mercedes-benz

Lista stiri si informatii despre mercedes-benz pe Cars.ro

Stiri si informatii despre mercedes-benz

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre mercedes-benz publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre mercedes-benz, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: mercedes-amg, amg, simona halep, supermasini, mercedes-amg gt, concept, coupe, salon auto geneva, mercedes-benz clasa c, cabrio, brabus, mercedes-benz clasa e, cabriolet, masini electrice, mercedes-benz amg

Dictionar auto: Ce inseamna Mercedes-AMG?

Nu se poate sa nu fi circulat, la un moment dat, in spatele unui Mercedes-Benz cu emblema AMG si sa nu te fi intrebat ce inseamna acest litere. Nu esti singurul. Aceasta marca (ii vom spune asa pentru simplificare) este in proprietatea producatorului din Stuttgart din 2007 si s-a dovedit extrem de profitabila.

Gandita initial de doi fosti ingineri de la Mercedes-Benz in 1967, marca AMG a devenit sinonima cu modelele de viteza indragite de fondatorii gigantului german.

Cei doi se numesc Hans Werner Aufrecht si Erhard Melcher, de aici si initialele "AM", in timp ce "G" vine de la Großaspach, locul de nastere al lui Aufrecht.

Citeste continuarea articolului Dictionar auto: Ce inseamna Mercedes-AMG?

Simona Halep este noul ambasador Mercedes-Benz in Romania

Simona Halep a dat din nou lovitura. Nu la tenis, unde a picat pe locul cinci in clasamentul mondial, ci la capitolul imagine. Cea mai titrata jucatoare romana de tenis este noul ambasador Mercedes-Benz in Romania.

Pentru a bate palma in acest parteneriat, Halep va urca la volanul modelului Mercedes-AMG GLE43 4MATIC Coupe - un model definit de sportivitate, performanta de varf si... flexibilitate.

Halep nu este singura vedeta din Romania care a batut palma cu magnatul auto: Camelia Potec, Andreea Esca, Andi Moisescu si Catalin Stefanescu si-au asociat si ei imaginea cu cea a companiei Mercedes-Benz.

Citeste continuarea articolului Simona Halep este noul ambasador Mercedes-Benz in Romania

Mercedes-AMG Project One va avea un motor de 1.6 litri si un maximum de 11.000 rotatii pe minut

Am mai vorbit in cateva randuri despre noul Mercedes-Benz Project One si, de fiecare data, acest model a strans o gramada de reactii pozitive din partea pasionatilor auto. Nici nu putea fi altfel in conditiile in care vorbim despre un model care va fi echipat cu un sistem de propulsie inspirat din monoposturile de Formula 1. Mai mult decat atat, bolidul va fi construit intr-o serie limitata de doar 275 de exemplare, iar pretul este unul pe masura: putin peste 2.2 milioane de euro.

Modelul in cauza a provocat pana acum o intreaga serie de discutii in toate comunitatile de pasionati auto. Chiar daca nu este un model care va ajunge la oricine, este imposibil sa nu te uiti cu atentie spre ce are acesta de oferit. Mai ales atunci cand reprezentantii producatorului il descriu ca fiind „cel mai fascinant automobil cu doua locuri produs pana in acest moment”.

Ceea ce stim pana in momentul de fata despre Mercedes-Benz Project One este ca va fi echipat cu o unitate de motorizare turbo V6 cu o capacitate de 1.6 litri. Agregatul a fost preluat de pe monoposturile de Formula 1 ale echipei Mercedes AMG Petronas, fiind modificat de specialistii constructorului pentru a putea fi folosit sub capota unui automobil de serie. Unitatii de motorizare in cauza i-au fost alaturate alte patru propulsoare electrice si un sistem ERS de recuperare a energiei, puterea dezvoltata de acest ansamblu ajungand la peste 1.000 de cai putere. De asemenea, mai stim si ca Project One va beneficia de aportul unui sistem de tractiune integrala.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG Project One va avea un motor de 1.6 litri si un maximum de 11.000 rotatii pe minut

Mercedes-AMG prezinta GT Concept la Salonul Auto de la Geneva

Prima zi a Salonului Auto de la Geneva ne aduce in prim plan multe surprize pregatite de producatorii auto, una dintre ele fiind Mercedes-AMG GT Concept. Acesta a fost prezentat in premiera absoluta astazi si prefigureaza un nou model de serie care sa impresioneze pasionatii auto din intreaga lume. Viitorul model ar urma sa se lupte de la egal cu actualul Porsche Panamera.

Anul 2017 este unul special pentru cei din cadrul diviziei AMG, asa ca nu este de mirare ca acestia ne-au pregatit surprize interesante pentru actuala editie a Salonului Auto de la Geneva. Divizia de performanta AMG sarbatoreste in acest an implinirea a 50 de ani de la infiintare. Din spusele reprezentantilor, surprizele pe anul acesta nu se opresc aici, acestia fiind pregatiti cu noutati la fel de interesante si pentru Salonul Auto de la Frankfurt.

AMG GT Concept se prezinta sub forma unui coupe cu o infatisare extrem de sportiva si de atractiva. Deocamdata nu avem in fata decat o schita care ne lasa sa ne facem o parere asupra liniilor generale pe care le va prezenta caroseria, insa lucrurile par a arata foarte bine.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG prezinta GT Concept la Salonul Auto de la Geneva

Daca tot am vorbit in ultima perioada de timp numai despre surprizele pe care ni le pregatesc marii producatori auto pentru Salonul Auto de la Geneva, ar fi timpul sa ne indreptam putin atentia si spre atelierele de tuning. Cum ar fi putut lipsi tocmai ele de la un asemenea eveniment?! Brabus, unul dintre cele mai cunoscute ateliere de tuning la nivel mondial, este prezent in acest inceput de martie in capitala Elvetiei si ne propune doua modele.

Modelul despre care vom vorbi astazi este decapotabila Mercedes-AMG C63 S Cabrio. Acesta s-a bucurat de o atentie sporita din partea specialistilor in tuning de la Brabus, acestia propunandu-ne modificari atat la nivelul aspectului exterior, cat mai ales la nivelul partii tehnice pe care o gasim sub capota. Nu va mai tinem in suspans si trecem direct la modificarile pe care cei de la Brabus ni le-au prezentat.

Sa incepem cu ceea ce gasim sub capota, ca doar mai mult ca sigur pentru majoritatea dintre noi aici este punctul de maxima importanta care ne da emotii. Mercedes AMG C63 S Cabrio este echipat in mod normal cu o unitate de motorizare V8, cu o capacitate de 4.0 litri, capabila sa dezvolte 510 de cai putere. Ei bine, chiar daca pare o putere mai mult decat confortabila pentru mai toti pasionatii auto, cei de la Brabus s-au gandit ca este rost de ceva si mai mult de atat.

Citeste continuarea articolului Brabus ne prezinta un Mercedes-AMG C63 S Cabrio cu 650 de cai sub capota

Nu mai este mult pana ce adierea calda de primavara ne va vantura pe la urechi si ne va face sa ne gandim din ce in ce mai tare la drumul catre o plaja insorita de pe litoral. Tot la acest gand ne duc si cei de la Mercedes-Benz care tocmai ce au prezentat la Geneva modelele noii generatii Clasa E Cabriolet. Si nu este o lansare oarecare, anul acesta marcand 25 de ani de la lansarea primei generatii.

Asa cum probabil ne asteptam cu totii, noile modele imprumuta la nivelul aspectului exterior multe dintre elementele regasite pe versiunea coupe. Noua generatie castiga insa la capitolul ampatament, noile modele aducand pentru pasagerii din spate un spatiu ceva mai mare. Noua formula de dimensiuni pentru aceasta generatie se prezinta astfel: 4826 mm x 1860 mm x 1428 mm.

Totodata, reprezentantii producatorului vorbesc si despre o imbunatatire in ceea ce priveste rigiditatea structurala care se prezinta acum la aproximativ acelasi nivel cu cea a versiunii coupe. Acest lucru se datoreaza otelului si aliajului din aluminiu din care a fost realizata structura caroseriei.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz prezinta la Geneva noul Clasa E Cabriolet

Toate lumea vorbeste despre vremurile de altadata, atunci cand masinile hibride nu existau, iar motorul electric era folosit doar pentru manevrarea stergatoarelor de parbriz sau a geamurilor. Ei bine, in acele vremuri, Mercedes-Benz, unul dintre liderii tehnologici ai revolutiei motorului electric de astazi, facea primul pas spre mobilitatea viitorului.

Acum 45 de ani, in martie 1972, la simpozionul "Electric Vehicle Study Days" al Uniunii Internationale a Producatorilor si Distribuitorilor de Energie Electrica, compania germana lansa dubita electrica LE 306. Cateva luni mai tarziu, sub sloganul "Mercedes-Benz – prieten cu mediul datorita motorului electric", mai multe prototipuri ale acestui model erau folosite in timpul Jocurilor Olimpice.

Bazat pe modelele L 206/207 si in cooperare cu Kiepe si producatorul de baterii Varta, dubita LE 306 se misca datorita unui motor care producea de la 35 pana la 56 de kilowati, adica intre 47 si 75 de cai putere. Un sistem de baterii in greutate de 860 de kilograme producea energia electrica ce permitea masinii sa care pana la 1.000 de kg si sa atinga 80 de km/h. Ca si variantele moderne, LE 306 regenera energie in timpul franarii si o transfera in baterii.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz a lansat pe piata prima masina electrica acum 45 de ani

Una dintre cele mai mari surprize de la editia din urma cu doi ani a Salonului Auto de la Detroit a fost constituita de lansarea noii versiuni Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. Aveam in fata la acea vreme cea mai puternica versiune a SUV-ului GLE Coupe, versiune care urma sa impresioneze pe toti cei prezenti prin performantele tehnice de care s-a dovedit a fi capabila. Ne aducem aminte impreuna care sunt dotarile si cifrele tehnice care au propulsat acest model in topul preferintelor pasionatilor auto si cum se raporteaza acestea la eficienta in legatura cu consumul de carburant.

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe impresioneaza atat la nivelul aspectului exterior, cat si la nivelul habitaclului interior. De asemenea, acesta dispune de tehnologii de ultima generatie care fac din el un adevarat varf de gama pe care nu ai cum sa nu ti-l doresti. Insa, ce are cel mai de pret noua versiune AMG GLE 63 S Coupe se gaseste sub capota. Sa vedem despre ce este vorba!

Modelele noii versiuni Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe sunt echipate cu o unitate de motorizare biturbo V8, cu o capacitate de 5.5 litri, capabila sa dezvolte 577 de cai putere si un cuplu maxim de 760 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii automate cu sapte rapoarte de tip AMG Speedshift Plus 7G-Tronic. De asemenea, modelele in cauza beneficiaza de un sistem de tractiune integrala 4Matic cu o distributie a cuplului specifica AMG.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe?

Continuam seria articolelor care isi propun sa analizeze eficienta in legatura cu consumul de carburant pentru cele mai importante modele care se regasesc pe piata cu un alt bolid care impresioneaza de fiecare data cand este adus in discutie de un pasionat auto - Mercedes-Benz SL 65 AMG. Este vorba despre modelul de inalta performanta al producatorului german din Stuttgart, model care s-a impus repede in topul preferintelor pentru multi dintre noi.

Si era si greu sa nu se intample asa avand in vedere de cate s-a dovedit acesta a fi capabil de-a lungul timpului. Descoperim impreuna in randurile care urmeaza ce il face special pe SL 65 AMG in ceea ce priveste performantele si care este raportul dintre acestea si gradul de eficienta al consumului de carburant.

Mercedes-Benz SL 65 AMG ne-a fost prezentat anul trecut pe scena Salonului Auto de la Los Angeles, reusind sa atraga toate privirile celor prezenti si sa se transforme intr-una dintre piesele vedeta ale evenimentului. Alaturi si de fratele sau mai mic SL 63 AMG, acesta a castigat repede inimile pasionatilor auto prin aspectul sau exterior si prin performantele de care s-a dovedit a fi in stare. Despre design suntem siguri ca toti stiti destul de bine cum se prezinta, asa ca trecem la ce ne intereseaza pe toti cel mai mult: echipare tehnica si cifre de performanta.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Mercedes-Benz SL 65 AMG?

Ne concentram astazi atentia in cadrul sectiunii „Cat consuma?” asupra unui alt model al pietei auto germane care face furori in randul pasionatilor auto – Mercedes-Benz S65 AMG. Daca modelele S63 AMG ni se pareau a fi deosebit de puternice si capabile din punct de vedere al cifrelor de performanta obtinute, cei de la Mercedes-Benz ne-au inchis gura definitiv cu modelele S65 AMG. Descoperim astazi impreuna ce este atat de special la modelele in cauza si care este gradul de eficienta in ceea ce priveste consumul de carburant.

Modelele Mercedes-Benz S65 AMG au fost privite inca de la inceput drept unii dintre cei mai impunatori bolizi de pe piata, la momentul lansarii acestea fiind si cele mai puternice modele din segment. Plus de asta, modelele in cauza au impresionat publicul larg si prin designul lor, acestea propunandu-ne o combinatie perfecta intre eleganta, rafinament si sportivitate.

Mercedes-Benz S65 AMG ne-a fost prezentat ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V12 cu o capacitate de 6.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 630 de cai putere si un cuplu maxim de 1000 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automate AMG Speedshift Plus 7G-Tronic cu sapte rapoarte. Conform reprezentantilor producatorului, sistemul de motorizare a primit imbunatatiri importante care fac ca gradul de eficienta al consumului de carburant sa se situeze pe o treapta foarte buna.

Citeste continuarea articolului Cat consuma Mercedes-Benz S65 AMG?

Editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva reprezinta un eveniment important si pentru cei de la divizia AMG a producatorului german Mercedes-Benz, evenimentul desfasurandu-se in anul in care acestia implinesc 50 de ani de existenta.

Si cum altfel se putea marca un asemenea eveniment decat prin lansarea unor modele speciale.

Asadar, vorbim despre trei editii speciale realizate pe baza unor modele actuale care vor fi prezentate la inceputul lunii martie in capitala Tarii Cantoanelor. Haideti sa vedem ce surprize ne-au pregatit cei de la Mercedes-AMG!

Citeste continuarea articolului Editii speciale Mercedes-AMG cu ocazia implinirii a 50 de ani de la infiintarea diviziei

Nu am mai vorbit de mult despre modele legendare scoase la licitatie pentru sume fabuloase, asa ca astazi ne-am gandit sa va supunem atentiei un exemplar Mercedes-Benz 300 SL Gullwing. Este unul dintre cele mai ravnite modele iesite vreodata pe portile uzinei Mercedes-Benz, asa ca va dati seama ce interes a putut provoca anuntul conform caruia un asemenea model este scos la licitatie. Descoperim impreuna in urmatoarele minute de ce este atat de special acest model si la ce suma poate ajunge unul.

Stim ca majoritatea dintre noi ne gandim la preturi astronomice doar atunci cand auzim despre un bolid produs de cei de la Ferrari sau de la Lamborghini intr-o serie limitata, dar acele modele nu sunt singurele care sunt extrem de cautate pe piata auto. Astazi avem in fata un model legendar, care s-a facut remarcat inca de la jumatatea secolului trecut si care acum se afla in atentia tuturor colectionarilor din lume. Evident, tuturor colectionarilor care isi permit sa cumpere un asemenea model ...

Mercedes-Benz 300 SL Gullwing a fost prezentat pentru prima data de constructorul german in 1953, urmand ca un an mai tarziu sa fie lansat in cadrul Salonului Auto de la New York. Modelul german era inedit pentru acea vreme, facandu-se cunoscut imediat in randul pasionatilor auto printr-un detaliu nemaivazut pana atunci: portierele lui se deschideau in sus. De altfel, si numele acestuia provine tot din pricina acestui fapt, cuvantul „gullwing” insemnand in limba engleza „pescarus”.

Citeste continuarea articolului Un exemplar Mercedes-Benz 300 SL Gullwing scos la licitatie! Afla cat valoreaza!

Incepand de astazi intram in ultima parte a lunii februarie, ceea ce inseamna ca si pregatirile pentru Salonul Auto de la Geneva intra pe ultima suta de metri. Marii producatori auto europeni si nu numai sunt pregatiti sa isi lanseze noile modele si sa isi dezvaluie surprizele pe care le-au pregatit pentru pasionatii auto din toate colturile lumii. Salonul Auto de la Geneva este primul mare eveniment auto al anului desfasurat la nivel european, ceea ce atrage cu sine o implicare mai mare a tuturor partilor.

Vorbim astazi despre cei de la Mercedes-Benz care tocmai au confirmat la sfarsitul saptamanii trecute ca standul de la Geneva va fi locul in care vom putea face cunostinta cu modelele noii generatii Clasa E Cabrio.

Asadar, dupa prezentarea din luna ianuarie a anului trecut a noii generatii a sedanului premium Clasa E, acum vine randul si modelelor decapotabile sa ne incante privirile si sa ne faca sa ne gandim la vara care se apropie cu pasi repezi. Este si greu sa nu ne imaginam la volanul unui astfel de model in drum spre vacanta mult visata de pe litoral ...

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz se pregateste sa lanseze noua generatie Clasa E Cabrio la Geneva

Nici nu a inceput bine noul an ca deja marii producatori auto din toate colturile lumii incep sa se laude cu cifrele obtinute in vanzari in prima luna din 2017. Vorbim astazi despre vanzarile premium realizate in luna ianuarie, segment care inca o data s-a dovedit a beneficia de o popularitate in crestere fata de anul trecut. Descoperim impreuna in randurile care urmeaza care este clasamentul acestei prime luni a anului si care este producatorul care se situeaza pe primul loc.

Asa cum stiti deja, cei de la Mercedes-Benz au inregistrat pe parcursul anului trecut cea mai buna cifra de vanzari in segmentul premium, clasandu-se pe prima pozitie in acest clasament. Anul a inceput la fel de bine pentru producatorul german care a raportat pentru luna ianuarie un numar de peste 178.000 de exemplare vandute. Procentual, cifra abia mentionata se traduce printr-o crestere cu 18 procente fata de cele inregistrate in aceeasi luna a anului trecut.

Practic, inca o data avem confirmarea faptului ca modelele premium au un succes important pe piata auto. Mai mult decat atat, ianuarie 2017 a fost cea mai buna luna ianuarie din punct de vedere al vanzarilor din toata istoria Mercedes-Benz. Producatorul german a inregistrat o crestere importanta pe piata din China, acolo unde s-au vandut aproape 60.000 de unitati in aceasta luna ianuarie, adica cu peste 39 de procente mai mult fata de acelasi interval al anului trecut. In acelasi timp, Batranul Continent le-a adus celor de la Mercedes alte 61.000 de exemplare vandute (crestere de 12%), in timp ce peste Ocean s-au indreptat doar 25.000 de unitati (crestere de doar 3.5 procente).

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz castiga batalia vanzarilor premium si in prima luna a lui 2017!

Mercedes-Benz G-Class este unul dintre cele mai cunoscute modele dedicate off-road-ului dezvoltat de producatorii europeni. Asa cum stiti deja probabil, dezvoltarea celebrelor modele G-Class se afla pe ultima suta de metri, acestea fiind pregatite de retragere. Asadar, avem astazi in fata un model exclusiv care sa marcheze acest final de cariera. Modelul este produs de cei din cadrul diviziei de lux Maybach si poarta numele de G650 Landaulet.

Mercedes-Maybach G650 Landaulet devine astfel primul SUV Mercedes-Benz la care isi aduc contributia si cei de la Maybach. Asa cum era de asteptat avand in vedere implicarea celor din cadrul diviziei de lux Maybach, viitorul G650 Landaulet beneficiaza de aportul unor tehnologii de lux care vor impresiona fara dar si poate iubitorii masinilor din segmentul off-road si nu numai.

In primul rand trebuie sa va spunem ca noile modele G650 Landaulet beneficiaza de un ampatament mai mare cu 57.8 mm, ceea ce se traduce printr-un spatiu mai generos la interior, in special pentru cei care stau pe locurile din spate. Pe langa spatiul generos, interiorul ne propune acum si niste scaune mult mai confortabile preluate de modelele Mercedes-Benz S-Class.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Maybach lanseaza prima limuzina off-road: G650 Landaulet

Atunci cand vom avea posibilitatea sa chemam un Uber autonom, este posibil sa ne alegem cu o masina a brandului Mercedes-Benz. Asta pentru ca Daimler, compania care detine marca Mercedes-Benz, a anuntat ca a incheiat un parteneriat cu Uber. Desi inca nu avem detaliile complete ale acestei colaborari, zvonurile din industrie spun ca cei de la Mercedes-Benz se vor folosi de imensa retea a celor de la Uber pentru a-si implementa propriile robo-masini.

Aceasta nu este prima incercare a celor de la Uber de a se asocia cu un constructor auto. Anul trecut suedezii de la Volvo au primit o tehnologie autonoma Uber pe o flota de SUV-uri model XC90 care deja au fost testate in Pittsburgh si San Francisco. Parteneriatul cu Volvo a fost semnat pentru suma de 300 de milioane de dolari. Ei bine, parteneriatul cu Daimler inseamna insa o noua abordare pentru Uber.

Pana acum, planul public al acestora era sa doteze vehiculele unui producator precum Volvo cu tehnologia lor proprie si apoi sa il implementeze. Aceasta miscare elimina soferul si permite celor de la Uber sa isi pastreze intreg tariful. Uber inca intentioneaza sa isi puna planurile in aplicare, dar acum isi fac si o platforma deschisa pentru vehiculele autonome.

Citeste continuarea articolului Uber se asociaza cu Mercedes-Benz pentru serviciul de transport autonom

Sfarsitul saptamanii care tocmai s-a incheiat ne-a adus informatii si despre noua generatie Mercedes-AMG E63 4Matic Estate, model de performanta care va reusi mai mult ca sigur sa intre in inimile multor pasionati auto prin performantele de care da dovada.

Noul model va fi prezentat in premiera in cadrul Salonului Auto de la Geneva, primul mare eveniment auto la nivel european ce se va desfasura in prima parte a lunii martie in capitala Tarii Cantoanelor.

Din punct de vedere al aspectului exterior, noul Mercedes-AMG E63 Estate nu ne aduce foarte multe noutati, preluand in mare parte toate elementele pe care le cunoastem deja de la sedan. Insa, mai mult ca sigur, noul model va reusi sa impresioneze prin design-ul sau rafinat si elegant.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-AMG E63 S 4Matic+ Estate devine cel mai rapid break din lume

Cu totii stim cine a fost Steva Jobs si impactul pe care l-a avut acesta prin activitatile pe care le-a intreprins. Orice am vrea sa spunem, Steva Jobs a fost un geniu, poate neinteles de unele persoane la un anumit moment, dar care s-a dovedit a fi un adevarat vizionar. Vom vorbi astazi despre un amanunt mai putin stiut din viata lui, legat de masina pe care o conducea.

In primul rand incepem prin a va spune ca fondatorul Apple avea ca masina preferata un model Mercedes-Benz SL 55 AMG. Acesta a fost vazut in mai multe randuri la volanul modelului german. Nu acesta este insa obiectul articolului de astazi, ci un mic amanunt care a fost observat in acele vremuri de mai multe persoane.

Cei care l-au putut vedea pe Steva Jobs in trafic au putut remarca faptul ca automobilul condus de el nu avea placute de inmatriculare, asa cum au toate masinile in circulatie. Acest lucru a starnit curiozitatea tuturor, nimeni nestiind la acea vreme care este adevartul motiv din spatele acestui gest al lui Steve Jobs.

Citeste continuarea articolului Afla de ce masina condusa de Steve Jobs nu avea placuta de inmatriculare

Debutul lui 2017 ne-a adus o serie de imbunatatiri pregatita de cei de la Mercedes-Benz pentru modelele AMG GT, lucru care a fost primit cu bucurie de mai toti pasionatii auto. Asadar, ne-am gandit ca ar fi o idee buna sa aducem si acest model sub analiza noastra din cadrul categoriei „Cat consuma?”. Vom descoperi impreuna care sunt performantele de care dispune bolidul AMG GT S si care este pretul platit pentru acestea din punct de vedere al eficientei.

Lansat in premiera la sfarsitul lui 2014, in cadrul Salonului Auto de la Paris, Mercedes-AMG GT S primeste dupa doar doi ani si cateva luni un facelift care ne propune o serie de imbunatatiri. Modelele AMG GT ne-au fost oferite de catre cei de la Mercedes in trei variante de putere, AMG GT S reprezentand versiunea de mijloc.

Pe langa schimbarile aduse din punct de vedere al infatisarii exterioare si al aerodinamicii, specialistii constructorului german au lucrat intens si pentru a imbunatati performantele tehnice ale modelului. Echipat cu aceeasi unitate de motorizare V8 cu capacitate de 4.0 litri, AMG GT S este capabil sa dezvolte acum 522 de cai putere si un cuplu maxim de 670 Nm. Astfel, upgrade-ul facut acum de inginerii germani a avut ca rezultat o crestere a puterii cu 12 cai putere si ai cuplului maxim cu 20 Nm.

Citeste continuarea articolului Cat consuma noul Mercedes-AMG GT S?

Actorul Arnold Schwarzenegger a gasit, intr-un final, o modalitate de a acorda importanta cuvenita mediului inconjurator fara a renunta la dragostea lui pentru SUV-uri de dimensiuni mari. Asadar, Terminatorul isi continua misiunea sa, aceea de a ocroti mediul inconjurator. Recent, actorul american a incheiat un parteneriat cu un constructor auto si este mandrul posesor al unui vehicul de dimensiuni mari. Si nu, nu este vorba despre inca un Hummer adaugat la colectia sa! Este vorba despre un model la fel de cool, putem spune. Noua lui masina este un Mercedes-Benz G-Class care nu consuma nici o picatura de combustibil.

Da, modelul germanilor este complet electric si este modificat de Kreisel Electric. Si pentru ca stim ca in trecut cei de la Kreisel Electric au iesit pe piata cu o serie de modele electrice impresionante precum Volkswagen Golf, Porsche Panamera sau BMW Seria 3 Touring, este de la sine inteles ca si modelul electric Mercedes-Benz din clasa G este unul despre care trebuie sa va povestim si voua.

Si daca nu va amintiti despre cei de la Kreisel, va spunem noi ca acestia s-au infiintat in Austria, tara de origine a lui Arnold. Compania s-a aflat in atentia tuturor in Europa pentru ca a refacut cateva modele europene de vehicule si le-a dotat cu bateriile produse de ei, marindu-le totodata autonomia.

Citeste continuarea articolului Arnold Schwarzenegger devine eco dar nu renunta la dragostea pentru masini mari!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare