bmw

Lista stiri si informatii despre bmw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre bmw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre bmw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre bmw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw m3, masini second hand, masini sport, romania, masini clasice, bmw m5, sedan, bmw seria 4, gran turismo, bmw seria 8, coupe, bmw seria 5, masini hibride, pret, break

Un model rar si aproape nou de BMW M3 CRT E90 scos la vanzare!

Daca iti doresti sa conduci un sedan BMW M3, in editia limitata din fibra de carbon, adica BMW M3 CRT (E90), sansele sa te porti urca la volanul unui astfel de bolid sunt extrem de reduse. Asta se intampla, in primul rand, din cauza faptului ca au fost construite mai putin de 100 de unitati (67, mai exact!) si toate au fost vandute inainte ca producatorul premium german sa lanseze pe piata modelul BMW M3 CRT.

Vestea buna este ca unul dintre aceste 67 de exemplare extrem de rare de BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology) E90 a fost scos de curand la vanzare si pare sa fie foarte putin folosit. Mai exact, construit pentru modelul din 2013, kilometrajul masinii are inregistrati oficial numai 382 de km. Asta nu poate insemna altceva decat ca masina nu a prea fost condusa in ultimii patru ani.

Mai mult, aceasta versiune a lui M3 CRT E90 nu a fost nici macar inscrisa in circulatie, fiind singurul model care nu a fost condus niciodata pe drumurile publice.

Citeste continuarea articolului Un model rar si aproape nou de BMW M3 CRT E90 scos la vanzare!

Investitie de 2,5 mil. euro intr-un showroom BMW la Targu Mures

BMW are un nou centru auto in Romania - XCARS Mures, dechis luna aceasta la Targu Mures in urma unei investitii greenfield de 2,5 milioane euro, scrie Wall-street.ro.

Cladirea are o suprafata desfasurata de 2.072 de metri patrati si vine cu un showroom care poate gazdui 7 automobile la interior. Nelipsita este cafeneaua „Isetta”, specifica showroom-urilor marcii. In premiera pentru un dealer BMW din Romania, va fi prezent si un model istoric BMW Isetta care a fost achizitionat de XCARS Mures si va fi folosit la evenimente speciale.

„Traditional, zona apartine marcilor germane de volum. Dream car-ul, insa, a fost si este BMW. Acesta a fost, de altfel, unul dintre argumentele care au cantarit greu in decizia patronatului de a aduce la Targu Mures acest brand. Potentialul regiunii este de peste 400 de automobile premium pe an si obiectivul pe termen mediu este sa devenim cea mai importanta marca din segment. Cele mai importante modele din portofoliul nostru sunt cele din gama BMW X. Avem avantajul ca marca ne ofera un portofoliu variat de modele, care ne deschide potentialul catre multe grupuri tina de clienti. Este exemplu familiei de modele plug-in hybrid iPerformance, una din cele mai competitive modele de acest gen din piata, inclusiv din perspectiva pretului”, explica Anda Bordianu, director general BMW XCARS.

Citeste continuarea articolului Investitie de 2,5 mil. euro intr-un showroom BMW la Targu Mures

Cat ai plati pentru un model rar si aproape nou de BMW M3 E30 Sport Evolution?

Va mai amintiti de modelul BMW M3 E30? Da da, cel din 1990. Daca va mai amintiti de el, inseamna ca va aduceti aminte si ca a fost una dintre cele cautate masini si, probabil, unul dintre cele mai bune modele BMW vreodata.

In zilele noastre, un E30 M3 poate fi cumparat cu preturi intre 40.000 si 50.000 de euro, preturi destul de ridicate pentru varsta sa dar, pentru o masina care a fost candva cea mai buna, acest lucru n-ar trebui sa ne surprinda.

Inainte de a schimba subiectul, haideti sa vorbim despre un model BMW M3 E30 Sport Evolution (1990) cu doar 119 kilometri la bord. Suna bine pentru o masina ajunsa la varsta de 27 de ani, nu? Acest model a fost initial cumparat in Europa, s-a plimbat putin si a parasit continentul, pana la urma, dar cum ar putea cineva rezista tentatiei de a-l conduce?

Citeste continuarea articolului Cat ai plati pentru un model rar si aproape nou de BMW M3 E30 Sport Evolution?

Ce masini ascunde garajul lui Gheorghe Hagi?

Gheorghe Hagi este un nume care nu mai are nevoie de nicio prezentare in tara noastra. Daca toata lumea il stie pe „Rege” din vremea in care acesta ne incanta privirile in meciurile echipei nationale, acum Gica Hagi este campion al Romaniei si din postura de antrenor. Echipa pe care o antreneaza, Viitorul Constanta, s-a impus la sfarsitul saptamanii trecute pe primul loc la finalul Ligii 1, dupa o lupta stransa cu formatiile bucurestene FCSB, respectiv Dinamo.

Vorbim astazi despre pasiunea pe care o are Gica Hagi pentru marca germana BMW. Povestea Regelui cu cei de la BMW incepe in urma cu aproape 14 ani, atunci cand producatorul german i-a oferit lui Hagi un model Seria 7. Tot in acel an a fost semnat si un contract de parteneriat intre cele doua parti, urmand ca Hagi sa ofere exclusivitate totala brandului german si sa devina astfel ambasador al acestuia.

Au urmat cativa ani in care Hagi a tot schimbat masinile, insa, bineinteles, nu a renuntat la BMW. In functie de preferintele de moment si in functie de anotimp, Gica Hagi a condus rand pe rand modele precum Seria 3, Seria 5, Seria 6, respectiv Seria 7. Regele s-a declarat foarte multumit de toate modelele pe care a avut ocazia sa le conduca, astfel in 2006 a urmat semnarea unui nou contract.

Citeste continuarea articolului Ce masini ascunde garajul lui Gheorghe Hagi?

Ne apropiem cu pasi repezi de lansarea noii generatii BMW M5 (F90), iar reprezentantii producatorului german ne prezinta deja primele informatii oficiale cu privire la noile modele. Despre noua generatie M5 s-au vehiculat in ultima vreme o multime de zvonuri, unele dintre ele dovedindu-se acum a fi adevarate. Cel mai important dintre toate este cel legat de dotarea noilor modele cu un sistem de tractiune integrala xDrive, lucru confirmat acum in mod oficial. Astfel, BMW M5 devine primul model din portofoliul M care beneficiaza de un sistem de tractiune integrala.

Partea interesanta pe care ne-au pregatit-o cei de la BMW incepe acum insa. Modelele noii generatii M5 vor beneficia de cinci moduri de rulare intre care soferul poate alege. Pentru inceput este bine de stiut ca toate modelele M5 vor porni intotdeauna in modul 4x4. Insa, chiar si cu tractiunea integrala activa inca de la pornire, comportamentul acestor modele se va dovedi a fi orientat catre puntea spate. De asemenea, tot de la pornire se va activa automat si modul DSC (Dynamic Stability Control), tehnologie care ajuta din punct de vedere al stabilitatii si al aderentei.

In cazul in care soferul isi doreste un stil mai agresiv si mai sportiv de condus, acesta poate opta pentru modul MDM – M Dynamic Mode. Si modul acesta functioneaza tot cu sistemul de tractiune integrala 4x4 activ, insa orientarea resurselor catre puntea spate va fi si mai evidenta. Acestea fiind spuse, modul MDM va fi apreciat in special de cei care isi doresc sa faca drifturi.

Citeste continuarea articolului Noua generatie BMW M5 (F90) vine cu tractiune integrala si cu cinci moduri de rulare

Desi mai avem ceva timp de asteptat pentru noul BMW Seria 4 Gran Turismo, astazi vom vorbi despre el si despre ce surprize ne va aduce acesta. Din cate stim pana la acest moment, noul model va fi prezentat publicului in 2019. Din pricina vanzarilor destul de slabe inregistrate de Seria 4 Gran Coupe, care in mod clar nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor, acesta va fi inlocuit in 2019 de noul Gran Turismo.

Din cate se pare la acest moment, noul BMW Seria 4 Gran Turismo va fi prezentat intial ca fiind echipat cu o unitate de motorizare pe benzina, respectiv un sistem plug-in hybrid. Un an mai tarziu, cel mai probabil ca Seria 4 Gran Turismo va primi si o varianta electrica. Si nu una oarecare, ci una care va beneficia de peste 350 de cai putere si de o autonomie de 500 de kilometri. Astfel, se pare ca aceasta va avea ca tinta rivalitatea cu Tesla Model 3, model care va fi produs incepand cu toamna acestui an.

Conform unor surse ale publicatiilor de specialitate internationale, oficialii germani isi doresc ca viitorul BMW Seria 4 Gran Turismo in versiune electrica sa aiba performante similare cu cele pe care le regasim la momentul actual pe cea mai puternica versiune Seria 3 Gran Turismo. Modelul va fi echipat cu unul sau cu doua unitati de motorizare electrice, care sa fie capabile ca intr-un final sa dezvolte 350 de cai putere sau, de ce nu, chiar mai mult.

Citeste continuarea articolului BMW Seria 4 Gran Turismo apare in 2019 si va avea si o versiune electrica

Luna aceasta este una importanta pentru cei de la BMW, care se pregatesc intens pentru prezentarea Conceptului Seria 8 Coupe. Desi mai este ceva timp pana la sfarsitul lunii, atunci cand acesta va fi prezentat efectiv publicului, reprezentantii producatorului german au decis astazi sa lanseze un scurt teaser in acest sens.

Modelul in sine isi va face debutul abia in anul urmator, insa si acesta este un moment important care ne va arata care este directia in care va merge acest model. Lansarea conceptului va fi facuta in data de 26 mai, cu ocazia Concursului de Eleganta Villa d’Este. In urma cu patru ani, pe aceeasi scena a evenimentului amintit, ne-a fost aratat impresionantul Gran Lusso Concept. Evenimentul este unul foarte cunoscut in randul pasionatilor auto din intreaga lume, fiind destinat in principal masinilor de epoca. Editia din acest an se va desfasura in perioada 26-28 mai in orasul italian Cernobbio.

Harald Kruger, presedintele Consiliului de Administratie al celor de la BMW, se arata deosebit de increzator in acest model. Intr-un comunicat de presa care insoteste teaserul prezentat astazi, Kruger spune ca noul Seria 8 Coupe va continua traditia producatorului bavarez in ceea ce priveste segmentul coupe-urilor sportive de lux. De asemenea, acesta crede ca prin lansarea acestui model, statutul producatorului de lider al segmentului de lux ar trebui sa fie de necontestat.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta primul teaser pentru Seria 8 Coupe

Poate ca mai avem pana la editia 2017 a Frankfurt Motor Show, dar nu credem ca ne poate opri cineva din divulgarea unor informatii extrem de proaspete despre noul model BMW.

Acestea vin chiar de la un angajat al gigantului german, care si-a povestit experientele cu noul M5 pe social media. Aparent, acesta ar fi batut drumul pana in Coreea de Sud pentru a vedea noul M5 F90, a avut o revelatie si a revenit in Germania cu informatii si pofta de munca.

Conform (inca) angajatului, urmatorul model M5 va fi primul din gama sa care va folosi un sistem de tractiune integrala asemanator celui de pe Mercedes-AMG E63. Daca acest lucru este adevarat, e foarte posibil ca noul M5 sa fie lansat si cu un pachet optional de competitie.

Citeste continuarea articolului Noul model BMW M5 (F90) vine cu tractiune optionala spate, acoperis din fibra de carbon si peste 600 de cai putere

Dezvaluit in premiera in urma cu doua luni, BMW 530e iPerformance a ajuns si in tara noastra, putand fi deja comandat de cei care au si pus ochii pe el. Modelul in cauza reprezinta singura varianta hybrid plug-in din cadrul gamei Seria 5, gama care a primit recent o noua generatie care se bucura deja de un succes remarcabil.

Chiar daca romanii nu sunt recunoscuti a fi mari amatori atunci cand vine vorba de sisteme de propulsie hibrida, se pare ca noul 530e iPerformance are deja cateva comenzi. Pretul de pornire al unui asemenea model este de 56.585 euro, cu toate taxele incluse. De asemenea, trebuie sa stiti ca nu veti avea de asteptat prea mult pentru noile modele, primele comenzi urmand a fi onorate in perioada imediat urmatoare. Pana atunci, haideti sa ne aducem aminte mai exact cum este echipat acest al saselea model din gama iPerformance.

Asa cum va spuneam si mai devreme, BMW 530e iPerformance are sub capota un sistem de propulsie hibrid alcatuit dintr-o unitate de motorizare cu combustie interna cu capacitate de 2.0 litri, capabila sa produca 184 de cai putere, careia i se alatura un propulsor electric gata sa livreze 113 cai putere. Asadar, avem un sistem hibrid care este capabil sa produca in total 252 de cai putere si un cuplu maxim de 420 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii de viteze automate Steptronic cu opt rapoarte.

Citeste continuarea articolului BMW 530e iPerformance poate fi comandat acum si in Romania, iata ce pret are!

Poate ca motoarele diesel sunt pe cale de disparitie in unele zone din lume, dar acest lucru nu se intampla in Bavaria. Dupa lansarea, la finalul anului trecut, a variantei pe benzina M550i xDrive, BMW scoate acum pe piata si versiunea diesel, noul M550d xDrive (G30/G31).

Nu va vom plictisi cu detalii despre design, de vreme ce sedanul de clasa medie se remarca mai ales la capitolul cifre. Fara prea multe introduceri, iata cateva dintre caracteristicile noului model.

Vazut ca fiind unul dintre cele mai puternice motoare diesel in sase cilindri din lumea auto, propulsorul de 3,0 litri se bucura de patru turbocompresoare, care produc peste 400 de cai putere, la 4.400 de rotatii pe minut, si un cuplu-forta de 760 de newtoni-metru, disponibil inca de la 2.000 de rotatii pe minut. Mai mult, la 1.000 de rotatii pe minut, soferul are la dispozitie 450 de newtoni-metru.

Citeste continuarea articolului Noul BMW M550d xDrive are acum patru turbine si performante de invidiat

Iti plac masinile si te gandesti serios sa comanzi noul model BMW M? Ei bine, producatorul german iti va oferi, in acest moment, doua optiuni de transmisie: o transmisie manuala in sase viteze sau una automata in sapte trepte, cu dublu ambreiaj.

Dragi prieteni, acum vine vestea oarecum socanta: aceasta oferta va fi schimbata foarte curand. Divizia de performanta a celor de la BMW a decis ca e cel mai bun moment sa abandoneze cele doua versiuni.

Veti spune ca aceasta declaratie pare prea dramatica, dar ideea nu ne apartine, am extras-o din declaratiile lui Peter Quintus, vice-presedintele de vanzari si marketing a lui BMW M. Aceste declaratii au fost oferite recent unei reviste de specialitate. Intrebat daca cele doua tipuri de transmisie au vreun viitor pe noul model M, acesta a oferit un raspuns surprinzator, mai ales daca luam in considerarea portofoliul modelului in acest moment.

Citeste continuarea articolului BMW M: Sfarsitul e aproape pentru masinile cu transmisie manuala si dublu ambreiaj

In majoritatea industriilor, ceea ce face lucrurile mai interesante este rivalitatea. In fotbal, de exemplu, toti suntem familiari cu marea rivalitate dintre Barcelona si Real Madrid.

Ei bine, in lumea auto, una dintre cele mai vechi rivalitati este cea dintre Ferrari si Lamborghini. Nici prezentul nu putea duce lipsa de competitie, asa ca iata o rivalitate nascuta din nevoie de mai bun: Seria 5 (G30) de la BMW impotriva Clasei E (W123) de la Mercedes-Benz.

Ce face aceasta competitie mai interesanta, este faptul ca cele doua modele apartin clasei medii executive si amandoua sunt masini de lux.

Citeste continuarea articolului Comparatia saptamanii: Mercedes-Benz Clasa E (W213) sau BMW Seria 5 (G30)?

Noul BMW M4 CS a fost reperat, pentru prima data, fara camuflaj acum cateva luni, in timp ce participa la filmarile unui spot comercial. Ei bine, modelul este foarte aproape de o dezvelire completa si credeti-ne, are cu ce se mandri.

Asa cum era de asteptat, noua versiune combina elemente de la modelul M4 (dotat cu Competition Package) si varianta M4 GTS. De vreme ce ultima nu se mai fabrica de ceva timp, inseamna ca modelul CS este noul cap de serie al Seriei 4.

Producatorul german a declarat ca sufixul "CS" nu va disparea de pe piata, rolul sau fiind acela de a semnaliza versiunile mai puternice ale seriei, cele pozitionate deasupra modelelor echipate cu pachetul de competitie.

Citeste continuarea articolului Specialistii confirma: Noul BMW M4 CS este aproape la fel de bun ca modelul M4 GTS

Sa cumperi o masina second-hand nu e niciodata o decizie usoara. E chiar mai greu atunci cand vorbim despre o masina BMW, de vreme ce modelele producatorului german pot fi foarte scumpe.

De aceea, te sfatuim sa pui multe intrebari inainte de achizitia uneia, dar si sa cercetezi cu atentie piata sau sa verifici cu minutiozitate istoria masinii.

Toate acestea si multe altele iti vor da siguranta ca te vei bucura de masina ta BMW o mai lunga perioada de timp.

Citeste continuarea articolului Ce trebuie sa verifici cand cumperi un BMW second-hand

BMW Group, ca parte a strategiei A.C.E.S., continua orientarea catre solutii digitale de mobilitate. BMW i Ventures a anuntat o investitie la Bus.com, cunoscuta anterior ca ShareTheBus, companie start-up in dezvoltare care elimina complexitatea inchirierii unui autobuz si coordoneaza transportul grupurilor oriunde in SUA si Canada. Aceasta aplicatie are potentialul sa revitalizeze nisa autobuzelor-charter, scrie Wall-street.ro.

Solutia ofera inchiriere online instant a autobuzelor, urmarire a autobuzului prin GPS, instrument de gestiune a pasagerilor, bilete online si multe altele.
Bus.com, cunoscuta anterior ca Sharethebus, a strans investitii initiale de cinci milioane de dolari. Investitia a fost condusa de Jackson Square Ventures, cu participatii de la BMW i Ventures, Real Ventures si Y Combinator. Fondurile vor fi investite pentru a imbunatati tehnologia de rezervare, experienta calatorului, operatiunile furnizorului de autobuze, precum si managementul combustibilului.

"Utilizarea mai buna a autobuzelor este fundamentala pentru viitorul calatoriei", declara Kyle, director executiv al Bus.com. "Autobuzele reprezinta cel mai bun mod de a mobiliza comunitati intregi, inclusiv fanii muzicii si ai sportului, mitinguri si elevi sau studenti. Permitem si imbunatatim experienta calatoriei cu autobuzul."

Citeste continuarea articolului BMW i Ventures investeste in start-up-ul Bus.com, o aplicatie care va revitaliza nisa autobuzelor charter

Asa cum era de asteptat de la un produs premium, a saptea generatie a seriei 5 de la BMW a reusit sa obtina maximum de punctaj, 5 stele, in cele mai recente teste se siguranta europene NCAP.

Sedanul de talie medie a ajuns la 91 de procente la capitolul siguranta ocupantilor masinii - adulti, in timp ce siguranta celor mici din acest model nu a coborat sub 85 de procente.

Modelul s-a descurcat excelent si la capitolul siguranta pietonilor, masina ajungand la 81 de procente. Oficialii Euro NCAP au declarat chiar ca au fost placut impresionati la acest capitol si au laudat sistemul "Person Warning" propus de cei de la BMW, sistem echipat si cu functia "franare de oras".

Citeste continuarea articolului BMW Seria 5 (G30) a obtinut maximum de stele la testele de siguranta Euro NCAP

Prezentat la inceputul acestei primaveri in cadrul Salonului Auto de la Geneva, noul BMW Seria 5 (G31) Touring ajunge in cele din urma si pe piata auto din tara noastra. Vorbim despre cea de-a cincea generatie a acestui model, automobil care se bucura in continuare de un succes important pe pietele pe care activeaza in acest moment. Cel mai accesibil model BMW Seria 5 Touring va va scoate din cont aproape 52.000 de euro, cu toate taxele incluse.

Noul Seria 5 Touring ne-a fost prezentat la Geneva drept un automobil destinat in primul rand familiilor cu copii, beneficiind de avantajul unui spatiu destul de generos atat pentru sofer, cat si pentru alti patru pasageri. Comparativ cu modelele generatiei anterioare, noile Seria 5 Touring au castigat nu mai putin de 70 mm in ampatament. Un alt aspect important care este luat in calcul de cei care isi indreapta atentia catre un astfel de model este cel al portbagajului. Acesta are un volum de 570 de litri in standard, putand fi marit pana la 1.700 de litri in cazul in care bancheta din spate este rabatata complet.

Din punct de vedere al motorizarii, noile Seria 5 Touring au preluat variantele pe care le regasim si la modelele sedan. Astfel, cel mai accesibil model este 520d, echipat cu o unitate TwinPower Turbo de 2.0 litri capabila sa dezvolte 190 de cai putere si un cuplu maxim de 400 Nm, care poate fi cumparat la un pret de 51.825 euro, cu toate taxele incluse. Acest model beneficiaza de o transmisie asigurata prin intermediul unei cutii de viteze manuala.

Citeste continuarea articolului BMW anunta preturile in Romania ale noului Seria 5 Touring (G31)

Garage Italia Customs dovedeste, inca o data, ca are viziuni de design unice atunci cand vine vorba despre tunarea unor masini BMW. In acest caz, vorbim despre BMW i8 si BMW i3, iar noile versiuni sunt cel mai bun exemplu de exces de tipul anilor '80. De ce? Poate cele mai importante caracteristici sunt dungile ciudate, punctele nelalocul lor sau culorile extrem de vii. Noua ne-au adus aminte de masinile de jucarie ale copilariei.

Aceasta pereche de masini este inspirata din creatiile Memphis Design, un producator de mobila din Milano. Compania a devenit cunoscuta in anii '80, datorita modelelor sale legate de curentul pop-art, adica de amestecul de tipare si culori aprinse.

"Inca o data, designer-ii mei au depasit orice asteptare, au reusit sa readuca esenta Memphis design in aceste doua modele futuristice", a declarat Lapo Elkann, managerul Garage Italia Customs, despre noile creatii ale firmei sale.

Citeste continuarea articolului Garage Italia Customs a lansat doua versiuni cu adevarat hidoase ale modelelor BMW i3 si i8

Atunci cand spunem BMW M4 ne gandim automat la un bolid super performant si gata sa impresioneze orice pasionat auto prin performantele sale tehnice de care se face capabil. BMW M4 Coupe este destinat acelora dintre noi care cauta cu orice pret aventura si adrenalina atunci cand pornesc la drum, cuvintele care il descriu cel mai bine fiind acelea legate de viteza, sportivitate sau performante. Bineinteles, un asemenea model s-ar dovedi extrem de capabil si pe un circuit de curse, acolo unde soferul ar putea si mai bine sa ii testeze limitele.

Daca despre performante stim deja ca totul este la superlativ, oare cum or sta lucrurile in ceea ce priveste eficienta sa din punct de vedere al consumului de carburant? Desi stim ca acest lucru nu este primordial atunci cand vorbim despre un bolid sportiv de performanta, ne-am gandit sa facem o analiza si asupra acestui fapt si sa va prezentam cifrele care au reiesit. Dar pana atunci, haideti sa ne aducem aminte despre ceea ce ne ofera un model BMW M4 Coupe!

In primul rand, modelele BMW M4 Coupe impresioneaza prin infatisarea lor extrem de dinamica si de sportiva. Liniile generale curbate si detaliile de ordin aerodinamic ne indica inca din start faptul ca avem in fata ochilor un model extrem de performant. Partea frontala este una impunatoare, remarcandu-se prin cele doua grile frontale cu bare duble si prin prizele de aer de dimensiuni generoase alaturate blocurilor optice cu tehnologie LED. De asemenea, partea posterioara se face vizibila prin hayonul din fibra de carbon cu spoiler integrat si prin tevile de esapament duble.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW M4 Coupe?

BMW X5 xDrive 40e a reprezentat o noua etapa in strategia celor de la BMW, fiind primul model de tip plug-in hybrid de serie pe care acestia l-au dezvoltat. Producatorul german si-a pus mari sperante in acest tip de propulsie, propunandu-ne o strategie de preturi destul de interesanta.

Comparativ din punct de vedere financiar cu modelele echipate cu propulsoare pe benzina de aceeasi putere, xDrive 40e a pornit din start drept o varianta mai mult decat interesanta. Haideti sa vedem impreuna astazi ce ne-au pregatit cei de la BMW prin acest prim model de tip plug-in hybrid si sa analizam care este eficienta lui din punct de vedere al consumului de carburant.

In primul rand trebuie sa spunem ca modelele xDrive 40e folosesc cu succes tehnologia eDrive, tehnologie pe care o regasim la modelele BMW i. De asemenea, tehnologia xDrive este foarte importanta pentru un asemenea model, oferind beneficiile unei tractiuni integrale pentru o rulare in mod electric. Astfel, potentialul hibrid de franare regenerativa poate fi folosit la capacitati maxime cu ambele punti.

Citeste continuarea articolului Cat consuma BMW X5 (F15) xDrive 40e?
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare