sedan

Lista stiri si informatii despre sedan pe Cars.ro

Stiri si informatii despre sedan

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre sedan publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre sedan, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: mitsubishi, productie, nissan, concept, salon auto detroit, toyota, kia, kia stinger, detroit auto show, lexus, lexus ls, mercedes-benz, mercedes-benz clasa e, masini second hand, masini sport

Mitsubishi renunta la modelul Lancer

Lunga viata a modelului Lancer, masina celor de la Mitsubishi, este pe cale sa se sfarseasca anul acesta. Stirea a aparut in presa de specialitate acum, la inceputul anului, dar zvonurile despre aceasta decizie au circulat in mediul online inca de acum cateva luni. Asa ca vestea nu este chiar o surpriza pentru impatimitii auto. Mai ales ca cei de la Mitsubishi au anuntat in repetate randuri ca remodelarea companiei va consta in producerea de SUV-uri si de masini pick-up. Mai mult decat atat, am aflat si ca modelul Lancer Evolution a fost taiat deja de pe lista lor.

Presedintele Mitsubishi America de Nord, Don Swearingen, a declarat pentru o publicatie din Statele Unite ca modelul Lancer nu va mai fi produs in 2017, productia lui urmand sa se sfarseasca in luna august. El a mai spus ca sedanul Mirage va continua sa indeplineasca cererile clientilor pentru masini mici pe teritoriul Statelor Unite. Asadar, Mitsubishi Lancer isi va gasi sfarsitul anul acesta, iar vestea cea mai importanta, si, probabil, suparatoare pentru fanii brandului, este ca producatorul a hotarat ca Lancer nu va primi nici un inlocuitor.

Intrebat daca Mitsubishi pregateste un nou model din segmentul C, Don Swearingen a declarat ca reprezentantii producatorului nu au vazut necesar inlocuirea modelului cu un altul. Swearingen a spus ca este constient ca „vom pierde un pic prin terminarea productiei Lancer, ca sa nu mai mentionam modelul Evolution, dar planurile de a intrerupe modelul in cauza au fost discutate cu mult inainte de incheierea afacerii Renault-Nissan”.

Vanzarile Lancer s-au aflat intr-un declin constant inca de acum cativa ani. Cel mai bun an pentru Lancer, in ceea ce priveste cifra de vanzari, a fost anul 2002, cand compania a vandut 69.000 unitati; aceste cifre scazand insa treptat pana la 14.304 unitati in 2016.

Asa cum au declarat chiar reprezentantii companiei, Mirage, atat varianta hatchback, cat si cea cu ampatament extins, reprezinta in acest moment cel mai bine vandut model; noi versiuni fiind deja asteptate a fi prezentate publicului pana in 2020. Don Swearingen a facut o declaratie conform careia „clientii nostri iubesc acest produs” si a anuntat ca pana la sfarsitul decadei, compania va lansa a doua generatie Mirage.

Inarmata atat cu Mirage, cat si cu un crossover compact care va fi lansat in curand, conducerea companiei Mitsubishi crede cu tarie in faptul ca detin in gama lor modelele necesare pentru a face fata cu brio pietei americane. Totusi, este de la sine inteles ca eliminarea modelului cu aer de masina de curse Lancer va fi un punct in minus, mai ales printre adevaratii iubitori de masini puternice.

Lunga viata a modelului Lancer, masina celor de la Mitsubishi, este pe cale sa se sfarseasca anul acesta. Stirea a aparut in presa de specialitate acum, la inceputul anului, dar zvonurile despre aceasta decizie au circulat in mediul online inca de acum cateva luni. Asa ca vestea nu este chiar o surpriza pentru impatimitii auto. Mai ales ca cei de la Mitsubishi au anuntat in repetate randuri ca remodelarea companiei va consta in producerea de SUV-uri si de masini pick-up. Mai mult decat atat, am aflat si ca modelul Lancer Evolution a fost taiat deja de pe lista lor.

Presedintele Mitsubishi America de Nord, Don Swearingen, a declarat pentru o publicatie din Statele Unite ca modelul Lancer nu va mai fi produs in 2017, productia lui urmand sa se sfarseasca in luna august. El a mai spus ca sedanul Mirage va continua sa indeplineasca cererile clientilor pentru masini mici pe teritoriul Statelor Unite. Asadar, Mitsubishi Lancer isi va gasi sfarsitul anul acesta, iar vestea cea mai importanta, si, probabil, suparatoare pentru fanii brandului, este ca producatorul a hotarat ca Lancer nu va primi nici un inlocuitor.

Intrebat daca Mitsubishi pregateste un nou model din segmentul C, Don Swearingen a declarat ca reprezentantii producatorului nu au vazut necesar inlocuirea modelului cu un altul. Swearingen a spus ca este constient ca „vom pierde un pic prin terminarea productiei Lancer, ca sa nu mai mentionam modelul Evolution, dar planurile de a intrerupe modelul in cauza au fost discutate cu mult inainte de incheierea afacerii Renault-Nissan”.

Citeste continuarea articolului Mitsubishi renunta la modelul Lancer

Conceptul Nissan Vmotion 2.0 intruchipeaza viitorul limbaj de design al companiei

Toyota nu este singurul producator din Japonia care a adus in fata publicului la Salonul Auto de la Detroit masini care iti fura privirea. Rivalii de la Nissan au prezentat zilele acestea o masina concept pe care au numit-o Vmotion 2.0.

Si pentru ca este vorba despre un model cu totul special, ne-am gandit ca e cazul sa-l analizam un pic. Nu de alta, dar conform celor spuse de reprezentantii Nissan, Vmotion 2.0 reprezinta modul in care vor arata viitoarele modele ale lor.

 

Toyota nu este singurul producator din Japonia care a adus in fata publicului la Salonul Auto de la Detroit masini care iti fura privirea. Rivalii de la Nissan au prezentat zilele acestea o masina concept pe care au numit-o Vmotion 2.0.

Si pentru ca este vorba despre un model cu totul special, ne-am gandit ca e cazul sa-l analizam un pic. Nu de alta, dar conform celor spuse de reprezentantii Nissan, Vmotion 2.0 reprezinta modul in care vor arata viitoarele modele ale lor.

 

Citeste continuarea articolului Conceptul Nissan Vmotion 2.0 intruchipeaza viitorul limbaj de design al companiei

Sexy sau foarte sexy? Toyota dezvaluie a opta generatie Camry!

Toyota cauta sa aduca un plus de energie pentru cel mai bine vandut model al sau din Statele Unite, Toyota Camry. Si oare unde puteau face aceasta prezentare daca nu la Salonul Auto de la Detroit, care este in plina desfasurare in aceste zile? Constructorul japonez a dezvaluit cea de-a opta generatie Camry, cu ajutorul careia spera sa isi mentina locul fruntas printre preferintele americanilor.

Noua Toyota Camry este produsa pe platforma Toyota Global Arhitecture, care va fi impartita cu alte modele ale brandului, fapt care ii permite companiei sa imparta costurile si sa isi imbunatateasca calitatea.

Conform spuselor reprezentantilor companiei, noul Camry va fi cel mai sportiv model al lor, ei mentionand chiar in timpul prezentarii oficiale ca „viitorii clienti vor avea de ales intre sexy sau foarte sexy”. Sa vedem daca declaratiile lor sunt adevarate, pentru ca strategia de a emite un asemenea slogan se pare ca a dat roade pana acum printre americani.

Noua generatie Camry va fi un pic mai lunga, ampatamentul crescand cu 2 inci, dar este si un pic mai joasa pentru ca are un acoperis cu 1 inci mai scurt. Caroseria mai lunga si mai joasa este o caracteristica normala in lumea auto de astazi, iar designerii isi doresc sa obtina un aspect mai atletic.

Camry vine cu trei optiuni de motorizare noi: un motor cu sase cilindri de 3,5 litri, un motor cu patru cilindri in linie de 2,5 litri conectat o cutie de viteze automata cu opt trepte si o unitate hibrida. Sistemul hibrid va fi construit pe arhitectura Toyota Hibrid System (THS II) si va contine o unitate pe benzina de 2,5 litri si un motor electric. In ceea ce priveste consumul de combustibil, Camry promite „cel mai eficient consum din clasa sa”, dar nu ne ofera inca nici un detaliu despre acest subiect.

Vice-Presedintele Toyota, Bob Carter, a declarat cu ocazia lansarii noului model ca „nou-nouta Camry este, fara nici o indoiala, cel mai captivant sedan de marime medie pe care l-am produs vreodata”.

Celui mai bine vandut model pe piata americana i-au fost adaugate un design nou, atragator, mai multe tehnologii avansate si sisteme de siguranta de ultima generatie, precum si performante remarcabile.

Printre elementele de siguranta care vin in dotarea standard sunt incluse 10 airbag-uri, un sistem de detectie a pietonilor, dar si cruise control si sistemul de avertizare la parasirea benzii de rulare si pilot automat cu mentinerea distantei fata de vehiculul anterior.

Toyota cauta sa aduca un plus de energie pentru cel mai bine vandut model al sau din Statele Unite, Toyota Camry. Si oare unde puteau face aceasta prezentare daca nu la Salonul Auto de la Detroit, care este in plina desfasurare in aceste zile? Constructorul japonez a dezvaluit cea de-a opta generatie Camry, cu ajutorul careia spera sa isi mentina locul fruntas printre preferintele americanilor.

Noua Toyota Camry este produsa pe platforma Toyota Global Arhitecture, care va fi impartita cu alte modele ale brandului, fapt care ii permite companiei sa imparta costurile si sa isi imbunatateasca calitatea.

Conform spuselor reprezentantilor companiei, noul Camry va fi cel mai sportiv model al lor, ei mentionand chiar in timpul prezentarii oficiale ca „viitorii clienti vor avea de ales intre sexy sau foarte sexy”. Sa vedem daca declaratiile lor sunt adevarate, pentru ca strategia de a emite un asemenea slogan se pare ca a dat roade pana acum printre americani.

Citeste continuarea articolului Sexy sau foarte sexy? Toyota dezvaluie a opta generatie Camry!

Stinger este cel mai curajos model al celor de la Kia

Salonul Auto de la Detroit, care este in plina desfasurare zilele acestea, ne-a atras atentia prin modelele prezentate acolo. Printre cele mai interesante masini aflate in show se numara si noul model al celor de la Kia. Kia Stinger este o surpriza foarte frumoasa.

Cea mai buna parte a sedanului de inalta performanta de la Kia nu este faptul ca are tractiune spate, nici faptul ca este o masina frumoasa sau ca are 365 cai putere.

Nu, jurnalistii prezenti pe teritoriul Amercii de Nord sustin ca cea mai importanta caracteristica este chiar numele masinii, pentru ca este unul cu o buna rezonanta, cuvantul traducandu-se la noi prin "obstacol".

Intr-o perioada in care mai toata lumea opteaza pentru denumiri alfanumerice plictisitoare, Kia isi numeste super masina Stinger, un nume care va conta mai mult ca sigur in lumea auto.

Salonul Auto de la Detroit, care este in plina desfasurare zilele acestea, ne-a atras atentia prin modelele prezentate acolo. Printre cele mai interesante masini aflate in show se numara si noul model al celor de la Kia. Kia Stinger este o surpriza foarte frumoasa.

Cea mai buna parte a sedanului de inalta performanta de la Kia nu este faptul ca are tractiune spate, nici faptul ca este o masina frumoasa sau ca are 365 cai putere.

Nu, jurnalistii prezenti pe teritoriul Amercii de Nord sustin ca cea mai importanta caracteristica este chiar numele masinii, pentru ca este unul cu o buna rezonanta, cuvantul traducandu-se la noi prin "obstacol".

Citeste continuarea articolului Stinger este cel mai curajos model al celor de la Kia

Salonul Auto Nord American de la Detroit ne aduce in fata ochilor si noua generatie Lexus LS, unul dintre cele mai cunoscute modele ale diviziei de lux Toyota. Lansat pentru prima data in 1989, Lexus LS ajunge in prezent la cea de-a cincea generatie. Debutul lui LS a fost marcat de un succes fulminant pe toate pietele auto, in Statele Unite reusind chiar sa fie cel mai vandut model din segmentul sau in 15 din primii 17 ani de existenta.

Segmentul in care apare aceasta noua generatie Lexus LS este unul in care se dau lupte grele la varf in acest moment, reprezentantii producatorului japonez fiind constienti de acest lucru. Astfel, modelele noii generatii Lexus LS se vor bate umar la umar cu modele precum Mercedes Clasa S, BMW Seria 7 sau Audi A8.

Noile modele Lexus LS au beneficiat de o scadere a masei totale cu 90 de kilograme, gratie materialelor usoare care au fost utilizate in realizarea sasiului si a caroseriei. Totodata, noul LS este echipat cu noul sistem de control al sasiului VDIM, sistem care ofera o stabilitate mai buna masinii in conditii precare de drum.

In ceea ce priveste sistemele de siguranta cu care este dotata noua generatie LS, aceasta dispune de pachetul Lexus Safety Sistem+ care curpinde o serie intreaga de sisteme active sau pasive. Cel mai interesant sistem de siguranta, oferit in premiera pe o masina de serie, este cel de detectare a pietonilor cu directie activa.

Salonul Auto Nord American de la Detroit ne aduce in fata ochilor si noua generatie Lexus LS, unul dintre cele mai cunoscute modele ale diviziei de lux Toyota. Lansat pentru prima data in 1989, Lexus LS ajunge in prezent la cea de-a cincea generatie. Debutul lui LS a fost marcat de un succes fulminant pe toate pietele auto, in Statele Unite reusind chiar sa fie cel mai vandut model din segmentul sau in 15 din primii 17 ani de existenta.

Segmentul in care apare aceasta noua generatie Lexus LS este unul in care se dau lupte grele la varf in acest moment, reprezentantii producatorului japonez fiind constienti de acest lucru. Astfel, modelele noii generatii Lexus LS se vor bate umar la umar cu modele precum Mercedes Clasa S, BMW Seria 7 sau Audi A8.

Noile modele Lexus LS au beneficiat de o scadere a masei totale cu 90 de kilograme, gratie materialelor usoare care au fost utilizate in realizarea sasiului si a caroseriei. Totodata, noul LS este echipat cu noul sistem de control al sasiului VDIM, sistem care ofera o stabilitate mai buna masinii in conditii precare de drum.

Citeste continuarea articolului Lexus lanseaza cea de-a cincea generatie LS

Incepem saptamana cu un bolid german fabricat in 2014 si scos la vanzare in Olanda in urma cu ceva timp pentru o suma semnificativa. Insa nici suma de vanzare si nici faptul ca vorbim despre un model Mercedes-Benz E63 AMG nu ne-a atras atentia in mod deosebit, ci numarul de kilometri parcursi pana acum. Proprietarul actual se pare ca a folosit uzual bolidul la drumuri lungi, acesta inregistrand dupa doi ani de la iesirea sa din uzina Mercedes-Benz 208.388 kilometri.

Nu spunem ca este un numar de kilometri foarte mare, insa gandindu-ne la motorizarea de care dispune un model E63 AMG ne putem da seama cu usurinta ca proprietarul lui de pana acum nu prea s-a uitat la bani in acesti doi ani. Astfel, cu o unitate V8 bi-turbo cu o capacitate de 5.5 litri, modelul in cauza inregistreaza lejer un consum de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri.

Echipat cu o unitate de motorizare capabila sa livreze nu mai putin de 585 de cai putere, aceasta generatie E63 AMG este in stare de niste performante tehnice de invidiat chiar si astazi cand deja am facut cunostinta cu ultimele modele lansate de producatorul german.

Astfel, putem vorbi despre o acceleratie de la 0 la 100 km/h ce poate fi pusa in practica intr-un timp foarte bun de doar 3.6 secunde si despre o viteza maxima ce poate fi atinsa de 250 km/h. Transmisia se face fie rotilor spate, fie ambelor punti prin intermediul unei cutii automate cu sapte rapoarte. Desigur, performantele bune inregistrate li se datoreaza si masei totale de doar 2070 de kilograme de care dispune bolidul.

Totodata, spuneam mai devreme despre un consum mediu mixt de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri, insa daca este sa luam in calcul consumul urban acesta poate depasi chiar si 14 litri/100 km. In tot acest timp, gradul de emisie al dioxidului de carbon este de 242 grame/kilometru.

Pretul de vanzare listat de proprietarul olandez pentru modelul in cauza este de aproape 72.000 euro. Pentru acesti bani, viitorul proprietar se va alege cu un model E63 AMG fabricat in 2014, in stare buna de functionare si cu numeroase dotari incluse.

Astfel, putem vorbi despre sistemul de pilot automat, despre sistemul de navigatie sau despre difuzoarele Harman Kardon. De asemenea, bolidul este echipat cu jante din aliaj de 19 inci, cu trapa panoramica, faruri cu xenon sau chiar cu un volan realizat partial din piele Alcantara de cea mai inalta calitate.

Incepem saptamana cu un bolid german fabricat in 2014 si scos la vanzare in Olanda in urma cu ceva timp pentru o suma semnificativa. Insa nici suma de vanzare si nici faptul ca vorbim despre un model Mercedes-Benz E63 AMG nu ne-a atras atentia in mod deosebit, ci numarul de kilometri parcursi pana acum. Proprietarul actual se pare ca a folosit uzual bolidul la drumuri lungi, acesta inregistrand dupa doi ani de la iesirea sa din uzina Mercedes-Benz 208.388 kilometri.

Nu spunem ca este un numar de kilometri foarte mare, insa gandindu-ne la motorizarea de care dispune un model E63 AMG ne putem da seama cu usurinta ca proprietarul lui de pana acum nu prea s-a uitat la bani in acesti doi ani. Astfel, cu o unitate V8 bi-turbo cu o capacitate de 5.5 litri, modelul in cauza inregistreaza lejer un consum de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri.

Echipat cu o unitate de motorizare capabila sa livreze nu mai putin de 585 de cai putere, aceasta generatie E63 AMG este in stare de niste performante tehnice de invidiat chiar si astazi cand deja am facut cunostinta cu ultimele modele lansate de producatorul german.

Citeste continuarea articolului Pret corect sau nu? Afla cat costa acest Mercedes-Benz E63 AMG!

Francezii de la Citroen au lansat acum putin timp versiunea facelift a modelului C-Elysee, masina care inca de atunci cand a fost lansata prima data a fost considerata un rival puternic pentru autohtona Dacia Logan. Zilele acestea au aparut in presa de specialitate si preturile la care doritorii vor putea achizitiona un astfel de model.

Versiunea imbunatatita porneste in tara natala, Franta, de la 13.750 euro, iar in dotarea standard cei ce isi vor achizitiona un astfel de model vor primi elemente si tehnologii superioare din punct de vedere calitativ. Noul Citroen C-Elysee facelift va incerca sa cucereasca pietele internationale, iar francezii spera ca versiunea imbunatatita sa le aduca un plus in cifrele vanzarilor.

Inainte de a discuta mai in detaliu despre preturi, haideti sa ne aducem un pic aminte care sunt imbunatatirile oferite de specialistii francezi. Citroen C-Elysee facelift are o grila a radiatorului mai lata, cu emblema cromata, noi faruri cu tehnologie LED si lampi de ceata restilizate. Pentru a completa designul, versiunea facelift primeste si jante de 16 inci, iar in spate putem observa lumini cu efect 3D.

In interior materialele folosite vor atrage atentia clientilor. Desi look-ul este unul simplu, materialele folosite sunt durabile si de calitate mai buna decat pana acum, spun jurnalistii. Bordul este refacut si face loc unui ecran nou, de 7 inci care poate fi conectat cu telefonul proprietarului prin intermediul Bluetooth. In plus, noua versiune beneficiaza si de sistem de recunoastere a vocii, iar in anumite tari masina dispune si de sistemul Connect Nav.

Dotarile standard inlcud ecranul tactil, sistemul de iluminat LED dar si geamurile electrice pe fata. In plus, clientii vor descoperi ca oglinzile au sistem de incalzire incorporat.

Viitorii clienti vor beneficia si de functia Mirror Screen, functie care ofera posibilitatea de a afisa informatiile de pe telefonul mobil direct pe ecranul din bord atunci cand soferul doreste acest lucru. Pentru cativa bani in plus, cei ce vor dori vor putea sa isi achizitioneze printre altele si senzorii de parcare, dar si o camera video montata in spate, pentru a observa ce se intampla atunci cand se merge in marsarier.

In Franta, asa cum va spuneam, noul model porneste de la 13.750 euro. Pentru acesti bani veti primi o masina care are sub capota un motor cu alimentare pe benzina de 1,2 litri si 82 de cai putere. Versiunea cu alimentare pe motorina are un pret de 16.750 euro. Aceasta are un motor BlueHDi 100 de 1.560 centimetri, care furnizeaza 99 de cai putere.

Francezii de la Citroen au lansat acum putin timp versiunea facelift a modelului C-Elysee, masina care inca de atunci cand a fost lansata prima data a fost considerata un rival puternic pentru autohtona Dacia Logan. Zilele acestea au aparut in presa de specialitate si preturile la care doritorii vor putea achizitiona un astfel de model.

Versiunea imbunatatita porneste in tara natala, Franta, de la 13.750 euro, iar in dotarea standard cei ce isi vor achizitiona un astfel de model vor primi elemente si tehnologii superioare din punct de vedere calitativ. Noul Citroen C-Elysee facelift va incerca sa cucereasca pietele internationale, iar francezii spera ca versiunea imbunatatita sa le aduca un plus in cifrele vanzarilor.

Inainte de a discuta mai in detaliu despre preturi, haideti sa ne aducem un pic aminte care sunt imbunatatirile oferite de specialistii francezi. Citroen C-Elysee facelift are o grila a radiatorului mai lata, cu emblema cromata, noi faruri cu tehnologie LED si lampi de ceata restilizate. Pentru a completa designul, versiunea facelift primeste si jante de 16 inci, iar in spate putem observa lumini cu efect 3D.

Citeste continuarea articolului 2017 Citroen C-Elysee Facelift porneste in Franta de la 13.750 euro

Fiind considerata noua nava-amiral a celor de la Renault, noul Talisman a fost lansat in Romania si este considerat a fi masina care va concura cu succes cu Volkswagen Passat. Renault Talisman are un design elegant si o cabina spatioasa cu loc suficient pentru toti cei 5 ocupanti.

Noua masina a francezilor inspira incredere si evoca un stil luxos precum cel al limuzinelor. Profilul este imbunatatit de o forma dinamica, iar alura alungita ofera o semnatura vizuala puternica. Culoarea caroseriei poate fi aleasa din cele zece nuante metalice care detin un strat de lac rezistent.

Clientii care opteaza pentru noua masina a celor de la Renault vor descoperi si inovatii precum tehnologia Multi-Sense, cea care se ocupa de starea de bine a soferului. Talisman este singura masina din segmentul D sedan care combina perfect directia 4Control pe patru roti cu un sistem de amortizoare variabile.

In pachetul de baza, noul Renault Talisman ofera o gama variata de dotari: cruise control cu limitator de viteza, airbaguri laterale, airbag-uri cortina, senzori de ploaie si lumina, precum si pentru detectarea presiunii rotilor, oglinzi incalzite si reglabile electric, geamuri electrice, sistem start-stop si volan reglabil pe doua directii.

In privinta dotarilor din cabina, cei ce vor achizitiona un model vor avea parte de o serie de elemente speciale pentru a crea o atmosfera placuta si a face drumul mai confortabil. Vorbim aici despre un sistem radio cu bluetooth, port USB, un display TFT de 7 inci si comenzi vocale pentru telefon.

Sistemul de navigatie este unul foarte realist si contine reprezentari 3D ale cladirilor, iar sistemul R-Link functioneaza ca o tableta personala si ofera aceleasi calitati tactile precum zoom cu doua degete, scroll si chiar si drag-and-drop.

Modelul care se afla pe piata din Romania este oferit in patru variante de motorizari. Dintre acestea trei sunt versiuni diesel: 1,5 dCi cu 110 cai putere, 1,6 dCi cu 130 si cu 160 de cai putere. Versiunea pe benzina are un motor de 1,6 litri Turbo TCe cu 200 de cai putere. In privinta cutiei de viteze doua dintre cele mai puternice motoare vin in dotare cu o cutie automata cu dublu ambreiaj. Celelalte versiuni beneficiaza de o cutie de viteze manuala cu sase trepte.

Toate motoarele diesel au filtru de particule. Inginerii Renault lucreaza in permanenta pentru a imbunatati eficienta motoarelor si a emisiilor de CO2. Motorul de 110 cai putere are emisii de 95 g/km si este astfel situat intre cele mai eficiente vehicule din segmentul acesta.

Noul Renault Talisman are trei versiuni de echipare: Life, Zen si Intens, varianta cea mai de sus oferind clientilor si dotari suplimentare de exceptie precum faruri LED Pure Vision cu functie de cornering si stopuri cu efect 3D, sistem de inchidere si demaraj „hands free”, scaun reglabil electric cu memorie si reglaj lombar, masaj si ventilatie.

In privinta preturilor, noul Talisman porneste de la 18.167 euro fara TVA pentru varianta de Energy dCi 110 cu echipare Life si ajunge la 26.167 euro fara TVA pentru modelul Energy dCi 160 EDC cu echipare Intens.

Fiind considerata noua nava-amiral a celor de la Renault, noul Talisman a fost lansat in Romania si este considerat a fi masina care va concura cu succes cu Volkswagen Passat. Renault Talisman are un design elegant si o cabina spatioasa cu loc suficient pentru toti cei 5 ocupanti.

Noua masina a francezilor inspira incredere si evoca un stil luxos precum cel al limuzinelor. Profilul este imbunatatit de o forma dinamica, iar alura alungita ofera o semnatura vizuala puternica. Culoarea caroseriei poate fi aleasa din cele zece nuante metalice care detin un strat de lac rezistent.

Clientii care opteaza pentru noua masina a celor de la Renault vor descoperi si inovatii precum tehnologia Multi-Sense, cea care se ocupa de starea de bine a soferului. Talisman este singura masina din segmentul D sedan care combina perfect directia 4Control pe patru roti cu un sistem de amortizoare variabile.

Citeste continuarea articolului Renault Talisman inspira incredere, ofera un stil luxos si elegant

Tunerii de la Lorinser au dezvaluit recent pachetul special pe care l-au gandit pentru a imbunatati Mercedes-Benz Clasa E. Casa de tuning a dat publicitatii imaginile cu noua masina modificata de specialistii lor, aceasta atragand o multime de fani. Kitul de caroserie este unul discret, asa cum l-au numit jurnalistii din presa de specialitate.

In interior modelul a primit cateva modificari, iar sub capota masina a avut parte de un plus de putere. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba, pentru ca judecand dupa lucrarile efectuate de germani anterior, masina este una despre care merita sa discutam un pic.

In primul rand Clasa E s-a ales cu o serie de elemente aerodinamice. Per ansamblu, pachetul de tuning este unul conservator. El consta in noi bari frontale confectionate din fibra de carbon. Tot din fibra de carbon sunt facute si piesele de cuplare din spate, inclusiv spoilerul, bara de protectie dar si sistemul de evacuare dublu. Pentru completarea aspectului exterior, specialistii de la Lorinser au montat si noi carcase pentru oglinzi, dar si ceea ce specialistii numesc o „fusta” laterala sau praguri laterale, care pornesc din fata si pana in spatele masinii.

Alte modificari aduse de germani includ jantele Lorinser de 21 de inci RS11 dintr-o singura bucata, confectionate din aliaj usor. Acestea sunt cuplate cu un set de anvelope care masoara 255/30ZR21 pe fata si 295/25RZ21 pe spate. Cei ce au lucrat intens la modificari au realizat, de asemenea, si o reducere a inaltimii.

In interior, cei ce vor alege un astfel de model, vor putea opta pentru unul dintre accesoriile Lorinser Exclusive. In plus, noile modele, modificate de Lorinser, vor avea pedale din aluminiu, dar si un nou set de covorase si un sistem de iluminat al pragurilor.

Mercedes-Benz Lorinser E-Class include, de asemenea, si o suplimentare a puterii motorului pentru modelele 350CDI si E43 AMG. Unitatea de control electronica pentru modelul 350 CDI ajunge la 296 cai putere la 3500 rpm cu un cuplu de 695 intre 1500 si 2500 rpm. Pe de alta parte, modelul E43 AMG primeste 435 cai putere la 6100 rpm si un cuplu de 600 Nm intre 1250 si 4950 rpm. In materie de performante, germanii de la Lorinser nu ne-au dat pana acum nici un detaliu, dar modelul nu este chiar unul lent, asa ca au avut un bun punct de plecare.

Daca va intrebati cat costa toate aceste modificari, va asiguram ca pretul nu este unul mic. Pentru modelul E43 AMG, spre exemplu, intreg pachetul de tuning costa 14.935 euro, dar accesoriile pot fi comandate si individual. Ce ziceti? Merita toti banii?

Tunerii de la Lorinser au dezvaluit recent pachetul special pe care l-au gandit pentru a imbunatati Mercedes-Benz Clasa E. Casa de tuning a dat publicitatii imaginile cu noua masina modificata de specialistii lor, aceasta atragand o multime de fani. Kitul de caroserie este unul discret, asa cum l-au numit jurnalistii din presa de specialitate.

In interior modelul a primit cateva modificari, iar sub capota masina a avut parte de un plus de putere. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba, pentru ca judecand dupa lucrarile efectuate de germani anterior, masina este una despre care merita sa discutam un pic.

In primul rand Clasa E s-a ales cu o serie de elemente aerodinamice. Per ansamblu, pachetul de tuning este unul conservator. El consta in noi bari frontale confectionate din fibra de carbon. Tot din fibra de carbon sunt facute si piesele de cuplare din spate, inclusiv spoilerul, bara de protectie dar si sistemul de evacuare dublu. Pentru completarea aspectului exterior, specialistii de la Lorinser au montat si noi carcase pentru oglinzi, dar si ceea ce specialistii numesc o „fusta” laterala sau praguri laterale, care pornesc din fata si pana in spatele masinii.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-Benz Clasa E primeste imbunatatiri de la Lorinser

Ca si la telefoanele mobile, masinile ascund si ele anumite secrete, mai exact computerele de bord ne pot arata un meniu ascuns. Astazi, va vom arata cum puteti accesa un astfel de meniu la un Volkswagen Passat B6.

Mai intai, va trebui sa va asigurati ca masina este la punctul neutru. Apoi, introduceti cheia in contact si porniti motorul. Dupa ce motorul a fost pornit, va intoarceti pe consola centrala, unde va asigurati ca aveti apasat butonul DUAL. Daca nu il aveti activat, apasati-l.

Pentru a accesa meniul secret, va trebui sa apasati doua butoane in acelasi timp. Primul buton este AC, iar al doilea este butonul de redirectionare a aerului in sus. Apasati ambele butoane pana incep sa clipeasca alternativ.

Meniul ascuns a fost astfel activat, felicitari! Pentru a naviga prin acest meniu, folositi comutatorul din stanga (exact ca in video). Pentru a va reintoarce la meniul clasic, apasati o singura data butonul AC.

Pentru cei ce nu stiu, Passat B6 reprezinta a 6-a generatie de Passat si a fost prezentat pentru prima oara in anul 2005 la Salonul Auto de la Geneva. Aceasta versiune, a fost una dintre cele mai appreciate serii de Passat, iar de design-ul sau s-a ocupat Robert Lesnik.

Cea mai puternica versiune a fost Passat B6 R36, un model ce utiliza un motor V6 de 3.6 litri ce dezvolta 300 de cai putere. Acest model accelera de la 0 la 100 km/h in doar 5.6 secunde.

Ca si la telefoanele mobile, masinile ascund si ele anumite secrete, mai exact computerele de bord ne pot arata un meniu ascuns. Astazi, va vom arata cum puteti accesa un astfel de meniu la un Volkswagen Passat B6.

Mai intai, va trebui sa va asigurati ca masina este la punctul neutru. Apoi, introduceti cheia in contact si porniti motorul. Dupa ce motorul a fost pornit, va intoarceti pe consola centrala, unde va asigurati ca aveti apasat butonul DUAL. Daca nu il aveti activat, apasati-l.

Pentru a accesa meniul secret, va trebui sa apasati doua butoane in acelasi timp. Primul buton este AC, iar al doilea este butonul de redirectionare a aerului in sus. Apasati ambele butoane pana incep sa clipeasca alternativ.

Citeste continuarea articolului VIDEO: Afla cum poti accesa meniul secret al unui VW Passat

Fie ca va place sau nu, urmatorul BMW M5 este in mod clar menit sa aibe tractiune integrala. Totusi, zvonurile din mediul online sustin, de cateva saptamani, ca viitoarea generatie a germanilor va avea tractiune spate. Stirea a fost confirmata oficial acum de reprezentantii companiei BMW, dar ei au mentionat ca tractiunea spate va putea fi actionata doar la cerinta soferului.

Prin urmare, proprietarii urmatoarei generatii M5 vor putea schimba la tractiunea integrala prin selectarea modului de condus corespunzator. Tractiunea spate va putea fi actionata doar prin apasarea unui buton, doar atunci cand soferii isi doresc asta.

CEO-ul companiei, Frank van Meel a recunoscut deja, anterior, ca miscarea catre o tractiune spate este inevitabila pentru super-sedanul BMW. Vestea buna insa, este aceea ca viitorul M5 poate oferi un buton prin care se poate selecta tractiunea spate, la cerere.

In mod similar, modelul 2017 al Mercedes-AMG E63 S va fi tot cu tractiune integrala, dar doar atunci cand e selectat modul “Race”. Avand in vedere accelerarea si imbunatatirile pentru toate tipurile de anotimpuri, cu siguranta intelegem de ce reprezentantii BMW au optat pentru a-i da urmatorului M5, tractiune integrala.

Dar, trebuie insa sa recunoastem ca tuturor ne place ideea de a transforma noul M5 (doar prin apasarea unui buton) intr-o racheta de 600 de cai putere in orice secunda, atunci cand am prins o pista de curse. Nu de alta, dar comportamentul mai sportiv ar putea fi actionat prin aceasta noua optiune despre care v-am povestit mai sus.

Cel mai rapid model M5, asa cum stiti deja, editia aniversara 30 Jahre de 600 de cai putere si 700 Nm cuplu, care furnizeaza un sprint impresionant: 3,9 secunde pana la 100 km/ora. Ei, dar nici modelul standard M5 nu este unul de refuzat pentru cei pasionati de viteza, pentru ca, cu ajutorul celor 560 de cai putere pe care ii detine, ajunge de la 0 la 100 km/ora in 4,3 secunde,

Prin urmare urmatorul M5 trebuie neaparat sa fie in pas cu noile tendinte si trebuie, cu sau fara voia lui, sa accepte trectiunea integrala. Modelul BMW M550i xDrive, pe de alta parte, ajunge la 100 km/ora in 4 secunde pentru ca poseda 462 cai putere si un cuplu de 650 Nm, in timp ce modelul M760Li xDrive desi este mai greu, de 2255 kg, poate ajunge rapid la 100 km/ora, in 3,7 secunde datorita celor 610 cai putere si 800 Nm.

Fie ca va place sau nu, urmatorul BMW M5 este in mod clar menit sa aibe tractiune integrala. Totusi, zvonurile din mediul online sustin, de cateva saptamani, ca viitoarea generatie a germanilor va avea tractiune spate. Stirea a fost confirmata oficial acum de reprezentantii companiei BMW, dar ei au mentionat ca tractiunea spate va putea fi actionata doar la cerinta soferului.

Prin urmare, proprietarii urmatoarei generatii M5 vor putea schimba la tractiunea integrala prin selectarea modului de condus corespunzator. Tractiunea spate va putea fi actionata doar prin apasarea unui buton, doar atunci cand soferii isi doresc asta.

CEO-ul companiei, Frank van Meel a recunoscut deja, anterior, ca miscarea catre o tractiune spate este inevitabila pentru super-sedanul BMW. Vestea buna insa, este aceea ca viitorul M5 poate oferi un buton prin care se poate selecta tractiunea spate, la cerere.

Citeste continuarea articolului Noua generatie BMW M5 va avea tractiune spate la apasarea unui buton

La Salonul Auto de la Paris, de anul acesta, Kia a facut un adevarat spectacol, cu lansarea noului model Rio. Ei bine, dragii nostri, fiti pe faza pentru ca la anul, cei de la Kia ne anunta ceva cu totul deosebit, care va duce entuziasmul fanilor la cote inalte.

Reprezentantii Kia au anuntat ca anul 2017 va fi unul de succes pentru ei, pentru ca se pregatesc de lansarea unei masini mai speciale. Este vorba despre Kia GT, un model care are la baza masina concept cu patru usi asemanatoare Mercedes-Benz CLS, lansata pentru prima data in 2011.

Versiunea de productie a masinii concept a venit si cu cateva indicii despre designul ei. Teaserele aparute in mediul online ne infatiseaza un sedan de dimensiuni medii, extrem de sportiv. Segmentul pe care cei de la Kia il vizeaza este unul nou pentru ei, dar specialistii in domeniu sustin ca zvonurile despre noul model sunt de-a dreptul interesante, iar masina ar putea fi un competitor serios pe piata masinilor sport peformante.

Asadar, Kia GT va fi prima incercare a sud coreenilor de a ajunge la inima impatimitilor de masini sport. GT, sau orice nume ii vor da cei de la Kia noii masini a lor, va fi construita pe o platforma noua, cu tractiune pe spate si se va situa, cel putin in ceea ce priveste dimensiunea, intre inlocuitorul Passat CC, Volkswagen Arteon, si BMW Seria 3.

Ca si rivali, jurnalistii din domeniu sustin ca viitorul model al celor de la Kia va concura cu modele de renume, precum Audi A4, Infiniti Q50, Jaguar XE, Lexus IS sau chiar cu Volvo S60. Cu o asemenea concurenta, Kia GT ar trebui sa fie fabuloasa, nu-i asa?

Designul noului model Kia va fi unul aparte, si va fi diferit de tot ceea ce ne-au aratat pana acum sud coreenii. Imaginile camuflate, aparute in presa, ne arata o pereche de faruri LED mai mici si prize de aer de dimensiuni reduse fata de cele pe care le avea masina concept. Fiind considerata un sedan sport de lux, Kia GT va avea, probabil, optiuni de lux extinse si niveluri de echipare de exceptie.

Kia GT va cauta sa ofere clientilor un stil seducator la un discount substantial fata de costul competitiei europene, dar, succesul va depinde in mare masura, de modul in care masina se va conduce.

In materie de motorizare, Kia tinteste direct catre Seria 3 de la BMW. Spunem asta pentru ca viitorul model al sud coreenilor va detine un motor in variantele cu sase sau patru cilindri. Specialistii in domeniu se asteapta ca cea mai sportiva varianta sa fie propulsata de un motor de 3,3 litri V6, capabil sa furnizeze 340 cai putere si o viteza maxima de 280 km/h.

Versiunea entry-level va avea, in schimb, un motor de 2,0 litri turbo cu patru cilindri. Probabil cel mai important anunt facut de producatori este, cu siguranta cel despre performante, pentru ca ele suna bine: acceleratie de la 0 la 100 kilometri in 5,1 secunde si o viteza maxima de 240 km/ora.

La Salonul Auto de la Paris, de anul acesta, Kia a facut un adevarat spectacol, cu lansarea noului model Rio. Ei bine, dragii nostri, fiti pe faza pentru ca la anul, cei de la Kia ne anunta ceva cu totul deosebit, care va duce entuziasmul fanilor la cote inalte.

Reprezentantii Kia au anuntat ca anul 2017 va fi unul de succes pentru ei, pentru ca se pregatesc de lansarea unei masini mai speciale. Este vorba despre Kia GT, un model care are la baza masina concept cu patru usi asemanatoare Mercedes-Benz CLS, lansata pentru prima data in 2011.

Versiunea de productie a masinii concept a venit si cu cateva indicii despre designul ei. Teaserele aparute in mediul online ne infatiseaza un sedan de dimensiuni medii, extrem de sportiv. Segmentul pe care cei de la Kia il vizeaza este unul nou pentru ei, dar specialistii in domeniu sustin ca zvonurile despre noul model sunt de-a dreptul interesante, iar masina ar putea fi un competitor serios pe piata masinilor sport peformante.

Citeste continuarea articolului Cel mai sportiv model Kia va debuta in 2017 si se anunta extrem de atragator

2017 Opel Insignia Grand Sport este cel mai recent model al celor de la Opel, si a fost intens mediatizat, pentru ca germanii au ales sa ne prezinte masina putin cate putin, prin intermediul unor imagini teaser care, evident, ca au starnit interesul impatimitilor.

Ajuns la a doua generatie, Insignia este o model mai sportiv si mai dotat din punct de vedere al tehnologiilor prezente la bord. Opel Insignia vine, asadar, in fata noastra cu o noua infatisare, dar si cu un nume usor schimbat, pentru ca, asa cum probabil ca stiti, masina primeste si numele Grand Sport, alaturi de Insignia.

Desi exista zvonuri cum ca noua denumire va fi ignorata de fanii brandului, o serie de specialisti in domeniu sustin ca strategia de marketing da roade, pentru ca Opel Insignia Grand Sport este pe buzele tuturor. Haideti sa vedem impreuna mai in amanunt ce ne ofera germanii.

Opel Insignia Grand Sport este inspirat, in ceea ce priveste designul, din conceptul Monza, prezentat pentru prima data in anul 2013, cel care a reprezentat, la lansare, „un model de urmat pentru viitoarele masini Opel”.

Cea mai importanta caracteristica pe care clientii o vor descoperi la noua generatie, este tehnologia IntelliLux. Sistemul de iluminare inteligenta IntelliLux isi poate adapta directia si intensitatea luminilor generate de cele 32 de segmente luminoase LED-uri, in functie de unghiul de rulare. In plus, faza lunga asigura o vizibilitate perfecta, de aproape 400 de metri.

In ceea ce priveste designul, Opel Insignia Grand Sport este o masina eleganta, cu un aspect aerodinamic aproape perfect si un coeficient de aerodinamicitate de 0,26, fruntas pentru clasa sa.

Linia de tip coupe cu patru usi se evidentiaza inca de la prima privire iar ampatamentul cresut, cu 9,2 cm, ofera un spatiu generos la interior. Un alt atu al noului model german este greutatea, care a scazut cu 175 kilograme datorita modificarilor aduse caroseriei si a sasiului.

Sasiul FlexRide adapteaza amortizarea, directia si raspunsul pedalei de acceleratie atunci cand se schimba viteza, iar cei ce isi vor achizitiona un astfel de model vor beneficia si de cea mai noua tehnologie a controlului vectorial al cuplului, care se adapteaza in functie de conditiile de aderenta date de senzorii montati la bord.

In cabina, Insignia Grand Sport ofera tehnologii imbunatatite. Ecosistemul IntelliLink este mai rafinat, iar soferul se poate conecta cu dispozitivele mobile prin intermediul Apple CarPlay si Android Auto, dar si prin Bluetooth.

Display-ul central nu are rama si este pozitionat central iar pachetul de asistenta OnStar va fi disponibil si in Romania. Scaunele sunt perfect ergonomice, incalzite si ventilate si au si posibilitatea de a memora pozitia.

Asa cum probabil va ganditi, noua generatie Insignia va oferi o serie de sisteme de asistenta si siguranta deosebite: Cruise Control Adaptiv cu franare automata in caz de urgenta, sistemul care ajuta la mentinerea benzii de rulare, dar si cel care avertizeaza soferul despre traficul perpendicular atunci cand da cu spatele.

Daca ceea ce ati cititi mai sus v-a atras atentia, mai trebuie sa stiti ca Opel Insignia Grand Sport va fi disponibila in Europa incepand cu primavara lui 2017.

2017 Opel Insignia Grand Sport este cel mai recent model al celor de la Opel, si a fost intens mediatizat, pentru ca germanii au ales sa ne prezinte masina putin cate putin, prin intermediul unor imagini teaser care, evident, ca au starnit interesul impatimitilor.

Ajuns la a doua generatie, Insignia este o model mai sportiv si mai dotat din punct de vedere al tehnologiilor prezente la bord. Opel Insignia vine, asadar, in fata noastra cu o noua infatisare, dar si cu un nume usor schimbat, pentru ca, asa cum probabil ca stiti, masina primeste si numele Grand Sport, alaturi de Insignia.

Desi exista zvonuri cum ca noua denumire va fi ignorata de fanii brandului, o serie de specialisti in domeniu sustin ca strategia de marketing da roade, pentru ca Opel Insignia Grand Sport este pe buzele tuturor. Haideti sa vedem impreuna mai in amanunt ce ne ofera germanii.

Citeste continuarea articolului 2017 Opel Insignia Grand Sport are o alura dinamica, sportiva si detine un pachet complet de tehnologii

Dupa ce in urma cu doua saptamani ne-a fost prezentata noua versiune Citroen C-Elysee, iata ca a venit momentul ca si colegii de la Peugeot sa dezvaluie noul 301 Facelift. Lansat pentru prima data in urma cu patru ani, berlina constructorului francez nu s-a bucurat chiar de un succes rasunator in materie de vanzari, aceasta ajungand pana in acest moment la putin peste 350.000 de clienti.

Pentru a face si mai mult sange rau constructorului francez, putem evidentia chiar faptul ca succesul modelului romanesc Dacia Logan a fost cu mult mai puternic fata de cel repurtat de 301.

Noul 301 facelift se va evidentia in primul rand la exterior, acolo unde a primit mai multe imbunatatiri de ordin estetic. Printre elemenetele remarcate putem enumera grila frontala care a fost reconceputa, blocurile optice restilizate si un nou set de lumini cu LED pentru rularea pe timp de zi. De asemenea, clientii vor putea sa isi comande noul model intr-o varietate mai mare de culori pentru caroserie, la cele existente adaugandu-se acum inca trei: Artense Grey, Moka Grey, respectiv Deep Blue.

Noutatile continua si la nivelul habitaclului interior, acolo unde cei care isi vor indrepta atentia catre acest model isi vor putea personaliza automobilul prin noi combinatii de tapiterie si texturi. Portbagajul ramane si la acest model la aceleasi valori impresionante, oferind un volum de depozitare a bagajelor de nu mai putin de 640 de litri. Totodata, plansa de bord poate fi echipata acum cu un sistem multimedia ce presupune un ecran digital cu dimensiuni de 7 inci.

Sistemul multimedia dispune de serviciile sistemul de navigatie 3D Tom Tom si de o camera pentru marsarier. Lucrurile stau bine si la nivel de conectivitate, noile modele dispunand de tehnologii bluetooth, USB, Apple Car Play, respectiv Android Auto.

Motorizarea noului 301 Facelift va aduce cu sine noua unitate pe benzina de 1.2 litri si 85 de cai putere regasita in ultima vreme pe mai multe modele Peugeot. Transmisia in cazul acestei unitati se va face prin intermediul unei cutii de viteze manuala cu cinci rapoarte.

Cealalta varianta pe benzina este un propulsor normal aspirat de 1.6 litri VTi, asociat unei cutii manuale cu cinci trepte sau uneia automate cu sase rapoarte. Cei care prefera o motorizare de tip diesel vor putea opta pentru propulsorul de 1.6 litri, oferit in doua versiuni de 92, respectiv 100 de cai putere. In cazul acesta, transmisia se va face tot prin intermediul unei cutii de viteze manuala cu cinci trepte.

Dupa ce in urma cu doua saptamani ne-a fost prezentata noua versiune Citroen C-Elysee, iata ca a venit momentul ca si colegii de la Peugeot sa dezvaluie noul 301 Facelift. Lansat pentru prima data in urma cu patru ani, berlina constructorului francez nu s-a bucurat chiar de un succes rasunator in materie de vanzari, aceasta ajungand pana in acest moment la putin peste 350.000 de clienti.

Pentru a face si mai mult sange rau constructorului francez, putem evidentia chiar faptul ca succesul modelului romanesc Dacia Logan a fost cu mult mai puternic fata de cel repurtat de 301.

Noul 301 facelift se va evidentia in primul rand la exterior, acolo unde a primit mai multe imbunatatiri de ordin estetic. Printre elemenetele remarcate putem enumera grila frontala care a fost reconceputa, blocurile optice restilizate si un nou set de lumini cu LED pentru rularea pe timp de zi. De asemenea, clientii vor putea sa isi comande noul model intr-o varietate mai mare de culori pentru caroserie, la cele existente adaugandu-se acum inca trei: Artense Grey, Moka Grey, respectiv Deep Blue.

Citeste continuarea articolului 2017 Peugeot 301 Facelift primeste un nou design

Volkswagen a anuntat astazi ca urmeaza sa lanseze un nou model. Cateva imagini spion au aparut in presa de specialitate in urma cu putin timp, iar acum germanii au confirmat oficial aparitia viitorului model. Volkswagen Arteon isi va face debutul la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie a anului viitor, si se vrea a fi un inlocuitor al CC-ului.

Asadar, Volkswagen CC se pare ca nu va mai fi produs, iar Arteon, va fi clasat mai sus de modelul Passat in gama germanilor. Volkswagen Arteon este o masina complet noua si va fi una cu dimensiuni mari, cu patru usi, care detine linii aerodinamice de invidiat, precum si o prezenta pe sosele impunatoare.

Noul model german reprezinta si prima masina care va iesi de pe linia de productie dupa scandalul celebru al emisiilor in care compania a fost implicata recent. Arteon va fi bazat pe platforma extinsa MQB, si va fi cu 50 mm mai lung decat modelul CC.

Volkswagen CC este, totodata, modelul care s-a vandut cel mai prost din gama germanilor iar inlocuirea anuntata acum pare de bun augur, spun specialistii in domeniu. Caracteristica dezvaluita acum, la lansarea acestor catorva schite, este ca viitorul model va avea un portbagaj imens, care poate inmagazina pana la 1700 litri, atunci cand scaunele din spate sunt pliate.

In plus, masina ofera un spatiu generos pentru pasagerii din spate. In ceea ce priveste motorizarea, Arteon vine sa rivalizeze cu BMW Seria 4 Gran Coupe, prin urmare, modelul trebuie sa detina o serie de motoare puternice turbo cu patru cilindri pe benzina, dar si pe motorina.

Cel mai potent motor pe benzina va furniza 276 cai putere, ceea ce sugereaza ca Arteon va imparti impreuna cu modelul Skoda Superb, motorul gasit pe Seat Leon Cupra 280. Zvonurile din lumea auto sustin ca viitorul model al celor de la Volkswagen va folosi o cutie de viteze nou-nouta, DSG cu sapte trepte de viteza, care va veni cu tractiune integrala in dotarea standard pentru motorul despre care v-am spus mai sus, cel de 276 cai putere.

O parte din designul viitorului model este inspirat din masina concept Sport Coupe care si-a facut debutul anul trecut, la Salonul Auto de la Geneva. Acest concept era dotat cu un motor de 3,0 litri V6 pe benzina care functiona in stransa legatura cu un motor electric.

Viitorul Arteon insa, nu va detine si o astfel de optiune, desi reprezentantii Volkswagen nu au eliminat total posibilitatea introducerii unei versiuni hibrid mai tarziu. In interior, cel mai probabil, vom putea descoperi cel mai recent sistem infotainment Active Info Display, impreuna cu alte programe de asistenta la sofat.

In Europa, masina va fi oferita cu doua variante de echipare, cea de top fiind linia R. Atunci cand au anuntat masina, designerul companiei, Tobias Suhlmann a declarat ca „la prima vedere, Arteon starneste entuziasmul prin designul expresiv, iar mai apoi surprinde prin virtutile sale practice... aceasta combinatie este unica”. Daca ultima fraza va fi sau nu adevarata, ramane sa vedem, pentru ca suntem siguri ca germanii ne vor oferi mai multe detalii in curand.

Volkswagen a anuntat astazi ca urmeaza sa lanseze un nou model. Cateva imagini spion au aparut in presa de specialitate in urma cu putin timp, iar acum germanii au confirmat oficial aparitia viitorului model. Volkswagen Arteon isi va face debutul la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie a anului viitor, si se vrea a fi un inlocuitor al CC-ului.

Asadar, Volkswagen CC se pare ca nu va mai fi produs, iar Arteon, va fi clasat mai sus de modelul Passat in gama germanilor. Volkswagen Arteon este o masina complet noua si va fi una cu dimensiuni mari, cu patru usi, care detine linii aerodinamice de invidiat, precum si o prezenta pe sosele impunatoare.

Noul model german reprezinta si prima masina care va iesi de pe linia de productie dupa scandalul celebru al emisiilor in care compania a fost implicata recent. Arteon va fi bazat pe platforma extinsa MQB, si va fi cu 50 mm mai lung decat modelul CC.

Citeste continuarea articolului VW anunta Arteon, inlocuitorul CC

Constructorul german BMW tocmai a scos ambalajul unui cadou pregatit special pentru fanii brandului i pentru cei ce indragesc masinile sport. Bine, nu este chiar un cadou, pentru ca, evident, trebuie sa scoatem bani din buzunar pentru a beneficia de noutatea lor. Dar nu va impacientati inca, de bani o sa aveti nevoie de abia in februarie 2017, pentru ca atunci va fi pus in vanzare. Sa nu va mai tinem pe jar, ca suntem siguri ca subiectul va va interesa.

Asadar, BMW a lansat o serie de accesorii M Performance pentru cel mai recent model lansat de ei, BMW Seria 5 (G30). Noua generatie a sedanului va avea o serie de imbunatatiri vizuale fabricate din fibra de carbon. Fibra de carbon este, prin urmare, materialul folosit si pentru confectionarea spoilerului din fata, dar si pentru cel din s[ate, precum si pentru pragurile laterale si eleron.

Ca o alternativa, splitterul din fata si difuzerul din spate sunt finisate in poliuretan negru, care se potriveste de minune cu finisajul folosit la grila tip „kidney” si la carcasele oglinzilor laterale.

Masina echipata cu acest pachet M Performance ruleaza pe sosele cu ajutorul anvelopelor cu dimensiuni de 245/35 R20 pe fata si 275/30 R20, montate pe jante de 20 de inci, disponibile cu un finisaj cu doua tonuri de culoare.

In ceea ce priveste interiorul, aici schimbarile sunt mai putin dramatice. Totusi, putem observa cateva elemente specifice diviziei M Performance. Vorbim despre un volan sport imbracat in piele Alcantara, cu cusaturi contrastante de culoare gri, care are in plus un marcaj rosu in drepul orei 12.

Imbunatatirile M Performance nu sunt doar vizuale deoarece, conform declaratiilor facute de germani, cateva modele Seria 5 vor primi si un plus de putere. Prin urmare, modelul 540i va fi oferit cu kitul de putere si sunet, care furnizeaza un total de 355 cai putere si un cuplu marit cu 50 Nm, care ajunge acum pana la 500 Nm. Si modelul 530d va primi in plus 27 de cai putere, si va furniza in total 288 si un cuplu de 650 Nm.

BMW sustine ca performantele imbunatatite nu vor afecta consumul de combustibil si emisiile de CO2, dar asta ramane de vazut. Toate modelele vor avea, insa, un sistem de frane mai bun, care detine discuri mai usoare cu patru pistoane de aluminiu in fata, iar etrierele sunt vopsite in rosu, pentru a observa cu usurinta ca avem de-a face cu un model sportiv.

Constructorul german BMW tocmai a scos ambalajul unui cadou pregatit special pentru fanii brandului i pentru cei ce indragesc masinile sport. Bine, nu este chiar un cadou, pentru ca, evident, trebuie sa scoatem bani din buzunar pentru a beneficia de noutatea lor. Dar nu va impacientati inca, de bani o sa aveti nevoie de abia in februarie 2017, pentru ca atunci va fi pus in vanzare. Sa nu va mai tinem pe jar, ca suntem siguri ca subiectul va va interesa.

Asadar, BMW a lansat o serie de accesorii M Performance pentru cel mai recent model lansat de ei, BMW Seria 5 (G30). Noua generatie a sedanului va avea o serie de imbunatatiri vizuale fabricate din fibra de carbon. Fibra de carbon este, prin urmare, materialul folosit si pentru confectionarea spoilerului din fata, dar si pentru cel din s[ate, precum si pentru pragurile laterale si eleron.

Ca o alternativa, splitterul din fata si difuzerul din spate sunt finisate in poliuretan negru, care se potriveste de minune cu finisajul folosit la grila tip „kidney” si la carcasele oglinzilor laterale.

Citeste continuarea articolului BMW Seria 5 primeste un pachet de accesorii sportive de la dizivia M Performance

Constructorul german Opel a dezvaluit astazi doua teasere foto, care ne arata noua fata a modelului Insignia. Este vorba despre noua tehnologie, pe care inginerii Opel o vor folosi pentru a doua generatie Insignia. Masina va debuta oficial anul viitor si va oferi clientilor sai faruri cu tehnologie avansata.

Desi pana acum nu avem imagini oficiale cu noul model, pentru ca cei de la Opel ofera doar o serie de imagini camuflate cu Insignia, iata ca acum avem inca o informatie care ne face sa creionam in gand o imagine despre viitoarea masina a germanilor.

Reprezentantii Opel au facut anuntul ca viitoarea generatie Opel Insignia va beneficia de sistemul de iluminare IntelliLux LED. Aceasta noua tehnologie o va inlocui pe cea care a avut premiera pe Opel Astra si va fi imbunatatita in mod vizibil.

Ingolf Schneider, Engineering Group Manager pentru iluminatul exterior, a declarat ca Opel stie ca majoritatea clientilor posesori de Astra apreciaza farurile IntelliLux LED Matrix, si ca acum „aduc o a doua generatie de tehnologie inovativa pe piata in nou-nouta Insignia”.

Totodata Ingolf Scheneide a precizat ca noile faruri vor avea mai multe functii, care, cu siguranta, ii vor incanta pe toti fanii brandului. Asta inseamna ca de acum, proprietarii de Opel Insignia vor beneficia de 32 de elemente LED introduse in interiorul farului, de doua ori mai multe decat cele disponibile pe modelul Astra.

Noile faruri LED sunt introduse in ideea de a oferi mai mult confort pentru persoanele care conduc mult pe timp de noapte. Totodata ele ofera o vizibilitate sporita, cei de la Opel sustinand ca aceste noi faruri vor fi capabile sa lumineze la 400 de metri in fata masinii. Toate aceste imbunatatiri vin, conform declaratiilor facute de germani, fara a deranja in nici un fel ceilalti participanti la trafic.

Updatarea de ultima generatie, prezenta la bordul noii Insignia, adauga o functie care diminueaza intensitatea luminii segmentelor interioare ale matricei farurilor, pentru a „adapta unghiul de virare, oferind o mai mare vizibilitate in curbe”. De asemenea, inginerii Opel adauga un reflector de faza lunga, care ofera vizibilitate mai mare, iar astfel Opel Insignia devine o masina extrem de eficienta pe timp de noapte.

In plus, noul Insignia produce o lumina mai stralucitoare si are capacitatea de a-si adapta raza de actiune si de distributie a luminii pentru a fi mai eficiente in orice conditii de rulare. Sistemul anterior InteliLux LED a castigat, in 2015, premiul SafetyBest, dar si premiul International Paul Pietsch, la inceputul acestui an. Noul Opel Insignia isi va face deubutul oficial la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie 2017.

Constructorul german Opel a dezvaluit astazi doua teasere foto, care ne arata noua fata a modelului Insignia. Este vorba despre noua tehnologie, pe care inginerii Opel o vor folosi pentru a doua generatie Insignia. Masina va debuta oficial anul viitor si va oferi clientilor sai faruri cu tehnologie avansata.

Desi pana acum nu avem imagini oficiale cu noul model, pentru ca cei de la Opel ofera doar o serie de imagini camuflate cu Insignia, iata ca acum avem inca o informatie care ne face sa creionam in gand o imagine despre viitoarea masina a germanilor.

Reprezentantii Opel au facut anuntul ca viitoarea generatie Opel Insignia va beneficia de sistemul de iluminare IntelliLux LED. Aceasta noua tehnologie o va inlocui pe cea care a avut premiera pe Opel Astra si va fi imbunatatita in mod vizibil.

Citeste continuarea articolului 2017 Opel Insignia va beneficia de cel mai nou sistem de iluminat IntelliLux LED

Unul dintre modelele pe care multi impatimiti le-au asteptat anul acesta este Skoda Octavia Facelift. Modelul a fost intens mediatizat in presa de specialitate, noua Skoda Octavia Facelift fiind prezentata deja in cateva imagini care au facut deliciul fanilor.

Ei bine, iata ca acum avem din nou vesti despre constructorul ceh care se bucura de un real succes in Europa. Directorul Skoda Australia, Michael Irmer, a facut zilele trecute o declaratie despre planurile de viitor ale companiei, iar iubitorii brandului au fost extrem de bucurosi.

Conform planurilor pe care Irmer le-a dezvaluit partial, Skoda ar dori sa scoata pe piata in viitorul apropiat, modelul Superb RS. Surse din cadrul companiei au relatat pentru o publicatie din strainatate ca acest subiect se discuta deja intens, dar totusi pana la o confirmare oficiala mai avem un pic de asteptat.

In acelasi timp si CEO-ul Skoda, Bernhard Maier a dezvaluit ca marca ceha considera ca versiunile de performanta ale modelelor brandului sunt „un potential serios” pentru companiei. El spune ca extinderea numarului de oferte ale sub-brandului RS se afla in discutie.

Tot anumite informatii sustin ca atat modelul Superb, cat si Kodiaq ar putea fi luate in calcul pentru versiuni performante, mai ales ca ambele modele sunt construite pe platforma MQB a grupului Volkswagen si au in setul de componente atat tractiune fata cat si integrala cu motor situat transversal.

Indiferent daca vom vedea sau nu un Superb RS sau un Kodiaq RS, cert este ca aceste variante vor fi primite cu mult entuziasm daca vor iesi pe poarta fabricii. Bernhard Maier a mai remarcat si faptul ca, in ultimul timp, cumparatorii se intereseaza mai mult de versiunile de echipare high-end, atat pentru Octavia cat si pentru Superb.

In plus, el a precizat ca „modelele mai mari au mai mult potential de a adauga un plus de valoare”. O sursa din cadrul companiei, ramasa pana acum anonima, a sustinut, pentru o revista britanica specializata in domeniul auto, ca fanii si clientii Skoda au solicitat construirea unui model Fabia RS, dar pana acum nu avem insa nici o confirmare ca aceasta varianta ar putea fi luata in calcul.

Tot aceasta sursa a mai spus ca factorii de decizie din cadrul companiei nu au ajuns la un acord in acest sens. Pana la o noua stire care sa ne confirme, sau sa infirme aceste zvonuri noi mai asteptam. Si daca cumva Superb RS sau Kodiaq RS vor ajunge pe piata, ele vor fi niste exemplare foarte apreciate.

Daca vor fi aprobate, ele vor detine un motor supraalimentat cu patru cilindri de 2,0 litri, cunoscut de la Volkswagen Golf R, care furnizeaza aproximativ 290 cai putere.

Unul dintre modelele pe care multi impatimiti le-au asteptat anul acesta este Skoda Octavia Facelift. Modelul a fost intens mediatizat in presa de specialitate, noua Skoda Octavia Facelift fiind prezentata deja in cateva imagini care au facut deliciul fanilor.

Ei bine, iata ca acum avem din nou vesti despre constructorul ceh care se bucura de un real succes in Europa. Directorul Skoda Australia, Michael Irmer, a facut zilele trecute o declaratie despre planurile de viitor ale companiei, iar iubitorii brandului au fost extrem de bucurosi.

Conform planurilor pe care Irmer le-a dezvaluit partial, Skoda ar dori sa scoata pe piata in viitorul apropiat, modelul Superb RS. Surse din cadrul companiei au relatat pentru o publicatie din strainatate ca acest subiect se discuta deja intens, dar totusi pana la o confirmare oficiala mai avem un pic de asteptat.

Citeste continuarea articolului Versiunea de performanta Skoda Superb RS ar putea deveni realitate in viitorul apropiat

Toti fanii romani ai noului BMW Seria 5 (G30) au asteptat cu interes sosirea modelului si la noi. Aastazi ne-am gandit sa va facem o bucurie si sa va spunem ca reprezentantii BMW au publicat oficial preturile pe care noua generatie Seria 5 le va avea in Romania. Cei ce isi doresc un astfel de exemplar, vor trebui sa scoata din buzunar 50.600 euro, pentru modelul de pornire iar pretul maxim este de 65.865 euro. Asa cum era de asteptat, Seria 5 (G30) va oferi clientilor o gama larga de optiuni din care vor putea alege.

Prin urmare, fanii vor avea la dispozitie atat variante pe benzina, cat si motoare diesel. Si cei care isi doresc o masina economica, vor fi satisfacuti, clasica versiune 520d cu 190 de cai putere si transmisie manuala cu sase trepte. Daca optati pentru versiunea cu cutie automata, pretul creste la 52.882 euro, iar varianta cu xDrive si cutie automata costa 57.843 euro.

Versiunea 530i porneste de la 57.825 euro, pentru 252 cai putere si cutie automata si ajunge la 60.465 euro pentru varianta cu xDrive si 252 cai putere.

BMW 530d pleaca de la suma de 62.265 euro pentru modelul cu 265 cai putere si cutie automata si ajunge la 62.470 euro pentru varianta cu 265 cai putere si xDrive. Versiunea 540i costa 63.225 euro pentru modelul cu 430 cai putere si cutie de viteze automata sau 65.865 euro pentru 340 cai putere si cutie de viteze automata cu xDrive. Echiparea standard este una bogata.

Vorbim despre dotari care la alte branduri se gasesc doar ca extraoptiuni: volan sport imbracat in piele, lumini LED pe spate, aer conditionat automat, jante de 17 inci, oglinzi exterioare cu functie antiorbire. In plus, in versiunea de baza, clientii vor primi o serie de sisteme care sporesc confortul soferului: sistem de alarma cu senzori de parcare fata si spate, sistem de monitorizare a presiunii pneurilor, sistem de spalare a farurilor si sistemul multimedia Professional.

Optiunile extra constau in Pachetul Innovation, care ofera un plus de tehnologie sau o serie de elemente de design si mecanice M Sport. Poate ca la toate cele de mai sus va asteptati, intr-o oarecare masura, dar ceea ce va vom spune in continuare este o noutate.

In 2017 cei de la BMW vor scoate pe piata varianta hibrida a seriei 5. Acest model se va numi 530e iPerformance, va furniza 252 cai putere si 420 Nm si va oferi o autonomie pur electrica de 45 de kilometri.

In plus, BMW va oferi si o varianta sport, M550i xDrive care va avea un motor de 4,4 litri cu 462 cai putere si 650 nm. Acest model va accelera de la 0 la 100 kilometri in 4 secunde si va deveni, astfel, mai rapid decat modelul cunoscut deja de noi, M5.

Toti fanii romani ai noului BMW Seria 5 (G30) au asteptat cu interes sosirea modelului si la noi. Aastazi ne-am gandit sa va facem o bucurie si sa va spunem ca reprezentantii BMW au publicat oficial preturile pe care noua generatie Seria 5 le va avea in Romania. Cei ce isi doresc un astfel de exemplar, vor trebui sa scoata din buzunar 50.600 euro, pentru modelul de pornire iar pretul maxim este de 65.865 euro. Asa cum era de asteptat, Seria 5 (G30) va oferi clientilor o gama larga de optiuni din care vor putea alege.

Prin urmare, fanii vor avea la dispozitie atat variante pe benzina, cat si motoare diesel. Si cei care isi doresc o masina economica, vor fi satisfacuti, clasica versiune 520d cu 190 de cai putere si transmisie manuala cu sase trepte. Daca optati pentru versiunea cu cutie automata, pretul creste la 52.882 euro, iar varianta cu xDrive si cutie automata costa 57.843 euro.

Versiunea 530i porneste de la 57.825 euro, pentru 252 cai putere si cutie automata si ajunge la 60.465 euro pentru varianta cu xDrive si 252 cai putere.

Citeste continuarea articolului BMW a publicat preturile noului Seria 5 (G30) in Romania

Miercuri am primit o confirmare ca cei de la Opel ne pregatesc surprize pentru anul viitor. Noul Insignia isi va face debutul oficial in luna martie 2017, cel mai probabil la Salonul Auto de la Geneva, si va purta un nou nume: Insignia Grand Sport. Aceasta noua denumire a fost aleasa, spun reprezentantii companiei, pentru ca noua masina va avea o silueta mai atletica.

In plus, Insignia va fi mai grandioasa, de unde si alaturarea termenului “Grand”. Noua generatie a aparut astazi in cateva imagini in mediul online si, desi masina este acoperita partial de un camuflaj, putem sa vedem impreuna deosebirile fata de modelul care se afla acum pe piata.

Comparat cu vechiul model, noul Insignia pare ca are un plafon mai mare si mai lat si se va inspira din masina concept Monza, prezentata de companie la Salonul Auto de la Frankfurt in 2013.

Insignia Grand Sport este mai mare decat modelul pe care il inlocuieste. Lungimea totala este cu 9 centimetri mai mare, dar modelul va fi mai scund cu 3 centimetri. Si ampatamentul este cu 8 centimetri mai mare, in timp ce latimea a crescut cu 1 centimetru. Citind dimensiunile, suntem siguri ca v-ati dat deja seama ca noul model va fi unul mai generos in ceea ce priveste spatiul pentru pasageri.

In ciuda acestor dimensiuni mai generoase, Insignia Grand Sport este mai usor decat modelul precedent cu 175 de kilograme, iar acest lucru se datoreaza, in primul rand platformei multi-material. O caracteristica interesanta a noului Insignia este, conform informatiilor aparute in presa de specialitate, faptul ca dispune de geamuri duble, care ajuta la reducerea zgomotului.

Tot zvonurile sugereaza masina va beneficia de o cutie de viteze care se va misca mai bine decat cea a modelului actual. Si pentru ca vorbim despre un model nou, producatorii spun ca masina va avea tehnologii de top.

Avand in vedere ca modelul anterior s-a bucurat de un succes destul de important, compania delcarand cu a vandut 900.000 exemplare, este de asteptat ca Insignia Grand Sport sa atraga multi clienti.

Urmatorul Insignia va fi vandut la nivel global, dar va veni sub alte denumiri pe anumite piete, cum ar fi Vauxhall sau Buick. Insignia Grand Sport va detine motorul de 1,6 litri CDTi care va inlocui motorul actual de 2,0 litri. Acesta va fi capabil sa furnizeze 170 de cai putere. Clientii care isi doresc un motor pe benzina vor putea alege unitatea de 1,6 SIDI turbo.

Miercuri am primit o confirmare ca cei de la Opel ne pregatesc surprize pentru anul viitor. Noul Insignia isi va face debutul oficial in luna martie 2017, cel mai probabil la Salonul Auto de la Geneva, si va purta un nou nume: Insignia Grand Sport. Aceasta noua denumire a fost aleasa, spun reprezentantii companiei, pentru ca noua masina va avea o silueta mai atletica.

In plus, Insignia va fi mai grandioasa, de unde si alaturarea termenului “Grand”. Noua generatie a aparut astazi in cateva imagini in mediul online si, desi masina este acoperita partial de un camuflaj, putem sa vedem impreuna deosebirile fata de modelul care se afla acum pe piata.

Comparat cu vechiul model, noul Insignia pare ca are un plafon mai mare si mai lat si se va inspira din masina concept Monza, prezentata de companie la Salonul Auto de la Frankfurt in 2013.

Citeste continuarea articolului In 2017, Opel Insignia devine Grand Sport, dar aceasta nu este singura modificare!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare