare ale VW, dupa izbucnirea scandalului emisiilor, in septembrie anul trecut. Citeste continuarea articolului pe Cars.ro!

Volkswagen a confirmat ca va desfiinta pana la 30.000 de locuri de munca la nivel global, reprezentand aproape 5% din total, si ca va economisi 3,7 miliarde de euro, in cadrul unui acord cu angajatii pentru a iesi din scandalul emisiilor si a investi in vehicule electrice, transmite Wall-street.ro.

In Germania, compania intentioneaza sa renunte la 23.000 de locuri de munca. Conducerea producatorului auto german a acceptat sa nu faca insa concedieri pana 2025, restructurarea urmand sa aiba loc prin plecari naturale, conform News.ro.

”Este un mare pas inainte, poate cel mai mare din istoria companiei”, a spus directorul general al marcii VW, Herbert Diess, intr-o conferinta de presa la Frankfurt. Acordul, care prevede cresterea cu 25% a productivitatii la fabricile germane, este esential pentru eforturile de restructurare ale VW, dupa izbucnirea scandalului emisiilor, in septembrie anul trecut. Citeste continuarea articolului pe Cars.ro!

Citeste continuarea articolului Volkswagen confirma ca va desfiinta pana la 30.000 de locuri de munca la nivel mondial

Odata cu lansarea modelului Golf 7 Facelift, germanii de la Volkswagen aduc imbunatatiri si pentru versiunea electrica a lor. Actualizarile modelului e-Golf au fost anuntate anterior, iar acum germanii au dezvaluit in intregime despre ce este vorba. Poate cea mai importanta stire referitoare la e-Golf Facelift este ca autonomia noului model creste de la 190 kilometri la aproape 300 de kilometri, conform standardului european NEDC.

Pentru a mari raza de autonomie, Volkswagen e-Golf vine cu o baterie cu o capacitate mai mare: 35.8 kWh, fata de cei 24,5 kWh oferiti anterior. Daca autonomia anuntata de constructorul german va fi una reala, e-Golf va intra in competitie cu rivali foarte puternici. Pe langa cele doua modele de la Tesla (Tesla Model S si Model X), care au autonomii de peste 400 de kilometri, e-Golf va concura cu BMW i3, care a anuntat 300 kilometri conform NEDC.

Alte lansari care anunta autonomii spectaculoase in 2017 sunt si Opel Ampera-e cu 400 km sau Hyundai Ioniq cu 200 km iar in 2018 Tesla va lansa Model 3 cu autonomie de 350 km. Sa revenind insa la modificarile e-Golf, pentru ca autonomia nu este singura modificare pe care modelul primit-o. Puterea motorului a crescut si ea. Prin urmare, clientii care vor achizitiona modelul german vor avea un plus de forta, pentru ca puterea a crescut de la 110 la 136 de cai putere, adica de la 86 kW la 100 kW si are un cuplu de 290 Nm, cu 20 mai mult decat modelul anterior.

Acest lucru este foarte important pentru cei ce isi doresc un sprint mai bun decat varianta anterioara. Volkswagen e-Golf Facelift accelereaza de la 0 la 100 kilometri/ora in 9,6 secunde, iar viteza maxima este de 150 kilometri/ora. Asa cum stiti deja de la modelul Golf, vizual modelul primeste destul de putine noutati. Totusi, putem observa ca noul e-Golf Facelift, la fel ca si GTE, beneficiaza de noi faruri cu tehnologie LED completa. Aceasta caracteristica a fost introdusa atat la nivelul farurilor, cat si in spate, la stopuri. In plus, farurile de zi LED sunt unele noi, iar semnalizarea este dinamica.

In interior, sistemul infotainment mare continua sa existe pe modelul e-Golf Facelift. Noutatea este ca el recunoaste gesturile si are un ecran nou, cu diagonala de 9,2 inci. In dotarea standard mai putem gasi si virtual cockpit cu diagonala de 12,3 inci. Noua editie e-Golf va costa aproximativ 35.000 euro si va fi lansat pe piata in luna aprilie 2017.

Masina nu va mai fi produsa ca pana acum, in mod exclusiv in Wolfsburg, ci se va fabrica in Dresden, in fosta fabrica Phaeton. Aceasta ar trebui sa produca aproximativ 35 de masini pe zi, dar aceasta cifra depinde si de cererea pe care germanii o vor avea. Fabrica este, insa, capabila sa produca pana la 100 de masini pe zi, asa ca nu va exista nici o problema daca clientii se vor inghesui sa lanseze comenzi.

Odata cu lansarea modelului Golf 7 Facelift, germanii de la Volkswagen aduc imbunatatiri si pentru versiunea electrica a lor. Actualizarile modelului e-Golf au fost anuntate anterior, iar acum germanii au dezvaluit in intregime despre ce este vorba. Poate cea mai importanta stire referitoare la e-Golf Facelift este ca autonomia noului model creste de la 190 kilometri la aproape 300 de kilometri, conform standardului european NEDC.

Pentru a mari raza de autonomie, Volkswagen e-Golf vine cu o baterie cu o capacitate mai mare: 35.8 kWh, fata de cei 24,5 kWh oferiti anterior. Daca autonomia anuntata de constructorul german va fi una reala, e-Golf va intra in competitie cu rivali foarte puternici. Pe langa cele doua modele de la Tesla (Tesla Model S si Model X), care au autonomii de peste 400 de kilometri, e-Golf va concura cu BMW i3, care a anuntat 300 kilometri conform NEDC.

Alte lansari care anunta autonomii spectaculoase in 2017 sunt si Opel Ampera-e cu 400 km sau Hyundai Ioniq cu 200 km iar in 2018 Tesla va lansa Model 3 cu autonomie de 350 km. Sa revenind insa la modificarile e-Golf, pentru ca autonomia nu este singura modificare pe care modelul primit-o. Puterea motorului a crescut si ea. Prin urmare, clientii care vor achizitiona modelul german vor avea un plus de forta, pentru ca puterea a crescut de la 110 la 136 de cai putere, adica de la 86 kW la 100 kW si are un cuplu de 290 Nm, cu 20 mai mult decat modelul anterior.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza e-Golf Facelift cu o autonomie crescuta de pana la 300 kilometri
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare