bmw

Lista stiri si informatii despre bmw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre bmw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre bmw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre bmw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw m5, consum, combustibil, bmw x5, suv, mercedes-benz, vanzari, skoda, masini de curse, bmw i8, facelift, editie speciala, salon auto geneva, bmw m6, coupe

Cat consuma BMW M5?

Vorbim astazi in cadrul sectiunii „Cat consuma?” despre unul dintre cele mai de succes modele in randul pasionatilor bolizilor cu sute de cai putere sub capota: BMW M5. Lengendarul model al constructorului bavarez s-a impus in topul preferintelor pasionatilor auto inca de la lansarea primei generatii din 1984. M5 a impresionat rapid prin performantele sale situate la nivel de supercar, dar si prin confortul oferit soferilor si pasagerilor.

Descoperim impreuna astazi mai multe despre performantele sale tehnice si despre felul in care acestea se raporteaza la eficienta din punct de vedere al consumului de carburant. Despre aspectul exterior nu are rost sa vorbim foarte multe pentru ca acesta ne este familiar tuturor, asa ca trecem direct sub capota, acolo unde gasim tot ce este mai interesant.

BMW M5 este echipat cu o unitate de motorizare V8 TwinPower Turbo, cu o capacitate de 4.4 litri. Propulsorul se dovedeste a fi capabil sa dezvolte 560 de cai putere intre 6.000 si 7.000 rpm si un cuplu maxim de 680 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj cu sapte rapoarte.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW M5?

Cat consuma BMW X5 M?

Continuam seria articolelor care isi propun sa faca o comparatie intre performantele obtinute si eficienta din punct de vedere al consumului cu un model cel putin interesant al celor de la BMWX5 M. Spunem interesant pentru ca, ce-i drept, trebuie sa recunoastem ca producatorul german ne surprinde de fiecare data cand lanseaza un nou „monstru” pe patru roti prin performantele sale incredibile. Descoperim impreuna in randurile care urmeaza ce poate acest BMW X5 M si ce costuri ne aduce din punct de vedere al consumului de carburant.

Trecem peste elementele de design exterior si interior pe care, cel mai probabil, majoritatea dintre voi le cunoasteti si ajungem la ceea ce ne intereseaza cel mai tare, si anume partea tehnica. Astfel, modelele BMW X5 M sunt echipate cu o unitate de motorizare V8 Twin Power Turbo cu o capacitate de 4.4 litri, capabila sa dezvolte 575 de cai putere si un cuplu maxim de 750 Nm.

Modelul beneficiaza de aportul unui sistem de tractiune integrala M, in timp ce transmisia este realizata prin intermediul unei cutii de viteze automata M Steptronic cu opt rapoarte. Noile modele beneficiaza si de o masa totala mai scazuta cu 30 de kilograme fata de cele ale generatiei anterioare, ajungand acum la 2.350 de kilograme.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW X5 M?

Mercedes-Benz castiga batalia vanzarilor premium si in prima luna a lui 2017!

Nici nu a inceput bine noul an ca deja marii producatori auto din toate colturile lumii incep sa se laude cu cifrele obtinute in vanzari in prima luna din 2017. Vorbim astazi despre vanzarile premium realizate in luna ianuarie, segment care inca o data s-a dovedit a beneficia de o popularitate in crestere fata de anul trecut. Descoperim impreuna in randurile care urmeaza care este clasamentul acestei prime luni a anului si care este producatorul care se situeaza pe primul loc.

Asa cum stiti deja, cei de la Mercedes-Benz au inregistrat pe parcursul anului trecut cea mai buna cifra de vanzari in segmentul premium, clasandu-se pe prima pozitie in acest clasament. Anul a inceput la fel de bine pentru producatorul german care a raportat pentru luna ianuarie un numar de peste 178.000 de exemplare vandute. Procentual, cifra abia mentionata se traduce printr-o crestere cu 18 procente fata de cele inregistrate in aceeasi luna a anului trecut.

Practic, inca o data avem confirmarea faptului ca modelele premium au un succes important pe piata auto. Mai mult decat atat, ianuarie 2017 a fost cea mai buna luna ianuarie din punct de vedere al vanzarilor din toata istoria Mercedes-Benz. Producatorul german a inregistrat o crestere importanta pe piata din China, acolo unde s-au vandut aproape 60.000 de unitati in aceasta luna ianuarie, adica cu peste 39 de procente mai mult fata de acelasi interval al anului trecut. In acelasi timp, Batranul Continent le-a adus celor de la Mercedes alte 61.000 de exemplare vandute (crestere de 12%), in timp ce peste Ocean s-au indreptat doar 25.000 de unitati (crestere de doar 3.5 procente).

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz castiga batalia vanzarilor premium si in prima luna a lui 2017!

Skoda isi pierde Directorul de Design! Jozef Kaban se muta la BMW!

Cei de la Skoda au fost parasiti de o persoana foarte importanta a echipei lor. Anuntul a fost dezvaluit de mai multe publicatii din strainatate si a devenit o stire intens disutata de toata lumea care face parte din industrie.

Asta pentru ca este vorba despre trei nume mari ale industriei. Pe de-o parte este Skoda, iar de cealalta parte se afla acum Jozef Kaban, directorul de design de la Skoda, care a trecut de partea celor de la BMW. Asadar, slovacul Jozef Kaban este, incepand de azi persoana care se va ocupa de designul masinilor brandului BMW.

Producatorul german de masini de lux a confirmat oficial stirea prin care Jozef Kaban il inlocuieste pe Karim Habib la sefia departamentului de design BMW. Aceasta mutare este una foarte importanta pentru BMW, cel putin asa sunt zvonurile. Asta pentru ca Jozef Kaban este cel care a proiectat Bugatti EB16.4 Veyron, o masina impresionanta. Tot el este cel care s-a ocupat indeaproape de designul modelului Skoda Octavia Facelift, dar si de noul Superb, modele care au atras multi clienti inca de la lansarea lor.

Citeste continuarea articolului Skoda isi pierde Directorul de Design! Jozef Kaban se muta la BMW!

Stie cineva care este cea mai scumpa masina cu un singur loc din lume? Un Ferrari? Un model 250GTO, mai exact, in valoare de 38 de milioane de dolari, sau 335S (36 de milioane de dolari)? Ce spuneti de un model Fangio Mercedes GP de la inceputul anilor '50 (30 de milioane de dolari)?

Daca ati pariat pe vreunul dintre aceste modele, nu aveti dreptate. Asa se pare. Nu e dovedit, masina nu a fost niciodata vazuta la o licitatie, dar multi experti spun ca este vorba despre BMW M1. Adica acel model, pe vremuri deloc apreciat, creat de Giorgetto Giugiaro, construit pentru BMW de Lamborghini si care nu s-a bucurat niciodata de succes in curse.

Ce nu stiti este ca acest model e diferit. Valoarea sa nu este legata de numele producatorului, ci de arta si Andy Warhol. Masina a participat la programul de arta BMW, a fost pictat de Andy Warhol si a intrat in cursa de 24 de ore de la Le Mans in 1977. Valoarea sa este, se pare, de peste 60 de milioane de dolari.

Citeste continuarea articolului Asa arata cea mai scumpa (probabil) masina din lume si alte noua modele BMW de arta

Lansat in urma cu trei ani, BMW i8 a intrat rapid in inimile marii majoritati a pasionatilor auto din toate colturile lumii prin prisma atat a infatisarii sale, cat si mai ales a performantelor de care a dovedit ca este capabil. Astfel, modelul i8 a devenit in anul ce tocmai s-a incheiat cea mai bine vanduta masina sport hibrida la nivel mondial, inregistrand un total de 3.750 de unitati care au iesit de pe portile fabricii.

Daca zilele trecute va spuneam despre faptul ca cei de la BMW se pregatesc sa lanseze doua noi editii speciale ale acestui model la Geneva, iata ca acum aflam ca producatorul bavarez pregateste chiar un facelift. Noul model pe care il pregatesc acum cei de la BMW ar urma sa fie gata pana la finele anului in curs, urmand sa fie lansat cel mai probabil in primavara viitoare. Conform unor zvonuri din industria auto, reprezentantii BMW iau in calcul chiar si o schimbare in numele modelului, facelift-ul urmand a se numi BMW i8 S.

BMW i8 a fost privit inca de la prima sa aparitie drept un model destul de futurist, impresionand astfel piata auto din orice colt al lumii. Avand in vedere si succesul de care s-a bucurat modelul de atunci si pana acum, reprezentantii BMW au decis ca facelift-ul sa nu aduca prea multe schimbari in ceea ce priveste aspectul sau exterior. Astfel, inginerii specialisti din cadrul producatorului bavarez lucreaza din greu pentru a aduce imbunatatiri tehnice care sa faca din i8 un model cu performante si mai bune decat cele cu care suntem obisnuiti in momentul de fata.

Citeste continuarea articolului BMW i8 va primi un facelift in 2018

Salonul Auto de la Geneva se apropie cu pasi repezi, iar cei de la BMW sunt decisi sa aduca mai multe surprize celor care le vor calca pragul in cadrul evenimentului gazduit de capitala Tarii Cantoanelor. Daca modelul BMW i8 nu prea mai are nevoie de nicio prezentare in randul pasionatilor auto, reprezentantii producatorului bavarez s-au hotarat sa ne surprinda cu doua modele editii limitate.

Chiar daca vorbim despre cea mai vanduta masina sport hibrida la nivel mondial, reprezentantii BMW vor sa o aduca din nou in prim plan la Geneva prin doua editii limitate. Vorbim astfel despre modelele Protonic Frozen Black, respectiv Protonic Frozen Yellow. Cele doua modele au aparut ieri in premiera in spatiul public prin niste fotografii puse la dispozitie de cei de la BMW.

Cele doua editii speciale prezentate acum de cei de la BMW nu sunt tocmai o mare surpriza din partea acestora, producatorul nefiind la prima isprava de acest gen. Pana acum am mai facut cunostinta cu alte doua modele editii speciale: Protonic Red, respectiv Protonic Black. Astfel, prin aceasta strategie, producatorul aduce pe piata si alte nuante mate care pana acum nu erau disponibile si reuseste si sa readuca in scena modelul, chiar daca i8 este unul dintre cele mai cunoscute.

Citeste continuarea articolului BMW pregateste doua editii speciale i8 pentru Geneva

Continuam seria articolelor care analizeaza consumul si eficienta automobilelor cu un model pe care suntem siguri ca l-ati asteptat: BMW M6 Coupe (F12). M6 Coupe este unul dintre modelele de top ale producatorului bavarez, fiind de asemenea si unul dintre cele mai indragite printre pasionatii bolizilor cu sute de cai putere sub capota.

Daca stim deja ca din punct de vedere al costului de achizitionare un asemenea model este destul de inaccesibil pentru multi dintre noi, sa vedem cum sta treaba mai exact si cu costurile provocate de consumul de carburant. Dar pana atunci, sa analizam un pic modelul BMW M6 Coupe si din punct de vedere al performantelor tehnice.

Echipat cu o unitate de motorizare V8 cu o capacitate cilindrica de 4.4 litri, BMW M6 Coupe beneficiaza de o putere maxima de 560 CP, disponibili intre 6000 si 7000 rpm. De asemenea, cuplul maxim in cazul acestei motorizari este de 680 Nm, disponibili intre 1500 si 5750 rpm. De asemenea, va mai spunem si ca BMW M6 Coupe beneficiaza de aportul unei transmisii automate M cu dublu ambreiaj. Unitatea de motorizare prezentata anterior beneficiaza de aportul injectiei directe, tehnologiei Twin Scroll Twin Turbo si a sistemului de distributie ValveTronic.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW M6 Coupe?

Salonul Auto de la Geneva de anul trecut ne-a intermediat intalnirea cu cea mai noua versiune de top a Seriei 7 – BMW M760Li xDrive. Prezentat de la bun inceput drept un sedan de lux care face parte din segmentul sport, noul bolid al producatorului german devine rapid un rival de temut pentru Mercedes-Benz S65 AMG. Descoperim impreuna in randurile ce urmeaza ce ne ofera constructorul bavarez prin acest nou model si cat de eficient este acesta in materie de consum al carburantului.

Nu intram in detalii cu privire la noutatile de ordin estetic pe care ni le-au pregatit cei de la BMW, dar va spunem ca noul model a fost dotat cu un pachet aerodinamic M, cu un sistem de evacuare sport M si cu frane M Sport. Bolidul a primit si un set de jante exclusive M din aliaj usor si cu dimensiuni de 20 de inci, respectiv anvelope de performanta mixte.

BMW M760Li xDrive ne-a fost prezentat in urma cu un an ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V12 M Performance, cu o capacitate de 6.6 litri, capabila sa dezvolte 600 de cai putere la 5.500 rpm si un cuplu maxim de 800 Nm la 1.500 rpm. Bolidul beneficiaza de aportul unei tractiuni integrale, in timp ce transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata Steptronic cu opt rapoarte.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW M760Li xDrive?

Dupa ce in urma cu cateva luni cei de la BMW ne-au facut cunostinta cu noile modele ale Seriei 5 (G30), acum a venit randul sa intalnim noua versiune break din aceasta gama. Modelul poarta numele oficial de BMW Seria 5 Touring si va fi prezentat in premiera in luna martie la Salonul Auto de la Geneva. Pana atunci insa sa aflam cateva detalii despre acest nou model.

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, versiunea break a Seriei 5 imprumuta o mare parte din elementele regasite pe varianta standard lansata in toamna. Dimensiunile cresc si ele fata de cele ale modelului din generatia actuala, Seria 5 Touring fiind unul dintre cele mai ofertante modele in acest sens. Totodata, masa totala a automobilului scade cu aproape 100 de kilograme fata de generatia actuala.

Fiind o masina destinata famillilor, producatorul german promite un spatiu la interior deosebit de generos. Portbagajul este si el de asemenea destul de mare, benefiind de un volum de depozitare al bagajelor de 570 de litri. Habitaclul interior este in mare parte asa cum il stim cu totii, modelele noii generatii beneficiind in schimb de un display touchscreen cu dimensiuni de 10.25 inci care permite controlul prin gesturi. De asemenea, noua generatie se lauda si cu un Head-Up-Display aproape dublu fata de cel al modelului actual.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta noua generatie Seria 5 Touring (G31)

Cu totii ne bucuram atunci cand aflam noutati despre lansarea unui nou bolid al unui producator auto important de pe piata. Si trebuie sa recunoastem ca, excluzand infatisarea sa exterioara, primul lucru de care suntem interesati este puterea motorului. Cu cat motorul este mai puternic, cu atat fisa tehnica a performantelor este mai impresionanta. Orice ar fi, nu avem cum sa spunem ca nu suntem impresionati mereu de multele sute de cai putere aflati sub capota.

In incercarea de a dezvolta motoare si mai puternice se afla inginerii marilor producatori auto din intreaga lume. Aflam acum ca BMW si McLaren, doi dintre cei mai importanti constructori din lumea auto, si-au unit fortele pentru a pune la punct o tehnologie mai buna de combustie.

Astfel, reprezentantii celor doua mari companii au semnat un parteneriat tehnic care are ca scop imbunatatirea tehnologiei unitatilor de motorizare. Trebuie sa va spunem si ca cei doi constructori europeni nu sunt la prima colaborare de acest gen, acestia lucrand impreuna pentru o perioada si la inceputul anilor ’90.

Citeste continuarea articolului Parteneriat BMW-McLaren pentru dezvoltarea unui motor mai puternic

Daca in urma cu cativa ani spuneam despre masinile electrice ca ele vor reprezenta viitorul, iata ca acum perspectiva modelelor autonome este tot mai vizibila. Astfel, planurile marilor producatori auto din toate colturile lumii prind oarecum alt contur in aceste vremuri, acestia concentrandu-se pe noi tehnologii si pe noi modele care sa tina pasul cu vremurile in care traim. Vremuri care, trebuie sa recunoastem, s-au schimbat radical fata de cele din urma cu nici 10 sau 15 ani.

Vorbim astazi despre cei de la BMW, producatorul german luand tot mai in serios dezvoltarea modelelor autonome. Astfel, divizia BMW i isi va schimba directia incepand cu acest moment, lasand la o parte modelele electrice si concentrandu-se indeosebi pe cele autonome. Iar planurile celor de la BMW chiar sunt inovatoare, drept dovada conceptul desprins parca dintr-un univers futurist Vision Next 100.

Tot in acest sens vin si ultimele declaratii venite din tabara producatorului german. Hildegard Wortmann, vicepresedinte in cadrul BMW, a declarat intr-un interviu acordat recent presei de specialiate ca divizia BMW i isi va concentra activitatea din acest moment catre dezvoltarea modelelor autonome. Aceasta a mai spus ca divizia in cauza nu a fost creata exclusiv pentru crearea modelelor electrice, ci a modelelor inovatoare. Iar daca in urma cu cativa ani tendinta se indrepta catre masinile electrice, acum pasul urmator indica tehnologiile autonome.

Citeste continuarea articolului Divizia BMW i anunta planuri autonome pentru urmatorii ani

Daca iei in calcul tehnologia de la bordul acestui model BMW, 750Li, iti vei da seama cam pe unde suntem in acest moment fata de anii trecuti.

Pe vremuri, era de ajuns pentru un producator de masini de lux sa ofere scaune imbracate in piele, finisaje de calitate si, poate, un motor ceva mai mare, pentru a face diferenta in fata unor modele mai proletare.

Modelul 750Li este unul de top, fara indoiala, dar are caracteristici, atat din punctul de vedere al soferului, cat si al pasagerului, care n-ar fi aratat rau pe un Rolls-Royce acum cativa ani. Iata doar cateva dintre ele!

Citeste continuarea articolului Cele mai importante caracteristici ale modelului BMW 750Li (G12)

Nu au trecut decat cateva zile de la momentul in care cei de la BMW ne prezentau faceliftul modelelor Seriei 4 si, iata ca producatorul german ne-a pregatit si o alta serie de surprize. Vorbim despre o serie de imbunatatiri la care au fost supuse modelele Seriei 5 si nu numai. De asemenea, avem acum in fata noastra si cel mai eficient model Seria 5 din istorie – 520d Efficient Dynamics. Noul model va fi disponibil pe piata incepand cu aceasta primavara.

Versiunea 520d Efficient Dynamics ne este prezentata ca fiind echipata cu o unitate de motorizare diesel, cu o capaciate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 190 de cai putere si un cuplu maxim impresionant de nu mai putin de 400 Nm. Performantele sunt destul de bune pentru o asemenea echipare tehnica, reprezenantii BMW vorbind despre capacitatea modelului 520d de a accelera de la 0 la 100 km/h in 7.5 secunde.

Ce este si mai important la modelul 520d Efficient Dynamics este caracterul sau economic atunci cand vine vorba despre consum. Cu niste performante mai mult decat decente, 520d promite sa fie cel mai eficient model al Seriei 5 construit vreodata. Astfel, acesta impresioneaza printr-un consum de doar 3.9 litri pentru parcurgerea a 100 de kilometri. Si gradul emisiilor de dioxid de carbon este unul bun, 520d inregistrand un indicativ de 102 grame CO2/kilometru.

Citeste continuarea articolului BMW lanseaza cel mai eficient Seria 5 din istorie: 520d (G30) Efficient Dynamics

Va mai amintiti BMW Isetta? Ideea suprema de excentric si ceva cu totul altfel? In ciuda disparitiei de acum o jumatate de secol, vehiculul mai poate fi intalnit, ca spectacol, in prezentarile BMW sau in analele istoriei automobilistice, ca fiind unul ca fiind una dintre cele mai ciudate masinarii care au circulat vreodata pe drumuri.

De aceea, parerea noastra este ca BMW ar trebui sa produca din nou Isetta. O revenire a modelului ar fi cool si, mai mult de atat, o relansare are sens in acest moment.

Nu e nevoie decat de o versiune moderna a acestei "neintelese" si BMW are potential sa concureze la modul serios in lumea vehiculelor electrice cu Tesla. Imposibil, veti spune! Iata de ce n-ati avea dreptate.

Citeste continuarea articolului BMW ar putea fi concurenta serioasa pentru Tesla in lumea vehiculelor electrice

Atunci cand am facut cunostinta cu noile modele ale Seriei 7 ne-am declarat cu totii destul de impresionati de ceea ce au reusit cei de la BMW. Insa, mai mult ca sigur, ne-a trecut macar o secunda prin minte cum ar arata un bolid si mai puternic al Seriei 7. Desi majoritatea fanilor producatorului german se gandeau la varianta de performanta M7, cei de la Alpina au intervenit si ne-au prezentat noul BMW Alpina B7 xDrive.

Alpina este un brand al celor de la BMW care s-a remarcat prin dezvoltarea celor mai puternice modele ale producatorului. Asa sta treaba si cu Alpina B7, model construit pe baza actualei generatii Seria 7. Vom afla astazi mai multe despre ce poate acest bolid si despre consumul pe care acesta il inregistreaza. Nu de alta, dar orice avantaj al sutelor de cai putere gasiti sub capota are si un pret care se masoara si in consumul de combustibil.

BMW Alpina B7 xDrive este echipat cu o unitate de motorizare V8 bi-turbo, cu o capacitate de 4.4 litri, capabila sa dezvolte 600 de cai putere si un cuplu maxim de 800 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automata cu opt rapoarte.

Citeste continuarea articolului Cat consuma un BMW Alpina B7 xDrive

In timp ce mare parte din America inca se mai trezeste incet din "coma pantagruelica" a sarbatorilor de iarna, patru dintre cei mai mari si influenti producatori auto din lume au pus la cale, pe ascuns, un plan interesant: construirea, in Europa, a unui vast sistem de statii de incarcare a masinilor electrice, incepand cu anul 2017.

La prima vedere, nu pare a fi ceva senzational, dar ideea ar putea schimba raportul de forte pe batranul continent. BMW, Daimler (detinatorul, printre altele, al marcilor Mercedes-Benz si Smart), Volkswagen (Audi, Porsche, Lamborghini si Bentley) si Ford (Lincoln) au facut echipa si investesc in ceea ce inseamna, in esenta, statiile de carburant ale viitorului.

Cine lipseste din aceasta "echipa"? Tesla. In proiect, nu numai ca aceste statii sunt de doua ori mai puternice, dar sunt si foarte, foarte diferite, ceea ce inseamna ca nici un produs creat de Tesla nu se poate conecta si incarca.

Citeste continuarea articolului Patru companii auto gigant si-au unit fortele pentru a detrona Tesla

Tunerii germani de la Manhart sunt cunoscuti pe plan global datorita proiectelor senzationale care au ca rezultat cele mai puternice modele ale BMW. Cea mai recenta lucrare se bazeaza pe o masina pe care multi o numesc ca fiind cea mai buna din gama M din istorie. Este vorba, asa cum v-ati dat deja seama, de modelul BMW M2.

Intr-o maniera tipica pentru Manhart, echipa de specialisti germani a lucrat cu rigurozitate pentru a se asigura ca masina isi pastreaza caracteristicile de condus, ducand totul la un nivel extrem. Rezultatele, asa cum se pot vedea si in imaginile de mai sus, sunt unele care ii fac pe cei interesati sa pofteasca, daca putem spune asta. Asadar, faceti cunostinta cu BMW M2 MH2 Manhart!

In interior putem observa scaunele Recaro Sportster CS, invelite in piele Alcantara, care beneficiaza de o serie de cusaturi contrastante de culoare aurie. Intregul look este mai special acum, dar aspectul sportiv se pastreaza.

Citeste continuarea articolului Tuning extrem pentru BMW M2 din partea celor de la Manhart

Lansat pe piata auto in urma cu patru ani in cadrul Salonului Auto Nord American de la Detroit, BMW Seria 4 primeste in cele din urma un facelift menit sa ii aduca o improspatare. Nu vorbim despre modificari substantiale, insa upgrade-ul pe care l-au facut inginerii constructorului german este mai mult decat bine venit. Facelift-ul propus de cei de la BMW cuprinde toate versiunile Seriei 4: Coupe, Cabrio, Gran Coupe si chiar versiunea de performanta M4.

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, BMW Seria 4 Facelift ne propune niste blocuri optice imbunatatite cu tehnologie full LED si cu proiectoare de ceata. Partea din spate a automobilelor a suferit de asemenea cateva mici modificari, stopurile si bara de protectie fiind reconcepute acum.

Totodata, clientii care isi vor indrepta atentia spre noile modele le vor putea achizitiona in doua noi nuante de culoare propuse de producatorul german: Sunset Orange, respectiv Snapper Rocks Blue. De asemenea, constructorul german a creat un nou model de jante din aliaj pentru fiecare varianta de echipare.

Citeste continuarea articolului Iata ce ne aduce nou BMW Seria 4 Facelift

Ciprian Marica, retras din activitate anul trecut, este unul dintre fotbalistii romani pasionati de masinile scumpe si de bolizii cu sute de cai putere sub capota. Acest lucru nu mai este o surpriza pentru nimeni, in trecut chiar antrenorul Mircea Lucescu caracterizandu-l ca fiind un mare iubitor al automobilelor de lux.

Invitat intr-o emisiune la Digi FM, Ciprian Marica a dezvaluit ascultatorilor care a fost cea mai tare masina pe care a condus-o pana acum si ce viteza a prins cu aceasta. Astfel, acesta a povestit cum atunci cand era inca sub contract cu gruparea din Stuttgart, a imprumutat un model BMW Alpina al unui coleg si a rulat cu el pe autostrada cu nu mai putin de 320 km/h. O viteza impresionanta chiar daca este vorba despre autostrazile din Germania si chiar daca stim cu totii de ce sunt in stare modelele Alpina.

Pasiunea lui Marica pentru masinile scumpe a inceput inca de la 18 ani, atunci cand a primit drept cadou de majorat un automobil Mazda RX 8 in valoare de 30.000 euro de la tatal sau. Avantajul sau a fost acela de a proveni dintr-o familie cu stare financiara foarte buna, cunoscute fiind afacerile imobiliare in care sunt implicati parintii lui Ciprian. Astfel, acesta nu a depins niciodata doar de contractele pe care le-a avut pe timpul carierei.

Citeste continuarea articolului Ciprian Marica povesteste cum a dat radarul peste cap la volanul unui BMW Alpina
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare