masini de curse

Lista stiri si informatii despre masini de curse pe Cars.ro

Stiri si informatii despre masini de curse

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre masini de curse publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre masini de curse, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: masini de curse, top 10, bmw m6, honda, acura, masini electrice, abarth, fiat 500, porsche, porsche 911, licitatie, vw, vw golf, concept, aston martin

Asa arata cea mai scumpa (probabil) masina din lume si alte noua modele BMW de arta

Stie cineva care este cea mai scumpa masina cu un singur loc din lume? Un Ferrari? Un model 250GTO, mai exact, in valoare de 38 de milioane de dolari, sau 335S (36 de milioane de dolari)? Ce spuneti de un model Fangio Mercedes GP de la inceputul anilor '50 (30 de milioane de dolari)?

Daca ati pariat pe vreunul dintre aceste modele, nu aveti dreptate. Asa se pare. Nu e dovedit, masina nu a fost niciodata vazuta la o licitatie, dar multi experti spun ca este vorba despre BMW M1. Adica acel model, pe vremuri deloc apreciat, creat de Giorgetto Giugiaro, construit pentru BMW de Lamborghini si care nu s-a bucurat niciodata de succes in curse.

Ce nu stiti este ca acest model e diferit. Valoarea sa nu este legata de numele producatorului, ci de arta si Andy Warhol. Masina a participat la programul de arta BMW, a fost pictat de Andy Warhol si a intrat in cursa de 24 de ore de la Le Mans in 1977. Valoarea sa este, se pare, de peste 60 de milioane de dolari.

Citeste continuarea articolului Asa arata cea mai scumpa (probabil) masina din lume si alte noua modele BMW de arta

Top 10 cele mai tari masini de Formula 1 din toate timpurile

Mai avem mai mult de doua luni pana la un nou sezon de Formula 1, asa ca ne-am gandit ca n-ar fi rau sa aruncam o privire in trecutul acestui sport, la cele mai tari masini vazute vreodata pe circuite.

Poate ca au exista masini mai bune, mai frumoase sau mai importante, dar fiecare dintre masinile de mai jos are ceva care le scoate in evidenta.

Citeste continuarea articolului Top 10 cele mai tari masini de Formula 1 din toate timpurile

BMW prezinta cel de-al 19-lea model Art Car, un M6 GTLM creat de John Baldessari

BMW ne surprinde in acest sfarsit de an cu un nou model din seria Art Car, o colectie impresionanta de automobile de serie sau de competitie la care au lucrat unele dintre cele mai cunoscute personalitati din lumea artei sau a designului. BMW Art Car ajunge astfel la cel de-al 19-lea model, un M6 GTLM reinterpretat de John Baldessari, unul dintre cei mai cunoscuti artisti conceptuali americani.

In varsta de 85 de ani, Baldessari s-a remarcat de-a lungul timpului prin montajele si fotografiile sale artistice si pline de autoironie. Seria BMW Art Car a luat nastere in 1975, atunci cand pilotul francez Herve Poulain si-a dorit sa isi transforme modelul sau 3.0 CSL intr-o adevarata opera de arta. Infatisarea automobilului a fost regandita total de Alexander Calder, modelul francezului impresionand publicul venit sa asiste la celebra cursa de 24 de ore de la Le Mans.

De atunci si pana azi au fost prezentate 19 astfel de modele ale seriei Art Car, acestea fiind reinterpretate de nume grele recunoscute la nivel international precum David Hockney, Andy Warhol, Frank Stella sau Roy Liechtenstein.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta cel de-al 19-lea model Art Car, un M6 GTLM creat de John Baldessari

Acura NSX GT3 isi face aparitia

La Salonul Auto de la New York si-a facut aparitia noua generatie a lui Acura NSX, doar ca de data aceasta vine in versiunea GT3, iar modelul este lansat inainte de cursa oficiala din 2017. Avand la baza versiunea de strada a lui Acura NSX, GT3-ul vine cu un look mult mai agresiv, cu aripi pe spate masive si un difuzor de aer construit sub carenaj.

De asemenea, fantele de aerisire sunt mult mai mari pentru ca au rolul de a raci motorul bi-turbo cu sase cilindri in V ce are o capacitate de 3.5 litri, motor ce provine de la modelul obisnuit.

Acura a afirmat ca motorul nu va depasi schema de design si specificatii a modelului deja existent, insa GT3-ul va avea o transmisie cu o cutie de viteze secventiala, in sase trepte, inlocuind astfel cutia automata cu noua trepte de viteza.

Citeste continuarea articolului Acura NSX GT3 isi face aparitia

Roborace va fi prima masina de curse din lume care va pilota fara sofer, iar atunci cand va debuta, la sfarsitul anului viitor, va infatisa cel mai futurist racer din lume. Si asta nu o spunem doar noi, ci si aproape toti jurnalistii de peste ocean. Roborace este cu siguranta o masina traznita, si asta nu este neaparat o surpriza, avand in vedere ca masina a fost conceputa de Daniel Simon, cel care a proiectat ciclurile de lumina din Tron: Legacy.

Ei bine, ceea ce este surprinzator este doar lookul. Se cunosate faptul ca, in general, indiferent daca este vorba despre o serie de curse futurista, sau de o masina normala, exista diferente enorme intre masinile concept si cele care intra in productie. Dar aici, se pare ca nu este cazul. Intr-un comunicat oficial, Simon spune ca scopul lui a fost „crearea unui vehicul care va prelua toate avantajele faptului ca nu are sofer, fara a comprimite, insa, frumusetea”.

El a lucrat la acest proiect ambitios impreuna cu ingineri de curse si specialisti in aerodinamica pentru a putea realiza echilibrul de care avea nevoie. Si totusi, tot el a declarat ca „frumusetea era un punct esential al agendei de lucru”.

Citeste continuarea articolului Roborace dezvaluie conceptul futurist al masinilor electrice de curse, fara sofer

Abarth, divizie a companiei Fiat, a dezvaluit recent o noua versiune a Abarth 500, numita 595 OT, masina care a fost conceputa special pentru a concura pe circuit, atat la Campionatul Italian de Turisme cat si la Abarth Selena Trophy. Ea este o masina extrem de competitiva, avand in vedere ca a fost tunata de Abarth Racing Team.

595 OT este o masina performanta care se bazeaza pe modelul Abarth 500 dar care are acum un motor de 1,4 litri turbo cu patru cilindri ce trimite rotilor din fata o putere de 190 de cai cu ajutorul unei transmisii cu sase viteze. Concurentii curselor de masini si soferii impatimiti, care vor sa beneficieze de un plus de sportivitate, pot opta pentru un pachet sportiv care contine un sistem de evacuare precum cel montat pe masinile de curse si frane mai mari cu discuri de 12 inci pe rotile din fata.

Vizual, Abarth 595 OT este mai lat decat modelul Abarth 500, si este un pic mai jos datorita suspensiei special imbunatatita. Italienii nu au dat insa detalii legate de aspectul interior al masinii. Pozele de la interior nu au fost date publicitatii, dar reprezentantii companiei Abarth au promis imbunatatiri si aici. Specialistii in domeniu sunt de parere ca masina va fi golita de unele caracteristici inutile pentru cursele de masini, avand in vedere ca greutatea trebuie sa fie una optima pentru a face fata cu brio oricarei competitii.

Citeste continuarea articolului Abarth prezinta 595 OT, cel mai recent model de curse

Pasionatii bolizilor exclusivisti cu sute de cai putere intra din nou in febra licitatiilor, odata cu anuntarea unei actiuni organizate de cei de la RM Sotheby’s. Licitatia se va desfasura la mijlocul lunii mai in Monaco si ne va propune un exemplar Porsche 911 GT1 Evolution care facea furori la sfarsitul anilor ’90.

Bolidul a fost construit ca avand drept scop principal participarea in competitiile automobilistice, insa acesta a fost inmatriculat in cele din urma pentru a putea fi condus pe drumurile publice.

Si nu numai atat, specialistii sunt de parere ca acesta este singurul automobil de curse existent care a fost mai apoi inmatriculat in vederea circulatiei de zi cu zi. Exemplarul in cauza, posesor al sasiului cu numarul GT1 993 – 117, a impresionat lumea automobilistica la sfarsitul anilor ’90. Mai exact, intre anii 1999 si 2001, bolidul a dominat fara drept de apel Canadian GT Championship, impunandu-se in nu mai putin de 13 curse.

Citeste continuarea articolului Un Porsche 911 GT1 Evolution scos la licitatie in Monaco

In cazul in care nu erati multumiti de performantele pe care le ofera Golf GTI-ul clasic, cei de la Volkswagen au pregatit ceva special pentru voi. Este vorba despre versiunea de performanta a renumitului bolid german, care poarta numele GTI TCR. Anuntul lansarii acestei versiuni de circuit a fost facut cu ocazia aniversarii a 40 de ani de la debutul primului Golf GTI Mk1, lansat in 1976.

Volkswagen Golf GTI TCR este destinat inca de la bun inceput doar competitiilor automobilistice. Bolidul va fi produs intr-o serie limitata de doar 20 de exemplare, toate dintre acestea fiind deja comandate de echipele participante in circuitul FIA – Touring Car Racing.

Chiar daca, cel mai probabil in aceste conditii, nu veti putea cumpara unul dintre aceste exemplare, va vom prezenta in urmatoarele randuri noul automobil produs de inginerii din Wolfsburg. Asa cum era de asteptat inca de cand am aflat destinatia exclusiva a bolidului GTI TCR, acesta ne este propus la pachet cu o infatisare impunatoare si agresiva.

Citeste continuarea articolului Volkswagen lanseaza versiunea de performanta Golf GTI TCR

IED Design este un centru de excelenta recunoscut in toata lumea care a luat fiinta in anul 1998. Profesionistii care lucreaza pentru IED Design furnizeaza solutii si dau viata produselor care sunt cerute de clienti importanti, aducand inovatii si tehnici revolutionare in piata auto si nu numai. La Salonul Auto de la Geneva care a avut loc anul trecut cei de la IED Design se pare ca s-au intrecut pe ei, prezentand in premiera noua lor masina de curse numita Torq.

Pentru ca toti soferii de curse sunt gata oricand sa faca orice pentru a ajunge in topul clasamentelor, italienii de la IED Design au venit in sprijinul lor fabricand o masina la care nici nu te puteai gandi: Torq se conduce singura! Asa cum spun italienii care au gandit-o, Torq nu este doar un excercitiu de design avansat asistat de o experienta in inginerie ci este un concept care previzualizeaza o viitoare uniune intre doua culturi: automobilistica si de tehnologia informatiilor.

Si ca sa va faceti o idee mai clara despre ce este vorba, am adunat pentru voi principalele caracteristici ale umitoarei masini. Torq sta pe o suspensie de curse iar corpul sau nu arata nici o deschidere a cockpitului. La prima vedere masina este joasa si sportiva, iar lipsa totala a sticlei o plaseaza in viitor. Si o sa va intrebati cum poate vedea soferul sau pasaagerul ce se intampla in afara? Ei bine, ei vor avea posibilitatea sa vada absolut totul, printr-o serie de ecrane care infatiseaza o vedere panoramica de 360 grade, eliminand astfel punctele moarte de care ne ferim cu totii.

Citeste continuarea articolului Descopera masina de curse care se conduce singura, ultima inovatie a italienilor de la IED Design

La Salonul Auto de la Geneva compania producatoare de masini sport de lux Aston Martin a lansat oficial super masina VULCAN. Asa cum ne inspira si numele, masina va fi un adevarat Vulcan, avand sub capota un motor V12 de 7.0 litri si peste 800 cai putere. Nascut dintr-o vasta experienta in motorsport si utilizand flerul celor de la Aston Martin, Vulcan promite performante cu adevarat extreme.

Aston Martin foloseste fibra de carbon pentru intregul sasiu oferind o structura usoara dar incredibil de rigida, oferind o baza solida pe care este contruit intreg Vulcan-ul. Produs de Multimatic, cantareste in jur de 180 de kilograme si este fabricat in 4 zile de catre specialisti din Canada, sasiul trece prin autoclava de trei ori.

Asa cum aminteam anterior motorul este un V12, dezvoltat in principiu pe arhitectura motorului de curse GT3, el fiind localizat in spatele puntii din fata.

Citeste continuarea articolului Aston Martin Vulcan va fi ireal, asadar pregatiti-va de decolare! Bestia pe patru roti are 800 CP!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare