sedan

Lista stiri si informatii despre sedan pe Cars.ro

Stiri si informatii despre sedan

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre sedan publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre sedan, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw, bmw m5, masini sport, vw, salon auto shanghai, bmw seria 5, break, mercedes-benz, mercedes-benz s63 amg, consum, combustibil, mercedes-benz clasa a, concept, audi, audi s4

Noua generatie BMW M5 (F90) vine cu tractiune integrala si cu cinci moduri de rulare

Ne apropiem cu pasi repezi de lansarea noii generatii BMW M5 (F90), iar reprezentantii producatorului german ne prezinta deja primele informatii oficiale cu privire la noile modele. Despre noua generatie M5 s-au vehiculat in ultima vreme o multime de zvonuri, unele dintre ele dovedindu-se acum a fi adevarate. Cel mai important dintre toate este cel legat de dotarea noilor modele cu un sistem de tractiune integrala xDrive, lucru confirmat acum in mod oficial. Astfel, BMW M5 devine primul model din portofoliul M care beneficiaza de un sistem de tractiune integrala.

Partea interesanta pe care ne-au pregatit-o cei de la BMW incepe acum insa. Modelele noii generatii M5 vor beneficia de cinci moduri de rulare intre care soferul poate alege. Pentru inceput este bine de stiut ca toate modelele M5 vor porni intotdeauna in modul 4x4. Insa, chiar si cu tractiunea integrala activa inca de la pornire, comportamentul acestor modele se va dovedi a fi orientat catre puntea spate. De asemenea, tot de la pornire se va activa automat si modul DSC (Dynamic Stability Control), tehnologie care ajuta din punct de vedere al stabilitatii si al aderentei.

In cazul in care soferul isi doreste un stil mai agresiv si mai sportiv de condus, acesta poate opta pentru modul MDM – M Dynamic Mode. Si modul acesta functioneaza tot cu sistemul de tractiune integrala 4x4 activ, insa orientarea resurselor catre puntea spate va fi si mai evidenta. Acestea fiind spuse, modul MDM va fi apreciat in special de cei care isi doresc sa faca drifturi.

Citeste continuarea articolului Noua generatie BMW M5 (F90) vine cu tractiune integrala si cu cinci moduri de rulare

Noul model BMW M5 (F90) vine cu tractiune optionala spate, acoperis din fibra de carbon si peste 600 de cai putere

Poate ca mai avem pana la editia 2017 a Frankfurt Motor Show, dar nu credem ca ne poate opri cineva din divulgarea unor informatii extrem de proaspete despre noul model BMW.

Acestea vin chiar de la un angajat al gigantului german, care si-a povestit experientele cu noul M5 pe social media. Aparent, acesta ar fi batut drumul pana in Coreea de Sud pentru a vedea noul M5 F90, a avut o revelatie si a revenit in Germania cu informatii si pofta de munca.

Conform (inca) angajatului, urmatorul model M5 va fi primul din gama sa care va folosi un sistem de tractiune integrala asemanator celui de pe Mercedes-AMG E63. Daca acest lucru este adevarat, e foarte posibil ca noul M5 sa fie lansat si cu un pachet optional de competitie.

Citeste continuarea articolului Noul model BMW M5 (F90) vine cu tractiune optionala spate, acoperis din fibra de carbon si peste 600 de cai putere

VW lanseaza la Shanghai noua versiune Phideon GTE PHEV

Salonul Auto de la Shanghai si-a deschis portile pentru public la sfarsitul saptamanii trecute si pentru inca trei zile va incanta ochii tuturor pasionatilor auto prin modelele ce sunt prezentate aici de marii producatori auto ai lumii. Unul dintre standurile cu cel mai mare succes din Shanghai este cel al nemtilor de la Volkswagen, constructor care pare ca a trecut peste problemene iscate in ultimii ani de scandalul Dieselgate.

Cei de la Volkswagen au pregatit pentru editia din acest an a Salonului Auto de la Shanghai o noua versiune a modelului Phideon, un sedan cu accente premium gandit special pentru piata asiatica. Asadar, daca in urma cu ceva timp am aflat de la reprezentantii producatorului german ca nu vom avea parte de un inlocuitor al lui Phaeton prea curand, se pare ca asiaticii sunt ceva mai norocosi cu acest nou model.

Cum am spus si mai devreme, vorbim despre o noua versiune a lui Phideon GTE, o versiune PHEV, care poate fi incarcata la priza. Noul model va fi echipat cu o unitate de motorizare cu o capacitate de 2.0 litri si cu patru cilindri, caruia i se va alatura un propulsor electric. Sistemul va fi intregit de prezenta unei baterii de tip Litiu-Ion. Asadar, avem in fata primul model hibrid al celor de la Volkswagen care va fi construit in China.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza la Shanghai noua versiune Phideon GTE PHEV

Noul BMW M550d xDrive are acum patru turbine si performante de invidiat

Poate ca motoarele diesel sunt pe cale de disparitie in unele zone din lume, dar acest lucru nu se intampla in Bavaria. Dupa lansarea, la finalul anului trecut, a variantei pe benzina M550i xDrive, BMW scoate acum pe piata si versiunea diesel, noul M550d xDrive (G30/G31).

Nu va vom plictisi cu detalii despre design, de vreme ce sedanul de clasa medie se remarca mai ales la capitolul cifre. Fara prea multe introduceri, iata cateva dintre caracteristicile noului model.

Vazut ca fiind unul dintre cele mai puternice motoare diesel in sase cilindri din lumea auto, propulsorul de 3,0 litri se bucura de patru turbocompresoare, care produc peste 400 de cai putere, la 4.400 de rotatii pe minut, si un cuplu-forta de 760 de newtoni-metru, disponibil inca de la 2.000 de rotatii pe minut. Mai mult, la 1.000 de rotatii pe minut, soferul are la dispozitie 450 de newtoni-metru.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M550d xDrive are acum patru turbine si performante de invidiat

Atunci cand vorbim despre un model dezvoltat de specialistii de la divizia de performanta AMG a celor de la Mercedes-Benz, ne gandim automat la multi cai putere si la performante incredibile. Asa stau lucrurile si in cazul lui AMG S63 4Matic Sedan, un model care a castigat de-a lungul timpului multe inimi ale pasionatilor auto care iubesc masinile puternice si aratoase. Ne-am gandit ca ar fi interesant sa aflam si cum se prezinta bolidul AMG S63 si in ceea ce priveste eficienta din punct de vedere al consumului de carburant.

Din punct de vedere stilistic, Mercedes-Benz S63 AMG Sedan impresioneaza fara dar si poate prin look-ul sau care imbina excelent eleganta, stilul si agresivitatea. Fiind vorba despre un model dezvoltat de cei de la AMG, gasim numeroase elemente specifice diviziei de performanta care sa il diferentieze: jante forjate AMG cu 10 spite, prize de aer de dimensiuni generoase cu deflectoare de aer negre, ornamente cromate, panouri ale pragurilor laterale sau sistem de evacuare sport cu doua tevi de esapament.

Din punct de vedere al motorizarii, totul este la superlativ in cazul bolidului S63 AMG. Acesta este echipat cu o unitate de motorizare bi-turbo, cu o capacitate de 5.5 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 585 de cai putere si un cuplu maxim de 900 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze AMG Speedshift MCT cu sapte rapoarte. Asadar, vorbim despre unul dintre cele mai puternice propulsoare V8 bi-turbo de serie din lume. Alaturat unui sistem de tractiune integrala extrem de performant dezvoltat de cei de la AMG, acesta este capabil de performante tehnice de invidiat.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Mercedes-Benz AMG S63 4Matic Sedan?

Planurile celor de la Mercedes-Benz de extindere a gamei actuale continua, iar astazi ne-a fost prezentat noul Concept A-Class Sedan. Chiar daca aveau deja in gama actualul CLA, model cu multe elemente asemanatoare celor prezentate pentru acest concept, reprezentantii constructorului german au decis ca este rost in continuare de noi modele care sa completeze gama compacta. Cel mai probabil, viitorul model va rivaliza in mod direct cu modele precum Audi A3 sau Volvo S40.

Reprezentantii Mercedes-Benz vorbesc despre Concept A Sedan ca fiind modelul care redefineste filosofia de design „Puritate senzuala”, acesta beneficiind de o infatisare extrem de aerodinamica si care pare gata sa cucereasca multe inimi. Cei de la Mercedes vorbesc numai in termeni laudativi despre aceasta noua infatisare pe care ne-o propun, facand referiri la o abordare senzuala si la proportii perfecte.

Mai mult decat atat, acestia sunt de parere ca noul model va aduce cu sine o noua era a designului. Toate aceste cuvinte le-am auzit la momentul prezentarii Concept A Sedan din gura lui Gorden Wagener, director de design in cadrul constructorului german.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz prezinta noul Concept A Sedan

Modelele noii generatii Audi S4 au fost lansate in toamna lui 2015 in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, ocazie cu care au primit numeroase reactii pozitive din partea celor prezenti si din partea publicatiilor de specialitate. Noua generatie ne-a fost propusa cu o serie importanta de imbunatatiri tehnice, upgrade menit sa ii aduca un plus din punct de vedere al performantelor.

Vorbind despre un model pe care il apreciem multi dintre noi, ne-am gandit ca ar fi util sa descoperim ce cifre inregistreaza acesta in legatura cu eficienta consumului de carburant. Haideti sa descoperim in randurile care urmeaza impreuna ce modificari tehnice ne aduce aceasta noua generatie si cum influenteaza aceastea consumul de carburant!

Uitandu-ne direct sub capota noilor modele Audi S4 descoperim aceeasi unitate de motorizare cu sase cilindri si cu capacitate de 3.0 litri pe care o cunoasteam si pana acum. Insa, inginerii constructorului german au reusit sa o imbunatateasca si sa ii dea ceva mai multa putere. Astfel, propulsorul V6 TFSI in cauza este capabil sa dezvolte nu mai putin de 354 de cai putere si un cuplu maxim de 500 Nm. Totodata, va mai spunem si ca modelele noii generatii Audi S4 beneficiaza de o masa totala de doar 1.630 de kilograme.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Audi S4 (B9)?

Trecand prin diferitele comunicate de presa lansate de producatorul german Mercedes-Benz, in care vorbeste despre autonomie, despre siguranta sau programele de asistenta ale reimprospatatului model 2018 S-Class, ne-am dat seama ca unele dintre imagini chiar scot la iveala cateva dintre caracteristicile interiorului cabinei.

Nu mai sunt decat cateva zile pana debutul oficial al acestui model renascut, de vreme ce producatorul a confirmat ca ne vom intalni cu noua masina pe 18 aprilie. Asta nu inseamna, insa, ca am ramas nepasatori in ceea ce priveste acest model, asa ca ne-am gandit sa urmarim cu mai mare atentie comunicatele de presa ale celor de la Mercedes-Benz.

Nu mai e nevoie sa o spunem, dar asa am ajuns la imaginile pe care le puteti vedea si voi in acest articol.

Citeste continuarea articolului Iata cum va arata interiorul noului Mercedes-Benz Clasa S Facelift

Imediat ce comentariile online se vor linisti, speram ca modelul 2017 Mercedes-Benz E-Class sa fie vazut asa cum este cu adevarat: primul sedan facut la Stuttgart care imbraca tehnologii de-a dreptul de speriat intr-un corp de recunoscut.

Poate ca design-ul exterior este un pic prea dragut, dar suntem siguri ca Mercedes-Benz va incerca sa repare acest impediment cu patru linii diferite, in functie de piata de vanzare.

Modelul de baza, care va deveni curand si masina taxi favorita a Germaniei, va ramane la grila clasica a marcii, apropiata de versiunile Exclusive, la care se vor adauga si cateva detalii de lux. Atat varianta Avantgarde cat si AMG Line au grile sport, cu o emblema de dimensiuni mai generoase postata pe mijlocul acestora.

Citeste continuarea articolului Tehnologia de pe noul Mercedes-Benz E-Class este cu adevarat impresionanta! Iata de ce!

Reprezentantii Audi ne iau prin surprindere si ne ofera un motiv in plus pentru a astepta vara cu si mai multa nerabdare. Modelele celei de-a patra generatii Audi A8 (D5) vor fi prezentate la mijlocul acestei veri, in data de 11 iulie, intr-un eveniment organizat la Barcelona. Va fi un eveniment special organizat pentru ca noul model sa poata fi vazut in premiera de reprezentantii mass-media. Noi, ceilalti, vom putea admira pe viu noile modele pentru prima data in toamna, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Din pacate, pana in acest moment, reprezentantii producatorului german nu ne-au dat prea multe informatii legate de surprizele pe care ni le-au pregatit pentru aceasta noua generatie A8. Din putinele detalii pe care le avem, va putem spune pentru moment ca noile modele vor fi construite avand la baza platforma MLB Evo, urmand a fi ceva mai mari in dimensiuni fata de modelele facelift-ului disponibil acum pe piata.

In ceea ce priveste motorizarile cu care vor veni noile modele Audi A8, mai multe publicatii de specialitate din presa internationala dau ca sigure doua variante de motorizare pe benzina, respectiv alte trei diesel. Cei care isi doresc un propulsor pe benzina, vor putea opta intre o unitate V8 de 4.0 litri si capabila sa dezvolte 460 de cai putere, respectiv una W12 de 6.3 litri, capabila sa livreze nu mai putin de 565 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Audi A8 va fi prezentata in vara, la Barcelona!

Mazda 3 este unul dintre modelele de succes cu care producatorul nipon defileaza pe piata auto de pe Batranul Continent de ani buni. Chiar daca nu vorbim despre o popularitate exagerata, Mazda 3 a reusit sa aduca constructorului asiatic o cota de piata destul de buna pentru acest segment in Europa. Infatisarea sa atractiva pentru multi dintre noi, dotarile tehnice numeroase, performantele inregistrate si, nu in ultimul rand, preturile destul de bune la care modelele japoneze sunt vandute in Europa sunt unele dintre motivele principale pentru care Mazda 3 se bucura de succes aici.

Modelele Mazda 3 au aparut pentru prima data pe piata in 2003, atunci cand acestea aveau rolul de a inlocui modelele Familia/323. Cunoscute sub denumirea Axela pe piata auto din tara natala, noile modele au fost primite cu entuziasm inca de la bun inceput. Numele cu care acestea pot fi regasite pe piata auto din Japonia - Axela - este un cuvant derivat din alte doua cuvinte in engleza: “accelerate”, respectiv “excellent”. Cea de-a doua generatie Mazda 3 a venit abia dupa sase ani, noile modele fiindu-ne prezentate in 2008 pe scena Salonului Auto de la Los Angeles. Patru ani mai tarziu, noile modele prezentau o intreaga serie de modificari importante, printre care se numarau noua tehnologie SkyActiv, caroseria mult mai rigida sau noua cutie de viteze cu sase trepte.

In 2013 au urmat modelele celei de-a treia generatii sa fie prezentate. Cu un design mai actual decat niciodata, noile modele Mazda 3 continuau sa impresioneze pe piata auto europeana, dovedindu-se a fi in continuare unele dintre cele mai iubite modele japoneze care sunt vandute aici. Trei ani mai tarziu, in toamna lui 2016 mai exact, Mazda 3 primeste un facelift menit sa improspateze si mai mult modelul in discutie.

Citeste continuarea articolului Test Drive: 2017 Mazda3 Sedan

Editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva ne-a adus in fata ochilor si noile modele Alpina B5 Bi-Turbo, modele construite pe baza noii generatii BMW Seria 5 (G30).

La fel de elegante si de spectaculoase ca intotdeauna, Alpina B5 este pregatit sa intre rapid in inimile pasionatilor auto, in special celor ale fanilor brandului german. Descoperim in randurile care urmeaza ce surprize ne sunt aduse odata cu noile modele Alipna B5 Bi-Turbo!

Daca modelele Alpina B5 Bi-Turbo va fac deja cu ochiul, va spunem ca varianta standard are un pret de pornire de 94.118 euro, in timp ce varianta break pleaca de la 96.891 euro.

Citeste continuarea articolului 2018 Alpina B5 Bi-Turbo isi face debutul cu 608 cai putere

Ne concentram astazi atentia in cadrul sectiunii „Cat consuma?” asupra unui alt model al pietei auto germane care face furori in randul pasionatilor auto – Mercedes-Benz S65 AMG. Daca modelele S63 AMG ni se pareau a fi deosebit de puternice si capabile din punct de vedere al cifrelor de performanta obtinute, cei de la Mercedes-Benz ne-au inchis gura definitiv cu modelele S65 AMG. Descoperim astazi impreuna ce este atat de special la modelele in cauza si care este gradul de eficienta in ceea ce priveste consumul de carburant.

Modelele Mercedes-Benz S65 AMG au fost privite inca de la inceput drept unii dintre cei mai impunatori bolizi de pe piata, la momentul lansarii acestea fiind si cele mai puternice modele din segment. Plus de asta, modelele in cauza au impresionat publicul larg si prin designul lor, acestea propunandu-ne o combinatie perfecta intre eleganta, rafinament si sportivitate.

Mercedes-Benz S65 AMG ne-a fost prezentat ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V12 cu o capacitate de 6.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 630 de cai putere si un cuplu maxim de 1000 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automate AMG Speedshift Plus 7G-Tronic cu sapte rapoarte. Conform reprezentantilor producatorului, sistemul de motorizare a primit imbunatatiri importante care fac ca gradul de eficienta al consumului de carburant sa se situeze pe o treapta foarte buna.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Mercedes-Benz S65 AMG?

Cand spunem Audi S8 ne gandim fara sa stam prea mult pe ganduri la unul dintre cele mai impunatoare sedanuri care pot fi gasite pe piata auto. S8 a impresionat inca de la prima sa aparitie, cucerind pasionatii auto din toate colturile lumii prin infatisarea sa si prin performantele deloc de neglijat de care s-a dovedit a fi in stare.

Haideti sa descoperim impreuna in randurile urmatoare ce poate sa faca un model Audi S8 si sa analizam daca o asemenea investitie merita sa fie facuta. Si prin investitie nu ne referim numai la pretul de achizitie care nu este deloc mic, ci in special la eficienta in ceea ce priveste consumul de carburant.

Audi S8 a impresionat inca de la bun inceput prin infatisarea sa exterioara. Inginerii germani au reusit sa faca din modelul S8 un mix extrem de inchegat intre eleganta, rafinament si performanta. Privit din fata, Audi S8 are un aspect masiv si usor agresiv chiar prin prisma grilei masive de dimensiuni generoase si a blocurilor optice alungite catre exterior care o flancheaza. Bineinteles, bunul gust continua si la nivelul habitaclului interior, acolo unde cei de la Audi ne-au obisnuit mereu sa intreaca orice asteptari.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Audi S8?

Daca ieri va spuneam care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a intocmi cel mai bun anunt de vanzare auto, astazi va vom povesti despre o alta modalitatea de a atrage mai repede cumparatori.

Ei bine, daca v-ati hotarat sa va schimbati masina si daca vreti sa o vindeti pe cea veche mai avem o modalitate pentru a realiza cel mai atragator anunt. Chiar un roman a publicat zilele acestea un exemplu de „asa da”, si am sa va spun si voua despre el. Nu de alta, dar modalitatea aleasa de constanteanul nostru este una despre care multi specialisti spun ca prinde cel mai bine.

Proprietarul a ales pentru anuntul sau un text haios, care a atras si jurnalistii, nu numai potentialii cumparatori. Spunem asta pentru ca astazi anuntul sau a aparut pe siteul nostru (puteti vizualiza anuntul aici) si are o multime de vizualizari.

Citeste continuarea articolului Cel mai haios anunt de vanzare al unei masini second-hand este al unui roman!

Salonul Auto de la Geneva de anul trecut ne-a intermediat intalnirea cu cea mai noua versiune de top a Seriei 7 – BMW M760Li xDrive. Prezentat de la bun inceput drept un sedan de lux care face parte din segmentul sport, noul bolid al producatorului german devine rapid un rival de temut pentru Mercedes-Benz S65 AMG. Descoperim impreuna in randurile ce urmeaza ce ne ofera constructorul bavarez prin acest nou model si cat de eficient este acesta in materie de consum al carburantului.

Nu intram in detalii cu privire la noutatile de ordin estetic pe care ni le-au pregatit cei de la BMW, dar va spunem ca noul model a fost dotat cu un pachet aerodinamic M, cu un sistem de evacuare sport M si cu frane M Sport. Bolidul a primit si un set de jante exclusive M din aliaj usor si cu dimensiuni de 20 de inci, respectiv anvelope de performanta mixte.

BMW M760Li xDrive ne-a fost prezentat in urma cu un an ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V12 M Performance, cu o capacitate de 6.6 litri, capabila sa dezvolte 600 de cai putere la 5.500 rpm si un cuplu maxim de 800 Nm la 1.500 rpm. Bolidul beneficiaza de aportul unei tractiuni integrale, in timp ce transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata Steptronic cu opt rapoarte.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW M760Li xDrive?

Prima zi a lunii februarie ne aduce o stire interesanta tocmai din Australia. Surpriza pregatita acolo poarta numele de HSV GTSR W1 si ne este prezentat ca fiind cel mai puternic sedan al planetei in acest moment. Va spunem in randurile ce urmeaza despre ce e vorba mai exact si incercam sa ne dam seama daca acest model este o solutie si pentru Batranul Continent.

Noul HSV GTSR W1 ne este prezentat ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V8 supraalimentata, cu o capacitate de 6.2 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 635 de cai putere si un cuplu maxim de 815 Nm. Bolidul se bazeaza pe aportul unui sistem de tractiune spate, in timp ce transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze manuala cu sase trepte. Iar varianta unei transmisii automate nici nu este pusa in discutie de reprezentantii constructorului, ceea ce ne face sa ne gandim ca acest nou model va fi pe placul puristilor.

In ceea ce priveste performantele obtinute de acest HSV GTSR W1, va spunem mai intai ca viteza maxima care poate fi atinsa este limitata electronic la 250 km/h. Timpul de care este nevoie pentru a atinge pragul celor 100 km/h nu este unul chiar impresionant, acesta ajungand pana la 4.2 secunde. De asemenea, „sfertul de mila” poate fi parcurs intr-un timp de 12.1 secunde.

Citeste continuarea articolului HSV GTSR W1: Cel mai puternic sedan al planetei vine tocmai din Australia

Daca iei in calcul tehnologia de la bordul acestui model BMW, 750Li, iti vei da seama cam pe unde suntem in acest moment fata de anii trecuti.

Pe vremuri, era de ajuns pentru un producator de masini de lux sa ofere scaune imbracate in piele, finisaje de calitate si, poate, un motor ceva mai mare, pentru a face diferenta in fata unor modele mai proletare.

Modelul 750Li este unul de top, fara indoiala, dar are caracteristici, atat din punctul de vedere al soferului, cat si al pasagerului, care n-ar fi aratat rau pe un Rolls-Royce acum cativa ani. Iata doar cateva dintre ele!

Citeste continuarea articolului Cele mai importante caracteristici ale modelului BMW 750Li (G12)

Atunci cand spunem Tesla Model S cu totii ne-am gandit la un automobil de lux dotat cu cele mai noi tehnologii. Lansat aproximativ in urma cu cinci ani, Model S a devenit in scurt timp unul dintre cele mai cunoscute si mai apreciate modele ale producatorului american. Va spunem astazi patania unui american care, din cate se pare, s-a bazat prea mult pe tehnologiile de care dispune Model S.

Ryan Negri, un fotograf amator din Las Vegas, a plecat in cautarea unor cadre interesante la volanul propriului automobil Tesla Model S in canionul Red Rock. Parte a desertului Mojave, Red Rock Canyon atrage anual peste 1.2 milioane de turisti atrasi de formatiunile stancoase de culoare rosiatica si de fauna specifica acestui loc. Probabil gandul la toate aceste frumuseti naturale ale canionului l-au facut si pe Ryan sa plece atat de grabit de acasa.

Spunem ca a plecat atat de grabit din casa pentru ca Ryan Negri a decis sa nu isi mai ia si cheile masinii cu el, apeland doar la aplicatia mobila care ii poate facilita accesul in autoturism si pornirea lui. Toate bune si frumoase pentru pasionatul nostru de fotografie pana in momentul in care acesta a hotarat sa paraseasca drumul principal pentru a o lua pe o cale fara atat de multi turisti.

Citeste continuarea articolului Prea multa tehnologie: posesorul unui Tesla Model S nu a mai putut sa porneasca masina cu telefonul mobil

Nu au trecut decat cateva zile de la momentul in care cei de la BMW ne prezentau faceliftul modelelor Seriei 4 si, iata ca producatorul german ne-a pregatit si o alta serie de surprize. Vorbim despre o serie de imbunatatiri la care au fost supuse modelele Seriei 5 si nu numai. De asemenea, avem acum in fata noastra si cel mai eficient model Seria 5 din istorie – 520d Efficient Dynamics. Noul model va fi disponibil pe piata incepand cu aceasta primavara.

Versiunea 520d Efficient Dynamics ne este prezentata ca fiind echipata cu o unitate de motorizare diesel, cu o capaciate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 190 de cai putere si un cuplu maxim impresionant de nu mai putin de 400 Nm. Performantele sunt destul de bune pentru o asemenea echipare tehnica, reprezenantii BMW vorbind despre capacitatea modelului 520d de a accelera de la 0 la 100 km/h in 7.5 secunde.

Ce este si mai important la modelul 520d Efficient Dynamics este caracterul sau economic atunci cand vine vorba despre consum. Cu niste performante mai mult decat decente, 520d promite sa fie cel mai eficient model al Seriei 5 construit vreodata. Astfel, acesta impresioneaza printr-un consum de doar 3.9 litri pentru parcurgerea a 100 de kilometri. Si gradul emisiilor de dioxid de carbon este unul bun, 520d inregistrand un indicativ de 102 grame CO2/kilometru.

Citeste continuarea articolului BMW lanseaza cel mai eficient Seria 5 din istorie: 520d (G30) Efficient Dynamics
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare