mercedes-benz

Lista stiri si informatii despre mercedes-benz pe Cars.ro

Stiri si informatii despre mercedes-benz

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre mercedes-benz publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre mercedes-benz, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: romania, mercedes-benz clasa e, brabus, g-power, mercedes-amg gt, amg, coupe, masini sport, mercedes-amg, hypercar, supermasini, vanzari, dacia, skoda, renault

Leoni Bistrita a livrat 200.000 de cablaje pentru noul Mercedes-Benz Clasa E

Producatorul de componente auto Leoni Wiring Systems, cu afaceri de peste 460 de milioane euro in cele trei fabrici din Romania, Arad, Bistrita si Pitesti, a produs si livrat in mai putin de un an, pentru Mercedes-Benz, peste 200.000 de cablaje, reprezentand un record de productie pentru fabrica din Romania, scrie Wall-street.ro.

"200.000 este cifra impresionanta care deschide orizonturile succesului in noul an pentru cei peste 2.000 de angajati care isi desfasoara activitatea in cea mai noua locatie Leoni – Leoni 4. 200.000 de cablaje la aproape un an de la debutul productiei de cablaje pentru noul model E-Klasse. Pana in 10 ianuarie, la Bistrita au fost produse si livrate 200.000 de cablaje auto pentru clientul Mercedes-Benz”, au declarat reprezentantii Leoni.

Cablajele livrate pana in prezent sunt necesare productiei modelului Mercedes-Benz Clasa E. Fabrica din Bistrita are o capacitate maxima de productie de 26.000 de cablaje lunar. Leoni are contract cu Mercedes-Benz pana in 2024.

Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

Producatorul de componente auto Leoni Wiring Systems, cu afaceri de peste 460 de milioane euro in cele trei fabrici din Romania, Arad, Bistrita si Pitesti, a produs si livrat in mai putin de un an, pentru Mercedes-Benz, peste 200.000 de cablaje, reprezentand un record de productie pentru fabrica din Romania, scrie Wall-street.ro.

"200.000 este cifra impresionanta care deschide orizonturile succesului in noul an pentru cei peste 2.000 de angajati care isi desfasoara activitatea in cea mai noua locatie Leoni – Leoni 4. 200.000 de cablaje la aproape un an de la debutul productiei de cablaje pentru noul model E-Klasse. Pana in 10 ianuarie, la Bistrita au fost produse si livrate 200.000 de cablaje auto pentru clientul Mercedes-Benz”, au declarat reprezentantii Leoni.

Cablajele livrate pana in prezent sunt necesare productiei modelului Mercedes-Benz Clasa E. Fabrica din Bistrita are o capacitate maxima de productie de 26.000 de cablaje lunar. Leoni are contract cu Mercedes-Benz pana in 2024.

Citeste continuarea articolului Leoni Bistrita a livrat 200.000 de cablaje pentru noul Mercedes-Benz Clasa E

Mercedes-Benz Clasa E primeste extra-putere de la tunerii de la Brabus

Casa de tuning Brabus s-a axat pe brandul Mercedes-Benz inca din 1977, atunci cand s-a infiintat si si-a stabilit sediul in Bottrop, Germania. De atunci si pana in zilele noastre ne-au oferit noua, impatimitilor auto, o serie de programe de tuning care au atras o multime de fani. Sunt multi cei care isi doresc un model care a trecut prin mana specialistilor in tuning, iar noi tindem sa le dam dreptate.

De data aceasta, in presa de specialitate din strainatate a iesit la iveala cea mai noua modificare a celor de la Brabus, iar noi ne-am gandit ca e cazul sa va spunem si voua mai multe. Este vorba despre noua Clasa E de la Mercedes-Benz, care, odata ce a intrat pe mana celor de la Brabus, a fost supus unor modificari care ne fura privirea si care ne atrag si din punct de vedere al performantelor in acelasi timp. Sa incepem insa cu inceputul.

In interior, noua Clasa E beneficiaza, asa cum era de asteptat, de un design usor diferit, care cuprinde pielea de calitate superioara. Cateva accesorii au fost invelite in piele Alcantara, iar in cabina se pot observa cateva placute de otel inoxidabil cu logo-ul Brabus care pot fi iluminate in 64 de culori.

Toate acestea nu ar avea, probabil, nici un efect daca nu ar exista si cateva modificari sub capota, nu-i asa? Motorul V6 de 3,0 litri detinut de modelul E350d primeste un kit D6 S care aduce un plus de 50 de cai putere si 100 Nm cuplu. Odata cu aceasta imbunatatire, modelul diesel Clasa E va furniza 305 cai putere si 720 Nm cuplu, si poate ajunge de la 0 la 100 kilometri/ora in 5,7 secunde, cu doua zecimi de secunda mai repede decat modelul obisnuit. Limitatorul electronic de viteza ramane pe pozitii, asa ca nu veti putea rula cu mai mult de 250 kilometri/ora.

Cei de la Brabus au adaugat, de asemenea, un plus de putere si modelului E220d. Kitul D3 aduce 27 de cai putere mai mult si 50 Nm cuplu, ajungand la un total de 219 cai putere si 450 Nm cuplu. Pentru aceasta versiune nu avem inca nici un detaliu despre performante, dar ar trebui sa fie cu cateva secunde mai iute decat modelul obsinuit E220d, care are nevoie de 7,3 secunde pentru sprintul de la 0 la 100 km/h.

Casa de tuning Brabus s-a axat pe brandul Mercedes-Benz inca din 1977, atunci cand s-a infiintat si si-a stabilit sediul in Bottrop, Germania. De atunci si pana in zilele noastre ne-au oferit noua, impatimitilor auto, o serie de programe de tuning care au atras o multime de fani. Sunt multi cei care isi doresc un model care a trecut prin mana specialistilor in tuning, iar noi tindem sa le dam dreptate.

De data aceasta, in presa de specialitate din strainatate a iesit la iveala cea mai noua modificare a celor de la Brabus, iar noi ne-am gandit ca e cazul sa va spunem si voua mai multe. Este vorba despre noua Clasa E de la Mercedes-Benz, care, odata ce a intrat pe mana celor de la Brabus, a fost supus unor modificari care ne fura privirea si care ne atrag si din punct de vedere al performantelor in acelasi timp. Sa incepem insa cu inceputul.

In interior, noua Clasa E beneficiaza, asa cum era de asteptat, de un design usor diferit, care cuprinde pielea de calitate superioara. Cateva accesorii au fost invelite in piele Alcantara, iar in cabina se pot observa cateva placute de otel inoxidabil cu logo-ul Brabus care pot fi iluminate in 64 de culori.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz Clasa E primeste extra-putere de la tunerii de la Brabus

Mercedes-AMG GT primeste primul pachet de tuning al anului de la G-Power

Nici nu a inceput bine noul an si specialistii in tuning deja se intrec in pachete menite sa aduca imbunatatiri bolizilor lansati de marii producatori auto in ultimul timp. Vorbim astazi despre tunerii de la G-Power, o agentie care s-a remarcat prin lucrarile facute pentru un model BMW M5 E60. Insa acum a venit randul altui model sa ajunga pe mainile tunerilor germani – Mercedes-AMG GT.

Asadar, Mercedes AMG GT reprezinta primul proiect in tuning caruia i s-au dedicat specialistii germani de la G-Power in 2017. Ramane de vazut cum vor reactiona fanii rivalilor de la BMW cu privire la acest pachet realizat acum de germani, ei fiind siguri de faptul ca G-Power se ocupa in acest inceput de an de modelul i8, caruia in viziunea unora ii trebuie ceva mai multa putere.

Pachetul realizat de specialistii de la G-Power pentru Mercedes-AMG GT nu este unul de anvergura, acestia multumindu-se doar cu o optimizare a unitatii de control, operatiune care sa rezulte intr-o putere ceva mai mare. Astfel, unitatea de motorizare V8 bi-turbo cu care este echipat modelul german este capabila acum sa produca nu mai putin de 610 cai putere si un cuplu maxim de 755 Nm.

Diferentele in materie de cifre de performanta nu putem spune ca sunt impresionante, insa se poate observa o imbunatatire. Astfel, acum putem vorbi despre o viteza maxima care poate trece de pragul a 310 km/h, in timp ce demarajul de la 0 la 100 km/h poate fi realizat in doar 3.6 secunde.

Pe langa optimizarea unitatii de control pe care am mentionat-o mai devreme, specialistii in tuning de la G – Power ne propun pentru modelul Mercedes AMG GT si un nou set de jante forjate in combinatia 21/20 inci. Acestora li se alatura niste anvelope de 275/30R20, respectiv 305/25R21.

Daca ne uitam un pic in spate, ne aducem aminte ca si cei de la Brabus au lansat nu cu mult timp in urma un pachet asemanator de tuning pentru modelul Mercedes AMG GT. Cu acel pachet de tuning oferit de cei de la Brabus, unitatea de motorizare ajungea la un total de 600 de cai putere si la un cuplu maxim de 750 Nm. Punctul in plus pentru care merita sa aducem aminte de acest pachet oferit de Brabus este ca, in cazul acestuia, viteza maxima poate ajunge la 320 km/h.

Intregul pachet propus de nemtii de la G – Power vor scoate din buzunarele doritorilor nu mai putin de 12.150 euro. In cazul in care se doreste doar achizitionarea unitatii Bi-Tronik 5 V1, veti avea nevoie de doar 3.050 euro.

Nici nu a inceput bine noul an si specialistii in tuning deja se intrec in pachete menite sa aduca imbunatatiri bolizilor lansati de marii producatori auto in ultimul timp. Vorbim astazi despre tunerii de la G-Power, o agentie care s-a remarcat prin lucrarile facute pentru un model BMW M5 E60. Insa acum a venit randul altui model sa ajunga pe mainile tunerilor germani – Mercedes-AMG GT.

Asadar, Mercedes AMG GT reprezinta primul proiect in tuning caruia i s-au dedicat specialistii germani de la G-Power in 2017. Ramane de vazut cum vor reactiona fanii rivalilor de la BMW cu privire la acest pachet realizat acum de germani, ei fiind siguri de faptul ca G-Power se ocupa in acest inceput de an de modelul i8, caruia in viziunea unora ii trebuie ceva mai multa putere.

Pachetul realizat de specialistii de la G-Power pentru Mercedes-AMG GT nu este unul de anvergura, acestia multumindu-se doar cu o optimizare a unitatii de control, operatiune care sa rezulte intr-o putere ceva mai mare. Astfel, unitatea de motorizare V8 bi-turbo cu care este echipat modelul german este capabila acum sa produca nu mai putin de 610 cai putere si un cuplu maxim de 755 Nm.

Citeste continuarea articolului Mercedes-AMG GT primeste primul pachet de tuning al anului de la G-Power

Mercedes-Benz publica prima fotografie cu hypercarul AMG Project One

Toamna anului trecut ne-a adus surpriza anuntului celor de la Mercedes-Benz care anuntau construirea unui nou hypercar numit Project One. Acesta ar urma sa devina primul automobil de serie echipat cu o unitate de motorizare regasita pana acum doar pe monoposturile din Formula 1. Nu e de mirare ca pasionatii auto din intreaga lume au inceput sa discute pe acest subiect pe numeroase site-uri de socializare, lansand o serie de speculatii si zvonuri despre debutul noului model.

Dorind sa mai indulceasca putin asteptarea pe care o avem cu totii pentru acest model, reprezentantii Mercedes au publicat acum si prima fotografie oficiala a viitorului AMG Project One. Acesta va fi construit, asa cum era de asteptat, intr-o editie limitata ce va cuprinde maxim 300 de exemplare. In descrierea alaturata acestei prime fotografii, viitorul hypercar al celor de la Mercedes este numit ca fiind „cel mai fascinant vehicul cu doua locuri produs pana acum”.

Conform detaliilor care au fost facute publice pana la aceasta data, hypercarul AMG Project One va fi echipat cu o unitate de motorizare turbo V6 cu o capacitate de 1.6 litri. Propulsorul a fost preluat de pe monoposturile din Formula 1 ale echipei Mercedes AMG Petronas, fiind ulterior modificat pentru a putea fi folosit pentru un automobil de serie. Acestuia i se alatura un sistem ERS de recuperare a energiei, puterea dezvoltata de acest ansamblu insumand peste 1.000 de cai putere. Totodata, hypercarul va beneficia de aportul unei tractiuni integrale.

Prima fotografie publicata de reprezentantii Mercedes pentru modelul Project One a mai fost insotita si de o scurta declaratie prin care acestia mentionau ca prin acest automobil „se va crea un punct de reper pentru placerea de a conduce”. Analizand aceasta declaratie nu ne putem gandi decat la faptul ca oficialii Mercedes nu vor pune pret doar pe performantele tehnice in cazul lui AMG Project One, ci indeosebi pe experienta de care se vor bucura beneficiarii la volanul unui asemenea model.

Putinele cuvinte care insotesc fotografia publicata acum de reprezentantii Mercedes se adauga declaratiei din urma cu ceva timp a lui Dieter Zetsche, CEO al Grupului Daimler, prin care se spunea ca „Project One va fi perceputa de toata lumea ca fiind cea mai buna masina sport produsa vreodata”.

Chiar daca nu stim prea multe detalii despre hypercarul Mercedes AMG Project One si nici macar felul in care arata, se pare ca deja Mercedes a primit mult mai multe comenzi decat numarul de exemplare care vor iesi din uzinele producatorului. Pretul unui asemenea hypercar se pare ca se indreapta spre suma de 2.4 milioane de euro.

Toamna anului trecut ne-a adus surpriza anuntului celor de la Mercedes-Benz care anuntau construirea unui nou hypercar numit Project One. Acesta ar urma sa devina primul automobil de serie echipat cu o unitate de motorizare regasita pana acum doar pe monoposturile din Formula 1. Nu e de mirare ca pasionatii auto din intreaga lume au inceput sa discute pe acest subiect pe numeroase site-uri de socializare, lansand o serie de speculatii si zvonuri despre debutul noului model.

Dorind sa mai indulceasca putin asteptarea pe care o avem cu totii pentru acest model, reprezentantii Mercedes au publicat acum si prima fotografie oficiala a viitorului AMG Project One. Acesta va fi construit, asa cum era de asteptat, intr-o editie limitata ce va cuprinde maxim 300 de exemplare. In descrierea alaturata acestei prime fotografii, viitorul hypercar al celor de la Mercedes este numit ca fiind „cel mai fascinant vehicul cu doua locuri produs pana acum”.

Conform detaliilor care au fost facute publice pana la aceasta data, hypercarul AMG Project One va fi echipat cu o unitate de motorizare turbo V6 cu o capacitate de 1.6 litri. Propulsorul a fost preluat de pe monoposturile din Formula 1 ale echipei Mercedes AMG Petronas, fiind ulterior modificat pentru a putea fi folosit pentru un automobil de serie. Acestuia i se alatura un sistem ERS de recuperare a energiei, puterea dezvoltata de acest ansamblu insumand peste 1.000 de cai putere. Totodata, hypercarul va beneficia de aportul unei tractiuni integrale.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz publica prima fotografie cu hypercarul AMG Project One

Asa cum va spuneam si ieri, anul 2016 a reprezentat un an de succes pentru lumea auto la nivel international, marii producatori auto inregistrand vanzari record pe parcursul lui. Acelasi lucru il putem spune si despre piata auto din tara noastra, inmatricularile de masini noi continuand sa creasca si in acest an, conform analizelor prezentate.

Potrivit raportului intocmit de Directia Regim de Permise de Conducere si Inmatriculari a Vehiculelor (DRPCIV), romanii au inmatriculat in cele 365 zile ale anului trecut nu mai putin de 94.919 automobile noi. Asta reprezinta o crestere cu aproximativ 17 procente fata de numarul de inmatriculari inregistrat pe parcursul anului precedent.

Asa cum era de asteptat, cele mai multe masini noi inmatriculate in Romania au purtat sigla Dacia. Conform datelor inregistrate, un numar de 27.597 modele ale producatorului roman au fost inmatriculate in 2016. Chiar daca vorbim despre o crestere cu 2.8% fata de cifra inregistrata in anul precedent, nu putem spune ca este un indicativ multumitor pentru cei de la Dacia, raportat la cresterea numarului total de automobile noi din tara noastra.

Grupul Volkswagen a fost si in acest an la mare cautare in tara noastra. Principalele modele achizitionate de romani au fost insa cele semnate de Skoda, producator care a insumat un numar de 8.677 unitati trimise pe soselele din Romania. O cifra foarte buna pentru constructorul ceh, care a inregistrat asfel o crestere de peste 15 procente pe piata romaneasca.

Volkswagen, desi zdruncinat in acest an la nivel international din cauza scandalului Dieselgate, ocupa ultimul loc de pe podium in topul vanzarilor realizate in tara noastra, la mare apropiere de cei de la Skoda. Nemtii au inregistrat un numar de 8.339 autovehicule noi trimise catre Romania.

Batalia pentru locul 4 din topul brandurilor auto cele mai cautate de romani a fost de asemenea stransa, Renault reusind sa se impuna in cele din urma in fata celor de la Ford cu numai 76 exemplare in plus. Insa, in cazul producatorului francez, putem vorbi despre o crestere importanta la nivelul pietei romanesti de peste 40 de procente.

Topul producatorilor care au reusit sa trimita peste 2.500 de noi exemplare pe soselele din Romania este continuat cu Opel (5.103 unitati), Mercedes-Benz (3.695), Hyundai (3.345), Toyota (3.089), respectiv BMW (2.771). Astfel, ne putem da seama ca cei de la Mercedes-Benz au castigat batalia cu BMW pentru segmentul premium si in tara noastra, chiar cu o diferenta mai mare fata de cea inregistrata la nivel global.

Asa cum va spuneam si ieri, anul 2016 a reprezentat un an de succes pentru lumea auto la nivel international, marii producatori auto inregistrand vanzari record pe parcursul lui. Acelasi lucru il putem spune si despre piata auto din tara noastra, inmatricularile de masini noi continuand sa creasca si in acest an, conform analizelor prezentate.

Potrivit raportului intocmit de Directia Regim de Permise de Conducere si Inmatriculari a Vehiculelor (DRPCIV), romanii au inmatriculat in cele 365 zile ale anului trecut nu mai putin de 94.919 automobile noi. Asta reprezinta o crestere cu aproximativ 17 procente fata de numarul de inmatriculari inregistrat pe parcursul anului precedent.

Asa cum era de asteptat, cele mai multe masini noi inmatriculate in Romania au purtat sigla Dacia. Conform datelor inregistrate, un numar de 27.597 modele ale producatorului roman au fost inmatriculate in 2016. Chiar daca vorbim despre o crestere cu 2.8% fata de cifra inregistrata in anul precedent, nu putem spune ca este un indicativ multumitor pentru cei de la Dacia, raportat la cresterea numarului total de automobile noi din tara noastra.

Citeste continuarea articolului Topul celor mai vandute branduri auto in Romania in 2016

In ultima perioada, SUV-urile de lux dau de inteles ca reprezinta noul trend in lumea auto a marilor grupuri la nivel international. Astfel, cei de la Volkswagen au prezentat deja Bentley Bentayga, cel mai scump SUV din lume in acest moment.

Nefiind de ajuns, in urmatoarea perioada vom face cunostinta si cu Lamborghini Urus, un alt model care promite mult si care este asteptat cu sufletul la gura de comunitatea pasionatilor auto din intreaga lume. Nici cei din grupul BMW nu s-au lasat mai prejos in acest segment, astfel, incepand cu anul viitor vom gasi pe piata un SUV marca Rolls-Royce.

Urmand trendul inceput de ceilalti producatori auto de pe piata, si Mercedes-Benz confirma acum ca sunt in pregatiri pentru lansarea unui SUV de lux. Astfel, acestia pregatesc un model care va purta semnatura Maybach, marca care este recunoscuta prin reprezentarea celor mai de varf modele. Confirmarea din aceste zile vine dupa ce in luna noiembrie a anului trecut, in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, Matthias Luhrs, director de vanzari global in cadrul Mercedes, declara ca nu s-a luat inca o decizie in acest sens.

Confirmarea de acum a acestui SUV de lux Mercedes-Maybach a fost facuta chiar in cadrul Salonului Auto Nord American, eveniment in plina desfasurare in aceasta perioada la Detroit. Dieter Zetsche, presedinte in cadrul Grupului Daimler, a spus reprezentantilor media ca noul model este in pregatiri si ca va putea fi vazut in curand, insa nu a mentionat si locul sau perioada exacta la care ar trebui sa ne asteptam.

Desi nu avem prea multe informatii cu privire la un astfel de model pana in acest moment, cel mai probabil, acesta va avea la baza actualul Mercedes Benz GLS. Desigur, vom avea in fata o versiune de lux a acestui model, SUV-ul celor de la Daimler avand ca scop lupta de la egal la egal cu reprezentantii Volkswagen, respectiv BMW.

Privind in urma la declaratiile facute de reprezentanti ai celor de la Mercedes-Benz, ne aducem aminte de o declaratie facuta in urma nu cu mult timp de Gordon Wagoner, designer sef al constructorului german.

Referitor la filozofia pe care o au la baza modelele produse de acesta, Wagoner a incercat sa evidentieze o diferenta intre „luxul traditional” oferit de ceilalti producatori auto si „luxul modern” pus la dispozitie de cei de la Mercedes. Astfel, acesta afirma ca „luxul modern are ceva mai mult bun gust fata de ceea ce ofera ceilalti”.

In ultima perioada, SUV-urile de lux dau de inteles ca reprezinta noul trend in lumea auto a marilor grupuri la nivel international. Astfel, cei de la Volkswagen au prezentat deja Bentley Bentayga, cel mai scump SUV din lume in acest moment.

Nefiind de ajuns, in urmatoarea perioada vom face cunostinta si cu Lamborghini Urus, un alt model care promite mult si care este asteptat cu sufletul la gura de comunitatea pasionatilor auto din intreaga lume. Nici cei din grupul BMW nu s-au lasat mai prejos in acest segment, astfel, incepand cu anul viitor vom gasi pe piata un SUV marca Rolls-Royce.

Urmand trendul inceput de ceilalti producatori auto de pe piata, si Mercedes-Benz confirma acum ca sunt in pregatiri pentru lansarea unui SUV de lux. Astfel, acestia pregatesc un model care va purta semnatura Maybach, marca care este recunoscuta prin reprezentarea celor mai de varf modele. Confirmarea din aceste zile vine dupa ce in luna noiembrie a anului trecut, in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, Matthias Luhrs, director de vanzari global in cadrul Mercedes, declara ca nu s-a luat inca o decizie in acest sens.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz confirma oficial lansarea lui SUV Maybach

Dupa ce zilele trecute cei de la Mercedes-Benz ne-au prezentat oficial versiunile facelift ale GLA si GLA 45 AMG, iata ca azi germanii vin din nou cu o surpriza pentru fanii lor. La Salonul Auto de la Detroit tocmai a fost dezvaluita versiunea imbunatatita Mercedes-AMG GT. Asadar, familia GT primeste o improspatare destul de cuprinzatoare, spun jurnalistii prezenti pe teritoriul nord american, gama GT consolidandu-se astfel din nou. Sa aruncam o privire asupra noutatilor AMG GT.

Modelul entry-level GT are un plus de putere de 14 cai, ajungand acum pana la 476 cai putere. Si cuplul a crescut cu 30 Nm, ajungand acum la un total de 630 Nm. Motorul de 4.0 litri V8 twin-turbo al modelului GT are un sprint de 4,0 secunde pana la 100 km/ora. Desi urmeaza sa fie lansat, modelul roadster GT va primi, conform zvonurilor, aceleasi cifre in ceea ce priveste puterea. Modelul GT S creste si el cu 12 cai putere, pana la 522, si primeste si un plus de 20 Nm pentru cuplul motor, pana la 670 Nm, dispunand de o viteza maxima de 310 kilometri/ora si laudandu-se si cu un sprint de 3,8 secunde.

Urmatorul nivel, fiind totodata si un model nou, este varianta C a Coupe-ului, cu 557 cai putere si 680 Nm cuplu maxim, iar specialistii sustin ca are o acceleratie posibila in 3,7 secunde de la 0 la 100 kilometri/ora. Versiunea de top a liniei AMG GT R isi pastreaza cei 585 cai putere si ratingul de 700 Nm ai cuplului si poate ajunge de la 0 la 100 kilometri/ora in doar 3,6 secunde, avand totodata o viteza maxima de 318 kilometri/ora.

Toate variantele AMG GT vor fi disponibile, ca si pana acum, cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj automata si sapte rapoarte, cuplata la un sistem de tractiune spate. Toate modelele detin un diferential automat de blocare pe spate, iar modelul de baza are suspensii sport standard, in timp ce versiunile superioare primesc un sistem adaptiv de amortizoare AMG Ride Control.

In materie de design, specialistii de la Mercedes-Benz au montat, pe toate modelele gamei AMG GT R grila AMG Panamerica. Un numar de 15 bare verticale cromate caracterizeaza partea din fata, avand o inspiratie directa de la cele mai noi modele de curse Mercedes-AMG GT3. Grila noua este integrata intr-un spoiler, nou si el, care detine un sistem aerodinamic activ - Airpanel, menit sa imbunatateasca eficienta aerodinamica.

Sunt disponibile, de asemenea, si noi pachete de echipamente, care includ pachetul AMG Exterior Chrome si pachetul AMG Dynamic Plus. In plus, tehnicienii de la Mercedes-Benz ofera acum si pachetul AMG Interior Night, dar si AMG Exterior Carbon Fibre.

Poate una dintre cele mai interesante stiri pentru toti iubitorii de masini frumoase o reprezinta insa aparitia modelului AMG GT C Edition 50. Acesta va fi fabricat in doar 50 de exemplare si vine cu o serie de caracteristici exclusive. Vorbim despre insertii cromate de culoare neagra la pragurile laterale si la spoilere, dar si despre un interior cu tapiterie de piele in doua nuante de culoare (negru si argintiu) si logo-uri GT Edition 50 amplasate pe tetiere.

Dupa ce zilele trecute cei de la Mercedes-Benz ne-au prezentat oficial versiunile facelift ale GLA si GLA 45 AMG, iata ca azi germanii vin din nou cu o surpriza pentru fanii lor. La Salonul Auto de la Detroit tocmai a fost dezvaluita versiunea imbunatatita Mercedes-AMG GT. Asadar, familia GT primeste o improspatare destul de cuprinzatoare, spun jurnalistii prezenti pe teritoriul nord american, gama GT consolidandu-se astfel din nou. Sa aruncam o privire asupra noutatilor AMG GT.

Modelul entry-level GT are un plus de putere de 14 cai, ajungand acum pana la 476 cai putere. Si cuplul a crescut cu 30 Nm, ajungand acum la un total de 630 Nm. Motorul de 4.0 litri V8 twin-turbo al modelului GT are un sprint de 4,0 secunde pana la 100 km/ora. Desi urmeaza sa fie lansat, modelul roadster GT va primi, conform zvonurilor, aceleasi cifre in ceea ce priveste puterea. Modelul GT S creste si el cu 12 cai putere, pana la 522, si primeste si un plus de 20 Nm pentru cuplul motor, pana la 670 Nm, dispunand de o viteza maxima de 310 kilometri/ora si laudandu-se si cu un sprint de 3,8 secunde.

Urmatorul nivel, fiind totodata si un model nou, este varianta C a Coupe-ului, cu 557 cai putere si 680 Nm cuplu maxim, iar specialistii sustin ca are o acceleratie posibila in 3,7 secunde de la 0 la 100 kilometri/ora. Versiunea de top a liniei AMG GT R isi pastreaza cei 585 cai putere si ratingul de 700 Nm ai cuplului si poate ajunge de la 0 la 100 kilometri/ora in doar 3,6 secunde, avand totodata o viteza maxima de 318 kilometri/ora.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-AMG GT se lauda cu un facelift atragator si cu noul model GT C Coupe

Orice pasionat auto din lume trebuie sa fi auzit macar o data in viata despre legendarele modele G – Class construite de cei de la Mercedes-Benz. Chiar daca nu este un model pentru oricine, G-Class s-a facut remarcat inca din 1979 atunci cand a fost prezentat pentru prima data si pana astazi. Vom vorbi acum despre ceea ce poate sa faca un model G63 AMG, dar si despre pretul platit pentru performanta sa.

Mercedes-Benz G63 AMG este de departe un adevarat simbol al masinilor off-road, impresionand prin performantele sale si prin tehnologiile cu care este dotat. Design-ul mereu actual, caracterul lui sportiv si agresiv, interiorul luxos si, nu in ultimul rand, siguranta in manevrare, fac din G 63 AMG unul dintre cele mai importante modele ale acestui segment. Mai mult decat atat, initialele AMG promit, dupa cum bine spun si reprezentantii constructorului, un mix alcatuit din performanta, prestigiu si pasiune.

Constructorul german ne propune G 63 AMG echipat cu o unitate de motorizare V8 Bi-Turbo, cu o capacitate de 5.5 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 544 de cai putere si un cuplu maxim de 760 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata, cu sapte rapoarte.

Performantele inregistrate cu o asemenea echipare sunt unele pe masura infatisarii de care beneficiaza masivul G 63 AMG. Astfel, vorbim despre o viteza maxima ce poate fi atinsa de 210 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h este posibil de realizat in doar 5.4 secunde. Valori impresionante daca ne gandim ca este vorba despre un automobil off-road cu o masa totala de 2.550 kilograme.

Pana aici toate bune si frumoase despre puternicul G 63 AMG al celor de la Mercedes, insa sa vorbim si despre consumul inregistrat de acesta. Asa cum ne putem imagina, acesta nu este deloc unul mic, ba chiar fiind unul dintre modelele cu cel mai mare consum inregistrat. Incepem prin a va spune ca rezervorul dispune de un volum de 96 de litri.

Conform reprezentantilor constructorului german, G 63 AMG inregistreaza un consum mediu mixt de 13.8 litri la parcurgerea a 100 de kilometri. In cazul unei rulari extraurbane, consumul scade pana la 11.8 litri/100 kilometri, insa daca rularea este la nivel urban, consumul poate atinge chiar si 17.2 litri/100 kilometri. Desigur, aceste cifre pot varia in functie de conditiile de drum sau de felul in care este condus bolidul. Nici gradul emisiilor CO2 nu este unul mic, acestea inregistrand un indicativ de 322 grame/kilometru.

Orice pasionat auto din lume trebuie sa fi auzit macar o data in viata despre legendarele modele G – Class construite de cei de la Mercedes-Benz. Chiar daca nu este un model pentru oricine, G-Class s-a facut remarcat inca din 1979 atunci cand a fost prezentat pentru prima data si pana astazi. Vom vorbi acum despre ceea ce poate sa faca un model G63 AMG, dar si despre pretul platit pentru performanta sa.

Mercedes-Benz G63 AMG este de departe un adevarat simbol al masinilor off-road, impresionand prin performantele sale si prin tehnologiile cu care este dotat. Design-ul mereu actual, caracterul lui sportiv si agresiv, interiorul luxos si, nu in ultimul rand, siguranta in manevrare, fac din G 63 AMG unul dintre cele mai importante modele ale acestui segment. Mai mult decat atat, initialele AMG promit, dupa cum bine spun si reprezentantii constructorului, un mix alcatuit din performanta, prestigiu si pasiune.

Constructorul german ne propune G 63 AMG echipat cu o unitate de motorizare V8 Bi-Turbo, cu o capacitate de 5.5 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 544 de cai putere si un cuplu maxim de 760 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata, cu sapte rapoarte.

Citeste continuarea articolului Afla cat de mult consuma Mercedes-Benz G63 AMG

Daca inca nu stim exact cine a castigat batalia pentru topul vanzarilor in 2016 dintre Volkswagen si Toyota, segmentul premium si-a desemnat deja castigatorii. Insa, nu va ganditi ca ar fi fost o lupta usoara si pe acest segment, lupta fiind mai mult decat stransa la varf. Analizam in randurile urmatoare felul in care s-au descurcat marii producatori auto in 2016 si, bineinteles, cifrele pe care le-au inregistrat in ceea ce priveste vanzarile.

In primul rand trebuie sa va spunem ca 2016 a fost un an foarte bun pentru segmentul premium, marii producatori auto inregistrand cifre record de vanzari. Cu o crestere de peste 11 procente fata de anul precedent, Mercedes a reusit sa ocupe fotoliul de lider in topul vanzarilor din 2016.

Mercedes a inregistrat o cifra de aproximativ 2.084.000 de unitati vandute pe parcursul anului 2016, inregistrand astfel un nou record. Aproape 900.000 dintre acestea au luat calea Batranului Continent, insa surpriza vine din partea asiaticilor care au inregistrat un apetit important pentru constructorul german in acest an. Astfel, peste 470.000 de exemplare au ajuns aici, Mercedes inregistrand o crestere pe aceasta piata de peste 26 de procente.

Asa cum va spuneam si la inceputul acestei analize, lupta pentru pozitia de lider a fost stransa in acest an. BMW s-a clasat pe locul al doilea dupa ce a reusit sa vanda doar putin peste 2 milioane de unitati, cu doar 80.000 mai putine decat cei de la Mercedes. Cu toate acestea, si cei de la BMW au inregistrat o crestere de peste 5 procente fata de cifrele din 2015. Modelul cu cea mai mare crestere in topul vanzarilor pentru BMW a fost Seria 7, cu o crestere de 69%.

Conform cifrelor prezentate de cei de la BMW, producatorul german a inregistrat si o cifra de 2.676 de exemplare vandute pe teritoriul Romaniei. Astfel, cel mai cautat model printre romani a fost X5, urmat de X1, respectiv X3. Nici Seria 7 nu s-a lasat mai prejos, ajungand intr-un numar de 118 unitati pe soselele din tara noastra.

Ultimul loc al podiumului in topul vanzarilor din 2016 a fost ocupat de Audi, care, desi nu a avut un an rau deloc, nu a reusit sa se ridice la nivelul celor de la Mercedes, respetiv BMW. Cu o crestere de 3.8% fata de 2015, Audi a inregistrat putin peste 1.870.000 unitati vandute pe parcursul anului trecut, jumatate dintre acestea ramanand in Europa.

Asa cum am mai mentionat, anul 2016 a fost un an de succes pentru segmentul premium, toti producatorii care si-au facut publice vanzarile pana acum fiind in crestere. Volvo, Rolls-Royce si Lamborghini au inregistrat de asemenea cresteri fata de anul precedent.

Daca inca nu stim exact cine a castigat batalia pentru topul vanzarilor in 2016 dintre Volkswagen si Toyota, segmentul premium si-a desemnat deja castigatorii. Insa, nu va ganditi ca ar fi fost o lupta usoara si pe acest segment, lupta fiind mai mult decat stransa la varf. Analizam in randurile urmatoare felul in care s-au descurcat marii producatori auto in 2016 si, bineinteles, cifrele pe care le-au inregistrat in ceea ce priveste vanzarile.

In primul rand trebuie sa va spunem ca 2016 a fost un an foarte bun pentru segmentul premium, marii producatori auto inregistrand cifre record de vanzari. Cu o crestere de peste 11 procente fata de anul precedent, Mercedes a reusit sa ocupe fotoliul de lider in topul vanzarilor din 2016.

Mercedes a inregistrat o cifra de aproximativ 2.084.000 de unitati vandute pe parcursul anului 2016, inregistrand astfel un nou record. Aproape 900.000 dintre acestea au luat calea Batranului Continent, insa surpriza vine din partea asiaticilor care au inregistrat un apetit important pentru constructorul german in acest an. Astfel, peste 470.000 de exemplare au ajuns aici, Mercedes inregistrand o crestere pe aceasta piata de peste 26 de procente.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz este lider de vanzari in anul 2016, depaseste BMW

Noutatile de la Salonul Auto de la Detroit sunt din ce in ce mai multe, iar noi, impatimitii auto, nu putem decat sa ne bucuram. De data aceasta a venit randul celor de la Mercedes-Benz sa ne prezinte ce ne-au pregatit. SUV-ul Mercedes-Benz GLA, dar si versiunea performanta GLA 45 AMG au primit un facelift, germanii laudandu-se cu imbunatatiri care vor atrage fanii brandului.

Dupa cum bine observati, modelul GLA a primit cateva imbunatatiri externe, dar jurnalistii din presa de specialitate sustin ca acestea sunt minore. De fapt, cea mai importanta si notabila schimbare este forma redesenata a barilor frontale si din spate, dar si noua grila. Daca cercetam mai in detaliu, observam ca la versiunile superioare, farurile optionale au fost taiate de pe lista, iar in locul lor si-au facut aparitia unele cu tehnologie LED.

De asemenea, jantele de aluminiu au fost si ele remodelate. Tehnicienii germani ofera clientilor sai si o noua culoare a caroseriei - Caynon Beige, iar noile arcuri standard inalta corpul cu 30 de mm mai sus fata de modelul anterior.

Nici in ceea ce priveste habitaclul interior schimbarile nu sunt majore. Fostii proprietari GLA ar putea observa ca scaunele au acum o tapiterie noua. Cabina detine in dotarea standard un ecran cu diagonala de 8 inci cu butoane noi, dar si o camera video care filmeaza la 360 de grade, care reprezinta, conform spuselor reprezentantilor companiei, o premiera in gama.

Tehnologiile prezente la bord fac din modelul facelift GLA o masina extrem de dorita. De mentionat aici este in primul rand sistemul de franare de urgenta, disponibil atat la viteze de oras, cat si de autostrada. Tot la capitolul tehnologii, o alta premiera este si sistemul de deschidere al portbagajului, care se face fara a avea nevoie de maini, ci doar prin simpla miscare a piciorului pe sub bara de protectie.

Propulsoarele noilor modele nu s-au modificat substantial. Gama de motoare diesel contine, asa ca si pana acum, optiunile 200d si 200d 4Matic cu 134, respectiv 175 de cai putere. In plus, gama mai primeste unitatea pe benzina cu 184 cai putere si vine cu un sistem de tractiune integrala 4Matic, care intervine intre motoarele existente de 122, 156, respectiv 211 cai putere.

Versiunea de baza, 180d cu 109 cai putere este si cea care ofera clientilor sai un consum redus de combustibil: doar 3,9 litri/100 kilometri.

Cea mai puternica varianta GLA, modelul 45 AMG primeste aceleasi imbunatatiri vizuale si detine acelasi motor de 2,0 litri turbo cu 381 cai putere si un sprint de la 0 la 100 kilometri/ora in 4,4 secunde. Exista totusi o schimbare, si ea consta intr-un raport de transmisie mai scurt din viteza a treia catre a saptea din partea cutiei de viteze cu dublu ambreiaj si sapte viteze.

Noutatile de la Salonul Auto de la Detroit sunt din ce in ce mai multe, iar noi, impatimitii auto, nu putem decat sa ne bucuram. De data aceasta a venit randul celor de la Mercedes-Benz sa ne prezinte ce ne-au pregatit. SUV-ul Mercedes-Benz GLA, dar si versiunea performanta GLA 45 AMG au primit un facelift, germanii laudandu-se cu imbunatatiri care vor atrage fanii brandului.

Dupa cum bine observati, modelul GLA a primit cateva imbunatatiri externe, dar jurnalistii din presa de specialitate sustin ca acestea sunt minore. De fapt, cea mai importanta si notabila schimbare este forma redesenata a barilor frontale si din spate, dar si noua grila. Daca cercetam mai in detaliu, observam ca la versiunile superioare, farurile optionale au fost taiate de pe lista, iar in locul lor si-au facut aparitia unele cu tehnologie LED.

De asemenea, jantele de aluminiu au fost si ele remodelate. Tehnicienii germani ofera clientilor sai si o noua culoare a caroseriei - Caynon Beige, iar noile arcuri standard inalta corpul cu 30 de mm mai sus fata de modelul anterior.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-Benz GLA si GLA 45 AMG Facelift au fost prezentate la Salonul Auto de la Detroit

Incepem saptamana cu un bolid german fabricat in 2014 si scos la vanzare in Olanda in urma cu ceva timp pentru o suma semnificativa. Insa nici suma de vanzare si nici faptul ca vorbim despre un model Mercedes-Benz E63 AMG nu ne-a atras atentia in mod deosebit, ci numarul de kilometri parcursi pana acum. Proprietarul actual se pare ca a folosit uzual bolidul la drumuri lungi, acesta inregistrand dupa doi ani de la iesirea sa din uzina Mercedes-Benz 208.388 kilometri.

Nu spunem ca este un numar de kilometri foarte mare, insa gandindu-ne la motorizarea de care dispune un model E63 AMG ne putem da seama cu usurinta ca proprietarul lui de pana acum nu prea s-a uitat la bani in acesti doi ani. Astfel, cu o unitate V8 bi-turbo cu o capacitate de 5.5 litri, modelul in cauza inregistreaza lejer un consum de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri.

Echipat cu o unitate de motorizare capabila sa livreze nu mai putin de 585 de cai putere, aceasta generatie E63 AMG este in stare de niste performante tehnice de invidiat chiar si astazi cand deja am facut cunostinta cu ultimele modele lansate de producatorul german.

Astfel, putem vorbi despre o acceleratie de la 0 la 100 km/h ce poate fi pusa in practica intr-un timp foarte bun de doar 3.6 secunde si despre o viteza maxima ce poate fi atinsa de 250 km/h. Transmisia se face fie rotilor spate, fie ambelor punti prin intermediul unei cutii automate cu sapte rapoarte. Desigur, performantele bune inregistrate li se datoreaza si masei totale de doar 2070 de kilograme de care dispune bolidul.

Totodata, spuneam mai devreme despre un consum mediu mixt de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri, insa daca este sa luam in calcul consumul urban acesta poate depasi chiar si 14 litri/100 km. In tot acest timp, gradul de emisie al dioxidului de carbon este de 242 grame/kilometru.

Pretul de vanzare listat de proprietarul olandez pentru modelul in cauza este de aproape 72.000 euro. Pentru acesti bani, viitorul proprietar se va alege cu un model E63 AMG fabricat in 2014, in stare buna de functionare si cu numeroase dotari incluse.

Astfel, putem vorbi despre sistemul de pilot automat, despre sistemul de navigatie sau despre difuzoarele Harman Kardon. De asemenea, bolidul este echipat cu jante din aliaj de 19 inci, cu trapa panoramica, faruri cu xenon sau chiar cu un volan realizat partial din piele Alcantara de cea mai inalta calitate.

Incepem saptamana cu un bolid german fabricat in 2014 si scos la vanzare in Olanda in urma cu ceva timp pentru o suma semnificativa. Insa nici suma de vanzare si nici faptul ca vorbim despre un model Mercedes-Benz E63 AMG nu ne-a atras atentia in mod deosebit, ci numarul de kilometri parcursi pana acum. Proprietarul actual se pare ca a folosit uzual bolidul la drumuri lungi, acesta inregistrand dupa doi ani de la iesirea sa din uzina Mercedes-Benz 208.388 kilometri.

Nu spunem ca este un numar de kilometri foarte mare, insa gandindu-ne la motorizarea de care dispune un model E63 AMG ne putem da seama cu usurinta ca proprietarul lui de pana acum nu prea s-a uitat la bani in acesti doi ani. Astfel, cu o unitate V8 bi-turbo cu o capacitate de 5.5 litri, modelul in cauza inregistreaza lejer un consum de peste 10 litri la parcurgerea a 100 de kilometri.

Echipat cu o unitate de motorizare capabila sa livreze nu mai putin de 585 de cai putere, aceasta generatie E63 AMG este in stare de niste performante tehnice de invidiat chiar si astazi cand deja am facut cunostinta cu ultimele modele lansate de producatorul german.

Citeste continuarea articolului Pret corect sau nu? Afla cat costa acest Mercedes-Benz E63 AMG!

Tunerii de la Lorinser au dezvaluit recent pachetul special pe care l-au gandit pentru a imbunatati Mercedes-Benz Clasa E. Casa de tuning a dat publicitatii imaginile cu noua masina modificata de specialistii lor, aceasta atragand o multime de fani. Kitul de caroserie este unul discret, asa cum l-au numit jurnalistii din presa de specialitate.

In interior modelul a primit cateva modificari, iar sub capota masina a avut parte de un plus de putere. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba, pentru ca judecand dupa lucrarile efectuate de germani anterior, masina este una despre care merita sa discutam un pic.

In primul rand Clasa E s-a ales cu o serie de elemente aerodinamice. Per ansamblu, pachetul de tuning este unul conservator. El consta in noi bari frontale confectionate din fibra de carbon. Tot din fibra de carbon sunt facute si piesele de cuplare din spate, inclusiv spoilerul, bara de protectie dar si sistemul de evacuare dublu. Pentru completarea aspectului exterior, specialistii de la Lorinser au montat si noi carcase pentru oglinzi, dar si ceea ce specialistii numesc o „fusta” laterala sau praguri laterale, care pornesc din fata si pana in spatele masinii.

Alte modificari aduse de germani includ jantele Lorinser de 21 de inci RS11 dintr-o singura bucata, confectionate din aliaj usor. Acestea sunt cuplate cu un set de anvelope care masoara 255/30ZR21 pe fata si 295/25RZ21 pe spate. Cei ce au lucrat intens la modificari au realizat, de asemenea, si o reducere a inaltimii.

In interior, cei ce vor alege un astfel de model, vor putea opta pentru unul dintre accesoriile Lorinser Exclusive. In plus, noile modele, modificate de Lorinser, vor avea pedale din aluminiu, dar si un nou set de covorase si un sistem de iluminat al pragurilor.

Mercedes-Benz Lorinser E-Class include, de asemenea, si o suplimentare a puterii motorului pentru modelele 350CDI si E43 AMG. Unitatea de control electronica pentru modelul 350 CDI ajunge la 296 cai putere la 3500 rpm cu un cuplu de 695 intre 1500 si 2500 rpm. Pe de alta parte, modelul E43 AMG primeste 435 cai putere la 6100 rpm si un cuplu de 600 Nm intre 1250 si 4950 rpm. In materie de performante, germanii de la Lorinser nu ne-au dat pana acum nici un detaliu, dar modelul nu este chiar unul lent, asa ca au avut un bun punct de plecare.

Daca va intrebati cat costa toate aceste modificari, va asiguram ca pretul nu este unul mic. Pentru modelul E43 AMG, spre exemplu, intreg pachetul de tuning costa 14.935 euro, dar accesoriile pot fi comandate si individual. Ce ziceti? Merita toti banii?

Tunerii de la Lorinser au dezvaluit recent pachetul special pe care l-au gandit pentru a imbunatati Mercedes-Benz Clasa E. Casa de tuning a dat publicitatii imaginile cu noua masina modificata de specialistii lor, aceasta atragand o multime de fani. Kitul de caroserie este unul discret, asa cum l-au numit jurnalistii din presa de specialitate.

In interior modelul a primit cateva modificari, iar sub capota masina a avut parte de un plus de putere. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba, pentru ca judecand dupa lucrarile efectuate de germani anterior, masina este una despre care merita sa discutam un pic.

In primul rand Clasa E s-a ales cu o serie de elemente aerodinamice. Per ansamblu, pachetul de tuning este unul conservator. El consta in noi bari frontale confectionate din fibra de carbon. Tot din fibra de carbon sunt facute si piesele de cuplare din spate, inclusiv spoilerul, bara de protectie dar si sistemul de evacuare dublu. Pentru completarea aspectului exterior, specialistii de la Lorinser au montat si noi carcase pentru oglinzi, dar si ceea ce specialistii numesc o „fusta” laterala sau praguri laterale, care pornesc din fata si pana in spatele masinii.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-Benz Clasa E primeste imbunatatiri de la Lorinser

Sfarsitul anului trecut ne-a adus si prezentarea informatiilor despre noua generatie Mercedes-Benz Clasa E Coupe. Asa cum ne-a obisnuit producatorul german si pana acum, primele modele vor face parte dintr-o editie limitata denumita Edition 1. Modelele in cauza vor fi personalizate si vor beneficia de cateva dotari extra, alcatuind astfel o editie limitata de doar 555 de exemplare.

Primul punct important al personalizarii este vizibil la exterior, acolo unde caroseria automobilului este vopsita intr-o nuanta speciala Designo Magno Cashmere White finisata mat. Dotarile extra continua, modelele Edition 1 bucurandu-se de unele modificari fata de automobilele standard.

Astfel, putem observa grila frontala modificata, oglinzile cu carcase negre sau jantele cu dimensiuni de 20 de inci. De asemenea, inginerii Mercedes-Benz au aplicat mai multe logo-uri Edition pe caroserie. Totodata, cei care isi vor comanda un model Edition 1 vor beneficia de gratuitate pentru pachetele AMG Line, respectiv Night Package.

Dotarile exclusiviste continua si la nivelul habitaclului interior, acolo unde posesorii automobilelor Edition 1 se vor putea bucura de materiale de cea mai inalta calitate. Pe langa iluminarea ambientala oferita la aceste modele, pielea Nappa de calitate superioara sau plasticul lucios Piano Black isi fac simtita prezenta din plin.

Asa cum aminteam si anterior, cele 555 de exemplare ale Edition 1 vor beneficia de pachetul AMG Line, pachet ce aduce un oarecare plus de sportivitate si la nivelul habitaclului interior. Tot aici, viitorii clienti vor putea gasi si cateva covorase personalizate si o placa Edition 1.

La nivel de motorizare, Mercedes-Benz Clasa E Coupe va fi disponibil in trei variante pe benzina si una diesel. Cei care prefera varianta diesel vor avea la dispozitie o unitate de motorizare de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 194 de cai putere. Cei carora le fac cu ochiul motorizarile pe benzina, vor avea de ales intre un propulsor de 2.0 litri capabil sa livreze 184, respectiv 245 de cai putere.

Varianta cea mai puternica de motorizare presupune echiparea cu un propulsor V6, cu o capacitate de 3.0 litri, capabil sa dezvolte nu mai putin de 333 de cai putere. Toate modelele, indiferent de varianta de echipare aleasa, sunt dotate in standard cu o cutie de viteze automata 9G – Tronic.

Lansarea pe piata a modelelor Edition 1 Mercedes-Benz Clasa E Coupe este prevazuta a avea loc in vara anului in curs, cel mai probabil in luna august. Asa cum era si normal, cele 555 de modele vor avea un pret un pic mai mare comparativ cu modelele standard.

Sfarsitul anului trecut ne-a adus si prezentarea informatiilor despre noua generatie Mercedes-Benz Clasa E Coupe. Asa cum ne-a obisnuit producatorul german si pana acum, primele modele vor face parte dintr-o editie limitata denumita Edition 1. Modelele in cauza vor fi personalizate si vor beneficia de cateva dotari extra, alcatuind astfel o editie limitata de doar 555 de exemplare.

Primul punct important al personalizarii este vizibil la exterior, acolo unde caroseria automobilului este vopsita intr-o nuanta speciala Designo Magno Cashmere White finisata mat. Dotarile extra continua, modelele Edition 1 bucurandu-se de unele modificari fata de automobilele standard.

Astfel, putem observa grila frontala modificata, oglinzile cu carcase negre sau jantele cu dimensiuni de 20 de inci. De asemenea, inginerii Mercedes-Benz au aplicat mai multe logo-uri Edition pe caroserie. Totodata, cei care isi vor comanda un model Edition 1 vor beneficia de gratuitate pentru pachetele AMG Line, respectiv Night Package.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz Clasa E Coupe Edition 1 va fi produsa in 555 de exemplare

Mercedes-Benz a anuntat, prin intermediul canalului lor de social media, ca se pregatesc pentru o noua dezvaluire de senzatie. Si pentru ca vorbim despre un producator auto premium, suntem convinsi ca urmatoarea masina a lor va fi una spectaculoasa, asa cum ne-au obisnuit de fiecare data pana acum.

Noul GLA Facelift va fi prezentat oficial in cadrul editiei de anul acesta a Salonului Auto de la Detroit, care va incepe in 9 ianuarie 2017, la Detroit. Imaginea teaser lansata in mediul online de germani infatiseaza versiunea facelift al celui mai mic SUV din gama.

Desi fotografia este una destul de intunecata, jurnalistii din presa de specialitate sustin ca ea ofera destul de multe detalii, iar noi tindem sa le dam dreptate. Nu de alta, dar daca ne uitam cu atentie, putem observa cu usurinta schimbarile de stil ale noului GLA Facelift.

Luminile de ceata sunt modificate, la fel ca si grila radiatorului. Bara fata a trecut printr-o mica „operatie” estetica, iar luminile farurilor au primit, de asemenea, modificari subtile. In privinta sistemului de iluminat, specialistii se asteapta ca modificarile sa vina mai aproape de luminile LED ale SUV-urilor de dimensiuni mai mari pe care germanii le au in gama lor.

Programul de „fitness”, asa cum le place celor de la Mercedes-Benz sa denumeasca faceliftul GLA, va aduce in plus cateva modificari si in cabina masinii. Desi nu avem pana in momentul acesta detalii despre aceste schimbari, ne asteptam sa gasim cele mai noi sisteme de divertisment si siguranta. Se zvoneste ca sistemul Dynamic Select cu amortizoare adaptive va veni in dotarea standard pentru modelul 2017, exceptie facand totusi versiunea entry-level.

Ba mai mult, e posibil ca modelul facelift GLA sa aiba si noi tapiterii si optiuni mai multe, astfel incat totul sa devina mai interesant pentru clienti. Asa cum probabil va imaginati deja, materialele folosite pentru crearea GLA facelift vor fi unele de calitate superioara. Viitorii clienti vor desoperi sisteme de siguranta superioare, dar si conectivitate si suport Apple CarPlay si Android Auto.

In privinta motorizarii nu avem inca detalii suficiente, dar surse din cadrul companiei au declarat ca, in principiu, motoarele pe care le stim deja vor ramane neschimbate. Totusi, specialistii Mercedes se pare ca au lucrat intens pentru a imbunatati consumul, asa ca GLA Facelift nu va mai avea nevoie de asa multe alimentari cu combustibil.

In luna iulie 2016, anumite publicatii din strainatate sustineau ca germanii pregatesc un GLA Coupe pentru 2017, dar iata ca acum, odata cu lansarea GLA Facelift, aceste zvonuri au fost infirmate.

Totusi exista in continuare anumite surse care spun ca germanii de la Mercedes-Benz vor lansa si GLA Coupe, dar aceasta lansare fiind prevazuta abia pentru 2019. Asadar, vom sta cu ochii pe ei, pentru ca orice noua masina a lor este de interes pentru noi, iubitorii de autovehicule!

Mercedes-Benz a anuntat, prin intermediul canalului lor de social media, ca se pregatesc pentru o noua dezvaluire de senzatie. Si pentru ca vorbim despre un producator auto premium, suntem convinsi ca urmatoarea masina a lor va fi una spectaculoasa, asa cum ne-au obisnuit de fiecare data pana acum.

Noul GLA Facelift va fi prezentat oficial in cadrul editiei de anul acesta a Salonului Auto de la Detroit, care va incepe in 9 ianuarie 2017, la Detroit. Imaginea teaser lansata in mediul online de germani infatiseaza versiunea facelift al celui mai mic SUV din gama.

Desi fotografia este una destul de intunecata, jurnalistii din presa de specialitate sustin ca ea ofera destul de multe detalii, iar noi tindem sa le dam dreptate. Nu de alta, dar daca ne uitam cu atentie, putem observa cu usurinta schimbarile de stil ale noului GLA Facelift.

Citeste continuarea articolului 2017 Mercedes-Benz GLA Facelift va fi dezvaluit la Salonul Auto de la Detroit

O limuzina scoasa din uz, blindata si foarte speciala este scoasa la vanzare zilele acestea. Masina este una deosebita, asa cum v-am spus, pentru ca a apartinut celebrului Vladimir Putin. Aceasta veste este una interesanta pentru colectionari, iar jurnalistii din presa din strainatate sustin ca vanzarea va fi un adevarat succes pentru ca exista multe persoane care sunt gata sa plateasca oricat pentru a intra in posesia unei masini care a fost condusa, in trecut, de oameni importanti ai lumii.

Si pentru ca Vladimir Putin este o personalitate marcanta, suntem si noi convinsi ca multi se vor inghesui sa o achizitioneze. Suntem convinsi insa, ca nu doar acesta este singurul motiv pentru care masina va avea multi doritori, pentru ca modelul in sine este unul care merita.

Este vorba despre un Mercedes-Benz S-Class Pullman Guard, din 1994. Dupa cum probabil v-ati dat seama deja, masina este una cu ampatament lung, ceea ce inseamna ca pasagerii din spate au parte de spatiu mai mare, dar ea are si dotari de top pentru anii 90, si vorbim aici despre un telefon cu conexiune prin satelit, spre exemplu.

Masina este acum disponibila online pe un site care se ocupa cu vanzari si are un pret de 1,35 milioane de dolari. Pentru banii acestia veti primi o limuzina blindata, cu un blindaj de tip B6/B7. In plus, Mercedes-Benz S600 Pullman Guard vine cu o multime de tehnologii, dar si cu un tratament VIP.

Sub capota exista un motor V12 de 6,0 litri care produce 394 cai putere si care a fost rulat doar 16.000 mile, adica aproximativ 25.000 kilometri. Avand in vedere natura vehiculului, kilometrajul masinii este unul bun, asa ca din acest punct de vedere, specialistii spun ca masina este intr-o stare buna de functionare.

Limuzina prezidentiala este vanduta de un anume Sergei Urov si poate fi vizionata in Moscova de catre orice colectionar care e dispus sa calatoreasca peste hotare in cautarea unei adevarate achizitii.

Alte detalii importante in legatura cu aceasta limuzina se refera la pretul cu care Putin a cumparat masina, in 1994. Presedintele Rusiei a platit atunci suma de 500.000 de dolari.

Exista o multime de povesti despre soferii lui Putin care au o stransa legatura cu aceasta limuzina. Una dintre cele mai recente a aparut in mediul online in luna septembrie a anului trecut.

Se spune ca soferul lui Putin, care a condus si acest Mercedes-Benz S600 Pullman Guard si care a deservit liderul rus, a decedat intr-o coliziune chiar in centrul Moscovei. Accidentul s-a intamplat insa, cu un BMW Seria 7, iar presedintele Rusiei nu era in vehicul in momentul incidentului.

O limuzina scoasa din uz, blindata si foarte speciala este scoasa la vanzare zilele acestea. Masina este una deosebita, asa cum v-am spus, pentru ca a apartinut celebrului Vladimir Putin. Aceasta veste este una interesanta pentru colectionari, iar jurnalistii din presa din strainatate sustin ca vanzarea va fi un adevarat succes pentru ca exista multe persoane care sunt gata sa plateasca oricat pentru a intra in posesia unei masini care a fost condusa, in trecut, de oameni importanti ai lumii.

Si pentru ca Vladimir Putin este o personalitate marcanta, suntem si noi convinsi ca multi se vor inghesui sa o achizitioneze. Suntem convinsi insa, ca nu doar acesta este singurul motiv pentru care masina va avea multi doritori, pentru ca modelul in sine este unul care merita.

Este vorba despre un Mercedes-Benz S-Class Pullman Guard, din 1994. Dupa cum probabil v-ati dat seama deja, masina este una cu ampatament lung, ceea ce inseamna ca pasagerii din spate au parte de spatiu mai mare, dar ea are si dotari de top pentru anii 90, si vorbim aici despre un telefon cu conexiune prin satelit, spre exemplu.

Citeste continuarea articolului Va doriti o masina de presedinte? Putin isi scoate la vanzare limuzina!

Acum cateva zile constructorul german de modele premium Mercedes-Benz ne-a anuntat ca in scurt timp vom face cunostinta cu un nou model Clasa E Coupe. Tot atunci germanii au lansat un teaser video, pentru a starni mai mult imaginatia noastra, a iubitorilor de masini.

Ei bine, iata ca acum, la doua zile distanta, Mercedes-Benz ne dezvaluie inca o serie de elemente si modificarile de care a avut parte noua masina. Mercedes-Benz Clasa E Coupe este acum mai atragator si detine o serie de caracteristici ale modelului sedan. A treia varianta de caroserie a modelului Clasa E, va fi prezentata oficial in luna ianuarie a anului 2017, la Salonul Auto de la Detroit.

Noul model are suprafete mai line iar acoperisul este inclinat in partea din spate, aceasta oferind o alura mai sportiva. Tot in spate putem observa ca lampile au o forma mai alungita si, asa cum era de asteptat, nu exista stalp central. Luminile LED rotunde completeaza aspectul de lux al Clasei E Coupe, iar dimensiunile mai mari ofera si un spatiu generos.

Noul Mercedes-Benz Clasa E Coupe este cu 123 mm mai lung si cu 74 mm mai lat decat predecesorul sau, iar inaltimea, in ciuda faptului ca plafonul este usor coborat, este cu 32 mm mai mare. Ampatamentul este, de asemenea, prelungit cu 113 mm, acest lucru aducand un plus in ceea ce priveste spatiul la interior.

De exemplu, pentru picioare spatiul a fost suplimentat cu 74 mm, ceea ce impresioneaza imediat ce pasim in interior. Si daca tot a venit vorba despre interior, noul Mercedes-Benz Clasa E Coupe are cateva modificari, care, suntem siguri ca vor fi pe placul viitorilor clienti.

Asemeni modelului sedan, Clasa E Coupe detine doua ecrane optionale de 12,3 inci cu rezolutie inalta, care creaza un aspect luxos.

Mercedes-Benz Clasa E Coupe are la baza platforma modulara cu tractiune spate, care a debutat in 2015 pe Clasa C. Numita MRA, aceasta ar trebui sa asigure noului Clasa E Coupe un aer mai dinamic decat modelul pe care il inlocuieste.

Adoptarea acestei platforme inseamna, de asemenea, ca si Clasa E Coupe va avea o transmisie automata cu 9 trepte de viteza si tractiune integrala. Propulsoarele includ unitati cu patru si sase cilindri in linie pe benzina si pe motorina. In Europa, Mercedes-Benz va oferi E220d Coupe, ce foloseste noul motor diesel de 2.0 litri ce dezvolta 194 cai putere (0-100 km/h in 7.4 secunde). Fanii motoarelor pe benzina, pot achizitiona versiunea E200 cu un motor de 2.0 litri si 184 cai putere (0-100 km/h in 7.8 secunde), E300 cu acelasi motor si 245 de cai putere (0-100 km/h in 6.4 secunde) sau E400 4Matic cu un motor V6 bi-turbo de 3.0 litri si 333 cai putere (0-100 km/h in 5.3 secunde).

Aceste motoare sunt asteptate cu interes de fanii brandului. Ba mai mult, acestia sunt nerabdatori sa vada si versiunea de inalta performanta E63 Coupe de la Mercedes-AMG. In caz ca germanii vor lansa aceasta versiune, tunerii AMG ar trebui sa doteze modelul cu motorul twin-turbo de 4,0 litri V8 care va furniza o putere de aproape 600 de cai.

Cei ce vor achizitiona un model din Clasa E Coupe, vor putea opta pentru una din cele trei tipuri de suspensie: Direct Control- cea standard care este cu 15mm mai joasa decat cea a sedanului, Dynamic Body Control- cu amortizoare ajustabile sau Air Body Control- cu suspensie pneumatica.

 

Cei care preferă benzina pot alege versiunea E200 cu 184 de cai putere, E300 cu 245 de cai putere sau E400 4Matic, cu 333 de cai putere storși dintr-un V6 bi-turbo.

Acum cateva zile constructorul german de modele premium Mercedes-Benz ne-a anuntat ca in scurt timp vom face cunostinta cu un nou model Clasa E Coupe. Tot atunci germanii au lansat un teaser video, pentru a starni mai mult imaginatia noastra, a iubitorilor de masini.

Ei bine, iata ca acum, la doua zile distanta, Mercedes-Benz ne dezvaluie inca o serie de elemente si modificarile de care a avut parte noua masina. Mercedes-Benz Clasa E Coupe este acum mai atragator si detine o serie de caracteristici ale modelului sedan. A treia varianta de caroserie a modelului Clasa E, va fi prezentata oficial in luna ianuarie a anului 2017, la Salonul Auto de la Detroit.

Noul model are suprafete mai line iar acoperisul este inclinat in partea din spate, aceasta oferind o alura mai sportiva. Tot in spate putem observa ca lampile au o forma mai alungita si, asa cum era de asteptat, nu exista stalp central. Luminile LED rotunde completeaza aspectul de lux al Clasei E Coupe, iar dimensiunile mai mari ofera si un spatiu generos.

Citeste continuarea articolului Noul Mercedes Clasa E Coupe si-a facut debutul

Cei mai mari producatori auto din industrie au dat publicitatii cifrele pe care le-au inregistrat in vanzari pana acum. Inca din lunile trecute cei de la Mercedes-Benz au raportat cresteri de vanzari in comparatie cu cele ale anului trecut, constructorul de masini de lux indreptandu-se, asa cum va spuneam anteior, spre titlul de cel mai bine vandut brand auto.

Asadar, Mercedes-Benz se lupta cu rivalii de la BMW pentru acest titlu, iar cifrele anuntate ieri ne demonstreaza concret cum sta calasamentul. In luna noiembrie, vanzarile de masini de lux ale germanilor de la BMW au crescut cu 5,9, ceea ce inseamna un numar de 177.740 unitati vandute. Pe de cealalta parte, Mercedes-Benz are un avans considerabil in fata celor de la BMW. Ei au vandut cu 70.000 unitati mai mult decat BMW si se situeaza, inca, in fruntea topului.

Reprezentantii companiei Mercedes-Benz au declarat chiar ca si-au atins scopul, acela de a depasi vanzarile de anul trecut. Europa a fost un factor care a decis aceasta ridicare a vanzarilor, pentru ca piata a crescut cu 16,7%, iar China a contribuit, cu un procent de crestere de 16,5%.

Dintre masinile comercializate de brandul german Mercedes-Benz, Clasa E a crescut cel mai mult, procentul fiind de 39%. Per total masinile de pasageri au crescut cu 12,7% la un numar de 182.602 vehicule, contribuind serior la cifra totala pe anul aceste, de 1,893.618 masini vandute.

In ceea ce priveste BMW, cel mai bine vandut segment al lor este cel al SUV-urilor, modelul X5 fiind preferat de multi clienti. Cresterea inregistrata de masinile de dimensiuni mari ale BMW este de 22%, iar pe locul doi se situeaza Seria 7, care doar in luna noiembrie s-a bucurat de o crestere in preferintele clientilor de 70%.

Per total vanzarile constructorului BMW se situeaza in jurul cifrei de 1,8 milioane de masini vandute, mai exact 1.824.490 unitati. Facand comparatie cu ceea ce s-a intamplat anul trecut, va spunem ca in 2015 cei de la BMW au inregistrat un numar de 1,91 milioane masini vandute, in timp ce Mercedes-Benz a declarat ca a vandut 1,87 milioane masini.

Cel de-al treilea brand care se bucura de succes este Audi, care a anuntat ca in luna noiembrie a vandut un numar de 154.400 unitati. Asta inseamna ca si ei s-au bucurat de o crestere, de 4,3% fata de anul trecut, dar nu este una suficienta astfel incat sa isi depaseasca rivalii.

Pentru cei de la Audi, succesul s-a inregistrat, in primul rand in Europa, care a contribuit cu o crestere de 9,5% la 68.200 unitati. Pana acum, in cele 11 luni scurse din anul acesta, cei de la Audi au raportat ca au inregistrat 1,713.900 unitati vandute, ceea ce reprezinta o crestere de 4,2% fata de anul trecut.

Cei mai mari producatori auto din industrie au dat publicitatii cifrele pe care le-au inregistrat in vanzari pana acum. Inca din lunile trecute cei de la Mercedes-Benz au raportat cresteri de vanzari in comparatie cu cele ale anului trecut, constructorul de masini de lux indreptandu-se, asa cum va spuneam anteior, spre titlul de cel mai bine vandut brand auto.

Asadar, Mercedes-Benz se lupta cu rivalii de la BMW pentru acest titlu, iar cifrele anuntate ieri ne demonstreaza concret cum sta calasamentul. In luna noiembrie, vanzarile de masini de lux ale germanilor de la BMW au crescut cu 5,9, ceea ce inseamna un numar de 177.740 unitati vandute. Pe de cealalta parte, Mercedes-Benz are un avans considerabil in fata celor de la BMW. Ei au vandut cu 70.000 unitati mai mult decat BMW si se situeaza, inca, in fruntea topului.

Reprezentantii companiei Mercedes-Benz au declarat chiar ca si-au atins scopul, acela de a depasi vanzarile de anul trecut. Europa a fost un factor care a decis aceasta ridicare a vanzarilor, pentru ca piata a crescut cu 16,7%, iar China a contribuit, cu un procent de crestere de 16,5%.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz si BMW sunt umar la umar in lupta pentru cel mai bine vandut brand auto

Nici nu a apucat sa implineasca un an de cand a fost lansat, ca noului Mercedes-Benz i s-a si pus gand rau din partea tunerilor. Noua generatie a celui mai de succes model al constructorului german a fost lansat in premiera absoluta la inceputul acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Detroit, urmand a fi lansat in martie si pe Batranul Continent.

Beneficiind de acelasi stil si eleganta cu care ne-a obisnuit de-a lungul timpului si bucurandu-se de o noua gama de motorizare, noul E-Class s-a bucurat de un succes important in ultimele luni. Mai mult decat atat, noua generatie E-Class a fost anuntat recent ca fiind unul dintre cele sapte modele intrate in finala „World Car of the Year”, fiind cotat cu sanse mari de castig.

Desi vorbim despre un automobil extrem de bine pus la punct si care este capabil sa satisfaca pe cei mai multi dintre noi, specialistii in tuning de la Brabus s-au gandit ca mai pot obtine modificari pentru vechea generatie E-Class. Astfel, nemtii au pregatit un kit de caroserie si unul de performanta menite sa faca din vechiul E-Class un bolid care sa atraga si mai multe priviri.

Kitul de caroserie propune mai multe modificari de ordin estetic, printre elementele pe care le putem remarca numarandu-se grila frontala care a suferit ceva modificari, spoilerele usor restilizate la randul lor, pragurile laterale noi sau eleronul dispus pe portbagaj. De asemenea, cei de la Brabus ne propun un difuzor de aer imbunatatit si noi carcase pentru oglinzile laterale realizate din fibra de carbon.

Daca nu era de ajuns, inginerii germani au pus la punct si niste jante cu un design special. Ingineriile tunerilor germani de la Brabus in materie de motorizare sunt de-a dreptul impresionate, acestia creand din E-Class un bolid capabil de niste performante capabile sa ii multumeasca si pe cei mai exigenti dintre noi.

Pachetul de performanta pus la punct de cei de la Brabus poarta numele „Brabus 850” si aduce cu sine nu mai putin de 850 de cai putere si un cuplu maxim de 1450 Nm. Cu o astfel de motorizare, vorbim despre o viteza maxima care atinge pragul celor 350 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h poate fi posibil de realizat in doar 3.1 secunde.

Asadar, daca va doreati ceva mai mult de la modelele E-Class, pachetele propuse de cei de la Brabus sunt pentru dumneavoastra. Din pacate, pana in acest moment nu au fost facute publice si preturile acestor pachete.

Nici nu a apucat sa implineasca un an de cand a fost lansat, ca noului Mercedes-Benz i s-a si pus gand rau din partea tunerilor. Noua generatie a celui mai de succes model al constructorului german a fost lansat in premiera absoluta la inceputul acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Detroit, urmand a fi lansat in martie si pe Batranul Continent.

Beneficiind de acelasi stil si eleganta cu care ne-a obisnuit de-a lungul timpului si bucurandu-se de o noua gama de motorizare, noul E-Class s-a bucurat de un succes important in ultimele luni. Mai mult decat atat, noua generatie E-Class a fost anuntat recent ca fiind unul dintre cele sapte modele intrate in finala „World Car of the Year”, fiind cotat cu sanse mari de castig.

Desi vorbim despre un automobil extrem de bine pus la punct si care este capabil sa satisfaca pe cei mai multi dintre noi, specialistii in tuning de la Brabus s-au gandit ca mai pot obtine modificari pentru vechea generatie E-Class. Astfel, nemtii au pregatit un kit de caroserie si unul de performanta menite sa faca din vechiul E-Class un bolid care sa atraga si mai multe priviri.

Citeste continuarea articolului Brabus modifica vechea generatie Mercedes-Benz E63 AMG

Producatorul de masini de lux Daimler a dezvaluit astazi ca planuieste sa investeasca in autovehiculele electrice, in viitorul apropiat. Desi lansat recent, brandul EQ de la Mercedes-Benz are planuri marete, iar acum, odata cu investitia anuntata, se pare ca vor fi puse in practica.

Suma de 10 miliarde de euro va fi repartizata pentru a realiza un numar de 10 modele electrice pana in 2025. Firmele germane investesc masiv in masinile electrice, care acum ceva timp erau evitate din cauza costurilor mari si din cauza domeniului destul de limitat. Acum insa, modelele electrice beneficiaza de progrese importante iar noile tehnologii ale bateriilor sunt cu adevarat o descoperire insemnata, mai ales in lupta pentru apararea mediului inconjurator.

Tehnologiile avanseaza in Germania pentru a creste raza de actiune a unei masini electrice cu pana la 50%, de investitii serioase bucurandu-se, pe langa cei de la Daimler, si cei de la Volkswagen, dar si furnizori precum Bosch si Continetal.

In luna septembrie, o persoana din cadrul Daimler, ramasa anonima pana in momentul acesta, a declarat pentru o publicatie din strainatate ca planurile companiei germane includ sase modele electrice, care vor intra in competitie alaturi de rivali seriosi precum Tesla si Volkswagen sau Audi.

Detalii concrete despre anuntul facut astazi de cei de la Daimler au iesit la iveala chiar de la reprezentantii companiei. Prin urmare, 7 dintre cele 10 modele electrice vor fi autovehicule marca Mercedes-Benz, iar celelalte 3 vor purta emblema Smart. Ceea ce este insa extrem de interesant, este faptul ca cele trei modele Smart vor avea, conform spuselor celor de la Mercedes-Benz, o autonomie impresionanta: 700 de kilometri. Daca asa vor sta lucrurile, inseamna ca tehnologiile dezvoltate de germani, vor fi unele de top, iar evolutia bateriilor ii poate face si pe ceilalti producatori sa se alinieze la aceasta tendinta accelerata a cresterii autonomiei.

Si pentru ca, in general competitia naste lucruri minunate, suntem convinsi ca si ceilalti constructori vor decide, in viitor, sa investeasca mai mult in cercetarea si dezvoltarea bateriilor. Noi asteptam cu interes noi declaratii in acest sens.

Tot in legatura cu acest subiect, in presa de specialitate au aparut o serie de zvonuri conform carora BMW, Daimler, Volkswagen planuiesc sa construiasca, impreuna cu Ford, o retea de sute de statii de incarcare super-rapide si de inalta putere pentru masinile electrice in Europa.

Constructorii de mai sus au scris un memorandum pentru a incepe constructia acestor statii anul viitor, targetul initial al acestui Joint Venture fiind echiparea a 400 de de situri cu un nivel de incarcare de pana la 350 kilowati.

Producatorul de masini de lux Daimler a dezvaluit astazi ca planuieste sa investeasca in autovehiculele electrice, in viitorul apropiat. Desi lansat recent, brandul EQ de la Mercedes-Benz are planuri marete, iar acum, odata cu investitia anuntata, se pare ca vor fi puse in practica.

Suma de 10 miliarde de euro va fi repartizata pentru a realiza un numar de 10 modele electrice pana in 2025. Firmele germane investesc masiv in masinile electrice, care acum ceva timp erau evitate din cauza costurilor mari si din cauza domeniului destul de limitat. Acum insa, modelele electrice beneficiaza de progrese importante iar noile tehnologii ale bateriilor sunt cu adevarat o descoperire insemnata, mai ales in lupta pentru apararea mediului inconjurator.

Tehnologiile avanseaza in Germania pentru a creste raza de actiune a unei masini electrice cu pana la 50%, de investitii serioase bucurandu-se, pe langa cei de la Daimler, si cei de la Volkswagen, dar si furnizori precum Bosch si Continetal.

Citeste continuarea articolului Daimler planuieste lansarea a 10 masini electrice pana in 2025!

Constructorii auto, in general, nu doresc sa discute foarte mult despre proiectele viitoare decat atunci cand au si certitudini despre producerea lor. Dar atunci cand viitorul model este unul de lux, este o cu totul alta discutie. Mercedes-Benz a lasat sa se inteleaga ca un SUV de lux Maybach se afla in aceste momentele in planurile lor.

Matthias Luhr, Directorul de Vanzari la nivel mondial al Mercedes-Benz, a explicat intr-un interviu acordat unei publicatii din strainatate, ca “sunt in continuare in cautare de noi optiuni”, iar un SUV Maybach se afla pe listele lor. Aceasta stire este una care ne starneste interesul noua, iubitorilor de masini, mai ales ca viitorul SUV al germanilor se va alatura in cursa pentru castigarea simpatiei posibililor clienti langa modele extrem de competitive, cum este cel al Rolls-Royce, Bentley sau chiar Lamborghini.

Totusi, Matthias Luhr a precizat faptul ca Mercedes-Benz inca nu a luat o hotarare definitiva in acest sens, dar specialistii din industrie sustin ca acest model va aparea, mai mult ca sigur in viitorul apropiat. Luhr a recunoscut ca Mercedes-Benz va avea in vedere o serie de optiuni diferite pentru Maybach, inclusiv un SUV. Daca asa vor sta lucrurile, compania isi va continua strategia de construire pe baza modelelor existente, iar acest lucru ar insemna ca, cel mai probabil, modelul viitor se va baza pe GLS.

Prin urmare, noul model Mercedes-Maybach va avea dotari ultra-luxoase, asa cum ne-au obisnuit cele doua marci in ultimul timp. Ba mai mult, viitoarea masina ar putea avea un ampatament alungit, la fel cum Mercedes-Maybach S600 se deosebeste de modelul normal S600. Pana la o confirmare oficiala a acestor speculatii, ramane sa mai asteptam.

Cert este, insa, ca viitorul model Mercedes-Maybach va atrage foarte multi clienti care isi doresc un SUV luxos si elegant.

Intrebat despre modul in care Mercedes-Maybach Vision 6 face parte din strategia axata pe modelele existente, Matthias Luhr a spus ca Vision 6 infatiseaza posibilitatile viitoare, “mai ales in ceea ce priveste interiorul”. In plus, culoarea exterioara rosie a Vision 6 a fost folosita pe noul Cabriolet S650.

Speculatiile anterioare sugereaza ca Maybach ar putea lua in considerare toate propulsoarele electrice iar Luhr a spus ca nu au, deocamdata planuri pentru a incorpora viitorul brand electric Mercedes-Benz EQ la Maybach, desi el a precizat ca “ar putea fi o optiune pentru urmatoarea generatie”. Asadar, Maybach inca nu e gata sa produca un model electric, dar nu stim ce ne rezerva viitorul in aceasta privinta.

Constructorii auto, in general, nu doresc sa discute foarte mult despre proiectele viitoare decat atunci cand au si certitudini despre producerea lor. Dar atunci cand viitorul model este unul de lux, este o cu totul alta discutie. Mercedes-Benz a lasat sa se inteleaga ca un SUV de lux Maybach se afla in aceste momentele in planurile lor.

Matthias Luhr, Directorul de Vanzari la nivel mondial al Mercedes-Benz, a explicat intr-un interviu acordat unei publicatii din strainatate, ca “sunt in continuare in cautare de noi optiuni”, iar un SUV Maybach se afla pe listele lor. Aceasta stire este una care ne starneste interesul noua, iubitorilor de masini, mai ales ca viitorul SUV al germanilor se va alatura in cursa pentru castigarea simpatiei posibililor clienti langa modele extrem de competitive, cum este cel al Rolls-Royce, Bentley sau chiar Lamborghini.

Totusi, Matthias Luhr a precizat faptul ca Mercedes-Benz inca nu a luat o hotarare definitiva in acest sens, dar specialistii din industrie sustin ca acest model va aparea, mai mult ca sigur in viitorul apropiat. Luhr a recunoscut ca Mercedes-Benz va avea in vedere o serie de optiuni diferite pentru Maybach, inclusiv un SUV. Daca asa vor sta lucrurile, compania isi va continua strategia de construire pe baza modelelor existente, iar acest lucru ar insemna ca, cel mai probabil, modelul viitor se va baza pe GLS.

Citeste continuarea articolului Pregatiti-va buzunarele! Mercedes-Maybach va produce un SUV super-luxos in viitorul apropiat
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare