bmw

Lista stiri si informatii despre bmw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre bmw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre bmw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre bmw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: bmw m2, manhart, coupe, masini sport, bmw seria 4, facelift, cabriolet, bmw m4, gran coupe, alpina, romania, vanzari, dacia, skoda, renault

Tuning extrem pentru BMW M2 din partea celor de la Manhart

Tunerii germani de la Manhart sunt cunoscuti pe plan global datorita proiectelor senzationale care au ca rezultat cele mai puternice modele ale BMW. Cea mai recenta lucrare se bazeaza pe o masina pe care multi o numesc ca fiind cea mai buna din gama M din istorie. Este vorba, asa cum v-ati dat deja seama, de modelul BMW M2.

Intr-o maniera tipica pentru Manhart, echipa de specialisti germani a lucrat cu rigurozitate pentru a se asigura ca masina isi pastreaza caracteristicile de condus, ducand totul la un nivel extrem. Rezultatele, asa cum se pot vedea si in imaginile de mai sus, sunt unele care ii fac pe cei interesati sa pofteasca, daca putem spune asta. Asadar, faceti cunostinta cu BMW M2 MH2 Manhart!

In interior putem observa scaunele Recaro Sportster CS, invelite in piele Alcantara, care beneficiaza de o serie de cusaturi contrastante de culoare aurie. Intregul look este mai special acum, dar aspectul sportiv se pastreaza.

Cand vorbim despre Manhart, toata lumea se asteapta si la performante mai bune. Si pentru ca pachetul de tuning nu este doar de suprafata, modificarile au fost facute si sub capota. Din pacate, insa, cei de la Manhart nu ne-au oferit, pana in momentul acesta, detalii despre imbunatatirile aduse motorului. Ceea ce putem sa ne imaginam este ca plusul de putere si cuplul imbunatatit ar trebui sa fie arhisuficienti pentru orice impatimit de curse.

Specialistii de la Manhart si-au pus amprenta sub capota si au modificat, conform declaratiilor lor, intercoolerul, turbina si unitatea ECU. De imbunatatiri a avut parte si sistemul de evacuare, iar suspensiile sunt mai sportive acum.

Si daca versiunea de baza BMW M2 accelera de la 0 la 100 kilometri/ora in 4,3 secunde, cel mai probabil modelul caruia i-a fost aplicat programul de tuning se descurca mai bine. Nu de alta, dar cei 630 de cai putere suna de-a dreptul uimitor, ca sa nu mai vorbim despre cuplul de 750 Nm. Aceasta crestere de putere cu siguranta fac din acest model o adevarata bestie pe sosele. Nu credeti la fel?

Tunerii germani de la Manhart sunt cunoscuti pe plan global datorita proiectelor senzationale care au ca rezultat cele mai puternice modele ale BMW. Cea mai recenta lucrare se bazeaza pe o masina pe care multi o numesc ca fiind cea mai buna din gama M din istorie. Este vorba, asa cum v-ati dat deja seama, de modelul BMW M2.

Intr-o maniera tipica pentru Manhart, echipa de specialisti germani a lucrat cu rigurozitate pentru a se asigura ca masina isi pastreaza caracteristicile de condus, ducand totul la un nivel extrem. Rezultatele, asa cum se pot vedea si in imaginile de mai sus, sunt unele care ii fac pe cei interesati sa pofteasca, daca putem spune asta. Asadar, faceti cunostinta cu BMW M2 MH2 Manhart!

In interior putem observa scaunele Recaro Sportster CS, invelite in piele Alcantara, care beneficiaza de o serie de cusaturi contrastante de culoare aurie. Intregul look este mai special acum, dar aspectul sportiv se pastreaza.

Citeste continuarea articolului Tuning extrem pentru BMW M2 din partea celor de la Manhart

Iata ce ne aduce nou BMW Seria 4 Facelift

Lansat pe piata auto in urma cu patru ani in cadrul Salonului Auto Nord American de la Detroit, BMW Seria 4 primeste in cele din urma un facelift menit sa ii aduca o improspatare. Nu vorbim despre modificari substantiale, insa upgrade-ul pe care l-au facut inginerii constructorului german este mai mult decat bine venit. Facelift-ul propus de cei de la BMW cuprinde toate versiunile Seriei 4: Coupe, Cabrio, Gran Coupe si chiar versiunea de performanta M4.

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, BMW Seria 4 Facelift ne propune niste blocuri optice imbunatatite cu tehnologie full LED si cu proiectoare de ceata. Partea din spate a automobilelor a suferit de asemenea cateva mici modificari, stopurile si bara de protectie fiind reconcepute acum.

Totodata, clientii care isi vor indrepta atentia spre noile modele le vor putea achizitiona in doua noi nuante de culoare propuse de producatorul german: Sunset Orange, respectiv Snapper Rocks Blue. De asemenea, constructorul german a creat un nou model de jante din aliaj pentru fiecare varianta de echipare.

Nici interiorul nu a scapat de ochii vigilenti ai specialistilor din cadrul BMW, beneficiind acum de unele retusari care vor fi primite in mod sigur bine de fanii Seriei 4. In primul rand trebuie sa va spunem ca veti putea opta pentru trei variante noi de tapiterie si pentru o serie de noi elemente decorative.

De asemenea, noile modele vor putea fi echipate cu ceasurile de bord digitale Multifunctional Instrument Display. Mai mult decat atat, si volanul sport a primit cateva modificari. In plus, pentru cei care vor opta pentru sistemul de navigatie Proffesional s-a realizat o noua interfata grafica, asemanatoare celei regasite pe modelele Seriei 5.

La nivelul motorizarilor, reprezentantii BMW au lasat lucrurile asa cum erau si pana acum pentru modelele Seriei 4. Astfel, clientii vor putea alege in continuare intre trei modele diesel (BMW 420d, BMW 430d, respectiv BMW 435d xDrive) si alte trei modele pe benzina (BMW 420i, BMW 430i, respectiv BMW 440i). Cea mai puternica varianta de motorizare dintre cele enumerate o reprezinta modelul BMW 440i, echipat cu un propulsor capabil sa dezvolte 326 cai putere.

Pentru a oferi o sportivitate mai ridicata modelelor Coupe, respectiv Grand Coupe, cei de la BMW au modificat si suspensiile acestora pentru a le face sa ofere o manevrabilitate superioara si o experienta mai intensa la volan. De asemenea, in acest caz, se pot alege niste anvelope speciale de performanta, capabile sa ofere o aderenta mai buna la asfalt.

Lansat pe piata auto in urma cu patru ani in cadrul Salonului Auto Nord American de la Detroit, BMW Seria 4 primeste in cele din urma un facelift menit sa ii aduca o improspatare. Nu vorbim despre modificari substantiale, insa upgrade-ul pe care l-au facut inginerii constructorului german este mai mult decat bine venit. Facelift-ul propus de cei de la BMW cuprinde toate versiunile Seriei 4: Coupe, Cabrio, Gran Coupe si chiar versiunea de performanta M4.

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, BMW Seria 4 Facelift ne propune niste blocuri optice imbunatatite cu tehnologie full LED si cu proiectoare de ceata. Partea din spate a automobilelor a suferit de asemenea cateva mici modificari, stopurile si bara de protectie fiind reconcepute acum.

Totodata, clientii care isi vor indrepta atentia spre noile modele le vor putea achizitiona in doua noi nuante de culoare propuse de producatorul german: Sunset Orange, respectiv Snapper Rocks Blue. De asemenea, constructorul german a creat un nou model de jante din aliaj pentru fiecare varianta de echipare.

Citeste continuarea articolului Iata ce ne aduce nou BMW Seria 4 Facelift

Ciprian Marica povesteste cum a dat radarul peste cap la volanul unui BMW Alpina

Ciprian Marica, retras din activitate anul trecut, este unul dintre fotbalistii romani pasionati de masinile scumpe si de bolizii cu sute de cai putere sub capota. Acest lucru nu mai este o surpriza pentru nimeni, in trecut chiar antrenorul Mircea Lucescu caracterizandu-l ca fiind un mare iubitor al automobilelor de lux.

Invitat intr-o emisiune la Digi FM, Ciprian Marica a dezvaluit ascultatorilor care a fost cea mai tare masina pe care a condus-o pana acum si ce viteza a prins cu aceasta. Astfel, acesta a povestit cum atunci cand era inca sub contract cu gruparea din Stuttgart, a imprumutat un model BMW Alpina al unui coleg si a rulat cu el pe autostrada cu nu mai putin de 320 km/h. O viteza impresionanta chiar daca este vorba despre autostrazile din Germania si chiar daca stim cu totii de ce sunt in stare modelele Alpina.

Pasiunea lui Marica pentru masinile scumpe a inceput inca de la 18 ani, atunci cand a primit drept cadou de majorat un automobil Mazda RX 8 in valoare de 30.000 euro de la tatal sau. Avantajul sau a fost acela de a proveni dintr-o familie cu stare financiara foarte buna, cunoscute fiind afacerile imobiliare in care sunt implicati parintii lui Ciprian. Astfel, acesta nu a depins niciodata doar de contractele pe care le-a avut pe timpul carierei.

Marica s-a transformat de-a lungul timpului intr-un client fidel al masinilor marca Mercedes, achizitionandu-si in ultimii ani un model S – Classe, respectiv un SL 63 AMG. Un alt bolid de lux cu care a impresionat anul trecut a fost un Audi R8 de culoare rosie, automobil evaluat la peste 100.000 euro.

Cei dintre noi care suntem pasionati si ai fotbalului, ne aducem aminte de vorbele spuse de Ciprian Marica atunci cand a venit sa isi negocieze contractul cu Steaua. Coborat dintr-un automobil editie limitata Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster 722 S, Marica reamintea atunci faptul ca pentru el partea financiara a contractului nu este importanta.

Echipat cu o unitate de motorizare V8 supraalimentata si cu o capacitate de 5.4 litri, Mercedes – Benz SLR McLaren Roadster 722 S beneficiaza de peste 650 de cai putere sub capota capabili sa duca bolidul la niste cifre tehnice de invidiat. Vorbim despre o viteza maxima la care poate ajunge de 335 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h este posibil de realizat in doar 3.7 secunde. Pretul unui asemenea model poate ajunge si la aproape 500.000 euro.

Ciprian Marica, retras din activitate anul trecut, este unul dintre fotbalistii romani pasionati de masinile scumpe si de bolizii cu sute de cai putere sub capota. Acest lucru nu mai este o surpriza pentru nimeni, in trecut chiar antrenorul Mircea Lucescu caracterizandu-l ca fiind un mare iubitor al automobilelor de lux.

Invitat intr-o emisiune la Digi FM, Ciprian Marica a dezvaluit ascultatorilor care a fost cea mai tare masina pe care a condus-o pana acum si ce viteza a prins cu aceasta. Astfel, acesta a povestit cum atunci cand era inca sub contract cu gruparea din Stuttgart, a imprumutat un model BMW Alpina al unui coleg si a rulat cu el pe autostrada cu nu mai putin de 320 km/h. O viteza impresionanta chiar daca este vorba despre autostrazile din Germania si chiar daca stim cu totii de ce sunt in stare modelele Alpina.

Pasiunea lui Marica pentru masinile scumpe a inceput inca de la 18 ani, atunci cand a primit drept cadou de majorat un automobil Mazda RX 8 in valoare de 30.000 euro de la tatal sau. Avantajul sau a fost acela de a proveni dintr-o familie cu stare financiara foarte buna, cunoscute fiind afacerile imobiliare in care sunt implicati parintii lui Ciprian. Astfel, acesta nu a depins niciodata doar de contractele pe care le-a avut pe timpul carierei.

Citeste continuarea articolului Ciprian Marica povesteste cum a dat radarul peste cap la volanul unui BMW Alpina

Topul celor mai vandute branduri auto in Romania in 2016

Asa cum va spuneam si ieri, anul 2016 a reprezentat un an de succes pentru lumea auto la nivel international, marii producatori auto inregistrand vanzari record pe parcursul lui. Acelasi lucru il putem spune si despre piata auto din tara noastra, inmatricularile de masini noi continuand sa creasca si in acest an, conform analizelor prezentate.

Potrivit raportului intocmit de Directia Regim de Permise de Conducere si Inmatriculari a Vehiculelor (DRPCIV), romanii au inmatriculat in cele 365 zile ale anului trecut nu mai putin de 94.919 automobile noi. Asta reprezinta o crestere cu aproximativ 17 procente fata de numarul de inmatriculari inregistrat pe parcursul anului precedent.

Asa cum era de asteptat, cele mai multe masini noi inmatriculate in Romania au purtat sigla Dacia. Conform datelor inregistrate, un numar de 27.597 modele ale producatorului roman au fost inmatriculate in 2016. Chiar daca vorbim despre o crestere cu 2.8% fata de cifra inregistrata in anul precedent, nu putem spune ca este un indicativ multumitor pentru cei de la Dacia, raportat la cresterea numarului total de automobile noi din tara noastra.

Grupul Volkswagen a fost si in acest an la mare cautare in tara noastra. Principalele modele achizitionate de romani au fost insa cele semnate de Skoda, producator care a insumat un numar de 8.677 unitati trimise pe soselele din Romania. O cifra foarte buna pentru constructorul ceh, care a inregistrat asfel o crestere de peste 15 procente pe piata romaneasca.

Volkswagen, desi zdruncinat in acest an la nivel international din cauza scandalului Dieselgate, ocupa ultimul loc de pe podium in topul vanzarilor realizate in tara noastra, la mare apropiere de cei de la Skoda. Nemtii au inregistrat un numar de 8.339 autovehicule noi trimise catre Romania.

Batalia pentru locul 4 din topul brandurilor auto cele mai cautate de romani a fost de asemenea stransa, Renault reusind sa se impuna in cele din urma in fata celor de la Ford cu numai 76 exemplare in plus. Insa, in cazul producatorului francez, putem vorbi despre o crestere importanta la nivelul pietei romanesti de peste 40 de procente.

Topul producatorilor care au reusit sa trimita peste 2.500 de noi exemplare pe soselele din Romania este continuat cu Opel (5.103 unitati), Mercedes-Benz (3.695), Hyundai (3.345), Toyota (3.089), respectiv BMW (2.771). Astfel, ne putem da seama ca cei de la Mercedes-Benz au castigat batalia cu BMW pentru segmentul premium si in tara noastra, chiar cu o diferenta mai mare fata de cea inregistrata la nivel global.

Asa cum va spuneam si ieri, anul 2016 a reprezentat un an de succes pentru lumea auto la nivel international, marii producatori auto inregistrand vanzari record pe parcursul lui. Acelasi lucru il putem spune si despre piata auto din tara noastra, inmatricularile de masini noi continuand sa creasca si in acest an, conform analizelor prezentate.

Potrivit raportului intocmit de Directia Regim de Permise de Conducere si Inmatriculari a Vehiculelor (DRPCIV), romanii au inmatriculat in cele 365 zile ale anului trecut nu mai putin de 94.919 automobile noi. Asta reprezinta o crestere cu aproximativ 17 procente fata de numarul de inmatriculari inregistrat pe parcursul anului precedent.

Asa cum era de asteptat, cele mai multe masini noi inmatriculate in Romania au purtat sigla Dacia. Conform datelor inregistrate, un numar de 27.597 modele ale producatorului roman au fost inmatriculate in 2016. Chiar daca vorbim despre o crestere cu 2.8% fata de cifra inregistrata in anul precedent, nu putem spune ca este un indicativ multumitor pentru cei de la Dacia, raportat la cresterea numarului total de automobile noi din tara noastra.

Citeste continuarea articolului Topul celor mai vandute branduri auto in Romania in 2016

Daca inca nu stim exact cine a castigat batalia pentru topul vanzarilor in 2016 dintre Volkswagen si Toyota, segmentul premium si-a desemnat deja castigatorii. Insa, nu va ganditi ca ar fi fost o lupta usoara si pe acest segment, lupta fiind mai mult decat stransa la varf. Analizam in randurile urmatoare felul in care s-au descurcat marii producatori auto in 2016 si, bineinteles, cifrele pe care le-au inregistrat in ceea ce priveste vanzarile.

In primul rand trebuie sa va spunem ca 2016 a fost un an foarte bun pentru segmentul premium, marii producatori auto inregistrand cifre record de vanzari. Cu o crestere de peste 11 procente fata de anul precedent, Mercedes a reusit sa ocupe fotoliul de lider in topul vanzarilor din 2016.

Mercedes a inregistrat o cifra de aproximativ 2.084.000 de unitati vandute pe parcursul anului 2016, inregistrand astfel un nou record. Aproape 900.000 dintre acestea au luat calea Batranului Continent, insa surpriza vine din partea asiaticilor care au inregistrat un apetit important pentru constructorul german in acest an. Astfel, peste 470.000 de exemplare au ajuns aici, Mercedes inregistrand o crestere pe aceasta piata de peste 26 de procente.

Asa cum va spuneam si la inceputul acestei analize, lupta pentru pozitia de lider a fost stransa in acest an. BMW s-a clasat pe locul al doilea dupa ce a reusit sa vanda doar putin peste 2 milioane de unitati, cu doar 80.000 mai putine decat cei de la Mercedes. Cu toate acestea, si cei de la BMW au inregistrat o crestere de peste 5 procente fata de cifrele din 2015. Modelul cu cea mai mare crestere in topul vanzarilor pentru BMW a fost Seria 7, cu o crestere de 69%.

Conform cifrelor prezentate de cei de la BMW, producatorul german a inregistrat si o cifra de 2.676 de exemplare vandute pe teritoriul Romaniei. Astfel, cel mai cautat model printre romani a fost X5, urmat de X1, respectiv X3. Nici Seria 7 nu s-a lasat mai prejos, ajungand intr-un numar de 118 unitati pe soselele din tara noastra.

Ultimul loc al podiumului in topul vanzarilor din 2016 a fost ocupat de Audi, care, desi nu a avut un an rau deloc, nu a reusit sa se ridice la nivelul celor de la Mercedes, respetiv BMW. Cu o crestere de 3.8% fata de 2015, Audi a inregistrat putin peste 1.870.000 unitati vandute pe parcursul anului trecut, jumatate dintre acestea ramanand in Europa.

Asa cum am mai mentionat, anul 2016 a fost un an de succes pentru segmentul premium, toti producatorii care si-au facut publice vanzarile pana acum fiind in crestere. Volvo, Rolls-Royce si Lamborghini au inregistrat de asemenea cresteri fata de anul precedent.

Daca inca nu stim exact cine a castigat batalia pentru topul vanzarilor in 2016 dintre Volkswagen si Toyota, segmentul premium si-a desemnat deja castigatorii. Insa, nu va ganditi ca ar fi fost o lupta usoara si pe acest segment, lupta fiind mai mult decat stransa la varf. Analizam in randurile urmatoare felul in care s-au descurcat marii producatori auto in 2016 si, bineinteles, cifrele pe care le-au inregistrat in ceea ce priveste vanzarile.

In primul rand trebuie sa va spunem ca 2016 a fost un an foarte bun pentru segmentul premium, marii producatori auto inregistrand cifre record de vanzari. Cu o crestere de peste 11 procente fata de anul precedent, Mercedes a reusit sa ocupe fotoliul de lider in topul vanzarilor din 2016.

Mercedes a inregistrat o cifra de aproximativ 2.084.000 de unitati vandute pe parcursul anului 2016, inregistrand astfel un nou record. Aproape 900.000 dintre acestea au luat calea Batranului Continent, insa surpriza vine din partea asiaticilor care au inregistrat un apetit important pentru constructorul german in acest an. Astfel, peste 470.000 de exemplare au ajuns aici, Mercedes inregistrand o crestere pe aceasta piata de peste 26 de procente.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz este lider de vanzari in anul 2016, depaseste BMW

BMW este la doar 52 de unitati (2%) distanta de a bate recordul de vanzari in Romania din anul 2007, de dinainte de criza, cand livrarile au fost de 2.727 unitati. Anul trecut, vanzarile BMW pe plan local au urcat la 2.676 unitati, o crestere de 38% fata de 2015, informeaza Wall-street.ro.

"In Romania compania a obtinut al doilea rezultat din istorie, foarte aproape de anul record 2007. In total au fost livrate 2.676 automobile BMW, ceea ce reprezinta o crestere de 37,9% fata de anul precedent", au declarat reprezentantii BMW.

Topul celor mai vandute modele BMW noi in 2016
1. BMW X5 - 471 unitati

2. BMW X1 - 302 unitati

3. BMW X3 - 301 unitati

4. BMW Seria 3 - 300 unitati

Anul trecut, a crescut si cererea pentru modele plug-in (hibride si electrice - 68 unitati), dar si pentru cele sportive, BMW M (40 unitati).

Dupa lansarea BMW i in noiembrie 2015 si startul programului rabla plus pentru o perioada scurta in a doua jumatate a anului 2016, BMW i a livrat 37 modele BMW i3 (dintre care 5 cu range extender) si 6 modele BMW i8, astfel ca BMW este cel mai de succes producator pe piata automobilelor electrice. La aceasta performanta se adauga succesul modelelor plug-in – BMW X5 xDrive40e iPerfromance (18 unitati), BMW Seria 3 330e iPerformance (1 unitate), BMW 740e iPerfromance (3 unitati) si BMW 225xe iPerformance (3 unitati).

Citeste continuarea articolului pe Wall-street.ro!

BMW este la doar 52 de unitati (2%) distanta de a bate recordul de vanzari in Romania din anul 2007, de dinainte de criza, cand livrarile au fost de 2.727 unitati. Anul trecut, vanzarile BMW pe plan local au urcat la 2.676 unitati, o crestere de 38% fata de 2015, informeaza Wall-street.ro.

"In Romania compania a obtinut al doilea rezultat din istorie, foarte aproape de anul record 2007. In total au fost livrate 2.676 automobile BMW, ceea ce reprezinta o crestere de 37,9% fata de anul precedent", au declarat reprezentantii BMW.

Topul celor mai vandute modele BMW noi in 2016
1. BMW X5 - 471 unitati

Citeste continuarea articolului BMW Romania mai are de recuperat doar 2% pentru a bate recordul din 2007, de dinainte de criza

Primul eveniment important auto al anului, 2017 Consumer Electronics Show, ne-a dezvaluit si viziunea pe care o au cei de la BMW cu privire la modul in care vor arata interioarele modelelor lor in viitor. Asadar, reprezentantii producatorului german au venit la Las Vegas cu conceptul „i Inside Future”, concept care, trebuie sa recunoastem, a starnit curiozitatea tuturor si care s-a bucurat de numeroase reactii pozitive.

Conceptul prezentat de inginerii germani poate parea destul de futurist pentru acest moment, insa avand in vedere ca vorbim despre BMW totul este posibil. La baza conceptului sta o tehnologie noua numita BMW HoloActive Touch – o interfata de tip holograma. Acest sistem ar urma sa controleze sistemul de comunicare, pe cel multimedia si, nu in ultimul rand, pe cel de navigatie.

Acest pas in viitor este prezentat de specialistii de la BMW ca fiind ceva firesc in evolutia din domeniul auto, urmand sa inlocuiasca actualul sistem de recunoastere a gesturilor. Punand in discutie si viitorul tot mai autonom al automobilelor, reprezentantii producatorului german au incercat sa explice ca soferului trebuie sa i se ofere un plus de conectivitate.

Sistemul de lucru prezentat de cei de la BMW este destul de simplu in esenta. Astfel, meniul cu functiile si comenzile masinii va aparea proiectat in aer sub forma unei holograme, undeva in lateralul volanului si deasupra consolei centrale. Soferul, cu ajutorul degetului, va putea naviga prin sistemul de functii al masinii si va putea selecta comanda dorita.

Pentru a sti ca a accesat comanda dorita, soferul va simti in varful degetului o pulsatie generata printr-un sistem de ultrasunete. Atunci cand soferul nu va interactiona cu holograma, aceasta isi va pierde din intensitatea luminoasa si se va retrage in fundal.

Sistemul BMW HoloActive Touch nu este singura noutate propusa de reprezentantii BMW la CES 2017, acestia plusand cu Sound Curtain. Acesta presupune un sistem audio care va aduce un plus substantial atunci cand vine vorba de sunetul reprodus in interiorul masinii. Totodata, boxele acestui sistem vor fi implementate in tetiere.

Nici pasagerii din spate nu au fost dati uitarii de cei de la BMW, acestora fiindu-le pregatit un ecran multimedia de dimensiuni generoase care coboara din plafon atunci cand cei din spate isi doresc sa aiba acces la unele informatii. Atunci cand nu este folosit, ecranul ramane in plafon si joaca rolul unei surse de iluminare ambientala. De asemenea, noul habitaclu interior propus de cei de la BMW dispune si de un loc special de depozitare al cartilor.

Primul eveniment important auto al anului, 2017 Consumer Electronics Show, ne-a dezvaluit si viziunea pe care o au cei de la BMW cu privire la modul in care vor arata interioarele modelelor lor in viitor. Asadar, reprezentantii producatorului german au venit la Las Vegas cu conceptul „i Inside Future”, concept care, trebuie sa recunoastem, a starnit curiozitatea tuturor si care s-a bucurat de numeroase reactii pozitive.

Conceptul prezentat de inginerii germani poate parea destul de futurist pentru acest moment, insa avand in vedere ca vorbim despre BMW totul este posibil. La baza conceptului sta o tehnologie noua numita BMW HoloActive Touch – o interfata de tip holograma. Acest sistem ar urma sa controleze sistemul de comunicare, pe cel multimedia si, nu in ultimul rand, pe cel de navigatie.

Acest pas in viitor este prezentat de specialistii de la BMW ca fiind ceva firesc in evolutia din domeniul auto, urmand sa inlocuiasca actualul sistem de recunoastere a gesturilor. Punand in discutie si viitorul tot mai autonom al automobilelor, reprezentantii producatorului german au incercat sa explice ca soferului trebuie sa i se ofere un plus de conectivitate.

Citeste continuarea articolului i Inside Future Concept - BMW vrea inlocuirea butoanelor clasice cu o holograma

Compania BMW tocmai a realizat un lucru pe care multi, probabil, il vor considera o miscare extrema. Este vorba despre anuntul facut in urma cu putin timp, care se refera la actualizarea gamei de motoare a Seriei 2 Coupe cu unitatea pe benzina cu trei cilindri disponibila la coupe-ul premium cu tractiune integrala.

Noul model entry-level se numeste 218i si va avea acelasi sistem de propulsie cu noul Mini Cooper. Montat acum longitudinal sub capota foarte lunga si sexy a Seriei 2, motorul turbo de 1,5 litri, care a debutat prima data in gama la Seria 2 Active Tourer, va avea loc suficient.

Noua unitate de putere are o greutate redusa si ofera o distributie perfecta a sarcinii intre puntea fata si cea din spate. In schimbul banilor platiti, clientii vor primi o putere familiara, de 136 cai putere, si un cuplu maxim de 220 Nm care vine de la cele 2500 rpm. Acest nou motor este o premiera pentru cei de la BMW, fiind primul motor cu trei cilindri in linie oferit de germani.

Tehnologia TwinTurbo cuprinde un turbocompresor care este integrat in galerie de evacuare, un sistem de injectie si cea mai recenta versiune de control variabil al supapelor Valvetronic si un control variabil al arborelui cu came Double Vanos.

Noul BMW 218i Coupe accelereaza de la 0 la 100 kilometri/ora in 8,8 secunde in versiunea cu cutie de viteze manuala si 8,9 secunde in versiunea cu cutie de viteze automata iar viteza maxima atinsa este de 212 kilometri/ora pentru ambele. Consumul de carburant declarat de producator este intre 5,1 si 5,6 litri/100 kilometri pentru masina cu cutie manuala si intre 5,1 si 5,5 litri/100 kilometri pentru versiunea cu cutie automata.

In plus fata de noua unitate de motorizare, pe care v-am prezentat-o mai sus, cei de la BMW ne ofera inca o noutate. Incepand din primavara acestui an, modelul 220d din Seria 2 Coupe poate fi achizitionat cu sistemul inteligent de tractiune integrala si cu cea mai recenta tehnologie xDrive.

Aceasta noua familie de motoare include motorul de 2,0 litri diesel cu BMW TwinPower Turbo pentru modelul BMW 220d Coupe. Odata cu aceasta noua lansare, BMW 220d xDrive asigura nu numai o tractiune optimizata si o stabilitate perfecta, dar mareste, de asemenea, dinamica atunci cand se iau viraje la viteze mari.

Modelul de 140 de cai putere si tractiune integrala accelereaza de la 0 la 100 kilometri/ora in 6,8 secunde si are un consum mediu intre 4,7 si 4,3 litri/100 kilometri.

Pentru ambele versiuni ale Seriei 2 Coupe, specialistii BMW ofera mai multe pachete de design din care clientii pot alege. Masinile pot fi comandate fie in versiunea Advantage, Sport Line, Luxury Line sau M Sport. Acestea sunt cunoscute de fanii brandului pentru imbunatatirile aduse: pachetul Advantage are un volan multifunctional, senzori de parcare, proiectoare si spatii de stocare mai multe.

Pachetele Sport Line si Luxury Line contin jante de 17 inci, tapiterie unica si ornamente speciale, iar pachetul M are jante de 17 inci cu design dedicate, garda la sol redusa si aerodinamica mai buna.

Compania BMW tocmai a realizat un lucru pe care multi, probabil, il vor considera o miscare extrema. Este vorba despre anuntul facut in urma cu putin timp, care se refera la actualizarea gamei de motoare a Seriei 2 Coupe cu unitatea pe benzina cu trei cilindri disponibila la coupe-ul premium cu tractiune integrala.

Noul model entry-level se numeste 218i si va avea acelasi sistem de propulsie cu noul Mini Cooper. Montat acum longitudinal sub capota foarte lunga si sexy a Seriei 2, motorul turbo de 1,5 litri, care a debutat prima data in gama la Seria 2 Active Tourer, va avea loc suficient.

Noua unitate de putere are o greutate redusa si ofera o distributie perfecta a sarcinii intre puntea fata si cea din spate. In schimbul banilor platiti, clientii vor primi o putere familiara, de 136 cai putere, si un cuplu maxim de 220 Nm care vine de la cele 2500 rpm. Acest nou motor este o premiera pentru cei de la BMW, fiind primul motor cu trei cilindri in linie oferit de germani.

Citeste continuarea articolului Compact, puternic si cu un caracter solid: noul motor cu trei cilindri al BMW 218i Coupe

Coreea de Sud a anuntat acum cateva zile ca doreste sa interzica anumite tipuri de masini. In vizorul autoritatilor au intrat branduri de renume precum Porsche, BMW sau Nissan. Guvernul de la Seul a inceput investigatiile pentru certificarile de mediu ale masinilor importate acolo dupa ce anul trecut, Volkswagen a recunoscut ca a instalat pe anumite modele softuri care trisau emisiile.

Celebrul scandal Dieselgate a afectat aproape 11 milioane de masini de pretutindeni, iar sud coreenii au decis acum sa afle daca si alte tipuri de vehicule care circula pe soselele lor detin astfel de dispozitive inselatoare. In urma testarilor efectuate de autoritati, s-a hotarat sa se interzica vanzarea a zece modele produse de constructori de renume. Nissan, BMW si Porsche au intrat in verificari inca din luna august a anului ce tocmai a trecut, iar acum autoritatile sud coreene au anuntat oficial ca au decis sa le retraga certificarile.

Se pare ca reprezentantele Porsche, BMW si Nissan din Coreea de Sud au emis anumite documente false pentru a trece testele de emisii si a obtine certificarile de vanzare. Toate aceste investigatii nu au ramas fara consecinte. Producatorii in cauza au primit amenzi care s-au ridicat la o valoare totala de sase milioane de dolari. Cei ce au descoperit aceste nereguli au raportat ca peste 4.523 de autovehicule incalcau normele de poluare, prin urmare 10 modele au fost deja retrase de pe piata din Coreea de Sud.

Purtatorii de cuvant ai unitatilor din Coreea de Sud ale Nissan Motor Co Ltd si BMW AG au recunoscut constatarile din cadrul anchetei guvernului si au declarat ca vor incerca pe viitor sa obtina din nou certificari pentru modelele afectate. Pe de alta parte, din partea companiei Porsche AG, parte a grupului Volkswagen, nici un reprezentant nu a putut fi contactat pentru a da declaratii in legatura cu aceasta noua ancheta in care sunt implicati.

Coreea de Sud a fost dura cu cei de la Volkswagen, au depus plangeri impotriva directorilor locali, au suspendat vanzarile mai multor modele si au dat si amenzi pentru presupusa falsificare a documentelor privind emisiile sau testele pentru aflarea nivelului de zgomot.

In cea mai recenta stire aparuta in presa se spune ca, Coreea de Sud a declarat inca de luna trecuta ca va depune plangeri penale impotriva a cinci actuali si fosti directori din reprezentantele sud coreene ale Volkswagen. In Coreea de Sud vanzarile de masini din import au scazut cu 7 procente in primele 11 luni ale anului 2016 si s-au indreptat catre un declin de care nu au mai avut parte inca din 2009.

Coreea de Sud a anuntat acum cateva zile ca doreste sa interzica anumite tipuri de masini. In vizorul autoritatilor au intrat branduri de renume precum Porsche, BMW sau Nissan. Guvernul de la Seul a inceput investigatiile pentru certificarile de mediu ale masinilor importate acolo dupa ce anul trecut, Volkswagen a recunoscut ca a instalat pe anumite modele softuri care trisau emisiile.

Celebrul scandal Dieselgate a afectat aproape 11 milioane de masini de pretutindeni, iar sud coreenii au decis acum sa afle daca si alte tipuri de vehicule care circula pe soselele lor detin astfel de dispozitive inselatoare. In urma testarilor efectuate de autoritati, s-a hotarat sa se interzica vanzarea a zece modele produse de constructori de renume. Nissan, BMW si Porsche au intrat in verificari inca din luna august a anului ce tocmai a trecut, iar acum autoritatile sud coreene au anuntat oficial ca au decis sa le retraga certificarile.

Se pare ca reprezentantele Porsche, BMW si Nissan din Coreea de Sud au emis anumite documente false pentru a trece testele de emisii si a obtine certificarile de vanzare. Toate aceste investigatii nu au ramas fara consecinte. Producatorii in cauza au primit amenzi care s-au ridicat la o valoare totala de sase milioane de dolari. Cei ce au descoperit aceste nereguli au raportat ca peste 4.523 de autovehicule incalcau normele de poluare, prin urmare 10 modele au fost deja retrase de pe piata din Coreea de Sud.

Citeste continuarea articolului Nissan, BMW si Porsche au probleme in Coreea de Sud! Autoritatile de acolo au interzis 10 modele de la vanzare!

Asa cum dezvaluisera odata cu prezentarea noii generatii Seria 5, cei de la BMW au lansat versiunea plug-in hibrid 530e iPerformance. Vorbim astfel despre cel de-al saselea model al gamei iPerformance, model pe care il vom putea admira peste numai cateva zile, odata cu debutul primului eveniment important auto al anului – Salonul Auto Nord American de la Detroit.

Modelele 530e iPerformance nu sunt foarte diferite fata de modelele pe care le cunoastem deja, acestea venind cu cateva elemente discrete vopsite in albastru. Astfel, putem remarca capacele din centrul jantelor, priza de incarcare a bateriei sau barele din grila radiatorului. De asemenea, aceste modele au fost personalizate prin aplicarea logo-urilor „530e”, respectiv „eDrive”.

In ceea ce priveste motorizarea noului 530e iPerformance, aflam ca acesta va fi echipat cu un sistem care include o unitate pe benzina TwinPower Turbo cu o capacitate de 2.0 litri si care este capabila sa produca 184 de cai putere, caruia i se alatura un propulsor electric care livreaza 95 de cai putere.

Asadar, vorbim despre un sistem care poate dezvolta in total 252 de cai putere si un cuplu maxim de 420 Nm. Cu astfel de specificatii tehnice, cifrele inregistrate de 530e iPerformance nu sunt tocmai de neglijat. Pentru a va face o idee mai buna, va spunem ca viteza maxima la care poate ajunge modelul hibrid este de 235 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h este posibil de realizat in doar 6.2 secunde.

Specificatiile bune continua si atunci cand aducem in discutie consumul acestui model, reprezentantii producatorului german reusind sa scoata un consum de doar 1.9 litri pentru parcurgerea a 100 de kilometri. Desigur, aceasta valoare este una relativa, ea variind in functie de modul de rulare ales si de conditiile de drum. Pentru un consum cat mai aproapiat de aceasta valoare, producatorul recomanda un mod de rulare mixt cu bateria motorului electric plina.

Autonomia exclusiv electrica a modelului 530e iPerformance este de doar 50 de kilometri, distanta in care viteza maxima poate atinge doar 140 km/h. Insa, automobilul poate rula in mod normal fara realimentare aproximativ 650 de kilometri.

Bateria folosita pentru modelul 530e iPerformance este una de tip Li-Ion de 7.4 kWh, montata sub bancheta spate, lucru care face ca volumul de depozitare al portbagajului sa scada pana la 410 litri. Bateria poate fi incarcata complet in 5 ore de la o priza obisnuita, in timp ce utilizarea unui incarcator Wallbox va reduce acest timp cu pana la 2 ore.

Asa cum dezvaluisera odata cu prezentarea noii generatii Seria 5, cei de la BMW au lansat versiunea plug-in hibrid 530e iPerformance. Vorbim astfel despre cel de-al saselea model al gamei iPerformance, model pe care il vom putea admira peste numai cateva zile, odata cu debutul primului eveniment important auto al anului – Salonul Auto Nord American de la Detroit.

Modelele 530e iPerformance nu sunt foarte diferite fata de modelele pe care le cunoastem deja, acestea venind cu cateva elemente discrete vopsite in albastru. Astfel, putem remarca capacele din centrul jantelor, priza de incarcare a bateriei sau barele din grila radiatorului. De asemenea, aceste modele au fost personalizate prin aplicarea logo-urilor „530e”, respectiv „eDrive”.

In ceea ce priveste motorizarea noului 530e iPerformance, aflam ca acesta va fi echipat cu un sistem care include o unitate pe benzina TwinPower Turbo cu o capacitate de 2.0 litri si care este capabila sa produca 184 de cai putere, caruia i se alatura un propulsor electric care livreaza 95 de cai putere.

Citeste continuarea articolului BMW lanseaza 530e iPerformance, versiunea hibrida a noului Seria 5

Unul dintre cele mai interesante modele produse vreodata de cei de la BMW este modelul M1, construit intr-o editie limitata de doar 451 de exemplare. Dezvoltarea sa a inceput pentru prima data in 1978 si s-a sfarsit trei ani mai tarziu, in 1981.

Dat fiind ca este vorba despre un model diferit fata de ceea ce obisnuia sa iasa la acea vreme din uzinele producatorului german, BMW M1 este unul dintre cele mai cautate modele de catre colectionarii auto din intreaga lume. Luand in considerare si exemplarele nu foarte multe in care a fost construit, M1 este in ziua de azi o adevarata bijuterie pentru pasionatii auto.

Sfarsitul lui 2016 ne-a adus vestea gasirii unui astfel de model BMW M1 intr-un garaj din Italia, scrie 4WheelsNews. Ceea ce este cu adevarat surprinzator este ca, sub stratul gros de praf care s-a asternut de-a lungul timpului pe caroseria automobilului, cei care l-au gasit au descoperit o masina aproape noua.

Din verificarile ulterioare, cei care au descoperit automobilul de epoca au aflat ca este vorba despre un model care a fost construit in anul 1980 si care a fost folosit de catre proprietarii de la acea vreme doar pentru doi ani. In aceasta perioada scurta de timp, la bordul automobilului s-au inregistrat doar 7.329 de kilometri, ceea ce face practic din acest model unul aproape nou.

Mai mult decat atat, modelul in cauza se pare ca a fost pastrat in conditii foarte bune in interiorul garajului, acesta pastrandu-si aproape intact chiar si stratul de vopsea rosie a caroseriei. De asemenea, si habitaclul interior al automobilului a fost conservat in conditii foarte bune, acesta pastrandu-si toate elementele originale cu care a iesit din fabrica. Totodata, modelul este echipat chiar si cu anvelopele DOT 1980 originale.

In ceea ce priveste motorizarea acestuia, BMW M1 beneficiaza de o unitate de 3.5 litri cu sase cilindri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 266 de cai putere. Transmisia este realizata prin intermediul unei cutii manuale cu cinci rapoarte. Viteza maxima la care poate ajunge un astfel de model este de 260 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h este posibil de realizat in doar 5.4 secunde.

Modelul BMW M1 gasit intr-un garaj dupa 35 de ani se afla acum in mainile specialistilor de la Mint Classics, companie fondata de Felipe Garcia, un mare pasionat al modelelor BMW. Ramane de vazut care va fi pretul la care va fi scos modelul german in urma lucrarilor de restaurare la care este supus in prezent.

Unul dintre cele mai interesante modele produse vreodata de cei de la BMW este modelul M1, construit intr-o editie limitata de doar 451 de exemplare. Dezvoltarea sa a inceput pentru prima data in 1978 si s-a sfarsit trei ani mai tarziu, in 1981.

Dat fiind ca este vorba despre un model diferit fata de ceea ce obisnuia sa iasa la acea vreme din uzinele producatorului german, BMW M1 este unul dintre cele mai cautate modele de catre colectionarii auto din intreaga lume. Luand in considerare si exemplarele nu foarte multe in care a fost construit, M1 este in ziua de azi o adevarata bijuterie pentru pasionatii auto.

Sfarsitul lui 2016 ne-a adus vestea gasirii unui astfel de model BMW M1 intr-un garaj din Italia, scrie 4WheelsNews. Ceea ce este cu adevarat surprinzator este ca, sub stratul gros de praf care s-a asternut de-a lungul timpului pe caroseria automobilului, cei care l-au gasit au descoperit o masina aproape noua.

Citeste continuarea articolului Un exemplar BMW M1 aproape nou gasit dupa 35 de ani intr-un garaj

Sfarsitul lui 2016 aduce cu sine noutati din partea celor de la BMW si Toyota, cei doi constructori auto punand la cale o colaborare de lunga durata la nivel tehnic. Chiar daca initial se vorbea despre un parteneriat care sa aiba ca rezultat doar viitoarea generatie a modelului Z4, respectiv Supra, cei doi constructori se pare ca au fost multumiti de felul in care au decurs lucrurile pana acum, punand pe tapet o alta colaborare de lunga durata.

Colaborarea dintre cei doi mari producatori auto nu este o noutate pentru nimeni in acest moment, parteneriatul debutand in urma cu mai bine de patru ani.

Conform intelegerii din 2012, cei doi constructori s-au angajat sa lucreze impreuna pe patru planuri: dezvoltarea unor materiale usoare care sa duca la reducerea masei totale a automobilelor, dezvoltarea acumulatorilor litiu-aer, dezvoltarea propulsorilor pe hidrogen si, cel mai important capitol dintre toate, dezvoltarea unui viitor automobil sportiv care sa inlocuiasca modelele BMW Z4, respectiv Supra.

Chiar daca un asemenea parteneriat nu este vazut cu cei mai buni ochi de toata lumea, Harald Kruger, noul sef al grupului BMW, a explicat pe indelete faptul ca acest pas este unul normal pentru felul in care evolueaza industria auto in acest moment.

Pana la urma urmei, principalul scop al lui la conducerea BMW este acela de a creste profitul obtinut de grup, nu doar de a ramane pe prima pozitie in ceea ce priveste vanzarile modelelor de lux. Si nici nu este singurul producator care a mers pe aceasta cale, cei de la Mercedes-Benz avand tot un astfel de parteneriat cu Alianta Renault-Nissan.

Modelele noii generatii Toyota Corolla vor fi lansate pe piata abia in anul 2018, cel mai probabil in prima jumatate a anului. Noile modele vor fi construite avand la baza noua platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), aceeasi baza pe care o putem regasi la noile Prius.

Din punct de vedere al motorizarii noilor modele Toyota Corolla nu stim foarte multe detalii pana la acest moment, reprezentantii celor doi producatori nedorind deocamdata sa ofere prea multe informatii. Cel mai probabil, varianta de varf va fi echipata cu o unitate de motorizare pe benzina produsa de BMW, cu o capacitate cilindrica de 2.0 litri si cu patru cilindri.

O astfel de versiune de echipare ar fi capabila sa produca in jur de 200 de cai putere. Pe langa motorizarile clasice, Corolla va fi disponibila si alaturi de un sistem hibrid alcatuit dintr-o unitate pe benzina de 1.5 litri si un propulsor electric.

Sfarsitul lui 2016 aduce cu sine noutati din partea celor de la BMW si Toyota, cei doi constructori auto punand la cale o colaborare de lunga durata la nivel tehnic. Chiar daca initial se vorbea despre un parteneriat care sa aiba ca rezultat doar viitoarea generatie a modelului Z4, respectiv Supra, cei doi constructori se pare ca au fost multumiti de felul in care au decurs lucrurile pana acum, punand pe tapet o alta colaborare de lunga durata.

Colaborarea dintre cei doi mari producatori auto nu este o noutate pentru nimeni in acest moment, parteneriatul debutand in urma cu mai bine de patru ani.

Conform intelegerii din 2012, cei doi constructori s-au angajat sa lucreze impreuna pe patru planuri: dezvoltarea unor materiale usoare care sa duca la reducerea masei totale a automobilelor, dezvoltarea acumulatorilor litiu-aer, dezvoltarea propulsorilor pe hidrogen si, cel mai important capitol dintre toate, dezvoltarea unui viitor automobil sportiv care sa inlocuiasca modelele BMW Z4, respectiv Supra.

Citeste continuarea articolului Noua generatie Toyota Corolla va primi un motor BMW

Atunci cand cei de la BMW ne-au prezentat sistemul de control al gesturilor, multi au spus ca este ceva ireal, desprins din filme, dar odata cu lansarea sistemului pe Seria 7 si Seria 5, lucrurile s-au dovedit cat se poate de reale. Ei bine, si da data aceasta va vom prezenta ceva nou, care poate parea pentru inceput ireal.

Compania BMW a prezentat zilele acestea pasul pe care vor sa il faca spre viitor si spre tehnologii revolutionare menite sa atraga multi clienti dornici de a intra in posesia unor masini extrem avansate din punct de vedere tehnologic.

Producatorul german va prezenta oficial un touchscreen holografic, intr-un eveniment care va avea loc la Las Vegas, la Consumer Electronics Show, in luna ianuarie. Conceptul spectaculos este un touchscreen complet virtual, care are forma unei holograme. Conceptul se numeste BMW HoloActive Touch si nu necesita nici un contact cu suprafata masinii, in schimb, utilizatorii pot face anumite gesturi cu mainile pentru a activa butoanele de control ale display-ului virtual. Mai concret, imaginile ecranului color vor fi reprezentate de niste relfexii iar display-ul de tip Head-Up in loc sa fie proiectat pe parbriz, va fi proiectat in interiorul masinii.

Sistemul touchscreen holografic va afisa butoane de control „plutitoare” langa volanul masinii. Utilizatorii vor trebui sa opereze controalele dintr-o zona aflata in centrul consolei centrale, acolo unde o camera va fi capabila sa preia gesturile facute de degetele soferului, si sa le inregistreze.

Reprezentantii BMW sustin ca acest touchscreen holografic functioneaza la fel ca display-ul de tip Head-Up, dar nu este inca foarte clar daca aceasta noua inovatie va intra in productie. Cert este ca nu excludem introducerea pe masinile de serie.

Tehnologia de control a gesturilor de la BMW, care a fost prezentata oficial la Consumer Electronics Show de anul trecut, si-a gasit in cele din urma locul pe modelele Seria 7 si Seria 5, dupa cum stiti deja.

Chiar daca cei de la BMW ne-au aratat doar un pic din ceea ce ne pregatesc, jurnalistii de specialitate au descoperit ca germanii nu sunt primii producatori de masini care au inventat acest concept.

Cei de la Porsche au prezentat Mission E Concept, care avea un display holografic, iar cei de la Lexus, cu al lor Lexus UX Concept au dezvaluit un glob transparent, in stil holografic, care se afla in interiorul consolei centrale care proiecta informatiile climatice si cele ale sistemului infotainement. Si cei de la Mercedes au introdus, anul trecut, modul in care hologramele pot si folosite pe vehiculele autonome, in viitorul apropiat,

Atunci cand cei de la BMW ne-au prezentat sistemul de control al gesturilor, multi au spus ca este ceva ireal, desprins din filme, dar odata cu lansarea sistemului pe Seria 7 si Seria 5, lucrurile s-au dovedit cat se poate de reale. Ei bine, si da data aceasta va vom prezenta ceva nou, care poate parea pentru inceput ireal.

Compania BMW a prezentat zilele acestea pasul pe care vor sa il faca spre viitor si spre tehnologii revolutionare menite sa atraga multi clienti dornici de a intra in posesia unor masini extrem avansate din punct de vedere tehnologic.

Producatorul german va prezenta oficial un touchscreen holografic, intr-un eveniment care va avea loc la Las Vegas, la Consumer Electronics Show, in luna ianuarie. Conceptul spectaculos este un touchscreen complet virtual, care are forma unei holograme. Conceptul se numeste BMW HoloActive Touch si nu necesita nici un contact cu suprafata masinii, in schimb, utilizatorii pot face anumite gesturi cu mainile pentru a activa butoanele de control ale display-ului virtual. Mai concret, imaginile ecranului color vor fi reprezentate de niste relfexii iar display-ul de tip Head-Up in loc sa fie proiectat pe parbriz, va fi proiectat in interiorul masinii.

Citeste continuarea articolului BMW ne transforma visele science-fiction in realitate prin introducerea noului touchscreen holografic

In mediul online circula mai tot timpul filmulete cu hoti prinsi in ipostaze jenante, de-a dreptul haioase. Despre asta este vorba si in materialul care urmeaza. Nu este vorba despre un hot autohton, nici macar unul de pe continentul nostru, de data aceasta este vorba despre un hot din Statele Unite.

Intamplarea este foarte comica, asa ca cititi in continuare, va garantam ca veti rade copios. Asadar, sa incepem cu inceputul. Un proprietar de BMW si-a imprumutat masina unui prieten neglijent, care a uitat cheile in vehicul cand a returnat-o. Barbatul acuzat de furt a profitat de aceasta neglijenta si a plecat cu masina gasita cu cheile in contact.

Suspectul a gasit cheile in contact si a hotarat pe moment sa demareze in tomba la bordul BMW-ului Seria 5 gasit singur cu cheile in bord. Cand a decoperit ca masina ii lipseste, proprietarul a alertat politia, care s-a pus in miscare, in cautarea hotului. Si pentru ca noile tehnologii ale celor de la BMW permit depistarea masinii, organele de politiei au cerut ajutorul constructorului german.

Specialistii BMW au depistat unde se afla masina, si au reusit chiar sa blocheze usile vehiculului. Evident ca hotul era inauntru, dar se pare ca nu era deloc ingrijorat, pentru ca politistii au declarat ca el tragea un pui de somn in scaunul soferului… probabil ca era obosit de atata condus iar cu usile blocate, somnul era, mai lin.

Asadar, hotul a fost prins captiv de masina pe care tocmai vroia sa o fure. Sistemul audio al masinii a fost si el pus in functiune de la distanta iar hotului i-a fost transmis chiar si un mesaj audio: „nu eu sunt blocat aici cu tine, ci tu esti blocat aici cu mine”. Mesajul audio nu a fost luat in considerare de hot, se pare ca somnul era adanc si nici mesajul nu a reusit sa il trezeasca.

Oamenii legii au gasit masina parcata pe o alee, iar hotul inca dormea in momentul cand acestia au ajuns la locul cu pricina. Totusi, cand organele de politie l-au trezit, el a incercat sa fuga, dar evident ca nu a avut succes. Conform declaratiilor facute de reprezentantii politiei, hotul are 38 de ani si a fost arestat pentru furt auto, dar si pentru posesie de droguri.

Propietarii de BMW, modele mai noi, pot utiliza aplicatia ConnectedDrive pentru o varietate de functii, inlcusiv blocarea vehiculului de la distanta. Aplicatie este, de asemenea, proiectata pentru a urmari masinile in cazul unei situatii de urgenta.

Ea stie cati ocupanti sunt in masina si poate contacta serviciile de urgenta daca masina este implicata intr-un accident si poate localiza pozitia cu ajutorul GPS-ului integrat. Un reprezentant al companiei BMW a declarat insa, ca oamenii care se afla in interiorul masinii pot deschide intotdeauna usile din interior, indiferent daca este, sau nu blocat de la distanta.

In mediul online circula mai tot timpul filmulete cu hoti prinsi in ipostaze jenante, de-a dreptul haioase. Despre asta este vorba si in materialul care urmeaza. Nu este vorba despre un hot autohton, nici macar unul de pe continentul nostru, de data aceasta este vorba despre un hot din Statele Unite.

Intamplarea este foarte comica, asa ca cititi in continuare, va garantam ca veti rade copios. Asadar, sa incepem cu inceputul. Un proprietar de BMW si-a imprumutat masina unui prieten neglijent, care a uitat cheile in vehicul cand a returnat-o. Barbatul acuzat de furt a profitat de aceasta neglijenta si a plecat cu masina gasita cu cheile in contact.

Suspectul a gasit cheile in contact si a hotarat pe moment sa demareze in tomba la bordul BMW-ului Seria 5 gasit singur cu cheile in bord. Cand a decoperit ca masina ii lipseste, proprietarul a alertat politia, care s-a pus in miscare, in cautarea hotului. Si pentru ca noile tehnologii ale celor de la BMW permit depistarea masinii, organele de politiei au cerut ajutorul constructorului german.

Citeste continuarea articolului Un hot de masini din Seattle a fost prins cu ajutorul BMW ConnectedDrive

Fie ca va place sau nu, urmatorul BMW M5 este in mod clar menit sa aibe tractiune integrala. Totusi, zvonurile din mediul online sustin, de cateva saptamani, ca viitoarea generatie a germanilor va avea tractiune spate. Stirea a fost confirmata oficial acum de reprezentantii companiei BMW, dar ei au mentionat ca tractiunea spate va putea fi actionata doar la cerinta soferului.

Prin urmare, proprietarii urmatoarei generatii M5 vor putea schimba la tractiunea integrala prin selectarea modului de condus corespunzator. Tractiunea spate va putea fi actionata doar prin apasarea unui buton, doar atunci cand soferii isi doresc asta.

CEO-ul companiei, Frank van Meel a recunoscut deja, anterior, ca miscarea catre o tractiune spate este inevitabila pentru super-sedanul BMW. Vestea buna insa, este aceea ca viitorul M5 poate oferi un buton prin care se poate selecta tractiunea spate, la cerere.

In mod similar, modelul 2017 al Mercedes-AMG E63 S va fi tot cu tractiune integrala, dar doar atunci cand e selectat modul “Race”. Avand in vedere accelerarea si imbunatatirile pentru toate tipurile de anotimpuri, cu siguranta intelegem de ce reprezentantii BMW au optat pentru a-i da urmatorului M5, tractiune integrala.

Dar, trebuie insa sa recunoastem ca tuturor ne place ideea de a transforma noul M5 (doar prin apasarea unui buton) intr-o racheta de 600 de cai putere in orice secunda, atunci cand am prins o pista de curse. Nu de alta, dar comportamentul mai sportiv ar putea fi actionat prin aceasta noua optiune despre care v-am povestit mai sus.

Cel mai rapid model M5, asa cum stiti deja, editia aniversara 30 Jahre de 600 de cai putere si 700 Nm cuplu, care furnizeaza un sprint impresionant: 3,9 secunde pana la 100 km/ora. Ei, dar nici modelul standard M5 nu este unul de refuzat pentru cei pasionati de viteza, pentru ca, cu ajutorul celor 560 de cai putere pe care ii detine, ajunge de la 0 la 100 km/ora in 4,3 secunde,

Prin urmare urmatorul M5 trebuie neaparat sa fie in pas cu noile tendinte si trebuie, cu sau fara voia lui, sa accepte trectiunea integrala. Modelul BMW M550i xDrive, pe de alta parte, ajunge la 100 km/ora in 4 secunde pentru ca poseda 462 cai putere si un cuplu de 650 Nm, in timp ce modelul M760Li xDrive desi este mai greu, de 2255 kg, poate ajunge rapid la 100 km/ora, in 3,7 secunde datorita celor 610 cai putere si 800 Nm.

Fie ca va place sau nu, urmatorul BMW M5 este in mod clar menit sa aibe tractiune integrala. Totusi, zvonurile din mediul online sustin, de cateva saptamani, ca viitoarea generatie a germanilor va avea tractiune spate. Stirea a fost confirmata oficial acum de reprezentantii companiei BMW, dar ei au mentionat ca tractiunea spate va putea fi actionata doar la cerinta soferului.

Prin urmare, proprietarii urmatoarei generatii M5 vor putea schimba la tractiunea integrala prin selectarea modului de condus corespunzator. Tractiunea spate va putea fi actionata doar prin apasarea unui buton, doar atunci cand soferii isi doresc asta.

CEO-ul companiei, Frank van Meel a recunoscut deja, anterior, ca miscarea catre o tractiune spate este inevitabila pentru super-sedanul BMW. Vestea buna insa, este aceea ca viitorul M5 poate oferi un buton prin care se poate selecta tractiunea spate, la cerere.

Citeste continuarea articolului Noua generatie BMW M5 va avea tractiune spate la apasarea unui buton

Cei mai mari producatori auto din industrie au dat publicitatii cifrele pe care le-au inregistrat in vanzari pana acum. Inca din lunile trecute cei de la Mercedes-Benz au raportat cresteri de vanzari in comparatie cu cele ale anului trecut, constructorul de masini de lux indreptandu-se, asa cum va spuneam anteior, spre titlul de cel mai bine vandut brand auto.

Asadar, Mercedes-Benz se lupta cu rivalii de la BMW pentru acest titlu, iar cifrele anuntate ieri ne demonstreaza concret cum sta calasamentul. In luna noiembrie, vanzarile de masini de lux ale germanilor de la BMW au crescut cu 5,9, ceea ce inseamna un numar de 177.740 unitati vandute. Pe de cealalta parte, Mercedes-Benz are un avans considerabil in fata celor de la BMW. Ei au vandut cu 70.000 unitati mai mult decat BMW si se situeaza, inca, in fruntea topului.

Reprezentantii companiei Mercedes-Benz au declarat chiar ca si-au atins scopul, acela de a depasi vanzarile de anul trecut. Europa a fost un factor care a decis aceasta ridicare a vanzarilor, pentru ca piata a crescut cu 16,7%, iar China a contribuit, cu un procent de crestere de 16,5%.

Dintre masinile comercializate de brandul german Mercedes-Benz, Clasa E a crescut cel mai mult, procentul fiind de 39%. Per total masinile de pasageri au crescut cu 12,7% la un numar de 182.602 vehicule, contribuind serior la cifra totala pe anul aceste, de 1,893.618 masini vandute.

In ceea ce priveste BMW, cel mai bine vandut segment al lor este cel al SUV-urilor, modelul X5 fiind preferat de multi clienti. Cresterea inregistrata de masinile de dimensiuni mari ale BMW este de 22%, iar pe locul doi se situeaza Seria 7, care doar in luna noiembrie s-a bucurat de o crestere in preferintele clientilor de 70%.

Per total vanzarile constructorului BMW se situeaza in jurul cifrei de 1,8 milioane de masini vandute, mai exact 1.824.490 unitati. Facand comparatie cu ceea ce s-a intamplat anul trecut, va spunem ca in 2015 cei de la BMW au inregistrat un numar de 1,91 milioane masini vandute, in timp ce Mercedes-Benz a declarat ca a vandut 1,87 milioane masini.

Cel de-al treilea brand care se bucura de succes este Audi, care a anuntat ca in luna noiembrie a vandut un numar de 154.400 unitati. Asta inseamna ca si ei s-au bucurat de o crestere, de 4,3% fata de anul trecut, dar nu este una suficienta astfel incat sa isi depaseasca rivalii.

Pentru cei de la Audi, succesul s-a inregistrat, in primul rand in Europa, care a contribuit cu o crestere de 9,5% la 68.200 unitati. Pana acum, in cele 11 luni scurse din anul acesta, cei de la Audi au raportat ca au inregistrat 1,713.900 unitati vandute, ceea ce reprezinta o crestere de 4,2% fata de anul trecut.

Cei mai mari producatori auto din industrie au dat publicitatii cifrele pe care le-au inregistrat in vanzari pana acum. Inca din lunile trecute cei de la Mercedes-Benz au raportat cresteri de vanzari in comparatie cu cele ale anului trecut, constructorul de masini de lux indreptandu-se, asa cum va spuneam anteior, spre titlul de cel mai bine vandut brand auto.

Asadar, Mercedes-Benz se lupta cu rivalii de la BMW pentru acest titlu, iar cifrele anuntate ieri ne demonstreaza concret cum sta calasamentul. In luna noiembrie, vanzarile de masini de lux ale germanilor de la BMW au crescut cu 5,9, ceea ce inseamna un numar de 177.740 unitati vandute. Pe de cealalta parte, Mercedes-Benz are un avans considerabil in fata celor de la BMW. Ei au vandut cu 70.000 unitati mai mult decat BMW si se situeaza, inca, in fruntea topului.

Reprezentantii companiei Mercedes-Benz au declarat chiar ca si-au atins scopul, acela de a depasi vanzarile de anul trecut. Europa a fost un factor care a decis aceasta ridicare a vanzarilor, pentru ca piata a crescut cu 16,7%, iar China a contribuit, cu un procent de crestere de 16,5%.

Citeste continuarea articolului Mercedes-Benz si BMW sunt umar la umar in lupta pentru cel mai bine vandut brand auto

Constructorul german BMW a facut vineri o declaratie prin care ne-au anuntat oficial ca vor oferi in continuare motoare diesel in gama lor. Declaratia este una surprinzatoare, avand in vedere faptul ca au fost implicati in celebrul scandal Dieselgate, pentru ca stim cu totii ca pentru o perioada viitorul acestor motoare a fost pus in pericol.

Totusi, se pare ca motorizarile diesel ale celor de la BMW vor continua sa existe, ba mai mult, germanii au declarat ca lucreaza mereu la imbunatatirea lor. Asadar, specialistii BMW sunt gata sa ofere motoare cu alimentare pe motorina mai performante si mai bune din punctul de vedere al emisiilor, ei declarand ca „dieselul reprezinta inca o tehnologie eficienta”.

Comunicatul de presa ne ofera si informatii noi, menite sa atraga, probabil, mai multi clienti. Conform celor spuse vineri, BMW va investi serios in dezvoltarea masinilor electrice. BMW va oferi, asadar, in viitorul apropiat, variante electrice pentru fiecare masina din gama lor. Zvonurile acestea au aparut de ceva timp in presa de specialitate, iar acum ele sunt confirmate si de oficialii companiei.

Miscarea germanilor reprezinta extinderea portofoliului de masini electrice ale BMW, pentru ca stim cu totii ca germanii au o istorie deja in modele electrice. Ei au lansat modelul i3 in 2013, in 2009 au testat Mini E si au dezvoltat o flota de 500 de masini.

In anii mai recenti, BMW a lansat modelul i8, si versiunea plug-in a modelului X5 si a seriei 3. Compania a lansat un numar de modele plug-in hibride, inclusiv X5 xDrive40e, 225xe, 330e si 740e. Pentru viitor, constructorul german va investi serios in tehnologie electrica, vizate fiind toate variantele din gama lor, nu doar brandul i.

Treptat, noile masini vor fi lansate pana in 2020. Conform declaratiilor facute de Harald Krueger, CEO BMW, viitoarele modele electrice vor fi competitive cand vine vorba despre pret si autonomie.

Presa internationala sugereaza ca BMW a facut acest anunt pentru ca se confrunta cu presiuni de la constructorii rivali, cum ar fi Daimler, Volkswagen si Tesla. In plus, reglementarile stricte ale Uniunii Europene in privinta emisiilor vor intra in vigoare din 2021, si ei trebuie sa faca fata cu brio, daca vor sa ramana in topul constructorilor.

Si Klaus Frolich, Seful Departamentului de Dezvoltare BMW, a explicat noua directie a companiei. El a spus ca masinile autonome vor reprezenta o optiune importanta pentru soferi in viitorul apropiat.

Constructorul german BMW a facut vineri o declaratie prin care ne-au anuntat oficial ca vor oferi in continuare motoare diesel in gama lor. Declaratia este una surprinzatoare, avand in vedere faptul ca au fost implicati in celebrul scandal Dieselgate, pentru ca stim cu totii ca pentru o perioada viitorul acestor motoare a fost pus in pericol.

Totusi, se pare ca motorizarile diesel ale celor de la BMW vor continua sa existe, ba mai mult, germanii au declarat ca lucreaza mereu la imbunatatirea lor. Asadar, specialistii BMW sunt gata sa ofere motoare cu alimentare pe motorina mai performante si mai bune din punctul de vedere al emisiilor, ei declarand ca „dieselul reprezinta inca o tehnologie eficienta”.

Comunicatul de presa ne ofera si informatii noi, menite sa atraga, probabil, mai multi clienti. Conform celor spuse vineri, BMW va investi serios in dezvoltarea masinilor electrice. BMW va oferi, asadar, in viitorul apropiat, variante electrice pentru fiecare masina din gama lor. Zvonurile acestea au aparut de ceva timp in presa de specialitate, iar acum ele sunt confirmate si de oficialii companiei.

Citeste continuarea articolului Fiecare BMW va veni cu o varianta electrica pana in 2020!

Aproape 100 de clienti ai companiei germane BMW sunt nevoiti sa isi mai astepte un pic masinile. Motivul este unul cat se poate de intemeiat, pentru ca aceasta intarziere are loc din cauza unui accident care s-a intamplat in Statele Unite. Un tren care avea incarcatura pretioasa a constructorului german BMW a deraiat in apropierea orasului Columbia, South Carolina.

Trenul plecase din fabrica din Greer, se indrepta catre Charleston si avea la bord aproape 120 masini marca BMW. Declaratia de presa facuta de reprezentantii companiei BMW este ca in tren se aflau 120 de masini BMW model X si ca acestea se indreptau catre export.

Din fericire, site-ul de stiri din straintate, unde a aparut prima data aceasta stire, sustine ca nu au fost puse in pericol vieti omenesti, iar aceasta este un lucru imbucurator. Chiar daca este vorba despre niste modele destul de scumpe, e bine totusi ca doar masinile au avut de suferit din accident, nu?

Din cele 120 de masini aflate in tren, se pare ca doar 97 dintre ele au avut parte de daune majore, si, probabil, nu mai pot fi reparate. Asadar, cine a comandat un SUV dintre cele 97 implicate in deraiere, trebuie sa mai astepte putin pana la livrarea comenzii.

Norfolk Southern, compania feroviara, a dat publicitatii un comunicat de presa, prin care au declarat ca oamenii lor au incercat si au reusit sa aduca inapoi pe sine doua dintre locomotive si patru vagoane. In pacate insa, celelalte vagoane, cat si masinile aflate in ele, au fost prea deteriorate, si nu au mai putut fi puse din nou pe sine, pentru a-si continua drumul.

Trenul a pornit cu 10 vagoane, iar fiecare vagon era incarcat cu cate 10 vehicule. O veste buna din tot acest accident nefericit, este ca cei de la BMW sustin ca vor putea repara o parte din masinile implicate in eveniment.

In plus, atat reprezentantii companiei BMW, cat si cei ai companiei feroviara Norfolk Southern, au declarat, ca vor incepe o ancheta pentru a stabili cauza exacta a acestei deraieri.

Desi nu au avut loc nici un fel de daune in ceea ce priveste vreo persoana, au exista cateva inconveniente pentru soferii din zona unde s-a produs accidentul. Cativa soferi s-au plans ca din cauza deraierii au avut loc intarzieri. Echipamentele si utilajele aduse in zona pentru a repune vagoanele pe sina si pentru a repara calea ferata au blocat, partial, traficul.

Aproape 100 de clienti ai companiei germane BMW sunt nevoiti sa isi mai astepte un pic masinile. Motivul este unul cat se poate de intemeiat, pentru ca aceasta intarziere are loc din cauza unui accident care s-a intamplat in Statele Unite. Un tren care avea incarcatura pretioasa a constructorului german BMW a deraiat in apropierea orasului Columbia, South Carolina.

Trenul plecase din fabrica din Greer, se indrepta catre Charleston si avea la bord aproape 120 masini marca BMW. Declaratia de presa facuta de reprezentantii companiei BMW este ca in tren se aflau 120 de masini BMW model X si ca acestea se indreptau catre export.

Din fericire, site-ul de stiri din straintate, unde a aparut prima data aceasta stire, sustine ca nu au fost puse in pericol vieti omenesti, iar aceasta este un lucru imbucurator. Chiar daca este vorba despre niste modele destul de scumpe, e bine totusi ca doar masinile au avut de suferit din accident, nu?

Citeste continuarea articolului Aproape 100 SUV-uri BMW au fost distruse intr-un accident feroviar in Statele Unite

BMW ne surprinde in acest sfarsit de an cu un nou model din seria Art Car, o colectie impresionanta de automobile de serie sau de competitie la care au lucrat unele dintre cele mai cunoscute personalitati din lumea artei sau a designului. BMW Art Car ajunge astfel la cel de-al 19-lea model, un M6 GTLM reinterpretat de John Baldessari, unul dintre cei mai cunoscuti artisti conceptuali americani.

In varsta de 85 de ani, Baldessari s-a remarcat de-a lungul timpului prin montajele si fotografiile sale artistice si pline de autoironie. Seria BMW Art Car a luat nastere in 1975, atunci cand pilotul francez Herve Poulain si-a dorit sa isi transforme modelul sau 3.0 CSL intr-o adevarata opera de arta. Infatisarea automobilului a fost regandita total de Alexander Calder, modelul francezului impresionand publicul venit sa asiste la celebra cursa de 24 de ore de la Le Mans.

De atunci si pana azi au fost prezentate 19 astfel de modele ale seriei Art Car, acestea fiind reinterpretate de nume grele recunoscute la nivel international precum David Hockney, Andy Warhol, Frank Stella sau Roy Liechtenstein.

Amprenta lasata de John Baldessari pe modelul M6 GTLM este una minimalista, acesta folosind motive stilistice regasite in multe dintre operele sale de arta. Spre exemplu, culorile preferate ale artistului sunt dispuse pe intreaga suprafata a automobilului, acestea fiind rosu, galben, albastru si verde. Punctele nu se fac nici ele lipsite, acestea reprezentand unul dintre cele mai cunoscute elemente estetice definitorii in cariera artistului american.

Baldessari recunoaste ca a luat foarte in serios lucrarea sa din cadrul BMW Art Car, chiar daca ideile asupra felului in care trebuia sa arate modelul i-au venit dintr-o data. Mai mult decat atat, americanul spune ca aceasta capodopera este si cea mai rapida pe care a creat-o pana acum.

Baldessari a declarat ca a vrut sa creeze o ambiguitate prin desfasurarea unei infatisari in doua sau trei dimensiuni, in acelasi timp. Cercuri de culoare rosie si verde au fost dispuse pe barele de protectie si pe acoperis, in timp ce usile au fost inscriptionate cu cuvantul „FAST” (n.r. – rapid).

Modelul Art Car M6 GTLM realizat de John Baldessari a fost prezentat recent in cadrul unui eveniment Art Besal care a avut loc in Miami Beach. Bolidul va putea fi admirat de fani si pe celebrul circuit de la Daytona, acolo unde va lua startul in cursa de 24 de ore ce se va desfasura la sfarsitul lunii ianuarie.

BMW ne surprinde in acest sfarsit de an cu un nou model din seria Art Car, o colectie impresionanta de automobile de serie sau de competitie la care au lucrat unele dintre cele mai cunoscute personalitati din lumea artei sau a designului. BMW Art Car ajunge astfel la cel de-al 19-lea model, un M6 GTLM reinterpretat de John Baldessari, unul dintre cei mai cunoscuti artisti conceptuali americani.

In varsta de 85 de ani, Baldessari s-a remarcat de-a lungul timpului prin montajele si fotografiile sale artistice si pline de autoironie. Seria BMW Art Car a luat nastere in 1975, atunci cand pilotul francez Herve Poulain si-a dorit sa isi transforme modelul sau 3.0 CSL intr-o adevarata opera de arta. Infatisarea automobilului a fost regandita total de Alexander Calder, modelul francezului impresionand publicul venit sa asiste la celebra cursa de 24 de ore de la Le Mans.

De atunci si pana azi au fost prezentate 19 astfel de modele ale seriei Art Car, acestea fiind reinterpretate de nume grele recunoscute la nivel international precum David Hockney, Andy Warhol, Frank Stella sau Roy Liechtenstein.

Citeste continuarea articolului BMW prezinta cel de-al 19-lea model Art Car, un M6 GTLM creat de John Baldessari

Acum cateva luni, constructorul BMW a anuntat ca s-a asociat cu doua companii de top in domeniul tehnologiilor pentru a livra masini autonome pana in anul 2021. Parteneriatul, care include Intel (INTC, Tech30) si compania israeliana Mobileye, va crea o platforma deschisa pentru urmatoarele generatii de vehicule.

Tot acum, BMW a anuntat ca la baza flotelor viitoare complet autonome va sta modelul iNEXT. Zilele acestea, compania germana a mai facut un anunt, care vine in completarea celor anuntate anterior. BMW va testa o flota de 40 de masini autonome la Munchen, incepand cu anul viitor. Aceste masini sunt destinate unui proiect mai amplu al companiei, care are ca scop lansarea, in viitorul apropiat, a unui serviciu de transport.

Se pare ca aceasta hotararea, anuntata acum in presa de specialitate, vine in urma unor analize amanuntite asupra acestui tip de transport. Germanii de la BMW exploreaza, asadar, mai multe idei de business, iar acum s-au decis in ce directie vor sa se indrepte. In plus, se pare ca, companii precum Uber, au devenit rapid o sursa puternica de inspiratie pentru constructorii auto.

Cresterea rapida a celor de la Uber peste tot in lume, a determinat, asadar, noi decizii si in ceea ce priveste masinile autonome. Nu de alta, dar aceste tipuri de masini ar putea ajuta la transportul de tipul pay-per-use, cel care sta la baza companiilor precum Uber.

Acestea au fost motivele pentru care mai multe companii traditionale, producatoare de masini, se gandesc din ce in ce mai serios la construirea unor masini autonome.

BMW a facut deja progrese in acest sens. Tony Douglas, seful strategiilor in cadrul BMW Mobility Services, a declarat ca BMW a introdus deja servicii de car-sharing cu plata de tipul pay-by-minute, cum este ReachNow din Seattle.

Tot Douglas a declarat ca in 4 zile au avut 14.000 de inscrieri, iar acest lucru este unul imbucurator pentru ei, mai ales ca piata este deja acaparata de Zipcar, Uber, Lyft sau Car2Go. Serviciul ReachNow foloseste o varietate de modele BMW precum BMW i3, Seria 3, si Mini Cooper cu doua sau patru usi. Toate modelele oferite includ caracteristici premium cum ar fi scaune incalzite, camera video pe spate, acoperis panoramic iar, conform companiei, pretul solicitat, de 0,4 dolari include si combustibilul/electricitatea.

In viitor, BMW planuieste sa isi foloseasca experienta pe care o au in fabricarea masinilor premium, dar si capacitatea de care dau dovada in a gestiona flote de vehicule premium. Directorul executiv al BMW, Harald Krueger, a spus ca Uber si Lyft nu opereaza propriile flote de autovehicule, si ca „daca detii o flota inseamna ca poti sa oferi servicii pe care alte companii nu pot sa le ofere, ca de exemplu furnizarea serviciului de car-sharing pentru o anumita comunitate”.

Acum cateva luni, constructorul BMW a anuntat ca s-a asociat cu doua companii de top in domeniul tehnologiilor pentru a livra masini autonome pana in anul 2021. Parteneriatul, care include Intel (INTC, Tech30) si compania israeliana Mobileye, va crea o platforma deschisa pentru urmatoarele generatii de vehicule.

Tot acum, BMW a anuntat ca la baza flotelor viitoare complet autonome va sta modelul iNEXT. Zilele acestea, compania germana a mai facut un anunt, care vine in completarea celor anuntate anterior. BMW va testa o flota de 40 de masini autonome la Munchen, incepand cu anul viitor. Aceste masini sunt destinate unui proiect mai amplu al companiei, care are ca scop lansarea, in viitorul apropiat, a unui serviciu de transport.

Se pare ca aceasta hotararea, anuntata acum in presa de specialitate, vine in urma unor analize amanuntite asupra acestui tip de transport. Germanii de la BMW exploreaza, asadar, mai multe idei de business, iar acum s-au decis in ce directie vor sa se indrepte. In plus, se pare ca, companii precum Uber, au devenit rapid o sursa puternica de inspiratie pentru constructorii auto.

Citeste continuarea articolului BMW ataca Uber?
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Anvelope autoturisme - Goodyear
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare