romania

Lista stiri si informatii despre romania pe Cars.ro

Stiri si informatii despre romania

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre romania publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre romania, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masini second hand, vanzari, sfaturi, vacanta, trafic, legislatie, poliatia romana, land rover, range rover evoque, masini decapotabile, pret, suv, rovinieta, citroen, citroen c3

Iata cum vinzi mai usor o masina!

Ai facut mii de kilometri cu masina din garaj si parca ti se rupe sufletul sa te desparti de ea. Stim amandoi ca ete un pic depasita si ca ai pus ochii pe un model mai nou.

Ai nevoie de ceva bani in plus si ii poti obtine daca vinzi vechea masina. Iti spun mai jos ce trebuie sa faci pentru a vinde cat mai usor masina din garaj.

 

Ai facut mii de kilometri cu masina din garaj si parca ti se rupe sufletul sa te desparti de ea. Stim amandoi ca ete un pic depasita si ca ai pus ochii pe un model mai nou.

Ai nevoie de ceva bani in plus si ii poti obtine daca vinzi vechea masina. Iti spun mai jos ce trebuie sa faci pentru a vinde cat mai usor masina din garaj.

 

Citeste continuarea articolului Iata cum vinzi mai usor o masina!

Ce recomanda politistii pentru minivacanta prilejuita de Ziua Unirii Principatelor Romane

Minivacanta a inceput deja. Daca pleci la drum, atunci iti spun ce iti recomanda politistii rutieri pentru o calatorie in siguranta.

1. Informeaza-te cu privire la conditiile meteo din zonele in care urmeaza sa te deplasezi si echipeaza-ti masina corespunzator. Nu pleca la drum daca nu ai anvelope de iarna - vei lua amenda!

2. Verifica si cum se desfasoara traficul pe ruta pe care o vei urma! Nu vrei sa te trezesti ca iti petreci mare parte din minivacanta in coloana. E mai bine sa intri pe
www.politiaromana.ro/ro/info-trafic de unde poti lua toate detaliile: trafic blocat, restrictionat sau ingreunat!

3. Adoptata o maniera prudenta de conducere si adapteaza permanent viteza de rulare la conditiile de drum si trafic.

4. Daca drumul este acoperit cu zapada, gheata sau polei, circula cu o viteza care sa iti permita sa opresti in siguranta. Tine cont ca distanta de franare este mai mare in aceste conditii!

5. Daca drumul este acoperit cu polei sau gheata, evita manevrele bruste, si evita sa accelerezi si sa virezi in acelasi timp. Ai sanse mari sa iesi in decor!

6. Daca vizibilitatea in oglinzile autovehiculului este redusa din cauza ploii/lapovitei/ninsorii, foloseste luminile pentru a reduce riscul producerii unor accidente pe fondul neasigurarii la schimbarea directiei de mers. Atentie! Luminile de intalnire trebuie folosite si pe timpul zilei, permanent, mai ales daca vremea nu este favorabila!

7. NU consuma alcool si nu te urca la volan daca te simti obosit. Mai bine mai amana cu cateva ore calatoria. La fel, daca nu te simti bine, nu pleca la drum!

8. Evita sa vorbesti la telefonul mobil in timp ce conduci masina daca nu ai atasat dispozitivul hands-free. Iti dai seama ca politistii iti interzic cu desavarsire sa te apuci de scris mesaje sau de postat pe Facebook in timp ce esti la volan!

Daca mergi la munte, in zona statiunilor montane de pe Valea Prahovei, ar trebui sa stii ca politistii se asteapta la o crestere a valorilor de trafic care poate duce la blocaje rutiere temporare. Daca ti se intampla asta, atunci, pastreaza-ti calmul, respecta-i pe ceilalti participanti la trafic si urmeaza indicatiilor agentilor.

Nu bloca intersectiile si nu incerca depasirea coloanei! Daca nu ai de gand sa stai pe Valea Prahovei, atunci in loc sa mergi pe DN1, o poti lua pe DN 1 A: Ploiești – Valenii de Munte – Cheia – Sacele - Brașov.

Minivacanta a inceput deja. Daca pleci la drum, atunci iti spun ce iti recomanda politistii rutieri pentru o calatorie in siguranta.

1. Informeaza-te cu privire la conditiile meteo din zonele in care urmeaza sa te deplasezi si echipeaza-ti masina corespunzator. Nu pleca la drum daca nu ai anvelope de iarna - vei lua amenda!

2. Verifica si cum se desfasoara traficul pe ruta pe care o vei urma! Nu vrei sa te trezesti ca iti petreci mare parte din minivacanta in coloana. E mai bine sa intri pe
www.politiaromana.ro/ro/info-trafic de unde poti lua toate detaliile: trafic blocat, restrictionat sau ingreunat!

Citeste continuarea articolului Ce recomanda politistii pentru minivacanta prilejuita de Ziua Unirii Principatelor Romane

Piata masinilor second-hand din import a avut un an record. Nivel de 3 ori mai mare fata de 2011

Piata masinilor second-hand din import a avut un an record in care a avansat cu 18% si s-a apropiat de pragul de 300.000 de unitati, nivel de peste trei ori mai mare fata de 2011.

Cea mai buna luna a fost august, cu peste 31.000 de autoturisme rulate inmatriculate, iar cea mai slaba a fost ianuarie, cu sub 17.000, reiese dintr-o analiza a Wall-street.ro.

Cele mai populare marci scoase la vanzare raman cele germane, iar romanii cauta modele mai noi de 10 ani, cu pretul intre 5.000 si 10.000 de euro.

La repartizarea pe semestre, a doua jumatate de an a fost net mai buna decat prima. La categoria masinilor second-hand din import si la reinmatriculari, diferenta dintre cele doua semestre a fost de aproape 20%.

Anul trecut, a crescut ponderea masinilor fabricate dupa 2010 scoase la vanzare pe Internet, demonstrand dorinta romanilor de a-si achizitiona modele mai recente. Totodata, anunturile pentru masini mai vechi de 10 ani au scazut cu 6%. In prezent, pe Autovit.ro 50% dintre masinile prezente sunt mai noi de 6 ani, 15% sunt produse intre 2015 si 2016 si aproape 4% sunt noi.

Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

Piata masinilor second-hand din import a avut un an record in care a avansat cu 18% si s-a apropiat de pragul de 300.000 de unitati, nivel de peste trei ori mai mare fata de 2011.

Cea mai buna luna a fost august, cu peste 31.000 de autoturisme rulate inmatriculate, iar cea mai slaba a fost ianuarie, cu sub 17.000, reiese dintr-o analiza a Wall-street.ro.

Cele mai populare marci scoase la vanzare raman cele germane, iar romanii cauta modele mai noi de 10 ani, cu pretul intre 5.000 si 10.000 de euro.

Citeste continuarea articolului Piata masinilor second-hand din import a avut un an record. Nivel de 3 ori mai mare fata de 2011

Codul rutier se schimba! Afla care sunt noutatile aduse!

Politistii anunta schimbari in codul rutier incepand cu 21 ianuarie. Asta inseamna ca ti-ar fi util sa stii ce modificari intra in vigoare! In caz contrar, risti sa fii amendat pe drumurile publice. Iata despre ce este vorba!

Actul care intra maine in vigoare introduce modificari și mentiuni in ceea ce privește locurile unde oprirea este interzisa, obligatiile administratorului privind delimitarea și semnalizarea corespunzatoare a sectoarelor de drum unde sunt interzise oprirea sau staționarea autovehiculelor. De asemenea, se considera staționare pe partea carosabila situatia in care oricare dintre roțile vehiculului sau remorcii se gaseste pe partea carosabila.

Actul normativ care intra in vigoare ofera politistului rutier dreptul de a dispune masura tehnico-administrativa a ridicarii vehiculului care stationeaza neregulamentar pe partea carosabila. Acelasi drept il are si politistul local.

Asa ca daca lasi masina in drum, agentul suna la administratorul drumului public sau la administratia publica locala si cere ca masina ta sa fie ridicata. Asta pentru a preveni blocajele din trafic, dar si blocajul echipajelor de de urgenta! Odata radicat, vehiculul se restituie NUMAI dupa ce se face dovada achitarii tarifului aferent operatiunilor realizate si doar in baza documentelor care dovedesc proprietatea sau detinerea legala a masinii.

Iata care sunt situatiile in care e mai bine sa NU iti lasi masina parcata:
a) in toate cazurile in care este interzisa oprirea voluntara;
b) în zona de actiune a indicatorului cu semnificatia "Stationarea interzisa" si a marcajului cu semnificația de interzicere a stationarii;
c) pe drumurile publice cu o latime mai mica de 6 m;
d) in dreptul cailor de acces care deservesc proprietatile alaturate drumurilor publice;
e) in pante si in rampe;
f) in locul unde este instalat indicatorul cu semnificatia "Stationare alternanta", in alta zi sau perioada decat cea permisa, ori indicatorul cu semnificatia "Zona de stationare cu durata limitata" peste durata stabilita.

Trebuie sa mai stii ca de maine, politistii iti recomanda sa ai mai mare griija in relatia pe care o ai in trafic cu biciclistii. Fie ca iti place sau nu, in cazul in care depasesti o bicicleta, atunci distanta laterala trebuie sa fie de cel putin 1,5 metri. Daca in timpul liber mergi chiar tu cu bicicleta, atunci ai face bine sa o dotezi cu sistem de avertizare sonora si sa o echipezi cu lumina de culoare alba sau galbena noaptea sau cand vizibilitatea e redusa.

In plus, in spate trebuie sa ii pui o lumina rosie si un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, vizibil, de aceeaşi culoare. De asemenea, bicicleta trebuie sa fie echipata cu elemente sau dispozitive fluorescent-reflectorizante, amplasate pe roţi, care, in miscare, formeaza un cerc.

Politistii anunta schimbari in codul rutier incepand cu 21 ianuarie. Asta inseamna ca ti-ar fi util sa stii ce modificari intra in vigoare! In caz contrar, risti sa fii amendat pe drumurile publice. Iata despre ce este vorba!

Actul care intra maine in vigoare introduce modificari și mentiuni in ceea ce privește locurile unde oprirea este interzisa, obligatiile administratorului privind delimitarea și semnalizarea corespunzatoare a sectoarelor de drum unde sunt interzise oprirea sau staționarea autovehiculelor. De asemenea, se considera staționare pe partea carosabila situatia in care oricare dintre roțile vehiculului sau remorcii se gaseste pe partea carosabila.

Actul normativ care intra in vigoare ofera politistului rutier dreptul de a dispune masura tehnico-administrativa a ridicarii vehiculului care stationeaza neregulamentar pe partea carosabila. Acelasi drept il are si politistul local.

Citeste continuarea articolului Codul rutier se schimba! Afla care sunt noutatile aduse!

Alcoolul e o boala grea, mai ales la romani. Stim cu totii asta si stim cum sunt afectate zonele rurale. Ei bine, intamplarea ce o s-o povestim a avut loc in Braila, unde un un tanar a ramas fara permisul de conducere deoarece a fost prins de agentii de politie cu o alcoolemie mai mare decat prevede legea.

Zis si facut, barbatul in varsta de 32 de ani si pe nume Daniel C., s-a pus pe invatat pentru a isi recupera permisul auto. Numai ca atunci ca atunci cand s-a prezentat la testarea pe traseu, si-a facut curaj cu un pic de alcool.

Da, ati citit bine! Barbatul s-a prezentat sub influenta alcoolului la testarea pe traseu! Conform politistilor, barbatul s-a urcat calm la volan in speranta ca isi va recapata permisul auto, insa agentul de langa el a simtit miros de alcool.

Desigur, atunci cand a fost intrebat daca a baut, Daniel C. a negat cu vehementa, insa mirosul l-a dat de gol. Agentul de se ocupa cu testarea candidatului i-a cerut sa coboare de la volan si sa urce pe bancheta din spate.

Un alt candidat a urcat la volan, insa la cererea agentului acesta a oprit la Politie, unde omul nostrum a fost pus supus unui test de alcoolemie.

Rezultatul: 0,13 miligrame alcool pur in aerul respirat! Dupa cum banuiti, Daniel C. a fost declarat respins, dar vestea proasta este ca el se poate reprograma sa dea inca o data acest test. Nimeni insa nu stie de cate ori ar putea repeta faptele de mai sus!

Alcoolul e o boala grea, mai ales la romani. Stim cu totii asta si stim cum sunt afectate zonele rurale. Ei bine, intamplarea ce o s-o povestim a avut loc in Braila, unde un un tanar a ramas fara permisul de conducere deoarece a fost prins de agentii de politie cu o alcoolemie mai mare decat prevede legea.

Zis si facut, barbatul in varsta de 32 de ani si pe nume Daniel C., s-a pus pe invatat pentru a isi recupera permisul auto. Numai ca atunci ca atunci cand s-a prezentat la testarea pe traseu, si-a facut curaj cu un pic de alcool.

Da, ati citit bine! Barbatul s-a prezentat sub influenta alcoolului la testarea pe traseu! Conform politistilor, barbatul s-a urcat calm la volan in speranta ca isi va recapata permisul auto, insa agentul de langa el a simtit miros de alcool.

Citeste continuarea articolului S-a prezentat beat la examenul pentru permisul auto! Afla ce a urmat!

Primul SUV decapotabil din lume a ajuns si la noi in tara. Range Rover Evoque Convertible a fost o masina despre care toata lumea a vorbit atunci cand a fost lansata oficial in toamna lui 2015. Modelul decapotabil a fost aratat prima oara in 2012, la Salonul Auto de la Geneva, ca masina concept. Inca de atunci, criticii au sustinut ca masina este una destul de ciudata, dar noi nu suntem in masura sa comentam afirmatiile facute de ei.

Ceea ce putem face insa este sa analizam un pic noul Evoque Convertible si sa va spunem si voua despre el. Nu de alta, dar Range Rover Evoque Convertible este prezent acum si in Romania, putand fi comandat de cei care si-o doresc. Si daca va surade ideea, va vom spune si care sunt preturile. Asa ca cititi in continuare!

Sa incepem cu designul, acesta fiind cel care ne fura privirea inca din primul moment. Range Rover Evoque Convertible pastreaza alura modelului normal, dar beneficiaza si de un plafon textil. Acesta se retracteaza in 21 de secunde si se deschide in 18, fiind operabil la viteze de pana la 50 km/ora.

Capacitatea de depozitare din portbagaj este de 251 litri cu acoperisul pliat. Cea mai importanta caracteristica oferita clientilor de catre Land Rover este insa sistemul de protectie inclus in tetiere. Acesta intra in actiune in cazul unei rostogoliri si, mai exact, consta in niste protectii din aluminiu care ies din tetiere in doar 90 de secunde in cazul unui incident grav.

Si in cabina modelul decapotabil pastreaza liniile de stil ale modelului Evoque. Spatiul in interior este unul generos si beneficiaza de materiale de calitate si suprafete moi la atingere. Bordul minimalist contrasteaza cu panoul de instrumente indraznet.

Cei ce vor achizitiona un astfel de model vor descoperi ca au la dispozitie un hotspot Wi-Fi si vor putea sa se conecteze cu telefoanele mobile prin intermediul sistemelor Apple CarPlay, respectiv AndroidAuto. Ecranul tactil pe care sunt afisate informatii importante are dimensiunea de 8 inci in varianta standard. Cei ce vor unul mai mare, vor putea opta pentru varianta de 10,2 inci.

Ei, si daca v-ati hotarat oarecum, trebuie sa mai aflati si preturile la care Range Rover Evoque Convertible poate fi achizitionat la noi in tara. Mai intai va spunem ca modelul are doua variante de echipare: SE si HSE. Versiunea entry-level are un motor de 2,0 litri diesel si 150 de cai putere, putand fi cumparata la pretul de 54.145 euro, cu niveluld de echipare SE. Acelasi motor, dar cu echiparea mai buna, costa 60.333 euro. A doua varianta de motorizare diesel ne propune un agregat de 2.0 litri si 180 de cai putere. Acesta costa 57.001 euro cu echiparea SE, respectiv 63.189 euro cu echiparea HSE.

Cei care isi doresc un motor cu alimentare pe benzina au la dispozitie motorul de 2,0 litri cu 240 de cai putere care in versiunea SE costa 57.953 euro, iar in cea superioara, HSE, costa 64.141 euro. Toate motorizarile au o transmisie automata cu noua trepte de viteza si tractiune integrala.

Primul SUV decapotabil din lume a ajuns si la noi in tara. Range Rover Evoque Convertible a fost o masina despre care toata lumea a vorbit atunci cand a fost lansata oficial in toamna lui 2015. Modelul decapotabil a fost aratat prima oara in 2012, la Salonul Auto de la Geneva, ca masina concept. Inca de atunci, criticii au sustinut ca masina este una destul de ciudata, dar noi nu suntem in masura sa comentam afirmatiile facute de ei.

Ceea ce putem face insa este sa analizam un pic noul Evoque Convertible si sa va spunem si voua despre el. Nu de alta, dar Range Rover Evoque Convertible este prezent acum si in Romania, putand fi comandat de cei care si-o doresc. Si daca va surade ideea, va vom spune si care sunt preturile. Asa ca cititi in continuare!

Sa incepem cu designul, acesta fiind cel care ne fura privirea inca din primul moment. Range Rover Evoque Convertible pastreaza alura modelului normal, dar beneficiaza si de un plafon textil. Acesta se retracteaza in 21 de secunde si se deschide in 18, fiind operabil la viteze de pana la 50 km/ora.

Citeste continuarea articolului Noul SUV decapotabil a sosit si in Romania! Descopera cat costa Range Rover Evoque Convertible!

Bucurestiul devine din ce in ce mai aglomerat de masini, iar autoritatile nu iau masuri de a limita numarul acestora sau macar pe al celor de provincie. Cele mai recente date ne arata ca 2,1 milioane de romani au buletin de Bucuresti si 1,25 de milioane de vehicule au placute de inmatriculare de Bucuresti, ceea ce inseamna ca in Capitala raportul a depasit o masina la doi rezidenti, informeaza Wall-street.ro.

Anul trecut, numarul de vehicule inmatriculate in Bucuresti a crescut cu 157.217 unitati.

"Pana la data de 29 decembrie 2016, in municipiul Bucuresti figurau ca inmatriculate 1.254.523 de vehicule. In anul 2016, au fost inmatriculate un numar de 157.217 vehicule, ceea ce procentual reprezinta o crestere de 25,85% fata de anul 2015, cand au fost inmatriculate un numar de 123.551 de vehicule", potrivit unor date furnizate wall-street.ro de catre Inspectoratul General al Politiei Romane Directia Rutiera.

In realitate, numarul de masini si de locuitori din Capitala este mult mai mare, pentru ca in ultimul an pe strazile din Bucuresti s-a observat un numar din ce in ce mai mare de masini cu numere de provincie parcate in Capitala. Estimativ, ar mai putea fi un numar de 200.000 de vehicule cu numere de provincie, adica 2 masini la 10 cu placute de Bucuresti.

Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

Bucurestiul devine din ce in ce mai aglomerat de masini, iar autoritatile nu iau masuri de a limita numarul acestora sau macar pe al celor de provincie. Cele mai recente date ne arata ca 2,1 milioane de romani au buletin de Bucuresti si 1,25 de milioane de vehicule au placute de inmatriculare de Bucuresti, ceea ce inseamna ca in Capitala raportul a depasit o masina la doi rezidenti, informeaza Wall-street.ro.

Anul trecut, numarul de vehicule inmatriculate in Bucuresti a crescut cu 157.217 unitati.

"Pana la data de 29 decembrie 2016, in municipiul Bucuresti figurau ca inmatriculate 1.254.523 de vehicule. In anul 2016, au fost inmatriculate un numar de 157.217 vehicule, ceea ce procentual reprezinta o crestere de 25,85% fata de anul 2015, cand au fost inmatriculate un numar de 123.551 de vehicule", potrivit unor date furnizate wall-street.ro de catre Inspectoratul General al Politiei Romane Directia Rutiera.

Citeste continuarea articolului Bucurestiul, supraaglomerat de masini: raportul este de o masina la 2 locuitori

Atentie soferi! Din 20 ianuarie, taxa de utilizare a drumurilor nationale se modifica. Schimbarile au fost anuntate de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere - CNAIR - fostul CNADNR.

Vestile bune vin pentru posesorii de autoturisme care vor plati 3 euro pentru 7 zile, 7 euro pentru o luna, 13 euro pentru 3 luni si 28 de euro pentru intregul an.

In schimb, pentru vehiculele de transport marfa cu Masa Totala Maxima Autorizata mai mică de 3,5 tone, noile tarife de rovinieta sunt: 6 euro pe 7 zile, 16 euro pe 30 de zile, 36 de euro pentru 90 de zile, respectiv 96 de euro pentru 12 luni.

Pentru vehiculele de transport marfa cu MTMA cuprinsa intre 3,5 şi 7,5 tone, noile tarife de rovinieta sunt: 4 euro pentru o zi, 16 euro pe 7 zile, 32 de euro pe 30 de zile, 92 de euro pentru 90 de zile, respectiv 320 de euro pentru 12 luni.

Pentru vehiculele de transport marfa cu MTMA cuprinsa intre 7,5 şi 12 tone, noile tarife de rovinieta sunt: 7 euro pentru o zi, 28 de euro pe 7 zile, 56 de euro pe 30 de zile, 160 de euro pentru 90 de zile, respectiv 560 de euro pentru 12 luni.

Pentru vehiculele de transport marfa cu MTMA mai mare de 12 tone si cu maximum trei axe (inclusiv), noile tarife de rovinieta sunt: 9 euro pentru o zi, 36 de euro pe 7 zile, 72 de euro pe 30 de zile, 206 euro pentru 90 de zile, respectiv 720 de euro pentru 12 luni.

Pentru vehiculele de transport marfa cu MTMA mai mare de 12 tone si cu minimum patru axe (inclusiv), noile tarife de rovinieta sunt: 11 euro pentru o zi, 55 de euro pe 7 zile, 121 de euro pe 30 de zile, 345 de euro pentru 90 de zile, respectiv 1.210 euro pentru 12 luni.

CNAIR a schimbat si tarifele rovinietei pentru vehiculele utilizate la transportul de calatori.

Astfel, pentru vehiculele de transport de persoane cu un numar de scaune (inclusiv şofer) cuprins intre 9 şi 23, noile tarife de rovinieta sunt: 2 euro pentru o zi, 20 de euro pe 7 zile, 52 de euro pe 30 de zile, 120 de euro pentru 90 de zile, respectiv 320 de euro pentru 12 luni.

Pentru vehiculele de transport de persoane cu mai mult de 23 de locuri (inclusiv sofer), noile tarife de rovinieta sunt: 7 euro pentru o zi, 35 de euro pe 7 zile, 91 de euro pe 30 de zile, 210 euro pentru 90 de zile, respectiv 560 de euro pentru 12 luni.

In cazul in care plecati la drum in aceasta noapte si sistemul informatic de emitere a rovinetei nu functioneaza, aveti obligatia sa achitati aceste taxe pana la finalul zilei de 20 ianuarie.

Atentie soferi! Din 20 ianuarie, taxa de utilizare a drumurilor nationale se modifica. Schimbarile au fost anuntate de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere - CNAIR - fostul CNADNR.

Vestile bune vin pentru posesorii de autoturisme care vor plati 3 euro pentru 7 zile, 7 euro pentru o luna, 13 euro pentru 3 luni si 28 de euro pentru intregul an.

In schimb, pentru vehiculele de transport marfa cu Masa Totala Maxima Autorizata mai mică de 3,5 tone, noile tarife de rovinieta sunt: 6 euro pe 7 zile, 16 euro pe 30 de zile, 36 de euro pentru 90 de zile, respectiv 96 de euro pentru 12 luni.

Citeste continuarea articolului Se schimba tarifele la rovinieta din 20 ianuarie! Afla cat vom plati de acum incolo!

Lansat oficial in toamna anului trecut in cadrul Salonului Auto International de la Paris, Citroen C3 ajunge in cele din urma si pe piata auto din Romania. Noua generatie C3 a impresionat inca din primele momente de cand a putut fi vazuta prin noul sau aspect exterior si prin stilul mai nonconformist decat niciodata pe care il are. Si pe langa toate aceste aspecte pozitive, Citroen C3 beneficiaza si de niste preturi mai mult decat atractive.

Incepem prin a va spune ca modelele noii generatii C3 vor putea fi echipate in trei versiuni propuse de cei de la Citroen: Live, Feel, respectiv Shine. De asemenea, francezii au promis inca de la inceput ca viitorii clienti vor beneficia de o multitudine de posibilitati de personalizare a masinii, incepand de la culoarea caroseriei si pana la materialele folosite la interior.

Cei care doresc o motorizare pe benzina pot opta pentru trei variante de motorizare. Cele mai accesibile unitati dintre acestea sunt doua unitati Puretech cu o capacitate de 1.2 litri, capabile sa dezvolte 68, respectiv 82 de cai putere. Ambele beneficiaza de o cutie de viteze manuala cu cinci trepte.

Cea mai accesibila varianta porneste de la un pret de 10.600 euro in varianta de echipare „Live”, in timp ce varianta superioara va va scoate din buzunare un plus de 900 euro. Varianta de motorizare medie de 82 CP ne este oferita in toate nivelele de echipare si are un pret minim de 11.300 euro si unul maxim de 13.200 euro, cu toate taxele incluse.

Cea mai puternica varianta de echipare pe benzina presupune un propulsor Puretech Start-Stop de 1.6 litri, capabil sa livreze 110 cai putere. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automate cu sase rapoarte. Cel mai accesibil pret pentru o astfel de echipare este in varianta „Feel” si este de 14.500 euro, in timp ce varianta „Shine” va va costa in plus 1.000 euro.

In cazul celor care prefera o motorizare de tip diesel, producatorul ne propune un agregat BlueHDI Start-Stop cu o capacitate de 1.6 litri, capabil sa dezvolte 75, respectiv 100 de cai putere. Propulsorul care dezvolta doar 75 CP porneste de la un pret minim de 12.700 euro si ajunge la un pret maxim de 14.600 euro in varianta de echipare de top. Cea mai puternica unitate de motorizare are un pret de 14.300 euro in echipare „Feel”, repectiv 15.300 euro in echipare „Shine”.

Asa cum va spuneam si anterior, cei de la Citroen ne pun la dispozitie o multime de optionale contra cost. Printre acestea putem enumera vopseaua metalizata, volanul imbracat in piele, jantele din aliaj cu dimensiuni de 17 inci, diversele insertii din piele, sistemul de navigatie digitala, camera video de marsarier, camera de trafic frontala, monitorizarea unghiului mort sau frana automata cu alerta de coliziune.

Lansat oficial in toamna anului trecut in cadrul Salonului Auto International de la Paris, Citroen C3 ajunge in cele din urma si pe piata auto din Romania. Noua generatie C3 a impresionat inca din primele momente de cand a putut fi vazuta prin noul sau aspect exterior si prin stilul mai nonconformist decat niciodata pe care il are. Si pe langa toate aceste aspecte pozitive, Citroen C3 beneficiaza si de niste preturi mai mult decat atractive.

Incepem prin a va spune ca modelele noii generatii C3 vor putea fi echipate in trei versiuni propuse de cei de la Citroen: Live, Feel, respectiv Shine. De asemenea, francezii au promis inca de la inceput ca viitorii clienti vor beneficia de o multitudine de posibilitati de personalizare a masinii, incepand de la culoarea caroseriei si pana la materialele folosite la interior.

Cei care doresc o motorizare pe benzina pot opta pentru trei variante de motorizare. Cele mai accesibile unitati dintre acestea sunt doua unitati Puretech cu o capacitate de 1.2 litri, capabile sa dezvolte 68, respectiv 82 de cai putere. Ambele beneficiaza de o cutie de viteze manuala cu cinci trepte.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Citroen C3 porneste de la 10.600 euro in Romania

Gerul de afara nu este de cosmar doar dimineata cand pleci la munca si trebuie sa dezgheti in timp record masina.

Isi face „treaba” peste noapte, iar efectele sale asupra masinii tale nu sunt deloc bune! Iata care sunt componentele care au de suferit de pe rurma gerului.

 

Gerul de afara nu este de cosmar doar dimineata cand pleci la munca si trebuie sa dezgheti in timp record masina.

Isi face „treaba” peste noapte, iar efectele sale asupra masinii tale nu sunt deloc bune! Iata care sunt componentele care au de suferit de pe rurma gerului.

 

Citeste continuarea articolului Cum iti strica gerul masina!

Piata auto europeana a crescut cu 6,5% anul trecut fata de anul 2015, la 15,1 milioane de masini noi, si marcheaza al treilea an consecutiv de crestere in acest sector, scrie Wall-street.ro.

Aceasta tendinta pozitiva este un semn ca, in ciuda instabilitatii politice si incertitudinii economice ca urmare a unor evenimente cheie in 2016, cum ar fi Brexitul sau referendumul italian, increderea consumatorilor a ramas robusta.

Cresterea inregistrata pe tot parcursul anului trecut a fost sustinuta in mare masura in intreaga regiune si in toate pietele majore de autoturisme, potrivit Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

Pietele care au crescut cel mai mult anul trecut sunt Italia cu 15,8%, Spania cu 10,9%, Franta cu 5,1%, Germania cu 4,5% si Marea Britanie cu 2,3%. Olanda a fost singura piata din top 10 care a inregistrat o scadere anul trecut, de -14,7%.

Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

Piata auto europeana a crescut cu 6,5% anul trecut fata de anul 2015, la 15,1 milioane de masini noi, si marcheaza al treilea an consecutiv de crestere in acest sector, scrie Wall-street.ro.

Aceasta tendinta pozitiva este un semn ca, in ciuda instabilitatii politice si incertitudinii economice ca urmare a unor evenimente cheie in 2016, cum ar fi Brexitul sau referendumul italian, increderea consumatorilor a ramas robusta.

Cresterea inregistrata pe tot parcursul anului trecut a fost sustinuta in mare masura in intreaga regiune si in toate pietele majore de autoturisme, potrivit Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

Citeste continuarea articolului Top 10 cele mai mari piete auto europene si locul pe care il ocupa Romania

Inceputul fiecarui an reprezinta momentul oportun si pentru marii producatori auto sa isi analizeze vanzarile din anul precedent si sa isi planifice ceea ce are de facut pe viitor pentru a atrage si mai multi cumparatori.

Daca saptamana trecuta va spuneam despre batalia de la varf intre Volkswagen si Toyota pentru pozitia de lider mondial in topul automobilelor vandute, astazi a venit randul sa aflam si care au fost cele mai cautate automobile in tara noastra. Datele ne-au fost furnizate de catre Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Asa cum era de asteptat, primele pozitii din clasamentul masinilor vandute pe piata din Romania apartin celor de la Dacia. Astfel, pozitia de lider incontestabil ii este atribuita modelului Dacia Logan, care a inregistrat un numar de 16.911 unitati noi inmatriculate. Acesta este urmat de SUV-ul Dacia Duster care a fost nou inmatriculat intr-un numar de 5.251 de ori. Un an bun pentru cei de la Dacia, acestia inregistrand o crestere de 5.2 procente fata de anul precedent.

Ultima pozitie de pe podium ii apartine in anul 2016 modelului Skoda Octavia, care a inregistrat un numar de 3.676 de inmatriculari. Astfel, Octavia confirma succesul din anii trecuti si devine chiar cel mai bine vandut model de import din tara noastra. La mica distanta de Octavia s-a plasat si Dacia Sandero, model inmatriculat pe parcursul lui 2016 intr-un numar de 3.262 de unitati.

Cehii de la Skoda nu au confirmat in tara noastra doar prin modelul Octavia, Rapid bucurandu-se de asemenea de succes pe piata auto din Romania. Astfel, acesta urca pana pe locul al 5-lea cu un numar de 2.859 de inmatriculari, reusind astfel chiar sa devanseze cunoscutul Renault Clio.

Clasamentul celor mai bine vandute modele pe piata auto din Romania continua cu locul al 7-lea ocupat de aceasta data de Opel Astra – cu 2.455 de inmatriculari, urmat indeaproape de Ford Focus – cu 2.451 de inmatriculari. Ultimele doua locuri din top 10 apartin celui mai bine vandut automobil din Europa, Volkswagen Golf, care la noi in tara a inregistrat doar 2.065 de inmatriculari, si lui Ford Fiesta care a fost inmatriculat de 1.852 de ori.

Un model neasteptat care a patruns pe piata auto din tara noastra in 2016 il reprezinta SUV-ul Suzuki Vitara, model care a inregistrat un numar de 1.517 de noi inmatriculari. Astfel, acesta devine cel de-al doilea cel mai bine vandut SUV din tara noastra, dupa Dacia Duster.

Inceputul fiecarui an reprezinta momentul oportun si pentru marii producatori auto sa isi analizeze vanzarile din anul precedent si sa isi planifice ceea ce are de facut pe viitor pentru a atrage si mai multi cumparatori.

Daca saptamana trecuta va spuneam despre batalia de la varf intre Volkswagen si Toyota pentru pozitia de lider mondial in topul automobilelor vandute, astazi a venit randul sa aflam si care au fost cele mai cautate automobile in tara noastra. Datele ne-au fost furnizate de catre Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Asa cum era de asteptat, primele pozitii din clasamentul masinilor vandute pe piata din Romania apartin celor de la Dacia. Astfel, pozitia de lider incontestabil ii este atribuita modelului Dacia Logan, care a inregistrat un numar de 16.911 unitati noi inmatriculate. Acesta este urmat de SUV-ul Dacia Duster care a fost nou inmatriculat intr-un numar de 5.251 de ori. Un an bun pentru cei de la Dacia, acestia inregistrand o crestere de 5.2 procente fata de anul precedent.

Citeste continuarea articolului Topul masinilor inmatriculate in 2016 in Romania

Producatorul de componente auto Leoni Wiring Systems, cu afaceri de peste 460 de milioane euro in cele trei fabrici din Romania, Arad, Bistrita si Pitesti, a produs si livrat in mai putin de un an, pentru Mercedes-Benz, peste 200.000 de cablaje, reprezentand un record de productie pentru fabrica din Romania, scrie Wall-street.ro.

"200.000 este cifra impresionanta care deschide orizonturile succesului in noul an pentru cei peste 2.000 de angajati care isi desfasoara activitatea in cea mai noua locatie Leoni – Leoni 4. 200.000 de cablaje la aproape un an de la debutul productiei de cablaje pentru noul model E-Klasse. Pana in 10 ianuarie, la Bistrita au fost produse si livrate 200.000 de cablaje auto pentru clientul Mercedes-Benz”, au declarat reprezentantii Leoni.

Cablajele livrate pana in prezent sunt necesare productiei modelului Mercedes-Benz Clasa E. Fabrica din Bistrita are o capacitate maxima de productie de 26.000 de cablaje lunar. Leoni are contract cu Mercedes-Benz pana in 2024.

Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

Producatorul de componente auto Leoni Wiring Systems, cu afaceri de peste 460 de milioane euro in cele trei fabrici din Romania, Arad, Bistrita si Pitesti, a produs si livrat in mai putin de un an, pentru Mercedes-Benz, peste 200.000 de cablaje, reprezentand un record de productie pentru fabrica din Romania, scrie Wall-street.ro.

"200.000 este cifra impresionanta care deschide orizonturile succesului in noul an pentru cei peste 2.000 de angajati care isi desfasoara activitatea in cea mai noua locatie Leoni – Leoni 4. 200.000 de cablaje la aproape un an de la debutul productiei de cablaje pentru noul model E-Klasse. Pana in 10 ianuarie, la Bistrita au fost produse si livrate 200.000 de cablaje auto pentru clientul Mercedes-Benz”, au declarat reprezentantii Leoni.

Cablajele livrate pana in prezent sunt necesare productiei modelului Mercedes-Benz Clasa E. Fabrica din Bistrita are o capacitate maxima de productie de 26.000 de cablaje lunar. Leoni are contract cu Mercedes-Benz pana in 2024.

Citeste continuarea articolului Leoni Bistrita a livrat 200.000 de cablaje pentru noul Mercedes-Benz Clasa E

Ok, nu multi dintre noi ne pricepem sa reparam o masina, eu fiind aici capul de lista. Totusi, orice sofer trebuie sa aiba cateva scule care il pot salva dintr-o atunci cand masina are o mica defectiune.

O sa incepem lista de astazi cu clasica surubelnita! Orice sofer trebuie sa aiba asa ceva la el, intr-o mica truse de scule, deparece acestea te pot ajuta intr-o situatie de urgenta.

O surubelnita dreapta dar si una un stea, sunt foarte importante, pentru ca utilizandu-le poti strange un colier de la turbine, poti schimba un bec sau poti strange un surub slabit. Cert este ca surubelnitele sunt extreme de utile.

Un set de chei fixe cu marimi de la 6 la 22 sunt iarasi ideale, pentru ca astfel te asiguri ca poti rezolva mai multe defectiuni care pot aparea la o masina.

Patentul este si el sfant, pentru ca este una dintre cele mai folosite scule la o masina. Te sfatuim sa iti cumperi un patent durabil, chiar daca dai mai multi bani pe el, deoarece sigur il vei folosi intr-o buna zi.

Un set de imbusuri este si el folositor oricarui sofer. Utilizand imbusurile veti putea desface aproape orice, de la fete de usi la elemente de sub capota motorului.

Alte accesorii foarte folositoare sunt: o rola de banda izolatoare, un cutter, coliere de plastic, foarfeca, o rola de duct-tape pentru ca nu stii cand va trebui sa lipesti ceva la masina. Toate acestea pot fi puse intr-o trusa, care ar trebui sa stea mai tot timpul in portbagajul oricarui sofer!

Ok, nu multi dintre noi ne pricepem sa reparam o masina, eu fiind aici capul de lista. Totusi, orice sofer trebuie sa aiba cateva scule care il pot salva dintr-o atunci cand masina are o mica defectiune.

O sa incepem lista de astazi cu clasica surubelnita! Orice sofer trebuie sa aiba asa ceva la el, intr-o mica truse de scule, deparece acestea te pot ajuta intr-o situatie de urgenta.

O surubelnita dreapta dar si una un stea, sunt foarte importante, pentru ca utilizandu-le poti strange un colier de la turbine, poti schimba un bec sau poti strange un surub slabit. Cert este ca surubelnitele sunt extreme de utile.

Citeste continuarea articolului Iata sculele pe care orice sofer ar trebui sa le aiba in masina

Cu toate ca romanii prefera masinile cu transmisie manuala, astazi ne-am gandit sa va spunem de ce credem noi ca o transmisie automata va poate scapa de multe batai de cap. Dupa cum bine stim, Dacia a introdus anul trecut cutia automata Easy-R, ceea ce inseamna ca numarul masinilor cu transmisie automata va creste cu siguranta.

Totusi, sunt multi care cred ca o transmisie manuala este pentru adevaratii soferi, insa aceasta afirmatie nu este chiar adevarata. Iata avantajele masinilor cu o transmisie automata.

Daca la inceput nu erau vazute atat de bine, afla ca si transmisiile automate sunt la fel de fiabile ca si cele manuale. Pe termen lung, masina cu o transmisie automata are costuri de rulare mai mici, datorita faptului ca ambreiajul nu se uzeaza atat de repede ca la cutia manuala.

Datorita soselelor aglomerate, masinile cu o cutie de viteze manuala necesita un schimb de ambreiaj chiar si la 50.000 de kilometri. Pretul nu mai este o problema, iar diferenta dintre o cutie automata si una manuala este foarte mica.

Performantele sunt acum identice sau chiar mai bune ca ale unei cutii manuale. Dupa cum bine stim, Ferrari, Maserati si Lamborghini nu mai ofera masini cu o cutie manuala, ci doar cu transmisie automata.

Mai mult, modelele AMG de la Mercedes-Benz sau RS de la Audi sunt oferite doar cu transmisii automate. Motivul: cutiile automate sunt mult mai performante ca cele manual dar si mult mai rezistente!

Un alt motiv este consumul, transmisiile automate sunt acum mult mai eficiente. Cel mai mare avantaj este faptul ca intr-un oras aglomerat ca Bucurestiul, o transmisie automata v ava face drumul mult mai usor!

Cu toate ca romanii prefera masinile cu transmisie manuala, astazi ne-am gandit sa va spunem de ce credem noi ca o transmisie automata va poate scapa de multe batai de cap. Dupa cum bine stim, Dacia a introdus anul trecut cutia automata Easy-R, ceea ce inseamna ca numarul masinilor cu transmisie automata va creste cu siguranta.

Totusi, sunt multi care cred ca o transmisie manuala este pentru adevaratii soferi, insa aceasta afirmatie nu este chiar adevarata. Iata avantajele masinilor cu o transmisie automata.

Daca la inceput nu erau vazute atat de bine, afla ca si transmisiile automate sunt la fel de fiabile ca si cele manuale. Pe termen lung, masina cu o transmisie automata are costuri de rulare mai mici, datorita faptului ca ambreiajul nu se uzeaza atat de repede ca la cutia manuala.

Citeste continuarea articolului Iata avantajele unei masini cu transmisie automata

Nu de multe ori am fost pusi in situatii dificile atunci cand am calatorit in alte tari si am inchiriat o masina, pe care a trebuie sa o parcam la un moment dat platind o suma destul de mare pentru acel loc. Iata ca Romania tinde sa urmareasca acest “trend” si sa parcam masina pare sa devina un lux.

A patit-o un sofer din municipiul Cluj-Napoca, deoarece primaria a decis sa preia modelul occidental si sa nu mai permita accesul masinilor in centrul orasului. Pentru moment, autoritatile din Cluj-Napoca au decis sa creasca tariful pentru soferii care parcheaza in centrul orasului si sa ii taxeze cu 12 lei pentru o ora.

Crescand tariful, primaria spera sa stranga bani pentru a construi peste sase mii de locuri de parcare, iar cei ce vor sa ajunga in centrul istoric vor avea la dispozitie mijloace de transport in comun.

Conform statisticilor, Municipiul Cluj-Napoca are peste 100.000 de soferi la o populatie de 350.000 de oameni, iar numarul masinilor a depasit 200.000. E de inteles de ce autoritatile vor sa reduca poluarea dar si traficul infernal din centrul orasului.

Mai mult, primaria din Cluj-Napoca vrea sa creeze benzi speciale pentru transportul in comun, pentru a facilita transportul si a permite calatorilor sa ajunga cat mai repede in centrul orasului. Acest model este folosit deja de multe orase din vestul Europe.

Totusi, unii soferi sunt extrem de nemultumiti! Un tanar, care si-a lasat masina o noapte intreaga intr-o parcare din centrul orasului, a avut de plata 180 de lei pentru 17 ore!

Intrebat de reporter cum i se par preturile, un sofer a raspuns ca masurile sunt luate abuziv si ca asemenea preturi sunt practicate in Viena, Austria. Totusi, autoritatile spera ca centrul istoric ar putea devein mai liber in special pentru cei ce viziteaza orasul si au declarant ca o sa dezvolte si sisteme de tip “car sharing” dar si parcari inteligente.

Cristian Ureche, dezvoltator system parcari inteligente, a declarant ca cei ce vor folosi aceste parcari vor primi un cod care are o durate de valabilitate atat cat administratorul doreste sa ofere accesul. Daca esti autorizat, vei avea un buton care iti va deschide bariera.

Oana Buzatu, purtator de cuvant al Primariei din Cluj-Napoca, a declarat ca in aceasta luna vor avea loc concursuri de angajare pentru 33 politisti locali, cea mai mare parte a acestora fiind de ordine publica. Acestia vor supraveghea acest regulament prin aplicarea de avertismente si amenzi!

Nu de multe ori am fost pusi in situatii dificile atunci cand am calatorit in alte tari si am inchiriat o masina, pe care a trebuie sa o parcam la un moment dat platind o suma destul de mare pentru acel loc. Iata ca Romania tinde sa urmareasca acest “trend” si sa parcam masina pare sa devina un lux.

A patit-o un sofer din municipiul Cluj-Napoca, deoarece primaria a decis sa preia modelul occidental si sa nu mai permita accesul masinilor in centrul orasului. Pentru moment, autoritatile din Cluj-Napoca au decis sa creasca tariful pentru soferii care parcheaza in centrul orasului si sa ii taxeze cu 12 lei pentru o ora.

Crescand tariful, primaria spera sa stranga bani pentru a construi peste sase mii de locuri de parcare, iar cei ce vor sa ajunga in centrul istoric vor avea la dispozitie mijloace de transport in comun.

Citeste continuarea articolului Suma uriasa platita de un tanar pentru ca si-a parcat masina 17 ore in Cluj-Napoca

Saptamana trecuta v-am prezentat pe pagina noastra de facebook, dar si pe site-ul nostru, un material cu un sofer care a devenit cunoscut in mediul online. Motivul nu este chiar unul de lauda, pentru ca peste tot in presa a aparut drept cel care a parcat fix intr-o statie de autobuz. Masina, un Mercedes-Benz GL, a fost parcata fix in statia de autobuz, iar soferul nu a scapat nepedepsit, lui fiindu-i intocmit dosar penal pentru ingreunarea sau impiedicarea circulatiei pe drumul public.

Se pare ca problema locurilor de parcare din Bucuresti este una in centrul atentiei, mai ales acum, cand omatul a „navalit” peste noi, iar muntii de zapada se afla la orice colt de strada. Cred ca ne-am aflat cu totii, noi soferii, in postura de a cauta cu disperare un loc de parcare printre nametii de zapada aparuti dupa prima ninsoare serioasa in capitala, nu-i asa?

Ei bine, iata ca acum, la nici o saptamana dupa isprava soferului de la volanul Mercedes-Benz GL, un alt sofer a fost in centrul atentiei autoritatilor. Luni dimineata, linia troleibuzului 70 a fost blocata tot de un sofer care a gasit de cuviinta sa isi parcheze masina fix pe carosabil. In dimineata de ieri, un sofer a blocat timp de doua ore traseul troleibuzului 70, in zona Bulevardul Basarabia. Si oare cand s-a intamplat asta? Ei bine, da, ati ghicit, dimineata, intre orele 06.00 si 08.10, cand traficul este si asa destul de aglomerat.

Dupa incident, primarul capitalei, Gabriela Firea, a facut o declaratie de presa in care a precizat faptul ca masinile care blocheaza circulatia mijloacelor de transport vor fi ridicate de autoritati. Potrivit Gabrielei Firea, si acele masini care blocheaza celelalte vehicule din trafic vor avea aceeasi soarta. Acestea vor fi ridicate de platformele celor de la Administratia Strazilor si vor fi duse in zone unde nu incurca circulatia.

Tot in declaratia facuta astazi pentru jurnalisti, Gabriela Firea a tinut sa critice si faptul ca politistii locali, cei care au constatat neregula de ieri dimineata, nu au luat masuri pentru rezolvarea situatiei. Conform celor spuse de primar, acestia trebuiau sa actioneze imediat si sa ridice vehiculul parcat neregulamentar, care a blocat astfel circulatia troleibuzului.

Aceste declaratii apar in contextul in care, se pare, ca la nivel de primarii, exista norme care completeaza legea care permite ridicarea masinilor parcate neregulamentar. Prin urmare, dragii nostri soferi, aveti grija unde va parcati masinile, mai ales acum, pe timp de iarna. Autoritatile vor ridica autovehiculele care sunt parcate ilegal pe carsosabil.

Saptamana trecuta v-am prezentat pe pagina noastra de facebook, dar si pe site-ul nostru, un material cu un sofer care a devenit cunoscut in mediul online. Motivul nu este chiar unul de lauda, pentru ca peste tot in presa a aparut drept cel care a parcat fix intr-o statie de autobuz. Masina, un Mercedes-Benz GL, a fost parcata fix in statia de autobuz, iar soferul nu a scapat nepedepsit, lui fiindu-i intocmit dosar penal pentru ingreunarea sau impiedicarea circulatiei pe drumul public.

Se pare ca problema locurilor de parcare din Bucuresti este una in centrul atentiei, mai ales acum, cand omatul a „navalit” peste noi, iar muntii de zapada se afla la orice colt de strada. Cred ca ne-am aflat cu totii, noi soferii, in postura de a cauta cu disperare un loc de parcare printre nametii de zapada aparuti dupa prima ninsoare serioasa in capitala, nu-i asa?

Ei bine, iata ca acum, la nici o saptamana dupa isprava soferului de la volanul Mercedes-Benz GL, un alt sofer a fost in centrul atentiei autoritatilor. Luni dimineata, linia troleibuzului 70 a fost blocata tot de un sofer care a gasit de cuviinta sa isi parcheze masina fix pe carosabil. In dimineata de ieri, un sofer a blocat timp de doua ore traseul troleibuzului 70, in zona Bulevardul Basarabia. Si oare cand s-a intamplat asta? Ei bine, da, ati ghicit, dimineata, intre orele 06.00 si 08.10, cand traficul este si asa destul de aglomerat.

Citeste continuarea articolului Atentie soferi! Autoritatile vor ridica masinile care blocheaza traficul

Vizita cu masina la service cel putin o data sau de doua ori pe an este recomandata de specialistii in motoare. Intrebarea este cum alegi un service potrivit?

Si cand spun asta ma refer la dotarile pe care le au acolo, de calitatea serviciilor, de profesionalismul mecanicilor dar si de modul in care se poarta cu tine si, de ce nu, cu masina ta? Iti spun la ce trebuie sa fii atent cand alegi un service!

Vizita cu masina la service cel putin o data sau de doua ori pe an este recomandata de specialistii in motoare. Intrebarea este cum alegi un service potrivit?

Si cand spun asta ma refer la dotarile pe care le au acolo, de calitatea serviciilor, de profesionalismul mecanicilor dar si de modul in care se poarta cu tine si, de ce nu, cu masina ta? Iti spun la ce trebuie sa fii atent cand alegi un service!

Citeste continuarea articolului Afla cum te asiguri ca alegi service-ul potrivit pentru masina ta

Fiecare sofer se poarta in trafic, asa cum se poarta si in viata de zi cu zi. Unii sunt mai politicosi, altii la polul opus - se cred regii soselelor si considera ca totul li se cuvine.

Asa ca daca i-ai iesit in cale, nu se lasa pana nu iti face drumul un infern. Iata cum spun specialistii ca ar trebui sa reactionezi daca dai de un sofer care te sicaneaza pe drum!

Fiecare sofer se poarta in trafic, asa cum se poarta si in viata de zi cu zi. Unii sunt mai politicosi, altii la polul opus - se cred regii soselelor si considera ca totul li se cuvine.

Asa ca daca i-ai iesit in cale, nu se lasa pana nu iti face drumul un infern. Iata cum spun specialistii ca ar trebui sa reactionezi daca dai de un sofer care te sicaneaza pe drum!

Citeste continuarea articolului Cum ar trebui sa reactionezi daca esti sicanat in trafic!

Nici nu am scapat cu totul de caderile masive de zapada si de viscolul puternic ca trebuie sa ne adaptam unor noi conditii neplacute de trafic - poleiul si precipitatiile mixte.

Daca vrei sa ajungi cu bine la destinatie, politistii rutieri iti spun care sunt regulile de urmat! Concluzia este una singura: daca trebuie sa pleci la drum pe polei, regula de baza este PRUDENTA!

 

Nici nu am scapat cu totul de caderile masive de zapada si de viscolul puternic ca trebuie sa ne adaptam unor noi conditii neplacute de trafic - poleiul si precipitatiile mixte.

Daca vrei sa ajungi cu bine la destinatie, politistii rutieri iti spun care sunt regulile de urmat! Concluzia este una singura: daca trebuie sa pleci la drum pe polei, regula de baza este PRUDENTA!

 

Citeste continuarea articolului 10 lucruri de care sa tii cont atunci cand conduci pe polei
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare