sedan

Lista stiri si informatii despre sedan pe Cars.ro

Stiri si informatii despre sedan

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre sedan publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre sedan, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: audi, audi s8, consum, combustibil, masini sport, vw, vw passat, masini second hand, bmw, bmw seria 7, masini de lux, tesla, tesla model s, masini electrice, bmw seria 5

Cat consuma Audi S8?

Cand spunem Audi S8 ne gandim fara sa stam prea mult pe ganduri la unul dintre cele mai impunatoare sedanuri care pot fi gasite pe piata auto. S8 a impresionat inca de la prima sa aparitie, cucerind pasionatii auto din toate colturile lumii prin infatisarea sa si prin performantele deloc de neglijat de care s-a dovedit a fi in stare.

Haideti sa descoperim impreuna in randurile urmatoare ce poate sa faca un model Audi S8 si sa analizam daca o asemenea investitie merita sa fie facuta. Si prin investitie nu ne referim numai la pretul de achizitie care nu este deloc mic, ci in special la eficienta in ceea ce priveste consumul de carburant.

Audi S8 a impresionat inca de la bun inceput prin infatisarea sa exterioara. Inginerii germani au reusit sa faca din modelul S8 un mix extrem de inchegat intre eleganta, rafinament si performanta. Privit din fata, Audi S8 are un aspect masiv si usor agresiv chiar prin prisma grilei masive de dimensiuni generoase si a blocurilor optice alungite catre exterior care o flancheaza. Bineinteles, bunul gust continua si la nivelul habitaclului interior, acolo unde cei de la Audi ne-au obisnuit mereu sa intreaca orice asteptari.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Audi S8?

Cel mai haios anunt de vanzare al unei masini second-hand este al unui roman!

Daca ieri va spuneam care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a intocmi cel mai bun anunt de vanzare auto, astazi va vom povesti despre o alta modalitatea de a atrage mai repede cumparatori.

Ei bine, daca v-ati hotarat sa va schimbati masina si daca vreti sa o vindeti pe cea veche mai avem o modalitate pentru a realiza cel mai atragator anunt. Chiar un roman a publicat zilele acestea un exemplu de „asa da”, si am sa va spun si voua despre el. Nu de alta, dar modalitatea aleasa de constanteanul nostru este una despre care multi specialisti spun ca prinde cel mai bine.

Proprietarul a ales pentru anuntul sau un text haios, care a atras si jurnalistii, nu numai potentialii cumparatori. Spunem asta pentru ca astazi anuntul sau a aparut pe siteul nostru (puteti vizualiza anuntul aici) si are o multime de vizualizari.

Citeste continuarea articolului Cel mai haios anunt de vanzare al unei masini second-hand este al unui roman!

Cat consuma BMW M760Li xDrive?

Salonul Auto de la Geneva de anul trecut ne-a intermediat intalnirea cu cea mai noua versiune de top a Seriei 7 – BMW M760Li xDrive. Prezentat de la bun inceput drept un sedan de lux care face parte din segmentul sport, noul bolid al producatorului german devine rapid un rival de temut pentru Mercedes-Benz S65 AMG. Descoperim impreuna in randurile ce urmeaza ce ne ofera constructorul bavarez prin acest nou model si cat de eficient este acesta in materie de consum al carburantului.

Nu intram in detalii cu privire la noutatile de ordin estetic pe care ni le-au pregatit cei de la BMW, dar va spunem ca noul model a fost dotat cu un pachet aerodinamic M, cu un sistem de evacuare sport M si cu frane M Sport. Bolidul a primit si un set de jante exclusive M din aliaj usor si cu dimensiuni de 20 de inci, respectiv anvelope de performanta mixte.

BMW M760Li xDrive ne-a fost prezentat in urma cu un an ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V12 M Performance, cu o capacitate de 6.6 litri, capabila sa dezvolte 600 de cai putere la 5.500 rpm si un cuplu maxim de 800 Nm la 1.500 rpm. Bolidul beneficiaza de aportul unei tractiuni integrale, in timp ce transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata Steptronic cu opt rapoarte.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW M760Li xDrive?

HSV GTSR W1: Cel mai puternic sedan al planetei vine tocmai din Australia

Prima zi a lunii februarie ne aduce o stire interesanta tocmai din Australia. Surpriza pregatita acolo poarta numele de HSV GTSR W1 si ne este prezentat ca fiind cel mai puternic sedan al planetei in acest moment. Va spunem in randurile ce urmeaza despre ce e vorba mai exact si incercam sa ne dam seama daca acest model este o solutie si pentru Batranul Continent.

Noul HSV GTSR W1 ne este prezentat ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V8 supraalimentata, cu o capacitate de 6.2 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 635 de cai putere si un cuplu maxim de 815 Nm. Bolidul se bazeaza pe aportul unui sistem de tractiune spate, in timp ce transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze manuala cu sase trepte. Iar varianta unei transmisii automate nici nu este pusa in discutie de reprezentantii constructorului, ceea ce ne face sa ne gandim ca acest nou model va fi pe placul puristilor.

In ceea ce priveste performantele obtinute de acest HSV GTSR W1, va spunem mai intai ca viteza maxima care poate fi atinsa este limitata electronic la 250 km/h. Timpul de care este nevoie pentru a atinge pragul celor 100 km/h nu este unul chiar impresionant, acesta ajungand pana la 4.2 secunde. De asemenea, „sfertul de mila” poate fi parcurs intr-un timp de 12.1 secunde.

Citeste continuarea articolului HSV GTSR W1: Cel mai puternic sedan al planetei vine tocmai din Australia

Daca iei in calcul tehnologia de la bordul acestui model BMW, 750Li, iti vei da seama cam pe unde suntem in acest moment fata de anii trecuti.

Pe vremuri, era de ajuns pentru un producator de masini de lux sa ofere scaune imbracate in piele, finisaje de calitate si, poate, un motor ceva mai mare, pentru a face diferenta in fata unor modele mai proletare.

Modelul 750Li este unul de top, fara indoiala, dar are caracteristici, atat din punctul de vedere al soferului, cat si al pasagerului, care n-ar fi aratat rau pe un Rolls-Royce acum cativa ani. Iata doar cateva dintre ele!

Citeste continuarea articolului Cele mai importante caracteristici ale modelului BMW 750Li (G12)

Atunci cand spunem Tesla Model S cu totii ne-am gandit la un automobil de lux dotat cu cele mai noi tehnologii. Lansat aproximativ in urma cu cinci ani, Model S a devenit in scurt timp unul dintre cele mai cunoscute si mai apreciate modele ale producatorului american. Va spunem astazi patania unui american care, din cate se pare, s-a bazat prea mult pe tehnologiile de care dispune Model S.

Ryan Negri, un fotograf amator din Las Vegas, a plecat in cautarea unor cadre interesante la volanul propriului automobil Tesla Model S in canionul Red Rock. Parte a desertului Mojave, Red Rock Canyon atrage anual peste 1.2 milioane de turisti atrasi de formatiunile stancoase de culoare rosiatica si de fauna specifica acestui loc. Probabil gandul la toate aceste frumuseti naturale ale canionului l-au facut si pe Ryan sa plece atat de grabit de acasa.

Spunem ca a plecat atat de grabit din casa pentru ca Ryan Negri a decis sa nu isi mai ia si cheile masinii cu el, apeland doar la aplicatia mobila care ii poate facilita accesul in autoturism si pornirea lui. Toate bune si frumoase pentru pasionatul nostru de fotografie pana in momentul in care acesta a hotarat sa paraseasca drumul principal pentru a o lua pe o cale fara atat de multi turisti.

Citeste continuarea articolului Prea multa tehnologie: posesorul unui Tesla Model S nu a mai putut sa porneasca masina cu telefonul mobil

Nu au trecut decat cateva zile de la momentul in care cei de la BMW ne prezentau faceliftul modelelor Seriei 4 si, iata ca producatorul german ne-a pregatit si o alta serie de surprize. Vorbim despre o serie de imbunatatiri la care au fost supuse modelele Seriei 5 si nu numai. De asemenea, avem acum in fata noastra si cel mai eficient model Seria 5 din istorie – 520d Efficient Dynamics. Noul model va fi disponibil pe piata incepand cu aceasta primavara.

Versiunea 520d Efficient Dynamics ne este prezentata ca fiind echipata cu o unitate de motorizare diesel, cu o capaciate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 190 de cai putere si un cuplu maxim impresionant de nu mai putin de 400 Nm. Performantele sunt destul de bune pentru o asemenea echipare tehnica, reprezenantii BMW vorbind despre capacitatea modelului 520d de a accelera de la 0 la 100 km/h in 7.5 secunde.

Ce este si mai important la modelul 520d Efficient Dynamics este caracterul sau economic atunci cand vine vorba despre consum. Cu niste performante mai mult decat decente, 520d promite sa fie cel mai eficient model al Seriei 5 construit vreodata. Astfel, acesta impresioneaza printr-un consum de doar 3.9 litri pentru parcurgerea a 100 de kilometri. Si gradul emisiilor de dioxid de carbon este unul bun, 520d inregistrand un indicativ de 102 grame CO2/kilometru.

Citeste continuarea articolului BMW lanseaza cel mai eficient Seria 5 din istorie: 520d (G30) Efficient Dynamics

Desi Insignia Grand Sport ne-a fost prezentat deja in urma cu ceva timp, cei de la Opel inca mai au surprize pentru noi. Astfel, oficialii producatorului german incearca sa ne atraga atentia iarasi cu o noua versiune echipata cu tractiune integrala de ultima generatie. Reprezentantii Opel promit ca acest sistem revolutionar va aduce o manevrabilitate si o dinamica cu mult superioara fata de cea cu care am fost obisnuiti pana acum.

William Bertagni, vice-presedinte in cadrul departamentului de inginerie auto din Europa, spunea nu in urma cu mult timp ca noua ganeratie Opel Insignia Grand Sport va stabili noi standarde pentru automobilele cu dimensiuni medii. Si, iata ca acum acestia ne aduc in fata un sistem revolutionar care fac ca toti ochii sa se indrepte spre noua generatie Insignia.

Noile modele Opel Insignia Grand Sport vor beneficia de un sistem de tractiune integrala cu un modul de tractiune spate care functioneaza pe baza unui sistem cu ambreiaj dublu fara diferential. Astfel, tractiunea integrala poarte transmite cuplul catre una sau ambele roti spate, permitand totodata utilizarea functiei de vectorizare a cuplului. Chiar daca am mai auzit pana acum despre acest sistem de vectorizare a cuplului, cel folosit pe noua generatie Insignia este unul nou, dezvoltat de cei de la Opel prin intermediul specialistilor de la GKN.

Citeste continuarea articolului 2017 Opel Insignia Grand Sport se lauda cu un sistem inovativ de tractiune integrala

Atunci cand am facut cunostinta cu noile modele ale Seriei 7 ne-am declarat cu totii destul de impresionati de ceea ce au reusit cei de la BMW. Insa, mai mult ca sigur, ne-a trecut macar o secunda prin minte cum ar arata un bolid si mai puternic al Seriei 7. Desi majoritatea fanilor producatorului german se gandeau la varianta de performanta M7, cei de la Alpina au intervenit si ne-au prezentat noul BMW Alpina B7 xDrive.

Alpina este un brand al celor de la BMW care s-a remarcat prin dezvoltarea celor mai puternice modele ale producatorului. Asa sta treaba si cu Alpina B7, model construit pe baza actualei generatii Seria 7. Vom afla astazi mai multe despre ce poate acest bolid si despre consumul pe care acesta il inregistreaza. Nu de alta, dar orice avantaj al sutelor de cai putere gasiti sub capota are si un pret care se masoara si in consumul de combustibil.

BMW Alpina B7 xDrive este echipat cu o unitate de motorizare V8 bi-turbo, cu o capacitate de 4.4 litri, capabila sa dezvolte 600 de cai putere si un cuplu maxim de 800 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata cu opt rapoarte.

Citeste continuarea articolului Cat consuma un BMW Alpina B7 xDrive

Lunga viata a modelului Lancer, masina celor de la Mitsubishi, este pe cale sa se sfarseasca anul acesta. Stirea a aparut in presa de specialitate acum, la inceputul anului, dar zvonurile despre aceasta decizie au circulat in mediul online inca de acum cateva luni. Asa ca vestea nu este chiar o surpriza pentru impatimitii auto. Mai ales ca cei de la Mitsubishi au anuntat in repetate randuri ca remodelarea companiei va consta in producerea de SUV-uri si de masini pick-up. Mai mult decat atat, am aflat si ca modelul Lancer Evolution a fost taiat deja de pe lista lor.

Presedintele Mitsubishi America de Nord, Don Swearingen, a declarat pentru o publicatie din Statele Unite ca modelul Lancer nu va mai fi produs in 2017, productia lui urmand sa se sfarseasca in luna august. El a mai spus ca sedanul Mirage va continua sa indeplineasca cererile clientilor pentru masini mici pe teritoriul Statelor Unite. Asadar, Mitsubishi Lancer isi va gasi sfarsitul anul acesta, iar vestea cea mai importanta, si, probabil, suparatoare pentru fanii brandului, este ca producatorul a hotarat ca Lancer nu va primi nici un inlocuitor.

Intrebat daca Mitsubishi pregateste un nou model din segmentul C, Don Swearingen a declarat ca reprezentantii producatorului nu au vazut necesar inlocuirea modelului cu un altul. Swearingen a spus ca este constient ca „vom pierde un pic prin terminarea productiei Lancer, ca sa nu mai mentionam modelul Evolution, dar planurile de a intrerupe modelul in cauza au fost discutate cu mult inainte de incheierea afacerii Renault-Nissan”.

Citeste continuarea articolului Mitsubishi renunta la modelul Lancer

Toyota nu este singurul producator din Japonia care a adus in fata publicului la Salonul Auto de la Detroit masini care iti fura privirea. Rivalii de la Nissan au prezentat zilele acestea o masina concept pe care au numit-o Vmotion 2.0.

Si pentru ca este vorba despre un model cu totul special, ne-am gandit ca e cazul sa-l analizam un pic. Nu de alta, dar conform celor spuse de reprezentantii Nissan, Vmotion 2.0 reprezinta modul in care vor arata viitoarele modele ale lor.

 

Citeste continuarea articolului Conceptul Nissan Vmotion 2.0 intruchipeaza viitorul limbaj de design al companiei

Toyota cauta sa aduca un plus de energie pentru cel mai bine vandut model al sau din Statele Unite, Toyota Camry. Si oare unde puteau face aceasta prezentare daca nu la Salonul Auto de la Detroit, care este in plina desfasurare in aceste zile? Constructorul japonez a dezvaluit cea de-a opta generatie Camry, cu ajutorul careia spera sa isi mentina locul fruntas printre preferintele americanilor.

Noua Toyota Camry este produsa pe platforma Toyota Global Arhitecture, care va fi impartita cu alte modele ale brandului, fapt care ii permite companiei sa imparta costurile si sa isi imbunatateasca calitatea.

Conform spuselor reprezentantilor companiei, noul Camry va fi cel mai sportiv model al lor, ei mentionand chiar in timpul prezentarii oficiale ca „viitorii clienti vor avea de ales intre sexy sau foarte sexy”. Sa vedem daca declaratiile lor sunt adevarate, pentru ca strategia de a emite un asemenea slogan se pare ca a dat roade pana acum printre americani.

Citeste continuarea articolului Sexy sau foarte sexy? Toyota dezvaluie a opta generatie Camry!

Salonul Auto de la Detroit, care este in plina desfasurare zilele acestea, ne-a atras atentia prin modelele prezentate acolo. Printre cele mai interesante masini aflate in show se numara si noul model al celor de la Kia. Kia Stinger este o surpriza foarte frumoasa.

Cea mai buna parte a sedanului de inalta performanta de la Kia nu este faptul ca are tractiune spate, nici faptul ca este o masina frumoasa sau ca are 365 cai putere.

Nu, jurnalistii prezenti pe teritoriul Amercii de Nord sustin ca cea mai importanta caracteristica este chiar numele masinii, pentru ca este unul cu o buna rezonanta, cuvantul traducandu-se la noi prin "obstacol".

Citeste continuarea articolului Stinger este cel mai curajos model al celor de la Kia

Salonul Auto Nord American de la Detroit ne aduce in fata ochilor si noua generatie Lexus LS, unul dintre cele mai cunoscute modele ale diviziei de lux Toyota. Lansat pentru prima data in 1989, Lexus LS ajunge in prezent la cea de-a cincea generatie. Debutul lui LS a fost marcat de un succes fulminant pe toate pietele auto, in Statele Unite reusind chiar sa fie cel mai vandut model din segmentul sau in 15 din primii 17 ani de existenta.

Segmentul in care apare aceasta noua generatie Lexus LS este unul in care se dau lupte grele la varf in acest moment, reprezentantii producatorului japonez fiind constienti de acest lucru. Astfel, modelele noii generatii Lexus LS se vor bate umar la umar cu modele precum Mercedes Clasa S, BMW Seria 7 sau Audi A8.

Noile modele Lexus LS au beneficiat de o scadere a masei totale cu 90 de kilograme, gratie materialelor usoare care au fost utilizate in realizarea sasiului si a caroseriei. Totodata, noul LS este echipat cu noul sistem de control al sasiului VDIM, sistem care ofera o stabilitate mai buna masinii in conditii precare de drum.

Citeste continuarea articolului Lexus lanseaza cea de-a cincea generatie LS

Incepem saptamana cu un bolid german fabricat in 2014 si scos la vanzare in Olanda in urma cu ceva timp pentru o suma semnificativa. Insa nici suma de vanzare si nici faptul ca vorbim despre un model Mercedes-Benz E63 AMG nu ne-a atras atentia in mod deosebit, ci numarul de kilometri parcursi pana acum. Proprietarul actual se pare ca a folosit uzual bolidul la drumuri lungi, acesta inregistrand dupa doi ani de la iesirea sa din uzina Mercedes-Benz 208.388 kilometri.

Nu spunem ca este un numar de kilometri foarte mare, insa gandindu-ne la motorizarea de care dispune un model E63 AMG ne putem da seama cu usurinta ca proprietarul lui de pana acum nu prea s-a uitat la bani in acesti doi ani. Astfel, cu o unitate V8 bi-turbo cu o capacitate de 5.5 litri, modelul in cauza inregistreaza lejer un consum de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri.

Echipat cu o unitate de motorizare capabila sa livreze nu mai putin de 585 de cai putere, aceasta generatie E63 AMG este in stare de niste performante tehnice de invidiat chiar si astazi cand deja am facut cunostinta cu ultimele modele lansate de producatorul german.

Citeste continuarea articolului Pret corect sau nu? Afla cat costa acest Mercedes-Benz E63 AMG!

Francezii de la Citroen au lansat acum putin timp versiunea facelift a modelului C-Elysee, masina care inca de atunci cand a fost lansata prima data a fost considerata un rival puternic pentru autohtona Dacia Logan. Zilele acestea au aparut in presa de specialitate si preturile la care doritorii vor putea achizitiona un astfel de model.

Versiunea imbunatatita porneste in tara natala, Franta, de la 13.750 euro, iar in dotarea standard cei ce isi vor achizitiona un astfel de model vor primi elemente si tehnologii superioare din punct de vedere calitativ. Noul Citroen C-Elysee facelift va incerca sa cucereasca pietele internationale, iar francezii spera ca versiunea imbunatatita sa le aduca un plus in cifrele vanzarilor.

Inainte de a discuta mai in detaliu despre preturi, haideti sa ne aducem un pic aminte care sunt imbunatatirile oferite de specialistii francezi. Citroen C-Elysee facelift are o grila a radiatorului mai lata, cu emblema cromata, noi faruri cu tehnologie LED si lampi de ceata restilizate. Pentru a completa designul, versiunea facelift primeste si jante de 16 inci, iar in spate putem observa lumini cu efect 3D.

Citeste continuarea articolului 2017 Citroen C-Elysee Facelift porneste in Franta de la 13.750 euro

Fiind considerata noua nava-amiral a celor de la Renault, noul Talisman a fost lansat in Romania si este considerat a fi masina care va concura cu succes cu Volkswagen Passat. Renault Talisman are un design elegant si o cabina spatioasa cu loc suficient pentru toti cei 5 ocupanti.

Noua masina a francezilor inspira incredere si evoca un stil luxos precum cel al limuzinelor. Profilul este imbunatatit de o forma dinamica, iar alura alungita ofera o semnatura vizuala puternica. Culoarea caroseriei poate fi aleasa din cele zece nuante metalice care detin un strat de lac rezistent.

Clientii care opteaza pentru noua masina a celor de la Renault vor descoperi si inovatii precum tehnologia Multi-Sense, cea care se ocupa de starea de bine a soferului. Talisman este singura masina din segmentul D sedan care combina perfect directia 4Control pe patru roti cu un sistem de amortizoare variabile.

Citeste continuarea articolului Renault Talisman inspira incredere, ofera un stil luxos si elegant

Tunerii de la Lorinser au dezvaluit recent pachetul special pe care l-au gandit pentru a imbunatati Mercedes-Benz Clasa E. Casa de tuning a dat publicitatii imaginile cu noua masina modificata de specialistii lor, aceasta atragand o multime de fani. Kitul de caroserie este unul discret, asa cum l-au numit jurnalistii din presa de specialitate.

In interior modelul a primit cateva modificari, iar sub capota masina a avut parte de un plus de putere. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba, pentru ca judecand dupa lucrarile efectuate de germani anterior, masina este una despre care merita sa discutam un pic.

In primul rand Clasa E s-a ales cu o serie de elemente aerodinamice. Per ansamblu, pachetul de tuning este unul conservator. El consta in noi bari frontale confectionate din fibra de carbon. Tot din fibra de carbon sunt facute si piesele de cuplare din spate, inclusiv spoilerul, bara de protectie dar si sistemul de evacuare dublu. Pentru completarea aspectului exterior, specialistii de la Lorinser au montat si noi carcase pentru oglinzi, dar si ceea ce specialistii numesc o „fusta” laterala sau praguri laterale, care pornesc din fata si pana in spatele masinii.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-Benz Clasa E primeste imbunatatiri de la Lorinser

Ca si la telefoanele mobile, masinile ascund si ele anumite secrete, mai exact computerele de bord ne pot arata un meniu ascuns. Astazi, va vom arata cum puteti accesa un astfel de meniu la un Volkswagen Passat B6.

Mai intai, va trebui sa va asigurati ca masina este la punctul neutru. Apoi, introduceti cheia in contact si porniti motorul. Dupa ce motorul a fost pornit, va intoarceti pe consola centrala, unde va asigurati ca aveti apasat butonul DUAL. Daca nu il aveti activat, apasati-l.

Pentru a accesa meniul secret, va trebui sa apasati doua butoane in acelasi timp. Primul buton este AC, iar al doilea este butonul de redirectionare a aerului in sus. Apasati ambele butoane pana incep sa clipeasca alternativ.

Citeste continuarea articolului VIDEO: Afla cum poti accesa meniul secret al unui VW Passat

Fie ca va place sau nu, urmatorul BMW M5 este in mod clar menit sa aibe tractiune integrala. Totusi, zvonurile din mediul online sustin, de cateva saptamani, ca viitoarea generatie a germanilor va avea tractiune spate. Stirea a fost confirmata oficial acum de reprezentantii companiei BMW, dar ei au mentionat ca tractiunea spate va putea fi actionata doar la cerinta soferului.

Prin urmare, proprietarii urmatoarei generatii M5 vor putea schimba la tractiunea integrala prin selectarea modului de condus corespunzator. Tractiunea spate va putea fi actionata doar prin apasarea unui buton, doar atunci cand soferii isi doresc asta.

CEO-ul companiei, Frank van Meel a recunoscut deja, anterior, ca miscarea catre o tractiune spate este inevitabila pentru super-sedanul BMW. Vestea buna insa, este aceea ca viitorul M5 poate oferi un buton prin care se poate selecta tractiunea spate, la cerere.

Citeste continuarea articolului Noua generatie BMW M5 va avea tractiune spate la apasarea unui buton
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare