hatchback

Lista stiri si informatii despre hatchback pe Cars.ro

Stiri si informatii despre hatchback

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre hatchback publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre hatchback, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: facebook, vw, vw golf, kia, kia picanto, facelift, masini sport, suzuki, suzuki swift, ford, ford fiesta, peugeot, peugeot 308, seat, seat leon

Fondatorul Facebook are o masina modesta! Afla ce conduce Mark Zuckerberg!

A pus la punct in cel mai mic detaliu cea mai cunoscuta retea de socializare a momentului - Facebook. Fondatorul acesteia, Mark Zuckerberg invarte banii pe degete dupa ce a dat lovitura in lumea virtual. Insa chiar si asa duce un trai modest si este complet lipsit de fite.

Daca nu ma crezi iti spun ca desi are in cont peste 50 de miliarde de dolari, conduce o masina in valoare de aproximativ 30.000 de dolari. Da, ai citit bine, 30.000 de dolari! Este vorba despre un VW Golf 5 GTI, o masina neagra destul de puternica. Cel putin asta sustin paparazzi care stau pe urmele lui.

Modelul are o transmisie manuala, 200 cai putere sub capota si accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 7,2 secunde. De altfel, fondatorul Facebook a spus ca va dona actiunile in valoare de 45 de miliarde de dolari unei fundatii care are ca scop sustinerea potentialului uman si al egalitatii. Asa ca va ramane in cont cu 5 miliarde de dolari! Suficient pentru a-si cumpara o masina de fite!

Presa de cancan ar fi lansat zvonul ca Zuckerberg si-ar putea cumpara o masina de aproape un milion si jumatate de dolari. Este vorba despre Huayra, o masina construita de Pagani, inrudita cu Zonda. Masina fabricata de italieni are un motor V12 AMG, de 6 litri si 730 de cai putere. Atinge 100 km/h in 3 secunde si 370 km/h viteza maxima.

Modelul a iesit pe piata in urma cu cinci ani si, intre timp, italienii au inceput sa livreze astfel de modele si in Statele Unite ale Americii. De altfel, ei sunt cei care au dat de inteles ca patronul Facebook ar fi interesat sa cumpere o astfel de masina.

Pana una alta, Zuckerberg nu este singura persoana publica putred de bogata care da ture prin oras cu o masina pe care multi si-o permit. Masini ceva mai ieftine conduc si Leonardo DiCaprio - motivat de dorinta de a salva planeta - Justin Timberlake sau Colin Farrell. Acesta conduce un SUV fabricat undeva prin anii 90 si care, estimate la 5.000 de dolari, va deveni... piesa de muzeu.

Masini ieftine mai au si Daniel Radcliffe, vedeta din Harry Potter si cunoscuta cantareata de muzica pop, Britney Spears care conduce un Mini Cooper de 25.000 de dolari al carui mare avantaj este ca poate fi parcat usor aproape oriunde.

A pus la punct in cel mai mic detaliu cea mai cunoscuta retea de socializare a momentului - Facebook. Fondatorul acesteia, Mark Zuckerberg invarte banii pe degete dupa ce a dat lovitura in lumea virtual. Insa chiar si asa duce un trai modest si este complet lipsit de fite.

Daca nu ma crezi iti spun ca desi are in cont peste 50 de miliarde de dolari, conduce o masina in valoare de aproximativ 30.000 de dolari. Da, ai citit bine, 30.000 de dolari! Este vorba despre un VW Golf 5 GTI, o masina neagra destul de puternica. Cel putin asta sustin paparazzi care stau pe urmele lui.

Modelul are o transmisie manuala, 200 cai putere sub capota si accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 7,2 secunde. De altfel, fondatorul Facebook a spus ca va dona actiunile in valoare de 45 de miliarde de dolari unei fundatii care are ca scop sustinerea potentialului uman si al egalitatii. Asa ca va ramane in cont cu 5 miliarde de dolari! Suficient pentru a-si cumpara o masina de fite!

Citeste continuarea articolului Fondatorul Facebook are o masina modesta! Afla ce conduce Mark Zuckerberg!

Primele fotografii oficiale cu noua generatie Kia Picanto

La trei saptamani de la prezentarea primelor imagini digitale cu noua generatie Kia Picanto, reprezentantii producatorului au decis ca a venit momentul sa ne dezvaluie si primele fotografii oficiale ale modelului. Totusi, mai avem putin de asteptat pana sa il vedem in fata ochilor, noua generatie fiind pregatita sa isi faca debutul in luna martie in cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Incadrandu-se fara dar si poate in segmentul automobilelor de oras, noua Kia Picanto ne este prezentata intr-o nota ceva mai moderna si mai atractiva. In primul rand aflam ca ampatamentul automobilului a crescut cu 15 milimetri, modelele noii generatii beneficiind de o formula a dimensiunilor de 3.595 mm x 1.595 mm x 1.485 mm. Totodata, reprezentantii constructorului auto vorbesc despre o rigiditate mai mare a caroseriei noilor modele, la dezvoltarea lor folosindu-se de doua ori mai mult otel dur.

Asa cum va spuneam si mai devreme, infatisarea noii generatii Kia Picanto ne este oferita intr-o nota mai moderna si putem spune chiar ceva mai agresiva fata de ceea cu ce am fost obisnuiti pana acum. Printre modificarile pe care le putem remarca cu usurinta se regasesc grila frontala modificata care se uneste acum cu blocurile optice sau LED-urile din spate in forma literei C.

In ceea ce priveste habitaclul interior, constructorul auto promite ca va oferi viitorilor clienti o experienta mult mai placuta si mai rafinata decat pana acum. Plansa de bord va fi evidentiata, asa cum era de asteptat, de un ecran touchscreen cu dimensiuni de 7 inci.

Sud-coreenii promit totodata si un spatiu mai generos la interior, mai ales pentru pasagerii din spate ai automobilului. Chiar daca nu au oferit prea multe detalii cu referire la acest aspect, reprezentantii Kia au spus ca modelele noii generatii vor fi superioare la acest capitol modelelor rivale din acest segment.

La nivel de motorizare inca nu stim foarte multe detalii cu privire la modelele noii generatii Kia Picanto, insa, cel mai probabil, acestea vor prelua echiparea dispusa pe modelele Rio. Astfel, am putea vorbi despre o unitate turbo pe benzina cu trei cilindri, capabila sa dezvolte 100 de cai putere.

Pe piata din Coreea de Sud, modelele noii generatii Kia Picanto, numite acolo Morning, vor fi echipate cu un propulsor pe benzina de 1.0 litri, capabil sa livreze 76 de cai putere. Transmisia este realizata in acest caz prin intermediul unei cutii de viteze automate cu patru rapoarte. Preturile pentru aceste modele pe piata asiatica variaza intre 7.600 si putin peste 10.000 euro.

La trei saptamani de la prezentarea primelor imagini digitale cu noua generatie Kia Picanto, reprezentantii producatorului au decis ca a venit momentul sa ne dezvaluie si primele fotografii oficiale ale modelului. Totusi, mai avem putin de asteptat pana sa il vedem in fata ochilor, noua generatie fiind pregatita sa isi faca debutul in luna martie in cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Incadrandu-se fara dar si poate in segmentul automobilelor de oras, noua Kia Picanto ne este prezentata intr-o nota ceva mai moderna si mai atractiva. In primul rand aflam ca ampatamentul automobilului a crescut cu 15 milimetri, modelele noii generatii beneficiind de o formula a dimensiunilor de 3.595 mm x 1.595 mm x 1.485 mm. Totodata, reprezentantii constructorului auto vorbesc despre o rigiditate mai mare a caroseriei noilor modele, la dezvoltarea lor folosindu-se de doua ori mai mult otel dur.

Asa cum va spuneam si mai devreme, infatisarea noii generatii Kia Picanto ne este oferita intr-o nota mai moderna si putem spune chiar ceva mai agresiva fata de ceea cu ce am fost obisnuiti pana acum. Printre modificarile pe care le putem remarca cu usurinta se regasesc grila frontala modificata care se uneste acum cu blocurile optice sau LED-urile din spate in forma literei C.

Citeste continuarea articolului Primele fotografii oficiale cu noua generatie Kia Picanto

2017 VW Golf R Facelift primeste mai multi cai putere

Modelul 2017 Volkswagen Golf R Facelift produce 310 cai putere de la motorul sau turbo de 2,0 litri, ceea ce inseamna ca noul model este cu 10 cai putere mai puternic decat modelul pre-facelift si se alatura, in ceea ce priveste puterea, modelului Golf GTI Clubsport S sau Honda Civic Type R.

Acest model a fost prezentat oficial luna trecuta, germanii spunand despre el ca este un cadou de Craciun pentru fanii brandului. Modelul dezvaluit acum, reprezinta si cea mai rapida varianta hatchback Volkswagen disponibila pe piata.

In interior, noul sistem infotainment Composition Colour vine in dotarea standard, iar nivelurile de echipare superioare beneficiaza de sistemul Discover Pro si un display touchscreen de 9,2 inci, precum si de un un ecran de 12,3 inci ce inlocuieste clasicele ceasuri de bord. Ecranul digital se numeste Active Info Display, si este destul de mare pentru a putea afisa harti in format 3D.

Noutatea pe care toti cei care isi vor achizitiona un astfel de model o vor observa, este ca specialistii germani ai companiei au renuntat la butoane, ecranul standard venind acum cu un senzor tactil vibrant. Totul suna bine, spunem noi, si suntem convinsi ca cei de la Volkswagen vor inregistra vanzari bune si cu acest nou model.

Modelul 2017 Volkswagen Golf R Facelift produce 310 cai putere de la motorul sau turbo de 2,0 litri, ceea ce inseamna ca noul model este cu 10 cai putere mai puternic decat modelul pre-facelift si se alatura, in ceea ce priveste puterea, modelului Golf GTI Clubsport S sau Honda Civic Type R.

Acest model a fost prezentat oficial luna trecuta, germanii spunand despre el ca este un cadou de Craciun pentru fanii brandului. Modelul dezvaluit acum, reprezinta si cea mai rapida varianta hatchback Volkswagen disponibila pe piata.

In interior, noul sistem infotainment Composition Colour vine in dotarea standard, iar nivelurile de echipare superioare beneficiaza de sistemul Discover Pro si un display touchscreen de 9,2 inci, precum si de un un ecran de 12,3 inci ce inlocuieste clasicele ceasuri de bord. Ecranul digital se numeste Active Info Display, si este destul de mare pentru a putea afisa harti in format 3D.

Citeste continuarea articolului 2017 VW Golf R Facelift primeste mai multi cai putere

2017 Suzuki Swift ofera o versiune hibrida si sisteme de siguranta mai noi

Unul dintre cele mai populare modele Suzuki la nivel global, va primi o noua versiune in 2017. Suzuki Swift a fost prezentata oficial intr-un eveniment care s-a desfasurat in Japonia si reprezinta un model care, cu siguranta, va face diferenta in segmentul ei.

Noul model va aparea in fata noastra, a europenilor, in 2017, la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie si va deveni un rival de temut pentru modelul Dacia Sandero.

Urmatoarea generatie Swift are parte de o multime de schimbari, atat la interior, cat si la exterior. Masina este construita pe aceeasi platforma care o gasim si la modelul Baleno, ceea ce va avea ca rezultat pierderea a aproape 15% din greutatea sa.

Si in ceea ce priveste dimensiunile, noul model Swift este diferit, pentru ca a crescut in lungime cu 10 mm, iar ampatamentul este cu 20 mm mai mare, ceea ce inseamna ca pasagerii vor avea mai mult spatiu in interior. Detaliile despre noul model al japonezilor au aparut in mediul online acum cateva zile, si ne-au dezvaluit ca noua Suzuki Swift va veni cu nu mai putin de sase variante pentru piata din Japonia: Hibrid RS, RSt, RS, Hibrid ML, XL si XG.

Unul dintre cele mai populare modele Suzuki la nivel global, va primi o noua versiune in 2017. Suzuki Swift a fost prezentata oficial intr-un eveniment care s-a desfasurat in Japonia si reprezinta un model care, cu siguranta, va face diferenta in segmentul ei.

Noul model va aparea in fata noastra, a europenilor, in 2017, la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie si va deveni un rival de temut pentru modelul Dacia Sandero.

Urmatoarea generatie Swift are parte de o multime de schimbari, atat la interior, cat si la exterior. Masina este construita pe aceeasi platforma care o gasim si la modelul Baleno, ceea ce va avea ca rezultat pierderea a aproape 15% din greutatea sa.

Citeste continuarea articolului 2017 Suzuki Swift ofera o versiune hibrida si sisteme de siguranta mai noi

Sfarsitul lui noiembrie ne-a adus vesti bune din partea celor de la Ford, constructorul american prezentand cea de-a saptea generatie Fiesta. Modelul a fost prezentat in premiera in cadrul unui eveniment desfasurat in Germania, la Koln, acolo unde noua generatie a fost primita cu multe reactii pozitive.

Prezentarea noii generatii vine in momentul in care modelul Fiesta este pe un val important de popularitate, aceasta fiind in octombrie cea de-a doua cea mai bine vanduta masina in cadrul celor mai importante piete la nivel european.

Constructorul american a anuntat patru variante in care va fi oferita noua generatie Fiesta pe teritoriul european, acestea fiind Titanium, Vignale, ST-Line, respectiv Active.

Noua gama de motorizari, sistemele de siguranta tot mai bine puse la punct si tehnologia moderna de care beneficiaza fac din modelele noii generatii Fiesta un candidat din ce in ce mai serios care poate ataca suprematia celor de la Volkswagen.

Noile modele Ford Fiesta vor ajunge pe piata din Romania incepand cu vara anului urmator, tot in acea perioada urmand a fi facute publice si preturile de pornire.

Sfarsitul lui noiembrie ne-a adus vesti bune din partea celor de la Ford, constructorul american prezentand cea de-a saptea generatie Fiesta. Modelul a fost prezentat in premiera in cadrul unui eveniment desfasurat in Germania, la Koln, acolo unde noua generatie a fost primita cu multe reactii pozitive.

Prezentarea noii generatii vine in momentul in care modelul Fiesta este pe un val important de popularitate, aceasta fiind in octombrie cea de-a doua cea mai bine vanduta masina in cadrul celor mai importante piete la nivel european.

Constructorul american a anuntat patru variante in care va fi oferita noua generatie Fiesta pe teritoriul european, acestea fiind Titanium, Vignale, ST-Line, respectiv Active.

Citeste continuarea articolului 2017 Ford Fiesta soseste cu un nou design

Masina concept Peugeot 308 R Hybrid a fost prezentata oficial la Salonul Auto de la Shanghai, in acest an, si a atras o multime de fani. Zilele acestea, reprezentantii Peugeot au declarat ca vor lansa o versiune de performanta bazata pe acest concept, iar vestea aceasta a fost primita cu entuziasm de fanii brandului.

O publicatie din strainatate a stat de vorba cu Jean Philipe Imperato, Chief Executive Officer Peugeot, care a declarat ca ar fi incantat ca Peugeot sa lanseze ceva chiar mai rapid decat modelul 308 GTi. Atunci cand a fost presat de jurnalisti in legatura cu viitorul model, Imperato a spus „exista loc pentru asa ceva”.

Declaratia sa este un pic cam evaziva, dar confirmarile oficiale au venit acum, la foarte putin timp dupa. Peugeot afirma ca vor lansa versiuni de performanta pentru 308 si 208. Ei au luat aceasta hotarare, dupa ce au analizat indeaproape si posibilitatea construirii unui inlocuitor pentru RCZ, dar se pare ca aceasta nu a fost agreata.

Masina concept, pe care se va baza viitorul model, a fost prezentata cu o putere combinata de 367 kW, ceea ce inseamna aproape 500 de cai putere, si un cuplu de 730 Nm. Imbinarea dintre motorul de 200 kW de 1,6 litri turbo de la modelul 270 GTi cu cele doua motoare electrice ofera un sprint de 4,0 secunde de la 0 la 100 kilometri si are emisii de CO2 de doar 70 g/kilometru. Aceste cifre sunt in concordanta mai degraba cu masinile sport decat cu modelele hatchback.

O alta caracteristica care trebuie remarccata este transmisia. Conceptul vine cu o transmisie automata cu sase trepte de viteza. Cu toate acestea, exista amatori de transmisii manuale, asa ca este posibil ca versiunea de productie sa aiba si o cutie de viteze manuala in optiuni. Daca un viitor model bazat pe acest concept ar ajunge in productia de serie, el va fi unul destul de atragator, spun specialistii in domeniu.

Inca nu se stie exact daca modelul hibrid Peugeot 308 R va inlocui puternicul RCZ sau daca Peugeot are un alt as in maneca. Ceea ce este cert insa, este ca francezii nu vor irosi potentialul modelului hibrid Peugeot 308 R, si este posibil sa il vedem iesit de pe linia de productie spre sfaristul anului 2016. In ceea ce priveste pretul, surse din cadrul companiei au declarat ca cei care vor dori sa isi achizitioneze un astfel de model, vor trebui sa scoata din buzunar suma de aproximativ 45.000 euro.

Masina concept Peugeot 308 R Hybrid a fost prezentata oficial la Salonul Auto de la Shanghai, in acest an, si a atras o multime de fani. Zilele acestea, reprezentantii Peugeot au declarat ca vor lansa o versiune de performanta bazata pe acest concept, iar vestea aceasta a fost primita cu entuziasm de fanii brandului.

O publicatie din strainatate a stat de vorba cu Jean Philipe Imperato, Chief Executive Officer Peugeot, care a declarat ca ar fi incantat ca Peugeot sa lanseze ceva chiar mai rapid decat modelul 308 GTi. Atunci cand a fost presat de jurnalisti in legatura cu viitorul model, Imperato a spus „exista loc pentru asa ceva”.

Declaratia sa este un pic cam evaziva, dar confirmarile oficiale au venit acum, la foarte putin timp dupa. Peugeot afirma ca vor lansa versiuni de performanta pentru 308 si 208. Ei au luat aceasta hotarare, dupa ce au analizat indeaproape si posibilitatea construirii unui inlocuitor pentru RCZ, dar se pare ca aceasta nu a fost agreata.

Citeste continuarea articolului Conceptul Peugeot 308 R Hybrid ar putea deveni realitate!

Pentru astazi avem o veste pentru voi, si este una care va va atrage atentie cu siguranta. Compania Seat tocmai a confirmat oficial lansarea noului Seat Leon Cupra in 2017. Viitorul model va avea 300 de cai putere si va deveni un rival de temut pentru Ford Focus RS sau pentru Volkswagen Golf R. Desi Leon Cupra a primit in toamna trecuta o serie de imbunatatiri importante, iata ca acum constructorul spaniol vine cu noi actualizari, menite sa atraga clientii care doresc o masina puternica.

Modelul anuntat acum, va constitui cea mai tare masina din gama Seat, si va imparti, cel mai probabil, aceelasi motor cu Volkswagen Golf R, precum si sistemul de tractiune integrala. Noul Seat Leon Cupra va beneficia, conform declaratiilor facute de reprezentantii companiei, de un nou motor, care va furniza 300 de cai putere. Acesta va fi, cel mai sigur, motorul supra-alimentat de 2,0 litri cu patru cilindri si tehnologie Hadex cu tractiune integrala.

Introducerea sistemului de tractiune integrala la Leon semnalizeaza, spun specialistii in domeniu, sfarsitul folosirii sasiului frontal si ne confirma ca modelul a avansat in segmentul fruntas de masini. Cel mai probabil, modelul va avea o cutie de viteze automata DSG cu dublu ambreiaj si sase trepte de viteze.

In privinta designului, Seat Leon Cupra 2017 va avea un aspect mai agresiv si va fi inspirat de masina de curse Leon Cup. In plus, noul Leon va introduce si un nou sistem digital cockpit, care se presupune ca deriva din tehnologia i-Cockpit de la Audi, despre care stim ca inlocuieste ceasurile de bord cu unele digitale. Acest sistem va permite personalizarea display-ului iar o impartire dual-screen ar trebui sa se regaseasca la toata gama de masini a producatorului, de la Leon in sus.

Surse din cadrul companiei Seat sustin ca atat trenul de rulare, cat si motorul de 300 cai putere pe care le vom gasi pe Leon Cupra in 2017, ar putea fi regasite, in viitorul apropiat si pe modelul Seat Ateca Cupra. Nu de alta, dar reprezentantii companiei au anuntat deja anterior ca Ateca Cupra va avea un motor mai puternic.

2017 va fi un an important pentru compania Seat, pentru ca ei au anuntat deja ca pregatesc noul Ibiza, care va fi prezentat in mod oficial la Salonul Auto de la Geneva in luna martie. Ba mai mult, printre noutatile companiei vom descoperi si un SUV, Seat Arona, care se pare ca va debuta in toamna anului viitor.

Cea mai importanta veste din partea spaniolilor de la Seat este insa faptul ca in 2020 se pregatesc un model electric, deci vor intra si ei un cursa masinilor cu zero emisii. Suna interesant, asa ca vom sta cu ochii pe ei sa descoperim noile stiri.

Pentru astazi avem o veste pentru voi, si este una care va va atrage atentie cu siguranta. Compania Seat tocmai a confirmat oficial lansarea noului Seat Leon Cupra in 2017. Viitorul model va avea 300 de cai putere si va deveni un rival de temut pentru Ford Focus RS sau pentru Volkswagen Golf R. Desi Leon Cupra a primit in toamna trecuta o serie de imbunatatiri importante, iata ca acum constructorul spaniol vine cu noi actualizari, menite sa atraga clientii care doresc o masina puternica.

Modelul anuntat acum, va constitui cea mai tare masina din gama Seat, si va imparti, cel mai probabil, aceelasi motor cu Volkswagen Golf R, precum si sistemul de tractiune integrala. Noul Seat Leon Cupra va beneficia, conform declaratiilor facute de reprezentantii companiei, de un nou motor, care va furniza 300 de cai putere. Acesta va fi, cel mai sigur, motorul supra-alimentat de 2,0 litri cu patru cilindri si tehnologie Hadex cu tractiune integrala.

Introducerea sistemului de tractiune integrala la Leon semnalizeaza, spun specialistii in domeniu, sfarsitul folosirii sasiului frontal si ne confirma ca modelul a avansat in segmentul fruntas de masini. Cel mai probabil, modelul va avea o cutie de viteze automata DSG cu dublu ambreiaj si sase trepte de viteze.

Citeste continuarea articolului Seat Leon Cupra va primi tractiune integrala, devine un rival de temut pentru Ford Focus RS!

La aproape un an si jumatate de la dezvaluirea faceliftului celei de-a doua generatii, noua Kia Cee’d isi face aparitia in testele constructorului sud-coreean. Aflata deja pe piata de patru ani si jumatate, Kia Cee’d se pregateste pentru a treia generatie, o generatie care sa se bata de la egal cu egal cu mult mai cunoscutii rivali de pe piata auto europeana. Nu ca pana acum nu ar fi reusit acest lucru, hatchback-ul coreean fiind unul dintre cele mai populare modele de acest gen de pe Batranul Continent.

Lucru confirmat si de statistici, uzina Kia din Slovacia reusind sa atinga borna exemplarului cu numarul 1.000.000 la mijlocul anului trecut. Noua generatie Kia Cee’d ne va fi propusa cu dimensiuni ceva mai mari fata de modelul actual, acest lucru reiesind din primele poze in care modelul a putut fi surprins. Chiar daca nu s-au putut vedea prea multe detalii despre modelele celei de-a treia generatii, se pare ca viitorul Kia Cee’d a imprumutat o serie de detalii de la modelul i30.

Printre elementele de design ce au putut fi observate pana in acest moment se numara portierele spate de dimensiuni mai mari, luminine de zi cu LED sau grila frontala deja cunoscuta a modelelor constructorului asiatic. Gama de motorizari propusa pentru noua generatie Kia Cee’d este imprumutata de la modelul i30, recent prezentat pe scena Salonului Auto de la Paris.

Asadar, pe langa agregatul turbo de 1.0 litru de 120 de cai putere si cel de 1.4 litri de 100 de cai putere, constructorul asiatic ne propune o noua unitate turbo T-GDI de 1.4 litri, capabila sa dezvolte 140 de cai putere si un cuplu maxim de 242 Nm, devenind astfel varful de gama pe benzina.

Cei care prefera o motorizare de tip diesel, vor putea opta pentru propulsorul CRDi de 1.6 litri, oferit in trei versiuni de putere: 95, 110, respectiv 136 de cai putere. Cel din urma reprezinta totodata si varful de gama in ceea ce priveste motorizarea pe motorina, oferind de asemenea si un cuplu maxim de 300 Nm.

Noua generatie Kia Cee’d vine in standard cu o transmisie realizata prin intermediul unei cutii de viteze manuala, in timp ce varfurile de gama in ambele variante de motorizare vor putea fi echipate cu o cutie de viteze automata cu sapte trepte si dublu ambreiaj.

Pana in acest moment acestea sunt detaliile care sunt cunoscute cu privire la cea de-a treia generatie Kia Cee’d, aceasta fiind preconizata a se lansa oficial in toamna anului viitor in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

La aproape un an si jumatate de la dezvaluirea faceliftului celei de-a doua generatii, noua Kia Cee’d isi face aparitia in testele constructorului sud-coreean. Aflata deja pe piata de patru ani si jumatate, Kia Cee’d se pregateste pentru a treia generatie, o generatie care sa se bata de la egal cu egal cu mult mai cunoscutii rivali de pe piata auto europeana. Nu ca pana acum nu ar fi reusit acest lucru, hatchback-ul coreean fiind unul dintre cele mai populare modele de acest gen de pe Batranul Continent.

Lucru confirmat si de statistici, uzina Kia din Slovacia reusind sa atinga borna exemplarului cu numarul 1.000.000 la mijlocul anului trecut. Noua generatie Kia Cee’d ne va fi propusa cu dimensiuni ceva mai mari fata de modelul actual, acest lucru reiesind din primele poze in care modelul a putut fi surprins. Chiar daca nu s-au putut vedea prea multe detalii despre modelele celei de-a treia generatii, se pare ca viitorul Kia Cee’d a imprumutat o serie de detalii de la modelul i30.

Printre elementele de design ce au putut fi observate pana in acest moment se numara portierele spate de dimensiuni mai mari, luminine de zi cu LED sau grila frontala deja cunoscuta a modelelor constructorului asiatic. Gama de motorizari propusa pentru noua generatie Kia Cee’d este imprumutata de la modelul i30, recent prezentat pe scena Salonului Auto de la Paris.

Citeste continuarea articolului 2018 Kia Cee'd: primele detalii despre a treia generatie

Americanii de la Ford au dezvaluit astazi ca vor lansa noua generatie Ford Fiesta luna aceasta, iar acest anunt ne bucura pe toti, dar mai ales pe fanii brandului. Vice-presedintele executiv Ford Europa, Jim Farley, va targe cortina de pe modelul nou-nout intr-un eveniment special care va avea loc in data de 29 noiembrie, la Koln.

Acum insa, el a precizat ca „noul Fiesta va reprezenta expresia Ford, masina va fi distractiva, sportiva la condus si cu o personalitate de neegalat, fidela spiritului emblematic al micutei masini care a incantat clienti in ultimii 40 de ani”.

Desi pana in momentul acesta, oficialii companiei nu au dat prea multe detalii despre noul model, masina a fost spionata, iar imaginile au aparut deja in presa de specialitate din strainatate. Evident ca noul model a fost cat mai bine captusit astfel incat sa nu vedem prea multe, dar ne putem da seama de cateva dintre caracteristicile pe care viitoare masina cu cinci usi le detine.

Urmatoarea generatie Ford Fiesta va avea un design complet diferit de cel al modelului care se afla acum pe piata. Modelul curent are o lungime de 3969 mm si o latime de 1709 mm, iar masina zarita in imaginile spion se pare ca este mai mare un pic. Vom vedea in curand!

Ford va prelua, cel mai probabil, cateva elemente de stil de la modelul Focus care a primit recent un facelift. Urmatoarea generatie Ford Fiesta va avea un bot mai ascutit si faruri mai inguste. In partea din spate, sistemul de iluminat vertical al masinii actuale a fost schimbat, specialistii optand pentru niste stopuri orizontale.

Nici specificatiile tehnice nu au fost date publicitatii, dar se pare ca o serie de motorizari mici, turbo cu trei si patru cilindri vor putea fi achizitionate de viitorii clienti. Varianta de top Fiesta ST isi va pastra, probabil, motorul de 1,6 litri. Acesta isi va spori in mod sigur puterea, si suntem convinsi ca si celelalte motoare vor avea parte de cresteri de putere si implicit si de performante.

In plus, viitoarea generatie Ford Fiesta va avea si emisii de CO2 mai scazute. Noul Ford Fiesta va trebui sa tina pasul cu rivali importanti din industrie, cum ar fi Volkswagen Polo sau noul Opel Corsa. Ba mai mult, constructorul trebuie sa isi pastreze pozitia din anumite piete, cum ar fi cea din Marea Britanie, unde Fiesta detine titlul de cea mai bine vanduta masina.

Prezent la Salonul Auto de la Detroit, care a avut loc la inceputul anului, Maganerul de Vanzari Ford, Stephen Odell, a spus in legatura cu acest aspect, ca este in interesul lor sa mentina proaspata o masina care a fost primita asa de bine in anumite piete. Toate acestea suna foarte bine, iar noi asteptam cu interes noi detalii despre urmatoarea generatie Fiesta!

Americanii de la Ford au dezvaluit astazi ca vor lansa noua generatie Ford Fiesta luna aceasta, iar acest anunt ne bucura pe toti, dar mai ales pe fanii brandului. Vice-presedintele executiv Ford Europa, Jim Farley, va targe cortina de pe modelul nou-nout intr-un eveniment special care va avea loc in data de 29 noiembrie, la Koln.

Acum insa, el a precizat ca „noul Fiesta va reprezenta expresia Ford, masina va fi distractiva, sportiva la condus si cu o personalitate de neegalat, fidela spiritului emblematic al micutei masini care a incantat clienti in ultimii 40 de ani”.

Desi pana in momentul acesta, oficialii companiei nu au dat prea multe detalii despre noul model, masina a fost spionata, iar imaginile au aparut deja in presa de specialitate din strainatate. Evident ca noul model a fost cat mai bine captusit astfel incat sa nu vedem prea multe, dar ne putem da seama de cateva dintre caracteristicile pe care viitoare masina cu cinci usi le detine.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Ford Fiesta este din ce in ce mai aproape de noi

Odata cu lansarea modelului Golf 7 Facelift, germanii de la Volkswagen aduc imbunatatiri si pentru versiunea electrica a lor. Actualizarile modelului e-Golf au fost anuntate anterior, iar acum germanii au dezvaluit in intregime despre ce este vorba. Poate cea mai importanta stire referitoare la e-Golf Facelift este ca autonomia noului model creste de la 190 kilometri la aproape 300 de kilometri, conform standardului european NEDC.

Pentru a mari raza de autonomie, Volkswagen e-Golf vine cu o baterie cu o capacitate mai mare: 35.8 kWh, fata de cei 24,5 kWh oferiti anterior. Daca autonomia anuntata de constructorul german va fi una reala, e-Golf va intra in competitie cu rivali foarte puternici. Pe langa cele doua modele de la Tesla (Tesla Model S si Model X), care au autonomii de peste 400 de kilometri, e-Golf va concura cu BMW i3, care a anuntat 300 kilometri conform NEDC.

Alte lansari care anunta autonomii spectaculoase in 2017 sunt si Opel Ampera-e cu 400 km sau Hyundai Ioniq cu 200 km iar in 2018 Tesla va lansa Model 3 cu autonomie de 350 km. Sa revenind insa la modificarile e-Golf, pentru ca autonomia nu este singura modificare pe care modelul primit-o. Puterea motorului a crescut si ea. Prin urmare, clientii care vor achizitiona modelul german vor avea un plus de forta, pentru ca puterea a crescut de la 110 la 136 de cai putere, adica de la 86 kW la 100 kW si are un cuplu de 290 Nm, cu 20 mai mult decat modelul anterior.

Acest lucru este foarte important pentru cei ce isi doresc un sprint mai bun decat varianta anterioara. Volkswagen e-Golf Facelift accelereaza de la 0 la 100 kilometri/ora in 9,6 secunde, iar viteza maxima este de 150 kilometri/ora. Asa cum stiti deja de la modelul Golf, vizual modelul primeste destul de putine noutati. Totusi, putem observa ca noul e-Golf Facelift, la fel ca si GTE, beneficiaza de noi faruri cu tehnologie LED completa. Aceasta caracteristica a fost introdusa atat la nivelul farurilor, cat si in spate, la stopuri. In plus, farurile de zi LED sunt unele noi, iar semnalizarea este dinamica.

In interior, sistemul infotainment mare continua sa existe pe modelul e-Golf Facelift. Noutatea este ca el recunoaste gesturile si are un ecran nou, cu diagonala de 9,2 inci. In dotarea standard mai putem gasi si virtual cockpit cu diagonala de 12,3 inci. Noua editie e-Golf va costa aproximativ 35.000 euro si va fi lansat pe piata in luna aprilie 2017.

Masina nu va mai fi produsa ca pana acum, in mod exclusiv in Wolfsburg, ci se va fabrica in Dresden, in fosta fabrica Phaeton. Aceasta ar trebui sa produca aproximativ 35 de masini pe zi, dar aceasta cifra depinde si de cererea pe care germanii o vor avea. Fabrica este, insa, capabila sa produca pana la 100 de masini pe zi, asa ca nu va exista nici o problema daca clientii se vor inghesui sa lanseze comenzi.

Odata cu lansarea modelului Golf 7 Facelift, germanii de la Volkswagen aduc imbunatatiri si pentru versiunea electrica a lor. Actualizarile modelului e-Golf au fost anuntate anterior, iar acum germanii au dezvaluit in intregime despre ce este vorba. Poate cea mai importanta stire referitoare la e-Golf Facelift este ca autonomia noului model creste de la 190 kilometri la aproape 300 de kilometri, conform standardului european NEDC.

Pentru a mari raza de autonomie, Volkswagen e-Golf vine cu o baterie cu o capacitate mai mare: 35.8 kWh, fata de cei 24,5 kWh oferiti anterior. Daca autonomia anuntata de constructorul german va fi una reala, e-Golf va intra in competitie cu rivali foarte puternici. Pe langa cele doua modele de la Tesla (Tesla Model S si Model X), care au autonomii de peste 400 de kilometri, e-Golf va concura cu BMW i3, care a anuntat 300 kilometri conform NEDC.

Alte lansari care anunta autonomii spectaculoase in 2017 sunt si Opel Ampera-e cu 400 km sau Hyundai Ioniq cu 200 km iar in 2018 Tesla va lansa Model 3 cu autonomie de 350 km. Sa revenind insa la modificarile e-Golf, pentru ca autonomia nu este singura modificare pe care modelul primit-o. Puterea motorului a crescut si ea. Prin urmare, clientii care vor achizitiona modelul german vor avea un plus de forta, pentru ca puterea a crescut de la 110 la 136 de cai putere, adica de la 86 kW la 100 kW si are un cuplu de 290 Nm, cu 20 mai mult decat modelul anterior.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza e-Golf Facelift cu o autonomie crescuta de pana la 300 kilometri

Dupa o serie de zvonuri care au alimentat imaginatia fanilor, iata ca acum germanii de la Volkswagen ne-au dezvaluit oficial noul VW Golf 7 Facelift.

Volkswagen Golf 7 Facelift ne fura privirea din prima clipa. Asta datorita culorii pe care specialistii au ales-o, galben auriu stralucitor, care este un prim truc pentru a face modelul mai atragator. Nu stim insa daca vor exista multi clienti care vor achizitiona un model vopsit asa, mai ales in conservatoarea Germanie, principala piata a companiei. Dar pentru o masina de prezentare, recunoastem ca arata bine.

Sa lasam insa de-o parte vopseaua deosebita si sa trecem la lucruri mai interesante pentru noi, impatimitii. Modelul 2017 Golf 7 va primi o serie de imbunatatiri cosmetice si mecanice. Dar ceea ce probabil, va atrage atentia tuturor celor din „generatia conectata”, sunt gadget-urile digitale. Zilele in care apasam si invarteam butoane s-au cam terminat, noul Golf 7 Facelift are cadrane digitale si sistem de recunoastere a gesturilor.

In interior, clientii vor descoperi un ecran de 6,5 inci, care face parte din dotarea standard. Optional, putem echipa noul Golf 7 cu un ecran digital de 12,3 inci, care se numeste acum Active Info Display. Daca ati citit cele de mai sus, probabil ca va imaginati ca noul Volkswagen Golf 7 Facelift detine Apple CarPlay, Android Auto si Mirror Link, iar telefoanele mobile pot fi incarcate cu ajutorul incarcarii wireless. Soferul este ajutat atunci cand se urca la volanul noului Golf 7 Facelift de o serie de sisteme performante. Vorbim, in primul rand, de functia de franare automata, franarea de urgenta si apelare de urgenta in cazul unui accident.

In plus, noul model recunoaste pietonii si atentioneaza soferul daca exista vreun pericol. Ei, si daca cumva sunteti uituc, cei de la Volkswagen s-au gandit si la asta. Sistemul Volkswagen CarNet vine in ajutor si ii aminteste soferului unde a parcat, dar el ofera si informatii importante precum cele din trafic. Iar daca exista hoti care incearca sa fure masina, acest sistem va informeaza trimitand o alarma pe telefonul vostru. Suna bine, nu-i asa?

Noutatea germanilor este insa functia care se numeste Traffic Jam Assist. Aceasta ofera posibilitatea de a conduce semi-autonom, ceea ce inseamna soferul trebuie doar sa tina mana pe volan, in rest masina face totul in locul lui: directia, acceleratia si franarea. La exterior, cea mai importanta schimbare este noua tehnologie LED care este acum folosita si pentru blocurile optice din fata, dar si pentru stopurile de frana.

In plus, toate versiunile dotate cu optiunea de Xenon vor primi full LED. Schimbarile de design exterior sunt minore, spun cei ce au analizat indeaproape noul model, Volkswagen Golf 7 Facelift are un nou design pentru bara fata si spate, noi aripi frontale si o bara de protectie usor restilizata.

Reprezentantii Volkswagen au confirmat introducerea unui nou motor, de 1,5 litri turbo pe benzina, care produce 150 de cai putere si 250 Nm la 1500 rpm. Acesta ofera un consum de doar 4,9 l/100 km.

Desi pana acum nu au fost prezentate toate variantele de pe benzina, se cunoaste faptul ca acest nou model va avea si o versiune Bluemotion de 1,5 litri cu 130 de cai putere si 200 Nm care va consuma 4,6 litri/100 kilometri.

Versiunea de baza cu alimentare pe motorina este cea cu motor de 2,0 litri care furnizeaza 230 cai putere, iar cea perfromanta ofera o putere de 245 cai. Inginerii germani au produs si o noua cutie de viteze DSG cu sapte trepte de viteza, care va inlocui cutia DSG cu sase trepte.

Dupa o serie de zvonuri care au alimentat imaginatia fanilor, iata ca acum germanii de la Volkswagen ne-au dezvaluit oficial noul VW Golf 7 Facelift.

Volkswagen Golf 7 Facelift ne fura privirea din prima clipa. Asta datorita culorii pe care specialistii au ales-o, galben auriu stralucitor, care este un prim truc pentru a face modelul mai atragator. Nu stim insa daca vor exista multi clienti care vor achizitiona un model vopsit asa, mai ales in conservatoarea Germanie, principala piata a companiei. Dar pentru o masina de prezentare, recunoastem ca arata bine.

Sa lasam insa de-o parte vopseaua deosebita si sa trecem la lucruri mai interesante pentru noi, impatimitii. Modelul 2017 Golf 7 va primi o serie de imbunatatiri cosmetice si mecanice. Dar ceea ce probabil, va atrage atentia tuturor celor din „generatia conectata”, sunt gadget-urile digitale. Zilele in care apasam si invarteam butoane s-au cam terminat, noul Golf 7 Facelift are cadrane digitale si sistem de recunoastere a gesturilor.

Citeste continuarea articolului 2017 Volkswagen Golf 7 Facelift debuteaza oficial cu un motor nou de 1,5 litri TFSI

Compania germana Volkswagen tocmai a anuntat lansarea unei noi masini. Acum, probabil, o sa va intrebati oare ce masina ne mai pregatesc nemtii. Ei bine, este vorba despre o masina pe care o stim cu totii, dar care va veni intr-o noua infatisare. Varianta facelift a modelului Volkswagen Golf va veni in fata noastra in saptamana 7-13 noimebrie, daca este sa ne luam dupa zvonuri.

Confirmarea oficiala a acestei vesti este doar una partiala pentru ca, momentan nu avem prea multe detalii, dar suntem convinsi ca germanii ni le vor da cat de curand.

Cel mai bine vandut model al lor va primi, conform spuselor reprezentantilor companiei, imbunatatiri majore, iar noi le asteptam cu interes. Suntem convinsi ca lookul masinii va fi revizuit iar la interior, noul Golf va primi imbunatatiri in ceea ce priveste tehnologiile.

Evident ca modelul nu va fi unul complet nou, compania pastrand cele mai multe din caracteritsicile prin care modelul s-a facut cunoscut de-a lungul anilor si prin care a devenit atat de apreciat in randul fanilor. Totusi, sursele din domeniu spun ca Volkswagen Golf Facelift va beneficia de faruri noi full LED si spoilere restilizate. In plus, modelul va primi jante noi, din aliaj care vor fi diferite in ceea ce priveste designul.

In interior, noul Volkswagen Golf Facelift va primi, conform declaratiilor facute mai de mult de Dr. Heinz-Jakob Neusser, Chief Powertrain Development Volkswagen, tehnologie de control a gesturilor.

Aceasta dotare va veni in premiera intr-o masina de segment family hatchback si va face parte din tendinta de dezvoltare a conectivitatii si de control a tehnologiei care isi fac drum in din ce in ce mai multe masini ieftine.

Mai mult, habitaclul interior nu va mai avea atat de multe butoane, cele mai multe functii putand fi controlate cu ajutorul noului display digital. Ecranul tactil prezent in interior va avea dimensiuni mai mari.

Din punct de vedere al motorizarii, noul Volkswagen Golf Facelift va oferi clientilor sai motoare pe benzina si turbo cu capacitati de 1,5 litri. In aceasta privinta, avem si o certitudine, cea ca motoarele 1,4 TSI si 1,6 TDI vor disparea din catalogul de optiuni.

Caracteristicia cheie a facelift-ului va fi noul tren de rulare hibrid cu o economie a combustibilului semnificatva. Versiunea hibrida va contine un motor de 1 litru cu trei cilindri care va fi cuplat la un generator construit in transmisia masinii. Motorul electric mic este cuplat la un sistem electric de 48V si va da putere unui mic turbocompresor atasat la motorul cu trei cilindri.

Compania germana Volkswagen tocmai a anuntat lansarea unei noi masini. Acum, probabil, o sa va intrebati oare ce masina ne mai pregatesc nemtii. Ei bine, este vorba despre o masina pe care o stim cu totii, dar care va veni intr-o noua infatisare. Varianta facelift a modelului Volkswagen Golf va veni in fata noastra in saptamana 7-13 noimebrie, daca este sa ne luam dupa zvonuri.

Confirmarea oficiala a acestei vesti este doar una partiala pentru ca, momentan nu avem prea multe detalii, dar suntem convinsi ca germanii ni le vor da cat de curand.

Cel mai bine vandut model al lor va primi, conform spuselor reprezentantilor companiei, imbunatatiri majore, iar noi le asteptam cu interes. Suntem convinsi ca lookul masinii va fi revizuit iar la interior, noul Golf va primi imbunatatiri in ceea ce priveste tehnologiile.

Citeste continuarea articolului 2017 VW Golf Facelift va debuta in luna noiembrie

La Salonul Auto de la Paris cei de la Kia au dezvaluit noua Rio. Supermini-ul Rio este setat sa loveasca cu putere in rivalii Ford Fiesta sau Volkswagen Polo pe piata masinilor mici. Daca cu putin timp inainte de deschiderea oficiala a show-ului auto parizian reprezentantii Kia au dat publicitatii doar o serie de schite care ne infatisau noua lor masina, iata ca acum suntem in masura sa va spunem mai multe despre ea.

Cea de-a patra generatie Kia Rio este cu 15 mm mai lunga, cu 5 mm mai lata si cu 5 mm mai joasa decat modelul care se afla acum pe piata, si pe care il inlocuieste. Specialistii care au analizat in detaliu masina, s-au declarat multumiti de noua Rio, masina fiind considerata mai atragatoare, chiar daca cei de la Kia renunta la modelul cu trei usi in favoarea unei caroserii mai practice, cea cu cinci usi.

Modificarile de design incep cu liniile drepte, ascutite si o grila revizuita tip “tiger nose”. Mergand mai departe putem observa cu usurinta noile blocuri optice dar si faptul ca montantul C este pozitionat mai sus. Ampatamentul creste, la fel ca si dimensiunile celelalte, cu 10 mm la 2580 mm, ceea ce este un lucru bun pentru pasageri. Nu de alta dar un spatiu mai mare creste si practicabilitatea, nu-i asa?

Semnatura distinctiva cu LED-uri din spate este, de asemenea, o schimbare buna observata de toata lumea.

In interior noua Kia Rio designul este in tendintele momentului. Spunem asta pentru ca butoanele clasice sunt reduse, ele fiind inlocuite cu instrumente digitale. Cabina este mai spatioasa, dar beneficiaza si de ergonomie imbunatatita.

Un ecran tactil este montat central si este pozitionat mai sus in bord. El este descris de reprezentantii Kia drept un ecran cu o pozitie “mai plutitoare”. Ba mai mult, el inlocuieste si o serie de butoane pe care masina le detinea anterior. Aerul conditionat din josul display-ului pare mai elegant iar noile sisteme de conectivitate Apple CarPlay si Android Auto pot fi extrem de utile pentru nevoile cumparatorilor si pot reprezenta un punct forte al masinii.

Sistemul Kia Connnected Services va fi disponibil pe masinile dotate cu sat-nav, acest lucru garantand accesul la o serie de date precum live traffic update sau informatii despre vreme, dar si la punctele de interes din anumite zone. Evident ca aceste dotari nu sunt unele revolutionare, dar sunt caracteristici care, mai nou, se gasesc la o gama mai larga de masini cu preturi accesibile iar Kia Rio nu face exceptie. In privinta motorizarilor nu avem inca detalii, dar vom afla, cu siguranta, inainte de intrarea in productie, care este progamata a incepe spre sfarsitul acestui an.

La Salonul Auto de la Paris cei de la Kia au dezvaluit noua Rio. Supermini-ul Rio este setat sa loveasca cu putere in rivalii Ford Fiesta sau Volkswagen Polo pe piata masinilor mici. Daca cu putin timp inainte de deschiderea oficiala a show-ului auto parizian reprezentantii Kia au dat publicitatii doar o serie de schite care ne infatisau noua lor masina, iata ca acum suntem in masura sa va spunem mai multe despre ea.

Cea de-a patra generatie Kia Rio este cu 15 mm mai lunga, cu 5 mm mai lata si cu 5 mm mai joasa decat modelul care se afla acum pe piata, si pe care il inlocuieste. Specialistii care au analizat in detaliu masina, s-au declarat multumiti de noua Rio, masina fiind considerata mai atragatoare, chiar daca cei de la Kia renunta la modelul cu trei usi in favoarea unei caroserii mai practice, cea cu cinci usi.

Modificarile de design incep cu liniile drepte, ascutite si o grila revizuita tip “tiger nose”. Mergand mai departe putem observa cu usurinta noile blocuri optice dar si faptul ca montantul C este pozitionat mai sus. Ampatamentul creste, la fel ca si dimensiunile celelalte, cu 10 mm la 2580 mm, ceea ce este un lucru bun pentru pasageri. Nu de alta dar un spatiu mai mare creste si practicabilitatea, nu-i asa?

Citeste continuarea articolului 2017 Kia Rio a poposit la Salonul Auto de la Paris

Compania Nissan a dezvaluit, la Salonul Auto de la Paris, noua generatie Nissan Micra. Dupa o serie de imagini teaser si fotografii spion aparute in presa de specialitate, Micra a „aterizat” in final la show-ul auto parizian.

Masina a fost conceputa pentru piata europeana, fiind totodata o masina cruciala pentru companie. Si asta nu neaparat din cauza faptului ca este o masina care se lanseaza pe o noua platforma CMF-B a grupului Renault Nissan, ci mai degraba pentru ca ea a fost lansata pentru a intra in lupta cu Ford Fiesta, Volkswagen Polo sau Opel Corsa.

Asadar, cea de-a cincea generatie Micra este destinata sa intre in competitia segmentului B de top al pietei europene, acesta fiind si cel mai mare si mai competitiv segment din lume. Ei, si pentru masina are un tel destul de inalt, haideti sa vedem impreuna de ce este ea in stare. Nu de alta, dar specialistii care au analizat in detaliu masina spun ca este una atragatoare si ca detine o personalitate ce nu poate fi trecuta cu vederea.

Asa cum era de asteptat designul exterior al Nissan Micra este inspirat modelul concept Nissan Sway, dezvaluit la Salonul Auto de al Geneva, in 2015. Noul autovehicul al japonezilor este mult mai lung cu 17,4 cm, mai lat cu 7,7 cm si mai scund cu 5,5 cm decat inainte, ampatamentul crescand cu 7,5 cm.

In partea din spate, stopurile au un design nou, iar in partea din fata grila este schimbata si ne duce cu gandul la designul „V-Motion”.

In materie de siguranta, oferta Micra include sistemul de preventie la depasirea benzii de rulare, franarea autonoma cu sistem de detectare a pietonilor - aceasta fiind o premiera pentru Nissan in Europa. Pachetul de siguranta este completat de Around View Monitor, recunoasterea semenelor de circulatie si avertizarea punctelor moarte, dar si asistent de faza lunga.

Nissan Micra va fi disponibila incepand cu luna martie cu motorul diesel de 1,5 dCi cu 90 de cai putere si in variantele pe benzina cu motor de 0.9 TCe de 90 de cai putere si 1,0 aspirat cu 73 cai putere. Pentru moment nu se cunosc inca preturile pe care Nissan Micra le va avea, dar suntem cu ochii pe ei si va vom comunica de indata.

Compania Nissan a dezvaluit, la Salonul Auto de la Paris, noua generatie Nissan Micra. Dupa o serie de imagini teaser si fotografii spion aparute in presa de specialitate, Micra a „aterizat” in final la show-ul auto parizian.

Masina a fost conceputa pentru piata europeana, fiind totodata o masina cruciala pentru companie. Si asta nu neaparat din cauza faptului ca este o masina care se lanseaza pe o noua platforma CMF-B a grupului Renault Nissan, ci mai degraba pentru ca ea a fost lansata pentru a intra in lupta cu Ford Fiesta, Volkswagen Polo sau Opel Corsa.

Asadar, cea de-a cincea generatie Micra este destinata sa intre in competitia segmentului B de top al pietei europene, acesta fiind si cel mai mare si mai competitiv segment din lume. Ei, si pentru masina are un tel destul de inalt, haideti sa vedem impreuna de ce este ea in stare. Nu de alta, dar specialistii care au analizat in detaliu masina spun ca este una atragatoare si ca detine o personalitate ce nu poate fi trecuta cu vederea.

Citeste continuarea articolului 2017 Nissan Micra are un design revolutionar

Hyundai a publicat recent primele imagini cu noul lor model, Hyundai i30, masina care face parte din segmentul subcompact. Cel mai nou model Hyundai va sta la loc de cinste la Salonul Auto de la Paris, acolo unde isi va face aparitia oficiala la sfarsitul lunii. Ei bine, iata ca a venit momentul sa vedem mai in detaliu despre ce este vorba. Nu de alta dar imaginile teaser, lansate acum ceva timp, ne-au aratat lucruri interesante.

Sub deviza “o masina pentru toata lumea”, cei de la Hyundai sunt gata sa ne “dea pe spate”. Sa vedem insa daca vor reusi… Noua generatie Hyundai i30 va fi, conform declaratiilor facute de reprezentantii companiei, intruchiparea perfecta a noului limbaj de design al brandului sud-coreean. Asta inseamna ca vom avea parte de un aspect mai liniar, mai fluid si mai rafinat.

In legatura cu acest aspect Peter Schreyer, directorul de design al Grupului Hyundai a declarat ca noul i30 va avea “un corp sculptat care creeaza o aparitie atemporala”. Suna interesant pana acum, nu-i asa?

Per ansamblu masina pare mai agresiva, in primul rand datorita grilei frontale tip “cascada”. Masina a fost conceputa si testata in Europa si, probabil, din acest motiv, ea este, asa cum sustin producatorii, una perfecta pentru drumurile noastre. Ampatamentul are 2650 mm, lungimea este de 4340 mm, iar latimea este de 1795 mm. Noul Hyundai i30 nu sta rau nici in privinta capacitatii de incarcare, portbagajul avand 395 de litri, ceea ce nu este deloc putin pentru o masina de oras.

In plus, spatiul de incarcare din spate creste pana la 1301 litri, atunci cand scaunele sunt rabatate.

Si in interior avem parte de schimbari majore, spun specialistii. In primul rand putem observa un ecran tactil de 8 inci cu ajutorul caruia atat soferul cat si pasagerii pot afla informatii importante. Sistemul multimedia este acum compatibil cu AndroidAuto si Apple CarPlay, iar in plus telefoanele se pot incarca fara fir. Da, acest lucru este posibil la bordul noului i30 datorita noului dock pentru incarcarea wireless.

Sistemele de siguranta sunt prezente in numar mare la bordul celei mai noi versiuni Hyundai i30. Vorbim aici despre sistemele de franare de urgenta, de mentinere a benzii de rulare sau cele care monitorizeaza atat soferul cat si eventualele puncte moarte care pot aparea la exterior. In plus, masina poate recunoaste si semnele de circulatie si detine un sistem de pilot automat adaptiv.

Ei, si am ajuns acum la partea care pe noi, iubitorii de masini, ne intereseaza cel mai mult: motorizarea. Nu de alta, dar o trebuie sa vorbim si despre asta pentru ca si aici avem noutati.

Noul i30 poate fi de acum achizitionat cu una dintre patru tipuri de motorizari: trei pe benzina si una diesel. Prima varianta de motor pe benzina este cea de 1,4 litri aspirat care ofera 100 de cai putere. Urmeaza unitatea de 1 litru si 120 de cai putere iar cea mai puternica varianta pe benzina este cea cu motor de 1,4 litri turbo TGDI cu 140 de cai putere. Iubitorii de motoare diesel au la dispozitie motorul de 1,6 litri CRDI care va oferi doritorilor trei versiuni de putere: 95, 110 si 136 cai. Toate aceste unitati se pot achizitiona, dupa plac, fie cu cutie manuala cu sase trepte, fie cu una automata cu sapte viteze.

Hyundai a publicat recent primele imagini cu noul lor model, Hyundai i30, masina care face parte din segmentul subcompact. Cel mai nou model Hyundai va sta la loc de cinste la Salonul Auto de la Paris, acolo unde isi va face aparitia oficiala la sfarsitul lunii. Ei bine, iata ca a venit momentul sa vedem mai in detaliu despre ce este vorba. Nu de alta dar imaginile teaser, lansate acum ceva timp, ne-au aratat lucruri interesante.

Sub deviza “o masina pentru toata lumea”, cei de la Hyundai sunt gata sa ne “dea pe spate”. Sa vedem insa daca vor reusi… Noua generatie Hyundai i30 va fi, conform declaratiilor facute de reprezentantii companiei, intruchiparea perfecta a noului limbaj de design al brandului sud-coreean. Asta inseamna ca vom avea parte de un aspect mai liniar, mai fluid si mai rafinat.

In legatura cu acest aspect Peter Schreyer, directorul de design al Grupului Hyundai a declarat ca noul i30 va avea “un corp sculptat care creeaza o aparitie atemporala”. Suna interesant pana acum, nu-i asa?

Citeste continuarea articolului Se incinge atmosfera in competitia segmentului compact: noul Hyundai i30 isi face aparitia in forta

Volkswagen Polo reprezinta la acest moment unul dintre cele mai cunoscute si unul dintre cele mai raspandite automobile la nivel mondial, fiind vandut in peste 13 milioane de exemplare in intreaga lume. Lansat sub forma celei de-a cincea generatii in primavara lui 2009, Volkswagen Polo se pregateste

Citeste continuarea articolului 2017 VW Polo: iata ce stim despre noua generatie

Un design modificat, atat in partea din spate cat si in fata, o ambianta premium sofisticata, si puteri proaspete sub capota sunt toate caracteristici ale noii game BMW Seria 1. Cu aproape doua milioane de unitati vandute in intreaga lume in ultimii zece ani, cel mai recent model este gata sa acapar

Citeste continuarea articolului Seria 1 de la BMW beneficiaza de o serie de motorizari revizuite si un consum redus de combustibil

Dupa lansarea din toamna trecuta din cadrul Salonului Auto International de la Frankfurt, noul Suzuki Baleno ajunge in cele din urma si pe piata auto din Romania. Acesta ne-a fost prezentat inca de la inceput drept un hatchback de clasa mica, pozitionat intre modelele Swift si Vitara, rival direct p

Citeste continuarea articolului Suzuki anunta preturile pentru noul Baleno in Romania

Salonul Auto de la Beijing ne-a prezentat in premiera noul model al diviziei de lux DS Automobiles produs exclusiv pentru piata din China. Este vorba despre masina DS 4S. Conceput in Franta si produs in fabrica din Shenzhen, China, hatchback-ul premium reprezinta o expresie pura a tehnologiei si a r

Citeste continuarea articolului Brandul de lux al DS debuteaza la Beijing cu noua masina 4S

Este foarte adevarat ce se spune ca lucuruile marete vin in pachete mici. Masina despre care va vom vorbi in continuare este exemplul care demonstreaza aceasta zicala. Nu trebuie decat sa va uitati la acest exemplar si va veti da seama ca este unul deosebit. Tunerii germani de la Wimmer au, in gener

Citeste continuarea articolului VW Polo R WRC Street tunat de Wimmer este mai puternic decat Golf R400!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare